הדרייבער | קובי ברומר🚗
-
הרים את העיר: ברומר הדרייבר באטרקציות של אלעד
תוכנית בין הזמנים "הדרייבער" עם קובי ברומר ממשיכה. במסגרתה ברומר חורש את הארץ, כאשר אתמול היה יום כייף בעיר אלעד, חגג עימם את החופשה הגדולה, השתעשע במתקני האטרקציות המיוחדים וביקר בבריכת השחייה הענקית. וכמובן, קול חי פינקו את הרוכשים בקופות "בר כל טוב-נתיב החסד" בפרסים שווים במיוחד | צפו בסיכום הקצבי: https://files.93fm.co.il/new/m/akplayer/fdcaa9ab51ca4bedf9e38f52d21a2f16.mp4
מג'יקוד: https://send.magicode.me/send-file/file/b950ad33c6bac1e20d335422bf5a0fb41da8a039/view@יהודה20 אמר בהדרייבער | קובי ברומר
:הרים את העיר: ברומר הדרייבר באטרקציות של אלעד
תוכנית בין הזמנים "הדרייבער" עם קובי ברומר ממשיכה. במסגרתה ברומר חורש את הארץ, כאשר אתמול היה יום כייף בעיר אלעד, חגג עימם את החופשה הגדולה, השתעשע במתקני האטרקציות המיוחדים וביקר בבריכת השחייה הענקית. וכמובן, קול חי פינקו את הרוכשים בקופות "בר כל טוב-נתיב החסד" בפרסים שווים במיוחד | צפו בסיכום הקצבי: https://files.93fm.co.il/new/m/akplayer/fdcaa9ab51ca4bedf9e38f52d21a2f16.mp4
מג'יקוד: https://send.magicode.me/send-file/file/b950ad33c6bac1e20d335422bf5a0fb41da8a039/viewיש סיכוי עוד פעם במגיקוד ?
-
איפה רואים את זה??
זה לצפייה? -
איפה רואים את זה??
זה לצפייה?@מישהי-מאמי זה כל יום בקול חי מיוזיק בין 12 ל 2 בצהריים וזה רק לשמיעה וכל יום יש תקציר לצפייה
-
@מישהי-מאמי זה כל יום בקול חי מיוזיק בין 12 ל 2 בצהריים וזה רק לשמיעה וכל יום יש תקציר לצפייה
@צוציק אההההה ואני כל יום מחפשת את השידור חוזר לצפייה..

טוב שאתה אומר לי... -
@צוציק אההההה ואני כל יום מחפשת את השידור חוזר לצפייה..

טוב שאתה אומר לי...@מישהי-מאמי
יש לך כאן שידור חוזר לשמיעה
https://kcm.fm/Programs/16 -
@מישהי-מאמי
יש לך כאן שידור חוזר לשמיעה
https://kcm.fm/Programs/16@צוציק
טנקס! -
היום הוא בקריית ספר...
-
ביום חמישי הוא היה בבני ברק!
https://files.93fm.co.il/new/m/akplayer/4d56d41df445719e72f2f2ff506c8106.mp4
תדפדפו למטה והוא היה בבני ברק לא בבת ים...
https://www.93fm.co.il/radio/925565/ -
היום הוא בקריית ספר...
-
@כ-פ לא יודע זה מה ששמעתי...
-
@נעמי-ה לא
-
היום יום שני הדרייבער בעיר רחובות
-
מישהו יודע לגבייבית שמש
-
מישהו יודע לגבייבית שמש
היום בבני ברק
זה האחרון נראה לי -
היום בבני ברק
זה האחרון נראה לי@רות-רפפורט בטח מר יעשו סיכום ברדיו ככה היה גם שנה שעברה
-
מישהו יודע לגבייבית שמש
-
@רות-רפפורט בטח מר יעשו סיכום ברדיו ככה היה גם שנה שעברה
@ויווש לא הבנתי?
-
@ויווש לא הבנתי?
@רות-רפפורט שנה שעברה עשו סיכום ביום האחרון של בין הזמנים בשידור מהרדיו אז אמרתי שאולי זה יקרה גם מחר
-
@רות-רפפורט שנה שעברה עשו סיכום ביום האחרון של בין הזמנים בשידור מהרדיו אז אמרתי שאולי זה יקרה גם מחר
@ויווש אהה
מה היה שנה שעברה?גם הדרייבער?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות