בעיות בקליפים- שקרים שמוטמנים בקליפים
-
אם הבנתי, זה לא ממש המטרה שלשמה נפתח הנושא, אבל כמו ששבור אור אמר, זה רק למשתמשים מסוימים הנושא השני, וכבר כתבתי, אז תרשו לי....
https://youtu.be/fcGTSuxDZ6g
בקליפ אל תיפול של אברהם פריד, בנצי שטיין, חיים ישראל, יש ילד חולה,
כולנו רחמנו עליו.... היה לי עצוב לראות את הקליפ- משרת את המטרה מעולה,
עכשיו, שמו לב, הילד לא חולה!!
יש לו סוג של כובע גרב על הראש....

בתחילה ממש התעצבנתי, אח''כ ת'אמת הצלחתי להבין אותם....@MUSIC-2
לא מבינה איך הצלחת להבין אותם
לדעתי זה ממש מגעיל
זה ממש לשחק לצופים ברגשות
ולהוציא אותם(את הזמרים-אם לא היו מעלים את זה כאן
לעד הייתי חושבת כך) צדיקים וטובים
אני לא יודעת מה איתך אבל שאני ראיתי את זה
כולי הייתי רחמיים על הילד
והתפעלות על זה שלמרות שהם כאלה זמרים גדולים
באים לשמח ככה ילד חולה
לא מבינה אותם בכלל
וזה ממש מעצבן. -
@MUSIC-2
לא מבינה איך הצלחת להבין אותם
לדעתי זה ממש מגעיל
זה ממש לשחק לצופים ברגשות
ולהוציא אותם(את הזמרים-אם לא היו מעלים את זה כאן
לעד הייתי חושבת כך) צדיקים וטובים
אני לא יודעת מה איתך אבל שאני ראיתי את זה
כולי הייתי רחמיים על הילד
והתפעלות על זה שלמרות שהם כאלה זמרים גדולים
באים לשמח ככה ילד חולה
לא מבינה אותם בכלל
וזה ממש מעצבן. -
@נעמי-ה וMUSIC-2, חשבתי שזה די מובן מאליו אחרת הייתי מסביר גם את זה. מצד שני זה לא שהם ממש ניסו לעבוד על אנשים, כי זה די ידוע שהכול משחק, אבל זה בדיוק הבעיה בדברים האלה שעושים שקר שאנשים בדרך כלל לא טורחים לחשוב אם זה שקר או לא, כי הם לא אומרים שהם עכשיו מבקרים חולה, הם סתם מציגים. מי שמאמין ממש- יופי, מי שלא- בדרך כלל גם לא טורח לחשוב על זה יותר מדי.
נ.ב זה שבקליפים הזמרים לא באמת שרים, אלא הם שרים באולפן ואחר כך עורכים את הסרטון עם השיר, זה ידוע? (בזה אין בעיה, אבל סתם כדאי תמיד לדעת את האמת) -
@נעמי-ה וMUSIC-2, חשבתי שזה די מובן מאליו אחרת הייתי מסביר גם את זה. מצד שני זה לא שהם ממש ניסו לעבוד על אנשים, כי זה די ידוע שהכול משחק, אבל זה בדיוק הבעיה בדברים האלה שעושים שקר שאנשים בדרך כלל לא טורחים לחשוב אם זה שקר או לא, כי הם לא אומרים שהם עכשיו מבקרים חולה, הם סתם מציגים. מי שמאמין ממש- יופי, מי שלא- בדרך כלל גם לא טורח לחשוב על זה יותר מדי.
נ.ב זה שבקליפים הזמרים לא באמת שרים, אלא הם שרים באולפן ואחר כך עורכים את הסרטון עם השיר, זה ידוע? (בזה אין בעיה, אבל סתם כדאי תמיד לדעת את האמת)@שבור-אור
מה השוואה בין זה
שהם לא שרים באמת וזה ברור לכולם
לבין זה שהם משכיבים לך ילד שנראה חולה בבית חולים
ובאים להקדיש לו שיר
אני לא יודעת אם ראיתם
אבל אני מסתכלת על התגובות
ואיזה הערכה וכבוד אנשים נותנים להם
ומשיו מהם דואג להגיד משו?!
בעיניי זה ממש שקר מגעיל! -
אם הבנתי, זה לא ממש המטרה שלשמה נפתח הנושא, אבל כמו ששבור אור אמר, זה רק למשתמשים מסוימים הנושא השני, וכבר כתבתי, אז תרשו לי....
https://youtu.be/fcGTSuxDZ6g
בקליפ אל תיפול של אברהם פריד, בנצי שטיין, חיים ישראל, יש ילד חולה,
כולנו רחמנו עליו.... היה לי עצוב לראות את הקליפ- משרת את המטרה מעולה,
עכשיו, שמו לב, הילד לא חולה!!
יש לו סוג של כובע גרב על הראש....

בתחילה ממש התעצבנתי, אח''כ ת'אמת הצלחתי להבין אותם....@MUSIC-2 אמר בבעיות בקליפים- שקרים שמוטמנים בקליפים:
אם הבנתי, זה לא ממש המטרה שלשמה נפתח הנושא, אבל כמו ששבור אור אמר, זה רק למשתמשים מסוימים הנושא השני, וכבר כתבתי, אז תרשו לי....
בקליפ אל תיפול של אברהם פריד, בנצי שטיין, חיים ישראל, יש ילד חולה,
כולנו רחמנו עליו.... היה לי עצוב לראות את הקליפ- משרת את המטרה מעולה,
עכשיו, שמו לב, הילד לא חולה!!
יש לו סוג של כובע גרב על הראש....

בתחילה ממש התעצבנתי, אח''כ ת'אמת הצלחתי להבין אותם....אני על ההתחלה קלטתי את זה... אחותי לא קלטה והיא סיפרה לי שהיא ממש בכתה מזה ואיזה קליפ מרגש.... כשסיפרתי לה שזה לא אמיתי היא ממש התקשה להאמין ונורא התבאסה.... אבל גם אני הבנתי אותם
-
@שבור-אור
מה השוואה בין זה
שהם לא שרים באמת וזה ברור לכולם
לבין זה שהם משכיבים לך ילד שנראה חולה בבית חולים
ובאים להקדיש לו שיר
אני לא יודעת אם ראיתם
אבל אני מסתכלת על התגובות
ואיזה הערכה וכבוד אנשים נותנים להם
ומשיו מהם דואג להגיד משו?!
בעיניי זה ממש שקר מגעיל!@נעמי-ה זה היה התגובה שלי בהתחלה, זה עצבן אותי, הרתיח אותי וכו',
אחכ חשבתי על זה- מה רצית שהם יקחו ילד באמת חולה, שאין לו כח עכשיו לעשות משחקים ולהציג הצגות?
ובסך הכל הזמרים האלה באמת אנשים שיכולים לעשות את זה(אני אישית פגשתי בסיטואציה דומה גם את חיים ישראל וגם את אברהם פריד)... -
@נעמי-ה יש גם זמרים שבאמת מגיעים לבתי חולים רק בשביל לשמח....
לי אישית יש סלידה מזמרים שחושבים רק על עצמם ועל הקריירה שלהם. ואת זה אפשר הרבה פעמים לראות בקליפים.@צלילים אמר בבעיות בקליפים- שקרים שמוטמנים בקליפים:
@נעמי-ה יש גם זמרים שבאמת מגיעים לבתי חולים רק בשביל לשמח....
לי אישית יש סלידה מזמרים שחושבים רק על עצמם ועל הקריירה שלהם. ואת זה אפשר הרבה פעמים לראות בקליפים.ריבו למשל.... הוא כל הזמן משמח חולים... והוא ממש לא עושה את זה בשביל הפרסום...
-
@שבור-אור
מה השוואה בין זה
שהם לא שרים באמת וזה ברור לכולם
לבין זה שהם משכיבים לך ילד שנראה חולה בבית חולים
ובאים להקדיש לו שיר
אני לא יודעת אם ראיתם
אבל אני מסתכלת על התגובות
ואיזה הערכה וכבוד אנשים נותנים להם
ומשיו מהם דואג להגיד משו?!
בעיניי זה ממש שקר מגעיל! -
@נעמי-ה לא השוואתי, סתם רציתי לדעת אם גם בזה מתבלבלים. האמת שהופתעתי מזה שהתבלבלתם לחשוב שהקליפ היה אמיתי.
@שבור-אור
אני יכולה להגיד לך
שאני לא היחידה שראיתי את זה
והייתי בטוחה שזה אמיתי..אוקי אין בעיה יכול להיות שהם היו צריכים את זה למשחק שלהם
אבל זה בדיוק מה שהפוסט הזה בא להראות
בתת מודע שלנו
הם יצרו את עצמם בתור אנשים טובים
שבאים לשמח אנשים
בעוד שזה רק לפרסום(לא בדיוק ההגדרה הנכונה..) שלהם... -
@שבור-אור
אני יכולה להגיד לך
שאני לא היחידה שראיתי את זה
והייתי בטוחה שזה אמיתי..אוקי אין בעיה יכול להיות שהם היו צריכים את זה למשחק שלהם
אבל זה בדיוק מה שהפוסט הזה בא להראות
בתת מודע שלנו
הם יצרו את עצמם בתור אנשים טובים
שבאים לשמח אנשים
בעוד שזה רק לפרסום(לא בדיוק ההגדרה הנכונה..) שלהם... -
אם הבנתי, זה לא ממש המטרה שלשמה נפתח הנושא, אבל כמו ששבור אור אמר, זה רק למשתמשים מסוימים הנושא השני, וכבר כתבתי, אז תרשו לי....
https://youtu.be/fcGTSuxDZ6g
בקליפ אל תיפול של אברהם פריד, בנצי שטיין, חיים ישראל, יש ילד חולה,
כולנו רחמנו עליו.... היה לי עצוב לראות את הקליפ- משרת את המטרה מעולה,
עכשיו, שמו לב, הילד לא חולה!!
יש לו סוג של כובע גרב על הראש....

בתחילה ממש התעצבנתי, אח''כ ת'אמת הצלחתי להבין אותם....פוסט זה נמחק! -
@MUSIC-2 אמר בבעיות בקליפים- שקרים שמוטמנים בקליפים:
אם הבנתי, זה לא ממש המטרה שלשמה נפתח הנושא, אבל כמו ששבור אור אמר, זה רק למשתמשים מסוימים הנושא השני, וכבר כתבתי, אז תרשו לי....
בקליפ אל תיפול של אברהם פריד, בנצי שטיין, חיים ישראל, יש ילד חולה,
כולנו רחמנו עליו.... היה לי עצוב לראות את הקליפ- משרת את המטרה מעולה,
עכשיו, שמו לב, הילד לא חולה!!
יש לו סוג של כובע גרב על הראש....

בתחילה ממש התעצבנתי, אח''כ ת'אמת הצלחתי להבין אותם....אני על ההתחלה קלטתי את זה... אחותי לא קלטה והיא סיפרה לי שהיא ממש בכתה מזה ואיזה קליפ מרגש.... כשסיפרתי לה שזה לא אמיתי היא ממש התקשה להאמין ונורא התבאסה.... אבל גם אני הבנתי אותם
@אפרת-גלבוע עלזה נאמר "קליפ" שזה לא אמיתי זה משחק בתור אחות ל... זה קליפ ושיר שלא מופסק להשמע ולהראות אצלינו בבית כי הסיפור שמוצג בקליפ הוא מאוד מרגש
-
נ נגינתי מחק נושא זה ב
-
נ נגינתי שחזר נושא זה ב
-
למה קליפ אמור להיות דבר אמיתי?
זה מאוד מובן שזה מלא שקרים
קליפ זה סיפור או הפקה שמישהו המציא כי זה הסתדר לו עם המילים של השיר@שני-5 בדיוק!! קליפ זה הצגה אחת גדולה וזהו..
-
למה קליפ אמור להיות דבר אמיתי?
זה מאוד מובן שזה מלא שקרים
קליפ זה סיפור או הפקה שמישהו המציא כי זה הסתדר לו עם המילים של השיר@שני-5 צודקת אנשים חושבים שקליפ אמור להיות אמיתי שמישהו יצנח מהשמיים ויתן כיף ובן אדם יהפוך לשמח וכו...
קליפ אמור להמחיש את המסר של השיר ולא להציג סרט מקצועי
-
@שני-5 צודקת אנשים חושבים שקליפ אמור להיות אמיתי שמישהו יצנח מהשמיים ויתן כיף ובן אדם יהפוך לשמח וכו...
קליפ אמור להמחיש את המסר של השיר ולא להציג סרט מקצועי
@איציק-דדיה נכון, אבל אם במקרה הנ''ל מביאים לי ילד שנראה חולה,
מרגשים אותי, לא מענין אותי ככ הקליפ ומסריו, ענין אותי שסחטו ממני רגש,
וזה לא מופקע שירגש, נתנו לי להעריך אותם על עצם הלשמח את הילד המתוק שם,
ותכלס הוא בכלל לא חולה, זה לא יפה! -
אני חושבת שזה דווקא מאוד יפה כי למרות שזה לא ילד חולה את השיר הם כתבו לילד חולה באמת אך רק לקליפ בתור ההצגה הם הביאו ילד לא באמת חולה אבל הסיפור הוא באמת אמיתי כי הם באמת באו לשמח אותו אך יכול להיות ואפילו מסתבר שהוא לא רצה להצטלם ולכן הביאו שחקן
-
@איציק-דדיה נכון, אבל אם במקרה הנ''ל מביאים לי ילד שנראה חולה,
מרגשים אותי, לא מענין אותי ככ הקליפ ומסריו, ענין אותי שסחטו ממני רגש,
וזה לא מופקע שירגש, נתנו לי להעריך אותם על עצם הלשמח את הילד המתוק שם,
ותכלס הוא בכלל לא חולה, זה לא יפה! -
@איציק-דדיה נכון, אבל אם במקרה הנ''ל מביאים לי ילד שנראה חולה,
מרגשים אותי, לא מענין אותי ככ הקליפ ומסריו, ענין אותי שסחטו ממני רגש,
וזה לא מופקע שירגש, נתנו לי להעריך אותם על עצם הלשמח את הילד המתוק שם,
ותכלס הוא בכלל לא חולה, זה לא יפה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות