דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. בעיות בקליפים- שקרים שמוטמנים בקליפים

בעיות בקליפים- שקרים שמוטמנים בקליפים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
58 פוסטים 15 כותבים 3.1k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נ נעמי ה

    @שבור-אור
    מה השוואה בין זה
    שהם לא שרים באמת וזה ברור לכולם
    לבין זה שהם משכיבים לך ילד שנראה חולה בבית חולים
    ובאים להקדיש לו שיר
    אני לא יודעת אם ראיתם
    אבל אני מסתכלת על התגובות
    ואיזה הערכה וכבוד אנשים נותנים להם
    ומשיו מהם דואג להגיד משו?!
    בעיניי זה ממש שקר מגעיל!

    MUSIC 2M מנותק
    MUSIC 2M מנותק
    MUSIC 2
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #25

    @נעמי-ה זה היה התגובה שלי בהתחלה, זה עצבן אותי, הרתיח אותי וכו',
    אחכ חשבתי על זה- מה רצית שהם יקחו ילד באמת חולה, שאין לו כח עכשיו לעשות משחקים ולהציג הצגות?
    ובסך הכל הזמרים האלה באמת אנשים שיכולים לעשות את זה(אני אישית פגשתי בסיטואציה דומה גם את חיים ישראל וגם את אברהם פריד)...

    אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
    תשב.
    אתה מסתיר לעצמך.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • צליליםצ צלילים

      @נעמי-ה יש גם זמרים שבאמת מגיעים לבתי חולים רק בשביל לשמח....
      לי אישית יש סלידה מזמרים שחושבים רק על עצמם ועל הקריירה שלהם. ואת זה אפשר הרבה פעמים לראות בקליפים.

      אפרת גלבועא מנותק
      אפרת גלבועא מנותק
      אפרת גלבוע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #26

      @צלילים אמר בבעיות בקליפים- שקרים שמוטמנים בקליפים:

      @נעמי-ה יש גם זמרים שבאמת מגיעים לבתי חולים רק בשביל לשמח....
      לי אישית יש סלידה מזמרים שחושבים רק על עצמם ועל הקריירה שלהם. ואת זה אפשר הרבה פעמים לראות בקליפים.

      ריבו למשל.... הוא כל הזמן משמח חולים... והוא ממש לא עושה את זה בשביל הפרסום...

      הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • נ נעמי ה

        @שבור-אור
        מה השוואה בין זה
        שהם לא שרים באמת וזה ברור לכולם
        לבין זה שהם משכיבים לך ילד שנראה חולה בבית חולים
        ובאים להקדיש לו שיר
        אני לא יודעת אם ראיתם
        אבל אני מסתכלת על התגובות
        ואיזה הערכה וכבוד אנשים נותנים להם
        ומשיו מהם דואג להגיד משו?!
        בעיניי זה ממש שקר מגעיל!

        שבור אורש מנותק
        שבור אורש מנותק
        שבור אור
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #27

        @נעמי-ה לא השוואתי, סתם רציתי לדעת אם גם בזה מתבלבלים. האמת שהופתעתי מזה שהתבלבלתם לחשוב שהקליפ היה אמיתי.

        נ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שבור אורש שבור אור

          @נעמי-ה לא השוואתי, סתם רציתי לדעת אם גם בזה מתבלבלים. האמת שהופתעתי מזה שהתבלבלתם לחשוב שהקליפ היה אמיתי.

          נ מנותק
          נ מנותק
          נעמי ה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #28

          @שבור-אור
          אני יכולה להגיד לך
          שאני לא היחידה שראיתי את זה
          והייתי בטוחה שזה אמיתי..

          אוקי אין בעיה יכול להיות שהם היו צריכים את זה למשחק שלהם
          אבל זה בדיוק מה שהפוסט הזה בא להראות
          בתת מודע שלנו
          הם יצרו את עצמם בתור אנשים טובים
          שבאים לשמח אנשים
          בעוד שזה רק לפרסום(לא בדיוק ההגדרה הנכונה..) שלהם...

          צליליםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • נ נעמי ה

            @שבור-אור
            אני יכולה להגיד לך
            שאני לא היחידה שראיתי את זה
            והייתי בטוחה שזה אמיתי..

            אוקי אין בעיה יכול להיות שהם היו צריכים את זה למשחק שלהם
            אבל זה בדיוק מה שהפוסט הזה בא להראות
            בתת מודע שלנו
            הם יצרו את עצמם בתור אנשים טובים
            שבאים לשמח אנשים
            בעוד שזה רק לפרסום(לא בדיוק ההגדרה הנכונה..) שלהם...

            צליליםצ מנותק
            צליליםצ מנותק
            צלילים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #29

            @נעמי-ה מאוד נכון, אבל באיזשהוא שלב כבר אפשר לקלוט את הזמרים שרק מציגים תצמם טובים, הקהל היום חכם קשה לעבוד עליו...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • MUSIC 2M MUSIC 2

              אם הבנתי, זה לא ממש המטרה שלשמה נפתח הנושא, אבל כמו ששבור אור אמר, זה רק למשתמשים מסוימים הנושא השני, וכבר כתבתי, אז תרשו לי....
              https://youtu.be/fcGTSuxDZ6g
              בקליפ אל תיפול של אברהם פריד, בנצי שטיין, חיים ישראל, יש ילד חולה,
              כולנו רחמנו עליו.... היה לי עצוב לראות את הקליפ- משרת את המטרה מעולה,
              עכשיו, שמו לב, הילד לא חולה!!
              יש לו סוג של כובע גרב על הראש....
              a5849eae-a373-4ef5-9c76-279c2f000897-image.png
              בתחילה ממש התעצבנתי, אח''כ ת'אמת הצלחתי להבין אותם....

              ויוושו מנותק
              ויוושו מנותק
              ויווש
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #30
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                @MUSIC-2 אמר בבעיות בקליפים- שקרים שמוטמנים בקליפים:

                אם הבנתי, זה לא ממש המטרה שלשמה נפתח הנושא, אבל כמו ששבור אור אמר, זה רק למשתמשים מסוימים הנושא השני, וכבר כתבתי, אז תרשו לי....
                בקליפ אל תיפול של אברהם פריד, בנצי שטיין, חיים ישראל, יש ילד חולה,
                כולנו רחמנו עליו.... היה לי עצוב לראות את הקליפ- משרת את המטרה מעולה,
                עכשיו, שמו לב, הילד לא חולה!!
                יש לו סוג של כובע גרב על הראש....
                a5849eae-a373-4ef5-9c76-279c2f000897-image.png
                בתחילה ממש התעצבנתי, אח''כ ת'אמת הצלחתי להבין אותם....

                אני על ההתחלה קלטתי את זה... אחותי לא קלטה והיא סיפרה לי שהיא ממש בכתה מזה ואיזה קליפ מרגש.... כשסיפרתי לה שזה לא אמיתי היא ממש התקשה להאמין ונורא התבאסה.... אבל גם אני הבנתי אותם

                ויוושו מנותק
                ויוושו מנותק
                ויווש
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #31

                @אפרת-גלבוע עלזה נאמר "קליפ" שזה לא אמיתי זה משחק בתור אחות ל... זה קליפ ושיר שלא מופסק להשמע ולהראות אצלינו בבית כי הסיפור שמוצג בקליפ הוא מאוד מרגש

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • נ נגינתי מחק נושא זה ב
                • נ נגינתי שחזר נושא זה ב
                • שני 5ש מנותק
                  שני 5ש מנותק
                  שני 5
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שני 5
                  #32

                  למה קליפ אמור להיות דבר אמיתי?
                  זה מאוד מובן שזה מלא שקרים
                  קליפ זה סיפור או הפקה שמישהו המציא כי זה הסתדר לו עם המילים של השיר

                  אייל גלבוע 4א איציק דדיהא 2 תגובות תגובה אחרונה
                  2
                  • שני 5ש שני 5

                    למה קליפ אמור להיות דבר אמיתי?
                    זה מאוד מובן שזה מלא שקרים
                    קליפ זה סיפור או הפקה שמישהו המציא כי זה הסתדר לו עם המילים של השיר

                    אייל גלבוע 4א מנותק
                    אייל גלבוע 4א מנותק
                    אייל גלבוע 4
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #33

                    @שני-5 בדיוק!! קליפ זה הצגה אחת גדולה וזהו..

                    "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                    ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • שני 5ש שני 5

                      למה קליפ אמור להיות דבר אמיתי?
                      זה מאוד מובן שזה מלא שקרים
                      קליפ זה סיפור או הפקה שמישהו המציא כי זה הסתדר לו עם המילים של השיר

                      איציק דדיהא מנותק
                      איציק דדיהא מנותק
                      איציק דדיה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #34

                      @שני-5 צודקת אנשים חושבים שקליפ אמור להיות אמיתי שמישהו יצנח מהשמיים ויתן כיף ובן אדם יהפוך לשמח וכו...

                      קליפ אמור להמחיש את המסר של השיר ולא להציג סרט מקצועי

                      MUSIC 2M תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • איציק דדיהא איציק דדיה

                        @שני-5 צודקת אנשים חושבים שקליפ אמור להיות אמיתי שמישהו יצנח מהשמיים ויתן כיף ובן אדם יהפוך לשמח וכו...

                        קליפ אמור להמחיש את המסר של השיר ולא להציג סרט מקצועי

                        MUSIC 2M מנותק
                        MUSIC 2M מנותק
                        MUSIC 2
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #35

                        @איציק-דדיה נכון, אבל אם במקרה הנ''ל מביאים לי ילד שנראה חולה,
                        מרגשים אותי, לא מענין אותי ככ הקליפ ומסריו, ענין אותי שסחטו ממני רגש,
                        וזה לא מופקע שירגש, נתנו לי להעריך אותם על עצם הלשמח את הילד המתוק שם,
                        ותכלס הוא בכלל לא חולה, זה לא יפה!

                        אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
                        תשב.
                        אתה מסתיר לעצמך.

                        שני 5ש אלישא 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • בינינו לא משנהב מנותק
                          בינינו לא משנהב מנותק
                          בינינו לא משנה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #36

                          אני חושבת שזה דווקא מאוד יפה כי למרות שזה לא ילד חולה את השיר הם כתבו לילד חולה באמת אך רק לקליפ בתור ההצגה הם הביאו ילד לא באמת חולה אבל הסיפור הוא באמת אמיתי כי הם באמת באו לשמח אותו אך יכול להיות ואפילו מסתבר שהוא לא רצה להצטלם ולכן הביאו שחקן

                          אם האהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים?🧨🏁🖤

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • MUSIC 2M MUSIC 2

                            @איציק-דדיה נכון, אבל אם במקרה הנ''ל מביאים לי ילד שנראה חולה,
                            מרגשים אותי, לא מענין אותי ככ הקליפ ומסריו, ענין אותי שסחטו ממני רגש,
                            וזה לא מופקע שירגש, נתנו לי להעריך אותם על עצם הלשמח את הילד המתוק שם,
                            ותכלס הוא בכלל לא חולה, זה לא יפה!

                            שני 5ש מנותק
                            שני 5ש מנותק
                            שני 5
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #37

                            @MUSIC-2
                            זה היה כל המטרה של הקליפ לרגש כי השיר הוא שיר מרגש על ילד חולה
                            מה זה משנה אם זה ילד אמיתי או לא
                            לצערנו יש הרבה ילדים שנראים ככה באמת

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • MUSIC 2M MUSIC 2

                              @איציק-דדיה נכון, אבל אם במקרה הנ''ל מביאים לי ילד שנראה חולה,
                              מרגשים אותי, לא מענין אותי ככ הקליפ ומסריו, ענין אותי שסחטו ממני רגש,
                              וזה לא מופקע שירגש, נתנו לי להעריך אותם על עצם הלשמח את הילד המתוק שם,
                              ותכלס הוא בכלל לא חולה, זה לא יפה!

                              אלישא מנותק
                              אלישא מנותק
                              אליש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #38

                              @MUSIC-2 יכול להיות שאת צודקת, אבל גם להביא ילד חולה באמת ולעשות עליו קופה זה לא יפה

                              יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                              MUSIC 2M תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • אלישא אליש

                                @MUSIC-2 יכול להיות שאת צודקת, אבל גם להביא ילד חולה באמת ולעשות עליו קופה זה לא יפה

                                MUSIC 2M מנותק
                                MUSIC 2M מנותק
                                MUSIC 2
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #39

                                @אליש מה זה לעשות עליו קופה?
                                אם הוא חולה זה לא אומר שהוא לא מבין,
                                וילד חולה לדעתי היה נהנה מזה דווקא....
                                אבל אוקי, יכול להיות שצודקים פה,
                                וזה דרך העולם היום בקליפים....
                                נשתדל להבא לא לקחת ללב....

                                אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
                                תשב.
                                אתה מסתיר לעצמך.

                                אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • MUSIC 2M MUSIC 2

                                  @אליש מה זה לעשות עליו קופה?
                                  אם הוא חולה זה לא אומר שהוא לא מבין,
                                  וילד חולה לדעתי היה נהנה מזה דווקא....
                                  אבל אוקי, יכול להיות שצודקים פה,
                                  וזה דרך העולם היום בקליפים....
                                  נשתדל להבא לא לקחת ללב....

                                  אלישא מנותק
                                  אלישא מנותק
                                  אליש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #40

                                  @MUSIC-2 אם הוא חולה זה לא יפה להשתמש בו בשביל קליפ...
                                  אבל יכול גם להיות שהוא נהנה מזה, וגם המשפחה שלו.

                                  יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • בינינו לא משנהב מנותק
                                    בינינו לא משנהב מנותק
                                    בינינו לא משנה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #41

                                    וגם יכול להיות שהוא ביקש את זה,
                                    הרבה פעמים ילדים מבקשים שיכתבו עליהם שיר , אחותי גם היתה חולה והתלהבה שאברהם פריד בירך אותה שתהיה בריאה וגם קצת שר לה אפילו שהוא פרסם את זה...

                                    אם האהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים?🧨🏁🖤

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ויוושו מנותק
                                      ויוושו מנותק
                                      ויווש
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #42

                                      לאיודעת מה להגיד לכם לא הבנתי את הכותרת של הנושא וגם את את כל התגובות פה סורי...מבחינתי שאני רואה קליפ בשבילי זה סרט עם שחקנים זה אמור להיות ברור לא?

                                      הדס.טה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ויוושו ויווש

                                        לאיודעת מה להגיד לכם לא הבנתי את הכותרת של הנושא וגם את את כל התגובות פה סורי...מבחינתי שאני רואה קליפ בשבילי זה סרט עם שחקנים זה אמור להיות ברור לא?

                                        הדס.טה מנותק
                                        הדס.טה מנותק
                                        הדס.ט
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #43

                                        @ויווש
                                        על זה היה דיון
                                        לא?

                                        אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                                        ויוושו תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • הדס.טה הדס.ט

                                          @ויווש
                                          על זה היה דיון
                                          לא?

                                          ויוושו מנותק
                                          ויוושו מנותק
                                          ויווש
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #44

                                          @הדס-ט כן...אבל זה אמור להיות ברור שזה לא אמיתי אז מה הקשר לכתוב "שקרים שמוטמנים בקליפים"

                                          הדס.טה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול