טראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית
-
@כ-פ כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
צירפתי כאן אחד מהם:
שאבעס קוידש .mp3שיר יפה! זה נשמע הסגנון של החבר'ה, טקנוי... גרסטנר בקיצור

את כתבת את המילים אואואואו אחרי שאבעס קוידש או שהוא הביא את זה מעצמו?
ניסיתי ליצור היום הרבה שירים ואפילו נגמרו לי הקרדיטים (מעניין למה
)
מתי הם יתחדשו? מישהו יודע?
ולמה אין בבינה אופציה של מקהלת ילדים, קולות שניים, סי פארט?
יש מי שמבין וידע להגיד?ובכלל, אל תהיו כאן כמו הבינה, המתבלבלת בין מלעיל למלרע
וד"ל@דוד-33 תסדר את העניין של שם ה' ותעלה לכאן שיר תקין. אני רוצה לשמוע אותו ואני לא יודעת אם מותר...
ואיך יצרת את החלק הזה בשיר שהוא שר ומקהלה כביכול עונה לו ואח"כ גם עושה לו ליווי? (1:27-1:56) זה הקטע הכי יפה בשיר!
לי הוא לא נותן אופציות כאלו של ליווי וקולות נוספים...@הדרית כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
@דוד-33 תסדר את העניין של שם ה' ותעלה לכאן שיר תקין. אני רוצה לשמוע אותו ואני לא יודעת אם מותר...
ואיך יצרת את החלק הזה בשיר שהוא שר ומקהלה כביכול עונה לו ואח"כ גם עושה לו ליווי? (1:27-1:56) זה הקטע הכי יפה בשיר!
לי הוא לא נותן אופציות כאלו של ליווי וקולות נוספים...אני כתבתי לבינה והיא יצרה
ואני חושב שאפשר לכתוב מקהלה או באנגלית בסגנון מוזיקה מתחת למילים ואז זה נותןיצירה חדשה של הבינה:
ותפילתם.mp3
ויהי עם לבב דוד.mp3 -
טוב אז לשמחתי אני יכול לחשוף את זה יותר מהר ממה שחשבתי
טוב אז למי שלא יודע אני מגיש את התוכנית 'מאחורי הקלידים' בקו המכלול
ויצא לי יום אחד לדבר עם המנהל של הקו (@סקופר) והוא ביקש אם אני יכול לעשות פתיח לתוכנית 'ראש בראש' (אחת התוכניות המצליחות בקו)
אז אחרי המון עבודה ושבירת ראשים שהAI יבין מה אני רוצה...
הקב"ה שלח לי את הקטע הסופי...
הראש.mp3
תגיבו איך יצא...
ושאלה קטנה:
יש ענין שאני יעלה את כל הקטעים שלא הצליחו?
א"כ אני יעלה.. (יצאו כמה טובים ממש אבל עם שיבוש במילים וזה יצא קצת מצחיק...)נ.ב הקול של הבינה מלאכותית בפתיח מזכיר קול של מישהו מוכר...
בא נראה מי ינחש
@חכם_בלילה כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
יש ענין שאני יעלה את כל הקטעים שלא הצליחו?
א"כ אני יעלה.. (יצאו כמה טובים ממש אבל עם שיבוש במילים וזה יצא קצת מצחיק...)כן, בעיקר אם תפרט את זה:
@חכם_בלילה כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
אז אחרי המון עבודה ושבירת ראשים שהAI יבין מה אני רוצה...
נשמח לפירוט ואופן התהליך כיצד גרמת לבינה להבין בדיוק מה אתה רוצה.
@חכם_בלילה כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
תגיבו איך יצא...
יפה! ואילולא אותה בינה, הייתי מדביקה את העיבוד- לברונכר,
והביצוע, אומנם בעיוות מסויים- לברומר. -
@חכם_בלילה כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
יש ענין שאני יעלה את כל הקטעים שלא הצליחו?
א"כ אני יעלה.. (יצאו כמה טובים ממש אבל עם שיבוש במילים וזה יצא קצת מצחיק...)כן, בעיקר אם תפרט את זה:
@חכם_בלילה כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
אז אחרי המון עבודה ושבירת ראשים שהAI יבין מה אני רוצה...
נשמח לפירוט ואופן התהליך כיצד גרמת לבינה להבין בדיוק מה אתה רוצה.
@חכם_בלילה כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
תגיבו איך יצא...
יפה! ואילולא אותה בינה, הייתי מדביקה את העיבוד- לברונכר,
והביצוע, אומנם בעיוות מסויים- לברומר. -
@הדרית כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
@דוד-33 תסדר את העניין של שם ה' ותעלה לכאן שיר תקין. אני רוצה לשמוע אותו ואני לא יודעת אם מותר...
ואיך יצרת את החלק הזה בשיר שהוא שר ומקהלה כביכול עונה לו ואח"כ גם עושה לו ליווי? (1:27-1:56) זה הקטע הכי יפה בשיר!
לי הוא לא נותן אופציות כאלו של ליווי וקולות נוספים...אני כתבתי לבינה והיא יצרה
ואני חושב שאפשר לכתוב מקהלה או באנגלית בסגנון מוזיקה מתחת למילים ואז זה נותןיצירה חדשה של הבינה:
ותפילתם.mp3
ויהי עם לבב דוד.mp3@דוד-33 כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
אני כתבתי לבינה והיא יצרה
ואני חושב שאפשר לכתוב מקהלה או באנגלית בסגנון מוזיקה מתחת למילים ואז זה נותןובכן, כנראה שלא.
ניסיתי לכתוב מקהלה, מקהלת ילדים ואין. זה לא עבד. (הצלחת ליצור פעם אחת שיר עם קולות של ילדים?)
תוכל לעשות צילום מסך של סגנון המוזיקה שבחרת לשיר "ותפילתם" הראשון וגם לשיר "ויהי עם לבב דוד"?
ואגב,
אני התכוונתי שבשיר "ותפילתם" הראשון תסדר רק את שם ה' ותיצור אותו שוב ב ד י ו ק עם אותו סגנון מוזיקה. אל תשנה! (השירים הרי נשמרים במסך הראשי, זה לא אמור להוות בעיה). יש אפשרות שתבדוק את זה שוב?
לדעתי השיר הזה הוא אחד הטובים! גם מבחינת הלחן וגם מבחינת העיבוד והקולות.
קרדיט ל-
בינה! אבל לא רק...
לגבי 2 השירים הנוספים:
"ותפילתם" שבגירסה השניה אינו מתקרב לזה שבגירסה הראשונה. גם העיבוד שם הוא רק בגדר נחמד, ואין כל כך קשר בין הלחן של הבית לעיבוד שמופיע אח"כ.
ואם כבר חידות... זה נשמע שזמר מאוד מוכר שר את השיר, מי מנחש מי?
וגם בשיר "ויהי עם לבב" (בחלקו) נשמע שזמר מסוים שר את השיר, יש מי שמנחש? -
@דוד-33 כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
אני כתבתי לבינה והיא יצרה
ואני חושב שאפשר לכתוב מקהלה או באנגלית בסגנון מוזיקה מתחת למילים ואז זה נותןובכן, כנראה שלא.
ניסיתי לכתוב מקהלה, מקהלת ילדים ואין. זה לא עבד. (הצלחת ליצור פעם אחת שיר עם קולות של ילדים?)
תוכל לעשות צילום מסך של סגנון המוזיקה שבחרת לשיר "ותפילתם" הראשון וגם לשיר "ויהי עם לבב דוד"?
ואגב,
אני התכוונתי שבשיר "ותפילתם" הראשון תסדר רק את שם ה' ותיצור אותו שוב ב ד י ו ק עם אותו סגנון מוזיקה. אל תשנה! (השירים הרי נשמרים במסך הראשי, זה לא אמור להוות בעיה). יש אפשרות שתבדוק את זה שוב?
לדעתי השיר הזה הוא אחד הטובים! גם מבחינת הלחן וגם מבחינת העיבוד והקולות.
קרדיט ל-
בינה! אבל לא רק...
לגבי 2 השירים הנוספים:
"ותפילתם" שבגירסה השניה אינו מתקרב לזה שבגירסה הראשונה. גם העיבוד שם הוא רק בגדר נחמד, ואין כל כך קשר בין הלחן של הבית לעיבוד שמופיע אח"כ.
ואם כבר חידות... זה נשמע שזמר מאוד מוכר שר את השיר, מי מנחש מי?
וגם בשיר "ויהי עם לבב" (בחלקו) נשמע שזמר מסוים שר את השיר, יש מי שמנחש?@הדרית כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
אני התכוונתי שבשיר "ותפילתם" הראשון תסדר רק את שם ה' ותיצור אותו שוב ב ד י ו ק עם אותו סגנון מוזיקה. אל תשנה! (השירים הרי נשמרים במסך הראשי, זה לא אמור להוות בעיה). יש אפשרות שתבדוק את זה שוב?
אני לא חושב אם אפשר לשנות מילה בשיר שכבר נוצר בתוכנה, אפשר לשנות מילה ואז ללחוץ על ליצור בכפתור למטה ואז הוא יוצר שיר אבל לא אותו דבר
אם מישהו יודע שאפשר אז אני אשמח אם יכתוב פה
-
@דוד-33 כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
אני כתבתי לבינה והיא יצרה
ואני חושב שאפשר לכתוב מקהלה או באנגלית בסגנון מוזיקה מתחת למילים ואז זה נותןובכן, כנראה שלא.
ניסיתי לכתוב מקהלה, מקהלת ילדים ואין. זה לא עבד. (הצלחת ליצור פעם אחת שיר עם קולות של ילדים?)
תוכל לעשות צילום מסך של סגנון המוזיקה שבחרת לשיר "ותפילתם" הראשון וגם לשיר "ויהי עם לבב דוד"?
ואגב,
אני התכוונתי שבשיר "ותפילתם" הראשון תסדר רק את שם ה' ותיצור אותו שוב ב ד י ו ק עם אותו סגנון מוזיקה. אל תשנה! (השירים הרי נשמרים במסך הראשי, זה לא אמור להוות בעיה). יש אפשרות שתבדוק את זה שוב?
לדעתי השיר הזה הוא אחד הטובים! גם מבחינת הלחן וגם מבחינת העיבוד והקולות.
קרדיט ל-
בינה! אבל לא רק...
לגבי 2 השירים הנוספים:
"ותפילתם" שבגירסה השניה אינו מתקרב לזה שבגירסה הראשונה. גם העיבוד שם הוא רק בגדר נחמד, ואין כל כך קשר בין הלחן של הבית לעיבוד שמופיע אח"כ.
ואם כבר חידות... זה נשמע שזמר מאוד מוכר שר את השיר, מי מנחש מי?
וגם בשיר "ויהי עם לבב" (בחלקו) נשמע שזמר מסוים שר את השיר, יש מי שמנחש? -
@הדרית כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
תוכל לעשות צילום מסך של סגנון המוזיקה שבחרת לשיר "ותפילתם" הראשון וגם לשיר "ויהי עם לבב דוד"?
@דוד-33 ???
@הדרית כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
@הדרית כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
תוכל לעשות צילום מסך של סגנון המוזיקה שבחרת לשיר "ותפילתם" הראשון וגם לשיר "ויהי עם לבב דוד"?
@דוד-33 ???
בסגנון המוזיקה יש אפשרויות של מוזיקה אז אני לוחץ מה שאני רואה וגם אני כותב שמות של כלים באנגלית וגם מקהלה באנגלית - choir

-
@הדרית כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
@הדרית כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
תוכל לעשות צילום מסך של סגנון המוזיקה שבחרת לשיר "ותפילתם" הראשון וגם לשיר "ויהי עם לבב דוד"?
@דוד-33 ???
בסגנון המוזיקה יש אפשרויות של מוזיקה אז אני לוחץ מה שאני רואה וגם אני כותב שמות של כלים באנגלית וגם מקהלה באנגלית - choir

-
טוב אז לשמחתי אני יכול לחשוף את זה יותר מהר ממה שחשבתי
טוב אז למי שלא יודע אני מגיש את התוכנית 'מאחורי הקלידים' בקו המכלול
ויצא לי יום אחד לדבר עם המנהל של הקו (@סקופר) והוא ביקש אם אני יכול לעשות פתיח לתוכנית 'ראש בראש' (אחת התוכניות המצליחות בקו)
אז אחרי המון עבודה ושבירת ראשים שהAI יבין מה אני רוצה...
הקב"ה שלח לי את הקטע הסופי...
הראש.mp3
תגיבו איך יצא...
ושאלה קטנה:
יש ענין שאני יעלה את כל הקטעים שלא הצליחו?
א"כ אני יעלה.. (יצאו כמה טובים ממש אבל עם שיבוש במילים וזה יצא קצת מצחיק...)נ.ב הקול של הבינה מלאכותית בפתיח מזכיר קול של מישהו מוכר...
בא נראה מי ינחש
@חכם_בלילה
אני לא מאמינה שזה מהבינה המלאכותית!!
זה פשוט לא להאמין!!- זה יצא ממש יפה!!
(ראש בראש זה הפינה של מיכאל לוי ושלמה גולדברג?- הפינה חזרה לפעול?
כי נראה לי היתה תקופה שהיא לא הוקלטה..) -
@חכם_בלילה
אני לא מאמינה שזה מהבינה המלאכותית!!
זה פשוט לא להאמין!!- זה יצא ממש יפה!!
(ראש בראש זה הפינה של מיכאל לוי ושלמה גולדברג?- הפינה חזרה לפעול?
כי נראה לי היתה תקופה שהיא לא הוקלטה..) -
@דוד-33
אני יודעת!
אני רוצה לבדוק רגע משהו שקשור לסגנון המוזיקה באותם שירים שיצרת, לכן ביקשתי צילום מסך או שתכתוב לי (עדיף באנגלית) את כל הכלים והסגנונות שביקשת שם.
הקישור שהבאת לא מראה לי את כל האופציות, וגם אין שם את השיר ותפילתם הראשון...@הדרית כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
@דוד-33
אני יודעת!
אני רוצה לבדוק רגע משהו שקשור לסגנון המוזיקה באותם שירים שיצרת, לכן ביקשתי צילום מסך או שתכתוב לי (עדיף באנגלית) את כל הכלים והסגנונות שביקשת שם.
הקישור שהבאת לא מראה לי את כל האופציות, וגם אין שם את השיר ותפילתם הראשון...לא הבנתי, למה את מתכוונת?
-
@חכם_בלילה
אני לא מאמינה שזה מהבינה המלאכותית!!
זה פשוט לא להאמין!!- זה יצא ממש יפה!!
(ראש בראש זה הפינה של מיכאל לוי ושלמה גולדברג?- הפינה חזרה לפעול?
כי נראה לי היתה תקופה שהיא לא הוקלטה..) -
@הדרית כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
@דוד-33
אני יודעת!
אני רוצה לבדוק רגע משהו שקשור לסגנון המוזיקה באותם שירים שיצרת, לכן ביקשתי צילום מסך או שתכתוב לי (עדיף באנגלית) את כל הכלים והסגנונות שביקשת שם.
הקישור שהבאת לא מראה לי את כל האופציות, וגם אין שם את השיר ותפילתם הראשון...לא הבנתי, למה את מתכוונת?
@דוד-33 כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
לא הבנתי, למה את מתכוונת?
דפדף למעלה,
לפני יומיים הגבת והעלת תמונה תחת הכותרת 'בסגנון מוזיקה אפשר לשנות'.
שם בתמונה עם הרקע השחור רואים את המסך הראשי של יצירת המוזיקה.
קודם המילים,
אח"כ מועיל,
ומתחתיו סגנון מוזיקה.
אני רוצה שתכנס לשיר 'ותפילתם' הראשון, תרחיב בעזרת החץ הקטן מימין את סגנון מוזיקה כך שאוכל לראות את 2 השורות באנגלית עם כל הכלים והסגנונות שכתובים שם, תעשה צילום מסך ואח"כ תעלה את התמונה הזו לכאן.
כנ"ל לגבי השיר 'ויהי עם לבב דוד'. -
@דוד-33 כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
לא הבנתי, למה את מתכוונת?
דפדף למעלה,
לפני יומיים הגבת והעלת תמונה תחת הכותרת 'בסגנון מוזיקה אפשר לשנות'.
שם בתמונה עם הרקע השחור רואים את המסך הראשי של יצירת המוזיקה.
קודם המילים,
אח"כ מועיל,
ומתחתיו סגנון מוזיקה.
אני רוצה שתכנס לשיר 'ותפילתם' הראשון, תרחיב בעזרת החץ הקטן מימין את סגנון מוזיקה כך שאוכל לראות את 2 השורות באנגלית עם כל הכלים והסגנונות שכתובים שם, תעשה צילום מסך ואח"כ תעלה את התמונה הזו לכאן.
כנ"ל לגבי השיר 'ויהי עם לבב דוד'. -
@דוד-33 כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
לא הבנתי, למה את מתכוונת?
דפדף למעלה,
לפני יומיים הגבת והעלת תמונה תחת הכותרת 'בסגנון מוזיקה אפשר לשנות'.
שם בתמונה עם הרקע השחור רואים את המסך הראשי של יצירת המוזיקה.
קודם המילים,
אח"כ מועיל,
ומתחתיו סגנון מוזיקה.
אני רוצה שתכנס לשיר 'ותפילתם' הראשון, תרחיב בעזרת החץ הקטן מימין את סגנון מוזיקה כך שאוכל לראות את 2 השורות באנגלית עם כל הכלים והסגנונות שכתובים שם, תעשה צילום מסך ואח"כ תעלה את התמונה הזו לכאן.
כנ"ל לגבי השיר 'ויהי עם לבב דוד'.@הדרית כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
@דוד-33 כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
לא הבנתי, למה את מתכוונת?
דפדף למעלה,
לפני יומיים הגבת והעלת תמונה תחת הכותרת 'בסגנון מוזיקה אפשר לשנות'.
שם בתמונה עם הרקע השחור רואים את המסך הראשי של יצירת המוזיקה.
קודם המילים,
אח"כ מועיל,
ומתחתיו סגנון מוזיקה.
אני רוצה שתכנס לשיר 'ותפילתם' הראשון, תרחיב בעזרת החץ הקטן מימין את סגנון מוזיקה כך שאוכל לראות את 2 השורות באנגלית עם כל הכלים והסגנונות שכתובים שם, תעשה צילום מסך ואח"כ תעלה את התמונה הזו לכאן.
כנ"ל לגבי השיר 'ויהי עם לבב דוד'.
זה? -
@הדרית כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
@דוד-33 כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
לא הבנתי, למה את מתכוונת?
דפדף למעלה,
לפני יומיים הגבת והעלת תמונה תחת הכותרת 'בסגנון מוזיקה אפשר לשנות'.
שם בתמונה עם הרקע השחור רואים את המסך הראשי של יצירת המוזיקה.
קודם המילים,
אח"כ מועיל,
ומתחתיו סגנון מוזיקה.
אני רוצה שתכנס לשיר 'ותפילתם' הראשון, תרחיב בעזרת החץ הקטן מימין את סגנון מוזיקה כך שאוכל לראות את 2 השורות באנגלית עם כל הכלים והסגנונות שכתובים שם, תעשה צילום מסך ואח"כ תעלה את התמונה הזו לכאן.
כנ"ל לגבי השיר 'ויהי עם לבב דוד'.
זה?@דוד-33
כן.
מה הכלים?
רק רוק בחרת ב style of music?
לא נשמע הגיוני...@דוד-33 כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
אני לא חושב אם אפשר לשנות מילה בשיר שכבר נוצר בתוכנה, אפשר לשנות מילה ואז ללחוץ על ליצור בכפתור למטה ואז הוא יוצר שיר אבל לא אותו דבר
אם מישהו יודע שאפשר אז אני אשמח אם יכתוב פה
צריכים עזרה!
מישהו פה מבין בבינה suno?בעיקרון אסור לכל הדעות לשמוע שיר עם שם ה'?
-
@דוד-33
כן.
מה הכלים?
רק רוק בחרת ב style of music?
לא נשמע הגיוני...@דוד-33 כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
אני לא חושב אם אפשר לשנות מילה בשיר שכבר נוצר בתוכנה, אפשר לשנות מילה ואז ללחוץ על ליצור בכפתור למטה ואז הוא יוצר שיר אבל לא אותו דבר
אם מישהו יודע שאפשר אז אני אשמח אם יכתוב פה
צריכים עזרה!
מישהו פה מבין בבינה suno?בעיקרון אסור לכל הדעות לשמוע שיר עם שם ה'?
-
@דוד-33
כן.
מה הכלים?
רק רוק בחרת ב style of music?
לא נשמע הגיוני...@דוד-33 כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
אני לא חושב אם אפשר לשנות מילה בשיר שכבר נוצר בתוכנה, אפשר לשנות מילה ואז ללחוץ על ליצור בכפתור למטה ואז הוא יוצר שיר אבל לא אותו דבר
אם מישהו יודע שאפשר אז אני אשמח אם יכתוב פה
צריכים עזרה!
מישהו פה מבין בבינה suno?בעיקרון אסור לכל הדעות לשמוע שיר עם שם ה'?
@הדרית כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
בעיקרון אסור לכל הדעות לשמוע שיר עם שם ה'?
אין לי מושג מה באמת ההלכה, אבל אני חושבת שמעבר לאיסור זה מאוד עניין של רגישות.
-
@הדס-ט כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
משהו אדיר
ציטוט מיוטיוב:
ברוכים הבאים! אני שמח להציג בפניכם את השיר "אני שייך לעם". בביצוע מרתק שמשלב בין הזמן החדש והטכנולוגיה המתקדמת, אני מציג פגישה בין הזמר ישי ריבו והקול המדהים של חנן בן ארי.
https://www.youtube.com/watch?v=vh5MutEQtnIזה נשמע כמו ייצור כילאיים
@דוד-33 כתב בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
מה אתם אומרים (נוצר בבינה מלאכותית)?
נכון מטורף?
אם זה היה רק מנגינה הייתי חושב שבן אדם ייצר את זהאממ
הלחן נחמד
אבל לי משהו חסר בו
והבעיה של המלעיל מלרע מציקה לי ממש
וגם יש כמה מילים שאם לא הייתי מכירה את הטקסט לא הייתי מזהה!!!
יש לבינה עוד הרבה לאן להתקדם
ובנתיים הזמרים האנושיים יכולים להיות רגועים (לדעתי)@אחות-קטנה אם אפשר באודיו אני אשמח
תודה -
@דוד-33 אפשר לקחת את השירים שיצרת ולעשות עליהם חידות?
אגב, יצרתי לאחרונה הרבה שירים. חלקם יצאו טובים, אחרים פחות.
לאט לאט לומדים את הבינה ואת התבונה המסתתרת בה...מי שמעוניין ליצור ולהעלות את התוצרים לכאן יוכל לקבל לאחר מכן טיפים ועוד...
אך קודם יש צורך לעדכן כאן, כך נוכל לדעת מה הביקוש.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות