דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. ישי ריבו

ישי ריבו

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
ישי ריבוילד חוכם
2.2k פוסטים 299 כותבים 395.4k צפיות 49 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יואל י

    https://youtube.com/shorts/7a4eoSAeTWI

    חובב המוזיקה 2ח מנותק
    חובב המוזיקה 2ח מנותק
    חובב המוזיקה 2
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1164

    @יואל-י מישהו יכול לשלוח לבדיקה?
    תודה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אביגיל 1א אביגיל 1

      @ב-ב כן יש לו גם הרבה שירים כבר
      הוא לא חייב עוד חומר
      וחבל לו להוציא אלבום עכשיו
      לא בטוח בכלל שזה יילך

      ב. ב.ב מנותק
      ב. ב.ב מנותק
      ב. ב.
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1165

      @אביגיל-1 זהו, שהרבה חבר'ה פה אומרים שכבר משעמם בהופעות שלו וזה חוזר על עצמו.
      אבל שטויות, אני עדיין לא מסכימה עם זה...

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • ב. ב.ב ב. ב.

        @אביגיל-1 זהו, שהרבה חבר'ה פה אומרים שכבר משעמם בהופעות שלו וזה חוזר על עצמו.
        אבל שטויות, אני עדיין לא מסכימה עם זה...

        ש מנותק
        ש מנותק
        שרי 1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1166

        @ב-ב אמר בישי ריבו:

        @אביגיל-1 זהו, שהרבה חבר'ה פה אומרים שכבר משעמם בהופעות שלו וזה חוזר על עצמו.
        אבל שטויות, אני עדיין לא מסכימה עם זה...

        לא יודעת אם "משעמם" זה בדיוק ההגדרה...
        אבל ללא כל ספק אין על הסינגלים שלו

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מוזיקלי 3מ מוזיקלי 3

          זה נישמע לי מאוד יפה אני יתחברתי אבל הכול זה ביגלל ששנה שלמה הוא לא הוציא שירים ומתח את כולם במקום לתחזק את הקהל הוא לא הוציא שירים אז כבר לא מתרגשים מהשירים שלו כמו פעם אבל תמיד ריבו נשאר מבחינתי הגדול מיכולם🤣

          מיוזיק בנשמהמ מנותק
          מיוזיק בנשמהמ מנותק
          מיוזיק בנשמה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1167

          @מוזיקלי-3 לא מסכים מאאאוד הוא הוציא שיר ליפני 4 חודשים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • S מנותק
            S מנותק
            shin
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1168

            לדעתי הדלה הוא דווקא חייב דיסק הוא חייב להחליף את הליין של המופע שלו...
            כי עם כל הכבוד לאלו שלא היו עדיין
            יש המון שהיו ורוצים עוד מהטוב הזה
            אבל כמו שכולנו לא נקרא 10 פעמים את העיתון או הספר אלא נרצה אחר
            ככה גם אני רוצה להגיע להופעה ולשמוע משהו אחר
            מ- "זוכר אני את כל הדרך לבנייני האומה"...
            יש הופעות שהוא מגוון עם שירים מתוכו (סוכות תשפ''א) וזה ממש היה שונה וייחודי..
            אבל רוב ההופעות שלו תבניתיות וודאי שנשמח לחידוש.

            לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
            https://www.youtube.com/@ishaishin

            מיוזיק בנשמהמ ב. ב.ב אילן פא 3 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • S shin

              לדעתי הדלה הוא דווקא חייב דיסק הוא חייב להחליף את הליין של המופע שלו...
              כי עם כל הכבוד לאלו שלא היו עדיין
              יש המון שהיו ורוצים עוד מהטוב הזה
              אבל כמו שכולנו לא נקרא 10 פעמים את העיתון או הספר אלא נרצה אחר
              ככה גם אני רוצה להגיע להופעה ולשמוע משהו אחר
              מ- "זוכר אני את כל הדרך לבנייני האומה"...
              יש הופעות שהוא מגוון עם שירים מתוכו (סוכות תשפ''א) וזה ממש היה שונה וייחודי..
              אבל רוב ההופעות שלו תבניתיות וודאי שנשמח לחידוש.

              מיוזיק בנשמהמ מנותק
              מיוזיק בנשמהמ מנותק
              מיוזיק בנשמה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1169

              @shin מסכים אבל הוא ניראה לי מתחיל להתעורר מקווה שגם אלבום בדרך מאוד מקווה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • S shin

                לדעתי הדלה הוא דווקא חייב דיסק הוא חייב להחליף את הליין של המופע שלו...
                כי עם כל הכבוד לאלו שלא היו עדיין
                יש המון שהיו ורוצים עוד מהטוב הזה
                אבל כמו שכולנו לא נקרא 10 פעמים את העיתון או הספר אלא נרצה אחר
                ככה גם אני רוצה להגיע להופעה ולשמוע משהו אחר
                מ- "זוכר אני את כל הדרך לבנייני האומה"...
                יש הופעות שהוא מגוון עם שירים מתוכו (סוכות תשפ''א) וזה ממש היה שונה וייחודי..
                אבל רוב ההופעות שלו תבניתיות וודאי שנשמח לחידוש.

                ב. ב.ב מנותק
                ב. ב.ב מנותק
                ב. ב.
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1170

                @shin ידעתי לפני שקראתי שזו דעתך בעניין.
                אבל נראלי שהמציאות מדברת בעד עצמה...
                אנשים ממשיכים וימשיכו להגיע להופעות של ריבו למרות שזה חוזר על עצמו ו'משעמם' כביכול..

                שריושש תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ב. ב.ב ב. ב.

                  @shin ידעתי לפני שקראתי שזו דעתך בעניין.
                  אבל נראלי שהמציאות מדברת בעד עצמה...
                  אנשים ממשיכים וימשיכו להגיע להופעות של ריבו למרות שזה חוזר על עצמו ו'משעמם' כביכול..

                  שריושש מנותק
                  שריושש מנותק
                  שריוש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1171

                  @ב-ב צודקת בהחלט אנשים שומעים היום בלופים את השירים הישנים שלו וזה מדהים כי יש ריבו לא מחליף את הסגנון שלו ואנשים עדין שומעים ולא משתעממים
                  ישי ריבו הוא זמר מיוחד !

                  אפילו הכוכבים
                  צריכים חשכה,
                  כדי לזרוח.

                  S תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • שריושש שריוש

                    @ב-ב צודקת בהחלט אנשים שומעים היום בלופים את השירים הישנים שלו וזה מדהים כי יש ריבו לא מחליף את הסגנון שלו ואנשים עדין שומעים ולא משתעממים
                    ישי ריבו הוא זמר מיוחד !

                    S מנותק
                    S מנותק
                    shin
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1172

                    @שריוש אמר בישי ריבו:

                    @ב-ב צודקת בהחלט אנשים שומעים היום בלופים את השירים הישנים שלו וזה מדהים כי יש ריבו לא מחליף את הסגנון שלו ואנשים עדין שומעים ולא משתעממים
                    ישי ריבו הוא זמר מיוחד !

                    סליחה. אני חולק. הוא בהחלט החליף את הסגנון שלו...
                    הוא לא ריבו של תוכו, לא של פחד גבהים, לא של שטח אפור, ואפילו לא של אלול..
                    תיכף ים\פתח הלב זה שיר שונה וכנ''ל היה סיבת הסיבות
                    המוזיקה בנויה על אותם אלמנטים ואפילו עם 😉 קלה למוזיקה אלקטרונית
                    ריבו מתעדכן....
                    הוא נשאר עם המילים התנכ''יות ומשחקי המילים הגאוניים
                    השירה הנוגעת אבל הסגנון באופן כללי קצת משתנה...

                    @ב-ב אמר בישי ריבו:

                    @shin ידעתי לפני שקראתי שזו דעתך בעניין.
                    אבל נראלי שהמציאות מדברת בעד עצמה...
                    אנשים ממשיכים וימשיכו להגיע להופעות של ריבו למרות שזה חוזר על עצמו ו'משעמם' כביכול..

                    המציאות מדברת כי אנשים אוהבים את הבנאדם, וזה עובדא.
                    וחומ''ז לא תמיד זה אותם אנשים שמגיעים להופעות....
                    ועוד דבר, מצפים אולי הוא יפתיע יארח, יגוון
                    וודאי שכולנו היינו שמחים לשמוע חומרים חדשים...
                    למרות שקסום בעיניי לשמוע שירים של ריבו במאפייה על הבוקר
                    ולהתרגש ולהתפעם איך הוא עשה את זה ??!!
                    הבוקר יעלה מתנגן 6 שנים אחרי...
                    באותו החשק...
                    קצת קל וחומר עלינו 🙂 בלימוד תורה ותפילה.. שיתחדשו עלינו כל יום
                    בעיניך כחדשים..
                    נושא לטור 😉

                    לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                    https://www.youtube.com/@ishaishin

                    שריושש ב. ב.ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                    3
                    • S shin

                      @שריוש אמר בישי ריבו:

                      @ב-ב צודקת בהחלט אנשים שומעים היום בלופים את השירים הישנים שלו וזה מדהים כי יש ריבו לא מחליף את הסגנון שלו ואנשים עדין שומעים ולא משתעממים
                      ישי ריבו הוא זמר מיוחד !

                      סליחה. אני חולק. הוא בהחלט החליף את הסגנון שלו...
                      הוא לא ריבו של תוכו, לא של פחד גבהים, לא של שטח אפור, ואפילו לא של אלול..
                      תיכף ים\פתח הלב זה שיר שונה וכנ''ל היה סיבת הסיבות
                      המוזיקה בנויה על אותם אלמנטים ואפילו עם 😉 קלה למוזיקה אלקטרונית
                      ריבו מתעדכן....
                      הוא נשאר עם המילים התנכ''יות ומשחקי המילים הגאוניים
                      השירה הנוגעת אבל הסגנון באופן כללי קצת משתנה...

                      @ב-ב אמר בישי ריבו:

                      @shin ידעתי לפני שקראתי שזו דעתך בעניין.
                      אבל נראלי שהמציאות מדברת בעד עצמה...
                      אנשים ממשיכים וימשיכו להגיע להופעות של ריבו למרות שזה חוזר על עצמו ו'משעמם' כביכול..

                      המציאות מדברת כי אנשים אוהבים את הבנאדם, וזה עובדא.
                      וחומ''ז לא תמיד זה אותם אנשים שמגיעים להופעות....
                      ועוד דבר, מצפים אולי הוא יפתיע יארח, יגוון
                      וודאי שכולנו היינו שמחים לשמוע חומרים חדשים...
                      למרות שקסום בעיניי לשמוע שירים של ריבו במאפייה על הבוקר
                      ולהתרגש ולהתפעם איך הוא עשה את זה ??!!
                      הבוקר יעלה מתנגן 6 שנים אחרי...
                      באותו החשק...
                      קצת קל וחומר עלינו 🙂 בלימוד תורה ותפילה.. שיתחדשו עלינו כל יום
                      בעיניך כחדשים..
                      נושא לטור 😉

                      שריושש מנותק
                      שריושש מנותק
                      שריוש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1173

                      @shin ישי ריבו הוא זמר דיי מורכב שקשה להורות באצבע על הסגנון שלו
                      יש בזה הרבה דיון ועוד הפעם כל אחד רואה מנקודת מבטו

                      ממש מצריך דיון מעמיק

                      אפילו הכוכבים
                      צריכים חשכה,
                      כדי לזרוח.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • S shin

                        @שריוש אמר בישי ריבו:

                        @ב-ב צודקת בהחלט אנשים שומעים היום בלופים את השירים הישנים שלו וזה מדהים כי יש ריבו לא מחליף את הסגנון שלו ואנשים עדין שומעים ולא משתעממים
                        ישי ריבו הוא זמר מיוחד !

                        סליחה. אני חולק. הוא בהחלט החליף את הסגנון שלו...
                        הוא לא ריבו של תוכו, לא של פחד גבהים, לא של שטח אפור, ואפילו לא של אלול..
                        תיכף ים\פתח הלב זה שיר שונה וכנ''ל היה סיבת הסיבות
                        המוזיקה בנויה על אותם אלמנטים ואפילו עם 😉 קלה למוזיקה אלקטרונית
                        ריבו מתעדכן....
                        הוא נשאר עם המילים התנכ''יות ומשחקי המילים הגאוניים
                        השירה הנוגעת אבל הסגנון באופן כללי קצת משתנה...

                        @ב-ב אמר בישי ריבו:

                        @shin ידעתי לפני שקראתי שזו דעתך בעניין.
                        אבל נראלי שהמציאות מדברת בעד עצמה...
                        אנשים ממשיכים וימשיכו להגיע להופעות של ריבו למרות שזה חוזר על עצמו ו'משעמם' כביכול..

                        המציאות מדברת כי אנשים אוהבים את הבנאדם, וזה עובדא.
                        וחומ''ז לא תמיד זה אותם אנשים שמגיעים להופעות....
                        ועוד דבר, מצפים אולי הוא יפתיע יארח, יגוון
                        וודאי שכולנו היינו שמחים לשמוע חומרים חדשים...
                        למרות שקסום בעיניי לשמוע שירים של ריבו במאפייה על הבוקר
                        ולהתרגש ולהתפעם איך הוא עשה את זה ??!!
                        הבוקר יעלה מתנגן 6 שנים אחרי...
                        באותו החשק...
                        קצת קל וחומר עלינו 🙂 בלימוד תורה ותפילה.. שיתחדשו עלינו כל יום
                        בעיניך כחדשים..
                        נושא לטור 😉

                        ב. ב.ב מנותק
                        ב. ב.ב מנותק
                        ב. ב.
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
                        #1174

                        @shin אז אני רוצה לשאול אותך ותענה לי בראש של אמן. (נס שנפלתי עליך 😀)
                        שווה לו להשקיע בעוד שירים/אלבומים רק כדי לרצות חלק מהקהל שלו, למרות שהוא ממילא מפוצץ אולמות עם השירים הישנים?

                        S תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • ב. ב.ב ב. ב.

                          @shin אז אני רוצה לשאול אותך ותענה לי בראש של אמן. (נס שנפלתי עליך 😀)
                          שווה לו להשקיע בעוד שירים/אלבומים רק כדי לרצות חלק מהקהל שלו, למרות שהוא ממילא מפוצץ אולמות עם השירים הישנים?

                          S מנותק
                          S מנותק
                          shin
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1175

                          @ב-ב וודאי. "שימור לקוחות" בשפה העסקית..
                          הוא יכול להמשיך עם אלו שמכורים לו אבל וודאי שהוא רוצה לקוחות חדשים
                          ולשמר גם את הקיימים
                          וזה ממש לא כאומן אלא כאפילו איש מכירות אני אומר את זה 🙂 (ואני לא זה ולא זה וכ''ש לעומתו)

                          @שריוש לגבי הסגנון שלו זה שילוב ישראלי יהודי
                          תשמעו שירים של דוד ד'אור ודומיו ותבינו..
                          דוג' טובה השיר "פתח ליבך" שריבו שר שם
                          זה נשמע שיר שלו
                          "פתח ליבך ברחמים על בניך"....
                          קיצעאר נושא לדיון..

                          לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                          https://www.youtube.com/@ishaishin

                          מיוזיק 3מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • S shin

                            @ב-ב וודאי. "שימור לקוחות" בשפה העסקית..
                            הוא יכול להמשיך עם אלו שמכורים לו אבל וודאי שהוא רוצה לקוחות חדשים
                            ולשמר גם את הקיימים
                            וזה ממש לא כאומן אלא כאפילו איש מכירות אני אומר את זה 🙂 (ואני לא זה ולא זה וכ''ש לעומתו)

                            @שריוש לגבי הסגנון שלו זה שילוב ישראלי יהודי
                            תשמעו שירים של דוד ד'אור ודומיו ותבינו..
                            דוג' טובה השיר "פתח ליבך" שריבו שר שם
                            זה נשמע שיר שלו
                            "פתח ליבך ברחמים על בניך"....
                            קיצעאר נושא לדיון..

                            מיוזיק 3מ מנותק
                            מיוזיק 3מ מנותק
                            מיוזיק 3
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1176

                            @shin מסכים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • י מנותק
                              י מנותק
                              יואל י
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1177

                              מזל טוב לזמר ישי ריבו לרגל הולדת הבן

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                מיוזיק בנשמה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1178
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                  מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                  מיוזיק בנשמה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1179

                                  חיבים לישמוע ראיון מצחיק אם ריבו לרגל הולדת בנו חיבים לישמוע .mp3
                                  מזל טוב ליריבו נולד בן היום 😁

                                  מיוזיק בנשמהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • י מנותק
                                    י מנותק
                                    יואל שג
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1180
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מיוזיק בנשמהמ מיוזיק בנשמה

                                      חיבים לישמוע ראיון מצחיק אם ריבו לרגל הולדת בנו חיבים לישמוע .mp3
                                      מזל טוב ליריבו נולד בן היום 😁

                                      מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                      מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                      מיוזיק בנשמה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוזיק בנשמה
                                      #1181
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י מנותק
                                        י מנותק
                                        יואל שג
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1182

                                        Screenshot_20230118-152256.png

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                          מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                          מיוזיק בנשמה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוזיק בנשמה
                                          #1183

                                          יאללה שיוציא עכשו את השיר ליכבוד הברית של הבן שלו כמו נהוראי אריאלי 😀

                                          מיוזיק בנשמהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול