דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. ישי ריבו

ישי ריבו

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
ישי ריבוילד חוכם
2.2k פוסטים 299 כותבים 395.6k צפיות 49 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שריושש שריוש

    @ב-ב צודקת בהחלט אנשים שומעים היום בלופים את השירים הישנים שלו וזה מדהים כי יש ריבו לא מחליף את הסגנון שלו ואנשים עדין שומעים ולא משתעממים
    ישי ריבו הוא זמר מיוחד !

    S מנותק
    S מנותק
    shin
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1172

    @שריוש אמר בישי ריבו:

    @ב-ב צודקת בהחלט אנשים שומעים היום בלופים את השירים הישנים שלו וזה מדהים כי יש ריבו לא מחליף את הסגנון שלו ואנשים עדין שומעים ולא משתעממים
    ישי ריבו הוא זמר מיוחד !

    סליחה. אני חולק. הוא בהחלט החליף את הסגנון שלו...
    הוא לא ריבו של תוכו, לא של פחד גבהים, לא של שטח אפור, ואפילו לא של אלול..
    תיכף ים\פתח הלב זה שיר שונה וכנ''ל היה סיבת הסיבות
    המוזיקה בנויה על אותם אלמנטים ואפילו עם 😉 קלה למוזיקה אלקטרונית
    ריבו מתעדכן....
    הוא נשאר עם המילים התנכ''יות ומשחקי המילים הגאוניים
    השירה הנוגעת אבל הסגנון באופן כללי קצת משתנה...

    @ב-ב אמר בישי ריבו:

    @shin ידעתי לפני שקראתי שזו דעתך בעניין.
    אבל נראלי שהמציאות מדברת בעד עצמה...
    אנשים ממשיכים וימשיכו להגיע להופעות של ריבו למרות שזה חוזר על עצמו ו'משעמם' כביכול..

    המציאות מדברת כי אנשים אוהבים את הבנאדם, וזה עובדא.
    וחומ''ז לא תמיד זה אותם אנשים שמגיעים להופעות....
    ועוד דבר, מצפים אולי הוא יפתיע יארח, יגוון
    וודאי שכולנו היינו שמחים לשמוע חומרים חדשים...
    למרות שקסום בעיניי לשמוע שירים של ריבו במאפייה על הבוקר
    ולהתרגש ולהתפעם איך הוא עשה את זה ??!!
    הבוקר יעלה מתנגן 6 שנים אחרי...
    באותו החשק...
    קצת קל וחומר עלינו 🙂 בלימוד תורה ותפילה.. שיתחדשו עלינו כל יום
    בעיניך כחדשים..
    נושא לטור 😉

    לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
    https://www.youtube.com/@ishaishin

    שריושש ב. ב.ב 2 תגובות תגובה אחרונה
    3
    • S shin

      @שריוש אמר בישי ריבו:

      @ב-ב צודקת בהחלט אנשים שומעים היום בלופים את השירים הישנים שלו וזה מדהים כי יש ריבו לא מחליף את הסגנון שלו ואנשים עדין שומעים ולא משתעממים
      ישי ריבו הוא זמר מיוחד !

      סליחה. אני חולק. הוא בהחלט החליף את הסגנון שלו...
      הוא לא ריבו של תוכו, לא של פחד גבהים, לא של שטח אפור, ואפילו לא של אלול..
      תיכף ים\פתח הלב זה שיר שונה וכנ''ל היה סיבת הסיבות
      המוזיקה בנויה על אותם אלמנטים ואפילו עם 😉 קלה למוזיקה אלקטרונית
      ריבו מתעדכן....
      הוא נשאר עם המילים התנכ''יות ומשחקי המילים הגאוניים
      השירה הנוגעת אבל הסגנון באופן כללי קצת משתנה...

      @ב-ב אמר בישי ריבו:

      @shin ידעתי לפני שקראתי שזו דעתך בעניין.
      אבל נראלי שהמציאות מדברת בעד עצמה...
      אנשים ממשיכים וימשיכו להגיע להופעות של ריבו למרות שזה חוזר על עצמו ו'משעמם' כביכול..

      המציאות מדברת כי אנשים אוהבים את הבנאדם, וזה עובדא.
      וחומ''ז לא תמיד זה אותם אנשים שמגיעים להופעות....
      ועוד דבר, מצפים אולי הוא יפתיע יארח, יגוון
      וודאי שכולנו היינו שמחים לשמוע חומרים חדשים...
      למרות שקסום בעיניי לשמוע שירים של ריבו במאפייה על הבוקר
      ולהתרגש ולהתפעם איך הוא עשה את זה ??!!
      הבוקר יעלה מתנגן 6 שנים אחרי...
      באותו החשק...
      קצת קל וחומר עלינו 🙂 בלימוד תורה ותפילה.. שיתחדשו עלינו כל יום
      בעיניך כחדשים..
      נושא לטור 😉

      שריושש מנותק
      שריושש מנותק
      שריוש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1173

      @shin ישי ריבו הוא זמר דיי מורכב שקשה להורות באצבע על הסגנון שלו
      יש בזה הרבה דיון ועוד הפעם כל אחד רואה מנקודת מבטו

      ממש מצריך דיון מעמיק

      אפילו הכוכבים
      צריכים חשכה,
      כדי לזרוח.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • S shin

        @שריוש אמר בישי ריבו:

        @ב-ב צודקת בהחלט אנשים שומעים היום בלופים את השירים הישנים שלו וזה מדהים כי יש ריבו לא מחליף את הסגנון שלו ואנשים עדין שומעים ולא משתעממים
        ישי ריבו הוא זמר מיוחד !

        סליחה. אני חולק. הוא בהחלט החליף את הסגנון שלו...
        הוא לא ריבו של תוכו, לא של פחד גבהים, לא של שטח אפור, ואפילו לא של אלול..
        תיכף ים\פתח הלב זה שיר שונה וכנ''ל היה סיבת הסיבות
        המוזיקה בנויה על אותם אלמנטים ואפילו עם 😉 קלה למוזיקה אלקטרונית
        ריבו מתעדכן....
        הוא נשאר עם המילים התנכ''יות ומשחקי המילים הגאוניים
        השירה הנוגעת אבל הסגנון באופן כללי קצת משתנה...

        @ב-ב אמר בישי ריבו:

        @shin ידעתי לפני שקראתי שזו דעתך בעניין.
        אבל נראלי שהמציאות מדברת בעד עצמה...
        אנשים ממשיכים וימשיכו להגיע להופעות של ריבו למרות שזה חוזר על עצמו ו'משעמם' כביכול..

        המציאות מדברת כי אנשים אוהבים את הבנאדם, וזה עובדא.
        וחומ''ז לא תמיד זה אותם אנשים שמגיעים להופעות....
        ועוד דבר, מצפים אולי הוא יפתיע יארח, יגוון
        וודאי שכולנו היינו שמחים לשמוע חומרים חדשים...
        למרות שקסום בעיניי לשמוע שירים של ריבו במאפייה על הבוקר
        ולהתרגש ולהתפעם איך הוא עשה את זה ??!!
        הבוקר יעלה מתנגן 6 שנים אחרי...
        באותו החשק...
        קצת קל וחומר עלינו 🙂 בלימוד תורה ותפילה.. שיתחדשו עלינו כל יום
        בעיניך כחדשים..
        נושא לטור 😉

        ב. ב.ב מנותק
        ב. ב.ב מנותק
        ב. ב.
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
        #1174

        @shin אז אני רוצה לשאול אותך ותענה לי בראש של אמן. (נס שנפלתי עליך 😀)
        שווה לו להשקיע בעוד שירים/אלבומים רק כדי לרצות חלק מהקהל שלו, למרות שהוא ממילא מפוצץ אולמות עם השירים הישנים?

        S תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • ב. ב.ב ב. ב.

          @shin אז אני רוצה לשאול אותך ותענה לי בראש של אמן. (נס שנפלתי עליך 😀)
          שווה לו להשקיע בעוד שירים/אלבומים רק כדי לרצות חלק מהקהל שלו, למרות שהוא ממילא מפוצץ אולמות עם השירים הישנים?

          S מנותק
          S מנותק
          shin
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1175

          @ב-ב וודאי. "שימור לקוחות" בשפה העסקית..
          הוא יכול להמשיך עם אלו שמכורים לו אבל וודאי שהוא רוצה לקוחות חדשים
          ולשמר גם את הקיימים
          וזה ממש לא כאומן אלא כאפילו איש מכירות אני אומר את זה 🙂 (ואני לא זה ולא זה וכ''ש לעומתו)

          @שריוש לגבי הסגנון שלו זה שילוב ישראלי יהודי
          תשמעו שירים של דוד ד'אור ודומיו ותבינו..
          דוג' טובה השיר "פתח ליבך" שריבו שר שם
          זה נשמע שיר שלו
          "פתח ליבך ברחמים על בניך"....
          קיצעאר נושא לדיון..

          לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
          https://www.youtube.com/@ishaishin

          מיוזיק 3מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • S shin

            @ב-ב וודאי. "שימור לקוחות" בשפה העסקית..
            הוא יכול להמשיך עם אלו שמכורים לו אבל וודאי שהוא רוצה לקוחות חדשים
            ולשמר גם את הקיימים
            וזה ממש לא כאומן אלא כאפילו איש מכירות אני אומר את זה 🙂 (ואני לא זה ולא זה וכ''ש לעומתו)

            @שריוש לגבי הסגנון שלו זה שילוב ישראלי יהודי
            תשמעו שירים של דוד ד'אור ודומיו ותבינו..
            דוג' טובה השיר "פתח ליבך" שריבו שר שם
            זה נשמע שיר שלו
            "פתח ליבך ברחמים על בניך"....
            קיצעאר נושא לדיון..

            מיוזיק 3מ מנותק
            מיוזיק 3מ מנותק
            מיוזיק 3
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1176

            @shin מסכים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • י מנותק
              י מנותק
              יואל י
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1177

              מזל טוב לזמר ישי ריבו לרגל הולדת הבן

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • מיוזיק בנשמהמ מנותק
                מיוזיק בנשמהמ מנותק
                מיוזיק בנשמה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1178
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מיוזיק בנשמהמ מנותק
                  מיוזיק בנשמהמ מנותק
                  מיוזיק בנשמה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1179

                  חיבים לישמוע ראיון מצחיק אם ריבו לרגל הולדת בנו חיבים לישמוע .mp3
                  מזל טוב ליריבו נולד בן היום 😁

                  מיוזיק בנשמהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • י מנותק
                    י מנותק
                    יואל שג
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1180
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מיוזיק בנשמהמ מיוזיק בנשמה

                      חיבים לישמוע ראיון מצחיק אם ריבו לרגל הולדת בנו חיבים לישמוע .mp3
                      מזל טוב ליריבו נולד בן היום 😁

                      מיוזיק בנשמהמ מנותק
                      מיוזיק בנשמהמ מנותק
                      מיוזיק בנשמה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוזיק בנשמה
                      #1181
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י מנותק
                        י מנותק
                        יואל שג
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1182

                        Screenshot_20230118-152256.png

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • מיוזיק בנשמהמ מנותק
                          מיוזיק בנשמהמ מנותק
                          מיוזיק בנשמה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוזיק בנשמה
                          #1183

                          יאללה שיוציא עכשו את השיר ליכבוד הברית של הבן שלו כמו נהוראי אריאלי 😀

                          מיוזיק בנשמהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מיוזיק 3מ מנותק
                            מיוזיק 3מ מנותק
                            מיוזיק 3
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1184

                            זה מה שכתב ריבו היום לרגל הולדת בנו
                            הזמר ישי ריבו בישר היום (רביעי) כי בשעה טובה נולד לו ולרעייתו יעל בן חמישי הלילה. בפוסט מרגש שפרסם ברשתות סיפר הזמר על הרגע המגכונן והמרגש: "בוקר טוב אהובים. מתרגש מאוד לבשר לכם שהלילה נפתחו לנו השמיים ובחסדי ה׳ נולד לנו בן מתוק כלכך. ילד חמישי שלנו בלי עין הרע. ואיך שהוא סף הרגש תמיד עולה ועולה, אולי כי פתאום מבינים יותר מלידה ללידה, שאין בזה שום הבנה שכלית, רק נס גלוי ופלא עצום, שמלווה ברחמים גדולים תודה ה׳!"
                            בסיום הדברים הודה הזמר האהוב לרעייתו ולצוות בית החולים וכתב: "יעל שלי אשתי האהובה אני רוצה להודות לך מעומק הלב שלי, ולומר לך שכל הזמן אני נפעם ממך מחדש על הכוחות והתעצומות שיש בך חיים שלי.. אני רוצה גם למסור תודה גדולה, לצוות המקצועי והמסור של שערי צדק ששוב קיבל וטיפל בנו מכל הלב".

                            מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מיוזיק 3מ מיוזיק 3

                              זה מה שכתב ריבו היום לרגל הולדת בנו
                              הזמר ישי ריבו בישר היום (רביעי) כי בשעה טובה נולד לו ולרעייתו יעל בן חמישי הלילה. בפוסט מרגש שפרסם ברשתות סיפר הזמר על הרגע המגכונן והמרגש: "בוקר טוב אהובים. מתרגש מאוד לבשר לכם שהלילה נפתחו לנו השמיים ובחסדי ה׳ נולד לנו בן מתוק כלכך. ילד חמישי שלנו בלי עין הרע. ואיך שהוא סף הרגש תמיד עולה ועולה, אולי כי פתאום מבינים יותר מלידה ללידה, שאין בזה שום הבנה שכלית, רק נס גלוי ופלא עצום, שמלווה ברחמים גדולים תודה ה׳!"
                              בסיום הדברים הודה הזמר האהוב לרעייתו ולצוות בית החולים וכתב: "יעל שלי אשתי האהובה אני רוצה להודות לך מעומק הלב שלי, ולומר לך שכל הזמן אני נפעם ממך מחדש על הכוחות והתעצומות שיש בך חיים שלי.. אני רוצה גם למסור תודה גדולה, לצוות המקצועי והמסור של שערי צדק ששוב קיבל וטיפל בנו מכל הלב".

                              מנאשששמ מנותק
                              מנאשששמ מנותק
                              מנאששש
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1185

                              @מיוזיק-3

                              @יואל-שג אמר בישי ריבו:

                              Screenshot_20230118-152256.png

                              ברגע שמתחברים למוזיקה,
                              הטכניקה באה מעצמה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אוהבת מוזיקה 3א מנותק
                                אוהבת מוזיקה 3א מנותק
                                אוהבת מוזיקה 3
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1186

                                מזל טוב ישי!!!🎈
                                יאללה ועכשיו שיר חדש!😁

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מיוזיק בנשמהמ מיוזיק בנשמה

                                  יאללה שיוציא עכשו את השיר ליכבוד הברית של הבן שלו כמו נהוראי אריאלי 😀

                                  מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                  מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                  מיוזיק בנשמה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1187
                                  פוסט זה נמחק!
                                  אוהבת מוזיקה 3א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מיוזיק בנשמהמ מיוזיק בנשמה

                                    פוסט זה נמחק!

                                    אוהבת מוזיקה 3א מנותק
                                    אוהבת מוזיקה 3א מנותק
                                    אוהבת מוזיקה 3
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1188

                                    @מיוזיק-בנשמה אמר בישי ריבו:

                                    @מיוזיק-בנשמה אמר בישי ריבו:

                                    יאללה שיוציא עכשו את השיר ליכבוד הברית של הבן שלו כמו אריאלי 😀

                                    כןןןןןןןןןןןןןןן:)
                                    אבל סתם לידע כללי אין לו ילד בשם אריאלי....

                                    אביגיל 1א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אוהבת מוזיקה 3א אוהבת מוזיקה 3

                                      @מיוזיק-בנשמה אמר בישי ריבו:

                                      @מיוזיק-בנשמה אמר בישי ריבו:

                                      יאללה שיוציא עכשו את השיר ליכבוד הברית של הבן שלו כמו אריאלי 😀

                                      כןןןןןןןןןןןןןןן:)
                                      אבל סתם לידע כללי אין לו ילד בשם אריאלי....

                                      אביגיל 1א מנותק
                                      אביגיל 1א מנותק
                                      אביגיל 1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1189

                                      @אוהבת-מוזיקה-3 אמר בישי ריבו:

                                      @מיוזיק-בנשמה אמר בישי ריבו:

                                      @מיוזיק-בנשמה אמר בישי ריבו:

                                      יאללה שיוציא עכשו את השיר ליכבוד הברית של הבן שלו כמו אריאלי 😀

                                      כןןןןןןןןןןןןןןן:)
                                      אבל סתם לידע כללי אין לו ילד בשם אריאלי....

                                      הוא לא דיבר על ילד שקוראים לו אריאלי
                                      הוא דיבר על נהוראי אריאלי שכשנולדה לו בת הוא הוציא שיר עלייה
                                      ולא מתאים לו להוציא שיר על ילד שלו כי זה הילד החמישי והוא לא הוציא עדיין שום שיר על הילדים שלו

                                      Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

                                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • השקדןה מנותק
                                        השקדןה מנותק
                                        השקדן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1190

                                        מזל טוב לישי ריבו לרגל הולדת הבן.jpg

                                        זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
                                        במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

                                        ראובן לנדאןר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • השקדןה השקדן

                                          מזל טוב לישי ריבו לרגל הולדת הבן.jpg

                                          ראובן לנדאןר מנותק
                                          ראובן לנדאןר מנותק
                                          ראובן לנדאן
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1191

                                          @השקדן לא רואים כלום

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול