המלצות ללימוד תוכנת קיובייס
-
היה אמור להיות קורס חרדי למתחילים בתוכנת קיובייס אבל היום הודיעו שהוא נסגר.
אין לי שום היכרות עם התוכנה בכלל בכלל. גם להוריד אותה לפי ההמלצות של חברי הפורום לא ממש הלך לי.
איך אתם ממליצים להתחיל להשתמש בתוכנה? סרטונים ביוטיוב למשל- יש לכם המלצה למישהו ספציפי? אולי איזה אתר או משהו? -
היה אמור להיות קורס חרדי למתחילים בתוכנת קיובייס אבל היום הודיעו שהוא נסגר.
אין לי שום היכרות עם התוכנה בכלל בכלל. גם להוריד אותה לפי ההמלצות של חברי הפורום לא ממש הלך לי.
איך אתם ממליצים להתחיל להשתמש בתוכנה? סרטונים ביוטיוב למשל- יש לכם המלצה למישהו ספציפי? אולי איזה אתר או משהו?@הכל-טוב-0 עמית בן עטר יש לו סירטונים וחוברות
-
היה אמור להיות קורס חרדי למתחילים בתוכנת קיובייס אבל היום הודיעו שהוא נסגר.
אין לי שום היכרות עם התוכנה בכלל בכלל. גם להוריד אותה לפי ההמלצות של חברי הפורום לא ממש הלך לי.
איך אתם ממליצים להתחיל להשתמש בתוכנה? סרטונים ביוטיוב למשל- יש לכם המלצה למישהו ספציפי? אולי איזה אתר או משהו?@הכל-טוב-0 אתה רוצה דווקא בחינם?
הקורסים החינמים פחות מובנים ומקצועיים...., השאלה כמה אתה מוכן להשקיע...
(אני למדתי אצל מורה פרטית מקצועית...)- לדעתי שווה להשקיע...- בהצלחה!! -
@הכל-טוב-0 אתה רוצה דווקא בחינם?
הקורסים החינמים פחות מובנים ומקצועיים...., השאלה כמה אתה מוכן להשקיע...
(אני למדתי אצל מורה פרטית מקצועית...)- לדעתי שווה להשקיע...- בהצלחה!!@הדרי נראה לי הוא רוצה לשלם אבל לא הרבה כי הוא כתב שהיה אמור להיות קורס אז בטח הקורס בתשלום ככה ניראה לי
-
@הכל-טוב-0 אתה רוצה דווקא בחינם?
הקורסים החינמים פחות מובנים ומקצועיים...., השאלה כמה אתה מוכן להשקיע...
(אני למדתי אצל מורה פרטית מקצועית...)- לדעתי שווה להשקיע...- בהצלחה!!@הדרי מן הסתם עדיף בחינם. לא?????? הכל עדיף בחינם.
אבל כמו שאומרים אנחנו לא מספיק עשירים כדי לקנות בזול וכמו שאמר איציק דדיה (איך מתייגים ניקים עם שם ארוך למען השם???????) תכננתי ללמוד בקורס וכמובן לשלם.
אז אם אתם מכירים קורס לא מידי יקר. נגיד עד 1000 שקל ואונליין- מהמחשב בבית. אשמח להמלצות. -
@הדרי מן הסתם עדיף בחינם. לא?????? הכל עדיף בחינם.
אבל כמו שאומרים אנחנו לא מספיק עשירים כדי לקנות בזול וכמו שאמר איציק דדיה (איך מתייגים ניקים עם שם ארוך למען השם???????) תכננתי ללמוד בקורס וכמובן לשלם.
אז אם אתם מכירים קורס לא מידי יקר. נגיד עד 1000 שקל ואונליין- מהמחשב בבית. אשמח להמלצות.@הכל-טוב-0 כתבתי לך על עמית בן עתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות