ניגון רוסטוב(חב"ד)-פסנתר
-
ביצוע ספונטי ממש....
(יש איזה קפיצה בסיום -תקלה של ההקלטה) -
@NAAMA-0
מי שהעלה את זה.... -
@RACHELY-0 וואו איזה מרגיע! הייתי מה זה לחוצה עכשיו ואיך ששמעתי את זה נכנס בי רוגע...

מושלם מושלם! -
@RACHELY-0 וואו איזה מרגיע! הייתי מה זה לחוצה עכשיו ואיך ששמעתי את זה נכנס בי רוגע...

מושלם מושלם!@מישהי-מאמי וואיי איזה כיף לשמועע!!
-
@מישהי-מאמי וואיי איזה כיף לשמועע!!
@RACHELY-0 בכיף! באמת נהניתי...
-
ביצוע ספונטי ממש....
(יש איזה קפיצה בסיום -תקלה של ההקלטה)@RACHELY-0 וואלה יפה לא הכרתי

-
ביצוע ספונטי ממש....
(יש איזה קפיצה בסיום -תקלה של ההקלטה)@RACHELY-0 וואו יצא מדהים!!
לפי מה את מנגנת?? כאילו לפי תווים?
אני גם מנגנת את זה אבל עדיין לא בכזאת רמה..

-
@RACHELY-0 וואו יצא מדהים!!
לפי מה את מנגנת?? כאילו לפי תווים?
אני גם מנגנת את זה אבל עדיין לא בכזאת רמה..

-
@אפרת-גלבוע



אני בהלם
@RACHELY-0 אלופההההה -
@RACHELY-0 וואו יצא מדהים!!
לפי מה את מנגנת?? כאילו לפי תווים?
אני גם מנגנת את זה אבל עדיין לא בכזאת רמה..

-
@RACHELY-0 זה פשוט מהמם!!
בהצלחה בהמשך ותעלי לפה עוד חומר כי אנחנו מחכים...
-
@1122 ואוו תודה!!!
אני מנגנת משמיעה ולימדתי את עצמי לבד
אבל בשנה האחרונה למדתי הרמוניה אז זה כן נתן לי כמה שיפשופים בו ....אבל לא בנגינה@אפרת-גלבוע
כן כן
חוץ מקצת הרמוניה....@RACHELY-0 וואו באמת רמה מעולה!
אני מנגנת באורגן ככה שזה קצת שונה... בפסנתר ביד שמאל מנגנים ממש ובאורגן יותר אקורדים
שמעתי כמה ביצועי פסנתר וזה לדעתי ליגההה@אליש אמר בניגון רוסטוב(חב"ד)-פסנתר:
@RACHELY-0 זה פשוט מהמם!!
בהצלחה בהמשך ותעלי לפה עוד חומר כי אנחנו מחכים...
לגמרי!!!
מחכה ממש -
@RACHELY-0 וואלה יפה לא הכרתי

וואו!! איזה מושלםם וזה עוד ספונטני ממש אהבתי ממש יפה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
