דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. ישי ריבו

ישי ריבו

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
ישי ריבוילד חוכם
2.2k פוסטים 299 כותבים 406.1k צפיות 49 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S shoval

    @חיה-בקליפ תצייני שמות,מהמגזר שלנו כמובן
    חוץ מזה שאחריו יצאו כמה ריבויים...
    ואני עדיין לא רואה אותו דומה לזמר אחר-בהגשה, בטקסטים, בפשטות הזו שאומרת עליו הרבה.

    אגב כמה שאני אוהבת את השירים שלו ,אני לא מסוגלת תמיד לשמוע אותם, בשונה ממה שנכתב כאן...

    חיה בקליפח מנותק
    חיה בקליפח מנותק
    חיה בקליפ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1821

    @shoval אמר בישי ריבו:

    @חיה-בקליפ תצייני שמות,מהמגזר שלנו כמובן
    חוץ מזה שאחריו יצאו כמה ריבויים...
    ואני עדיין לא רואה אותו דומה לזמר אחר-בהגשה, בטקסטים, בפשטות הזו שאומרת עליו הרבה.

    אגב כמה שאני אוהבת את השירים שלו ,אני לא מסוגלת תמיד לשמוע אותם, בשונה ממה שנכתב כאן...

    אחריו
    עקיבא
    דוד בן ארזה
    משה פלד
    נותי ליברמן

    לפניו
    אהרון ויונתן רזאל
    שולי רנד
    ועוד.....

    אוהבת מוזיקה 3א S 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

      @מרב אמר בישי ריבו:

      הוא מוציא בשנה שיר אחד או שניים גג כדי שקהל יחכה לעוד שירים שלו וככה זה מעלה לו צפיות.
      חוץ מזה שהוא אדם מיוחד ממש...ויש לו קול מהמם

      השנה הוא הוציא 2

      @אפרת-גלבוע אמר בישי ריבו:

      מסכימה איתך לגמרי. גם אני תמיד אוהב לשמוע אותו אבל איך כולם עדיין ממשיכים?

      יש זמרים שהם מעל לזמן וללהיטים.

      ישי הוא בין הזמרים היחידים שאנשים אוהביםגם לשמוע את השירים הישנים שלו מלפני עשור

      Ch.TC מנותק
      Ch.TC מנותק
      Ch.T
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1822

      @חיה-במקרנצ-יק-0 אמר בישי ריבו:

      השנה הוא הוציא 2

      איזה 2?
      אני שייך לעם, ו...?

      חיה בקליפח תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • Ch.TC Ch.T

        @חיה-במקרנצ-יק-0 אמר בישי ריבו:

        השנה הוא הוציא 2

        איזה 2?
        אני שייך לעם, ו...?

        חיה בקליפח מנותק
        חיה בקליפח מנותק
        חיה בקליפ
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1823

        @Ch-T אמר בישי ריבו:

        @חיה-במקרנצ-יק-0 אמר בישי ריבו:

        השנה הוא הוציא 2

        איזה 2?
        אני שייך לעם, ו...?

        חלום

        Ch.TC תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • חיה בקליפח חיה בקליפ

          @shoval אמר בישי ריבו:

          @חיה-בקליפ תצייני שמות,מהמגזר שלנו כמובן
          חוץ מזה שאחריו יצאו כמה ריבויים...
          ואני עדיין לא רואה אותו דומה לזמר אחר-בהגשה, בטקסטים, בפשטות הזו שאומרת עליו הרבה.

          אגב כמה שאני אוהבת את השירים שלו ,אני לא מסוגלת תמיד לשמוע אותם, בשונה ממה שנכתב כאן...

          אחריו
          עקיבא
          דוד בן ארזה
          משה פלד
          נותי ליברמן

          לפניו
          אהרון ויונתן רזאל
          שולי רנד
          ועוד.....

          אוהבת מוזיקה 3א מנותק
          אוהבת מוזיקה 3א מנותק
          אוהבת מוזיקה 3
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1824

          @חיה-בקליפ אמר בישי ריבו:

          @shoval אמר בישי ריבו:

          @חיה-בקליפ תצייני שמות,מהמגזר שלנו כמובן
          חוץ מזה שאחריו יצאו כמה ריבויים...
          ואני עדיין לא רואה אותו דומה לזמר אחר-בהגשה, בטקסטים, בפשטות הזו שאומרת עליו הרבה.

          אגב כמה שאני אוהבת את השירים שלו ,אני לא מסוגלת תמיד לשמוע אותם, בשונה ממה שנכתב כאן...

          אחריו
          עקיבא
          דוד בן ארזה
          משה פלד
          נותי ליברמן

          לפניו
          אהרון ויונתן רזאל
          שולי רנד
          ועוד.....

          אבל כל אלו זה לא ריבו, זה כאלו שדומים לו בסגנון, אבל אף אחד לא יכול להיות תחליף שלו...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • חיה בקליפח חיה בקליפ

            @Ch-T אמר בישי ריבו:

            @חיה-במקרנצ-יק-0 אמר בישי ריבו:

            השנה הוא הוציא 2

            איזה 2?
            אני שייך לעם, ו...?

            חלום

            Ch.TC מנותק
            Ch.TC מנותק
            Ch.T
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1825

            @חיה-בקליפ באמת?
            מתי?
            את יכולה לשלוח?

            חיה בקליפח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Ch.TC Ch.T

              @חיה-בקליפ באמת?
              מתי?
              את יכולה לשלוח?

              חיה בקליפח מנותק
              חיה בקליפח מנותק
              חיה בקליפ
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1826

              @Ch-T אמר בישי ריבו:

              @חיה-בקליפ באמת?
              מתי?
              את יכולה לשלוח?

              לא חלום
              אה....
              מלחמות אולי...
              משהו בסגנון

              אוהבת מוזיקה 3א חצי הכוס המלאהח 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • חיה בקליפח חיה בקליפ

                @shoval אמר בישי ריבו:

                @חיה-בקליפ תצייני שמות,מהמגזר שלנו כמובן
                חוץ מזה שאחריו יצאו כמה ריבויים...
                ואני עדיין לא רואה אותו דומה לזמר אחר-בהגשה, בטקסטים, בפשטות הזו שאומרת עליו הרבה.

                אגב כמה שאני אוהבת את השירים שלו ,אני לא מסוגלת תמיד לשמוע אותם, בשונה ממה שנכתב כאן...

                אחריו
                עקיבא
                דוד בן ארזה
                משה פלד
                נותי ליברמן

                לפניו
                אהרון ויונתן רזאל
                שולי רנד
                ועוד.....

                S מנותק
                S מנותק
                shoval
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1827

                @חיה-בקליפ חלק מהזמרים שציינת אולי נמצאים בז'אנר אבל ממש לא דומים לריבו, אני בכל מקרה לא רואה מקום להשוות אליו את הזמרים הנ"ל, ולא כי הוא הכי טוב.

                .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                חיה בקליפח תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • חיה בקליפח חיה בקליפ

                  @Ch-T אמר בישי ריבו:

                  @חיה-בקליפ באמת?
                  מתי?
                  את יכולה לשלוח?

                  לא חלום
                  אה....
                  מלחמות אולי...
                  משהו בסגנון

                  אוהבת מוזיקה 3א מנותק
                  אוהבת מוזיקה 3א מנותק
                  אוהבת מוזיקה 3
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1828

                  @חיה-בקליפ אמר בישי ריבו:

                  @Ch-T אמר בישי ריבו:

                  @חיה-בקליפ באמת?
                  מתי?
                  את יכולה לשלוח?

                  לא חלום
                  אה....
                  מלחמות אולי...
                  משהו בסגנון

                  אתם מתכוונים ל: "לא נפסיק לחלום"...:)

                  Ch.TC תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • חיה בקליפח חיה בקליפ

                    @Ch-T אמר בישי ריבו:

                    @חיה-בקליפ באמת?
                    מתי?
                    את יכולה לשלוח?

                    לא חלום
                    אה....
                    מלחמות אולי...
                    משהו בסגנון

                    חצי הכוס המלאהח מנותק
                    חצי הכוס המלאהח מנותק
                    חצי הכוס המלאה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1829

                    @חיה-בקליפ את מתכוונת לא נפסיק לחלום?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אוהבת מוזיקה 3א אוהבת מוזיקה 3

                      @חיה-בקליפ אמר בישי ריבו:

                      @Ch-T אמר בישי ריבו:

                      @חיה-בקליפ באמת?
                      מתי?
                      את יכולה לשלוח?

                      לא חלום
                      אה....
                      מלחמות אולי...
                      משהו בסגנון

                      אתם מתכוונים ל: "לא נפסיק לחלום"...:)

                      Ch.TC מנותק
                      Ch.TC מנותק
                      Ch.T
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1830

                      @אוהבת-מוזיקה-3 לא נפסיק לחלום יצא השנה??
                      לא שנה שעברה?

                      אוהבת מוזיקה 3א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Ch.TC Ch.T

                        @אוהבת-מוזיקה-3 לא נפסיק לחלום יצא השנה??
                        לא שנה שעברה?

                        אוהבת מוזיקה 3א מנותק
                        אוהבת מוזיקה 3א מנותק
                        אוהבת מוזיקה 3
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1831

                        @Ch-T אמר בישי ריבו:

                        @אוהבת-מוזיקה-3 לא נפסיק לחלום יצא השנה??
                        לא שנה שעברה?

                        נראה לי ששנה שעברה, השנה יצא את "תכף יפתח" לא?

                        Ch.TC תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אוהבת מוזיקה 3א אוהבת מוזיקה 3

                          @Ch-T אמר בישי ריבו:

                          @אוהבת-מוזיקה-3 לא נפסיק לחלום יצא השנה??
                          לא שנה שעברה?

                          נראה לי ששנה שעברה, השנה יצא את "תכף יפתח" לא?

                          Ch.TC מנותק
                          Ch.TC מנותק
                          Ch.T
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1832

                          @אוהבת-מוזיקה-3 אה נכון תכף יפתח יצא השנה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • S shoval

                            @חיה-בקליפ חלק מהזמרים שציינת אולי נמצאים בז'אנר אבל ממש לא דומים לריבו, אני בכל מקרה לא רואה מקום להשוות אליו את הזמרים הנ"ל, ולא כי הוא הכי טוב.

                            חיה בקליפח מנותק
                            חיה בקליפח מנותק
                            חיה בקליפ
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה בקליפ
                            #1833

                            @shoval אמר בישי ריבו:

                            @חיה-בקליפ חלק מהזמרים שציינת אולי נמצאים בז'אנר אבל ממש לא דומים לריבו, אני בכל מקרה לא רואה מקום להשוות אליו את הזמרים הנ"ל, ולא כי הוא הכי טוב.

                            דעתך,
                            אני חושבת שיש זמרים מאוד טובים
                            בלי לפגוע בישי ריבו
                            הוא חוזר על עצמו מאודד
                            ומייבש אותנו עד שהוא מוציא שיר

                            אוהבת מוזיקה 3א S 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • חיה בקליפח חיה בקליפ

                              @shoval אמר בישי ריבו:

                              @חיה-בקליפ חלק מהזמרים שציינת אולי נמצאים בז'אנר אבל ממש לא דומים לריבו, אני בכל מקרה לא רואה מקום להשוות אליו את הזמרים הנ"ל, ולא כי הוא הכי טוב.

                              דעתך,
                              אני חושבת שיש זמרים מאוד טובים
                              בלי לפגוע בישי ריבו
                              הוא חוזר על עצמו מאודד
                              ומייבש אותנו עד שהוא מוציא שיר

                              אוהבת מוזיקה 3א מנותק
                              אוהבת מוזיקה 3א מנותק
                              אוהבת מוזיקה 3
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1834

                              @חיה-בקליפ אמר בישי ריבו:

                              @shoval אמר בישי ריבו:

                              @חיה-בקליפ חלק מהזמרים שציינת אולי נמצאים בז'אנר אבל ממש לא דומים לריבו, אני בכל מקרה לא רואה מקום להשוות אליו את הזמרים הנ"ל, ולא כי הוא הכי טוב.

                              דעתך
                              אני חושבת שיש זמרים מאוד טובים
                              בלי לפגוע בישי ריבו
                              הוא חוזר על עצמו מאודד
                              ומייבש אותנו עד שהוא מוציא שיר

                              אתם חושבות שלהוציא שיר זה הוקוס פוקוס ותוך שניה יש שיר...
                              דבר ראשון צריך לכתוב ולהלחין את השיר- ש-ישי עושה את זה בעצמו, זה שיש זמרים שמוציאים כל שניה שיר זה כי לא הם כותבים ומלחינים אלא קונים מוכן ורק מקליטים.
                              וישי משקיע בתוכן של כל שיר, ולא תמיד יש שיר לכתוב...

                              חיה בקליפח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • חיה בקליפח חיה בקליפ

                                @shoval אמר בישי ריבו:

                                @חיה-בקליפ חלק מהזמרים שציינת אולי נמצאים בז'אנר אבל ממש לא דומים לריבו, אני בכל מקרה לא רואה מקום להשוות אליו את הזמרים הנ"ל, ולא כי הוא הכי טוב.

                                דעתך,
                                אני חושבת שיש זמרים מאוד טובים
                                בלי לפגוע בישי ריבו
                                הוא חוזר על עצמו מאודד
                                ומייבש אותנו עד שהוא מוציא שיר

                                S מנותק
                                S מנותק
                                shoval
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1835

                                @חיה-בקליפ אמר בישי ריבו:

                                דעתך
                                אני חושבת שיש זמרים מאוד טובים

                                ברור, אין ספק בכלל!

                                בלי לפגוע בישי ריבו
                                הוא חוזר על עצמו מאודד

                                יש משהו בדברייך

                                .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • אוהבת מוזיקה 3א אוהבת מוזיקה 3

                                  @חיה-בקליפ אמר בישי ריבו:

                                  @shoval אמר בישי ריבו:

                                  @חיה-בקליפ חלק מהזמרים שציינת אולי נמצאים בז'אנר אבל ממש לא דומים לריבו, אני בכל מקרה לא רואה מקום להשוות אליו את הזמרים הנ"ל, ולא כי הוא הכי טוב.

                                  דעתך
                                  אני חושבת שיש זמרים מאוד טובים
                                  בלי לפגוע בישי ריבו
                                  הוא חוזר על עצמו מאודד
                                  ומייבש אותנו עד שהוא מוציא שיר

                                  אתם חושבות שלהוציא שיר זה הוקוס פוקוס ותוך שניה יש שיר...
                                  דבר ראשון צריך לכתוב ולהלחין את השיר- ש-ישי עושה את זה בעצמו, זה שיש זמרים שמוציאים כל שניה שיר זה כי לא הם כותבים ומלחינים אלא קונים מוכן ורק מקליטים.
                                  וישי משקיע בתוכן של כל שיר, ולא תמיד יש שיר לכתוב...

                                  חיה בקליפח מנותק
                                  חיה בקליפח מנותק
                                  חיה בקליפ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1836

                                  @אוהבת-מוזיקה-3

                                  שנה לוקח להוציא שיר......???

                                  מישהי מאמימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • חיה בקליפח חיה בקליפ

                                    @אוהבת-מוזיקה-3

                                    שנה לוקח להוציא שיר......???

                                    מישהי מאמימ מנותק
                                    מישהי מאמימ מנותק
                                    מישהי מאמי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1837

                                    @חיה-בקליפ זה הקצב שלו אחרי שהוא עבד פעם והפציץ... עכשיו הוא נח...!😧

                                    החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                                    חיה בקליפח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מישהי מאמימ מישהי מאמי

                                      @חיה-בקליפ זה הקצב שלו אחרי שהוא עבד פעם והפציץ... עכשיו הוא נח...!😧

                                      חיה בקליפח מנותק
                                      חיה בקליפח מנותק
                                      חיה בקליפ
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1838

                                      @מישהי-מאמי אמר בישי ריבו:

                                      @חיה-בקליפ זה הקצב שלו אחרי שהוא עבד פעם והפציץ... עכשיו הוא נח...!😧

                                      זכותו לנוח
                                      וזכתי לא להקשיב לו.....

                                      מישהי מאמימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • חיה בקליפח חיה בקליפ

                                        @מישהי-מאמי אמר בישי ריבו:

                                        @חיה-בקליפ זה הקצב שלו אחרי שהוא עבד פעם והפציץ... עכשיו הוא נח...!😧

                                        זכותו לנוח
                                        וזכתי לא להקשיב לו.....

                                        מישהי מאמימ מנותק
                                        מישהי מאמימ מנותק
                                        מישהי מאמי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1839

                                        @חיה-בקליפ גם שליי!! 😊

                                        החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • S מנותק
                                          S מנותק
                                          shoval
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1840

                                          לא נראלי שיש דבר כזה שיוצר נח, זה חלק ממנו...

                                          .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                          חיה בקליפח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול