אתגר כתיבה 47 (:
-
זה אולי לא ממש לפי החוק אבל אם לא אתחבר עכשיו לא יודע מתי תהיה לי הזדמנות להתחבר אז אני אבחר עכשיו נושא,
לכתוב שיר בסיגנון טרצה רימה, שזה אומר לכתוב שיר שבכול בית יש שלוש שורות, והשורה הראשונה והשלישית מתחרזים ןהאמצאית מתחרזת אם הראשונה והשלישית של הבית הבא אבא בגב גדג וכו' ובסוף מסיימים עם שני שורות שמתחרזים,
ושזה יהיה סיפור לא סתם שיר מקוה שהבנתם.... -
מסע די ארוך.. שכמו שמתואר בשיר הוא לא נגמר, אבל ב"ה עכשיו הוא כבר עומד מאחורינו

מסע פזיז:
https://miktzav.com/post/246924 -
בס"ד
לכל אחד יש מסע
משלו,
הוא בחר המשא
בעצמו
עוד לפני שפסע
בעולמו.לשנות לא ניסה
הרי-
לטובתו.ואין זה מעמסה
בשבילו,
אדרבה- עיניך שא
זהו תיקונו
גם ייעודו.הרי אבא לא ניסה
יותר
מכוחו
ואותו תמיד נשא
על כפו.רק תפילה יישא
שיחזור
ממסעו
לשלום."בשבילי נברא העולם"
1.בשבילי- למעני.
2. בשבילי- בשְביל שלי. לכל בנאדם יש את השביל שלו בעולם.. -
להתהלך במסע | צופיה ג.
התבונן סביבך
תראה את העולם
שחרר את נפשך
התנתק מכולם
תחשוב על העתיד
ועל מה היה
תמשיך להתמיד
ולהתהלך במסעהתבונן סביבך
ותראה את הטוב
גם בחושך, בעלתה
תעצור! תחשוב
תאגור כוחות חדשים
אל תפחד מהצעד הבא
השתמש בהישגים
ותמשיך בדרכךהתבונן סביבך
תראה את ההזדמנות
תרגיש את הרגע
תתעלם מהחשדנות
תרפה מהפחד שבך
תתיצב ראשון מול האתגר
אל תסנן את הלב שלך
ובסוף המסע...
תראה שהמשבר נגמר. -
עקב הבלגן לאחרונה. לא יצא לי לפתוח אתגר חדש והאיר לליבי @ארי-גולד שבאמת כדאי לפתוח אתגר בינתיים.
אז בחרתי נושא שהאמת יכול להיות ממש מרתק, והאמת שגם בחרתי לשנות וייב מהנושאים האחרונים, הנושא הנבחר הוא "מסע" תכתבו על זה משהו כפשוטו בלי יותר מידי הסברים אלא לפי מה שעולה לכם בראש.
בהצלחה
️ -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות