הקלטות בסאונד
-
כשנכנסים לקטגוריית סאונד בkorg (יש לי PA700), ולוחצים על record מופיע מסך מוזר, ויש שם אפשרות לבחור ולערוך כל מיני צלילים. מישהו יודע מה זה? (נראה לי שיש לי שם צלילים שלא מופיעים באורגן).
-
כשנכנסים לקטגוריית סאונד בkorg (יש לי PA700), ולוחצים על record מופיע מסך מוזר, ויש שם אפשרות לבחור ולערוך כל מיני צלילים. מישהו יודע מה זה? (נראה לי שיש לי שם צלילים שלא מופיעים באורגן).
@משה-חיים-גרינברג
זה עריכה של הדגימות זה דברים שקיימים אל תיגע בזה זה יבלבל לך את כל הדגימות
מנסיון אישי. -
כשנכנסים לקטגוריית סאונד בkorg (יש לי PA700), ולוחצים על record מופיע מסך מוזר, ויש שם אפשרות לבחור ולערוך כל מיני צלילים. מישהו יודע מה זה? (נראה לי שיש לי שם צלילים שלא מופיעים באורגן).
@משה-חיים-גרינברג זה אפשרות לדגום סאונד חדש לאורגן
(אין לי מושג איך עושים את זה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות