-
@תאיר חסום.
-
@תאיר חסום.
פוסט זה נמחק! -
מי הלחין ועיבד את השיר 'בני מלכים' מהאלבום האחרון..
-
@תאיר חסום.
@מוזיקאי-בנשמה-2 https://send.magicode.me/send-file/file/******47f28edc8ecdb61bff4d04b5a077bf95a5ee847e/view
עכשיו זה נפתח?? -
@מוזיקאי-בנשמה-2 https://send.magicode.me/send-file/file/******47f28edc8ecdb61bff4d04b5a077bf95a5ee847e/view
עכשיו זה נפתח?? -
-
@החזן איך קוראים לשיר?
-
@איציק-דדיה
שיר חדש שיצא נראה לי היום עם קליפ
קוראים לו תשעת הימים אני חושב
צולם בארץ... -
@איציק-דדיה
שיר חדש שיצא נראה לי היום עם קליפ
קוראים לו תשעת הימים אני חושב
צולם בארץ...@החזן ווקאלי?
-
@החזן ווקאלי?
@איציק-דדיה
אני לא יודע אם זה וואקלי רק שמעתי את זה וזה כמעט בלי מוזיקת רקע
רק טיפה מנגינות רגועות ואני לא יודע אם זה וואקלי... זה נשמע שכן.
הבנתי שזה צולם בארץ עם שירה וציור שלו.
(שמעתי את זה בקו המכלול ומעניין אותי הקליפ) -
@איציק-דדיה
אני לא יודע אם זה וואקלי רק שמעתי את זה וזה כמעט בלי מוזיקת רקע
רק טיפה מנגינות רגועות ואני לא יודע אם זה וואקלי... זה נשמע שכן.
הבנתי שזה צולם בארץ עם שירה וציור שלו.
(שמעתי את זה בקו המכלול ומעניין אותי הקליפ)@החזן מוזר כי לא מצאתי ולא נראה לי שזמר חרדי יוציא שיר עם מנגינות בתשעת הימים שמעתי שהוא יוציא אחרי תשעה באב שיר עם פרסומת נראה לי למרכנתיל
-
ליפא שמעלצר- 'טועמיה'-
___ליפא_שמלצר___טועמיה___חסידי_1.mp3 -
יש למישהו סרטונים של ליפא ממלון כינורות, בשבת שהייתה בר"ח אלול?
דחוף! דחוף! דחוף!!! -
במוצאי ראש השנה תשפ''ד ליפא בדיסק חדש "יום טוב"!
פרומו 1.mp4 פרומו 2.mp4 פרומו 3.mp4
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות