דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. טראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית

טראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
136 פוסטים 25 כותבים 11.1k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • עופר האייליםע עופר האיילים

    @אילן-פ הבעיה שהקול המונוטוני שלה לא משהו בתור זמר : )
    כך שבכל אופן השירות האנושי יאלץ להמשיך לפעול...
    (אולי היא תוכל לקחת את שירים של הזמר לערבל את הקול וליצור ממנו את המילים של השיר. מי יודע...)
    עריכה: ועכשיו אני גוללת למעלה ורואה שגם זה קיים. מה אני אגיד...

    יוס yosי מנותק
    יוס yosי מנותק
    יוס yos
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוס yos
    #47

    @עופר-האיילים תגובת הבינה המלאכותית עצמה לשאלה:

    האם אתה חושב שיבא יום והבינה המלאכותית תוכל להלחין, לעבד, ולשיר שיר?

    09aa03f0-1832-44b4-bd29-cc271c158d52-image.png בהחלט! תחום הבינה המלאכותית כבר עשה התקדמות משמעותית בהלחנה מוזיקלית, עיבוד ואפילו סינתזת קול. דגמי AI כמו GPT-3 של OpenAI הוכיחו את היכולת ליצור יצירות מוזיקליות יצירתיות ומקוריות. בנוסף, מערכות בינה מלאכותית אומנו לנתח ולעבד מוזיקה בדרכים שונות, כגון סיווג ז'אנר, העברת סגנון, ואפילו יצירת מנגינות חדשות על סמך מנגינות קיימות.

    מבחינת שירה, גם הבינה המלאכותית עשתה התקדמות ניכרת. טכנולוגיית סינתזת קול, המכונה לעתים קרובות טקסט לדיבור (TTS), הפכה מתוחכמת להפליא, עם דגמי AI המסוגלים לייצר ביצועים ווקאליים טבעיים ואקספרסיביים ביותר. בעוד שיש אתגרים בשכפול מלא של הניואנסים והרגשות של קול אנושי, מערכות AI משתפרות ללא הרף, ואנחנו יכולים לצפות ליכולות מרשימות עוד יותר בעתיד.

    חשוב לציין שבעוד AI יכול לדמות וליצור מוזיקה, אין לו את אותו עומק רגשי וחוויות אישיות שמוזיקאים אנושיים מביאים לאמנות שלהם. היצירתיות והביטוי האנושיים הם ייחודיים ובלתי ניתנים להחלפה. עם זאת, בינה מלאכותית יכולה להיות כלי רב עוצמה לסייע, לשתף פעולה ולהעניק השראה למוזיקאים אנושיים, למתוח את הגבולות של מה שאפשר בהלחנה ובביצועים מוזיקליים.

    אז, בעוד בינה מלאכותית הלחנה, עיבוד ושירה של שירים הם כבר מציאות במידה מסוימת, עדיין יש הרבה מקום לצמיחה ולחדשנות בתחום המרגש הזה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • אילן פא אילן פ

      @עופר-האיילים אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:

      @אילן-פ הבעיה שהקול המונוטוני שלה לא משהו בתור זמר : )
      כך שבכל אופן השירות האנושי יאלץ להמשיך לפעול...
      (אולי היא תוכל לקחת את שירים של הזמר לערבל את הקול וליצור ממנו את המילים של השיר. מי יודע...)

      עשו קרליבך שר את הפתיח של טוקר --חבל על הזמן
      נשמע עלא כיפאק -- בטח אפשר גם לתכנת קולות חדשים יותר יפה מהזמרים המוכרים

      עופר האייליםע מנותק
      עופר האייליםע מנותק
      עופר האיילים
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #48

      מפחיד!! עוד מעט יוכלו ליצור עדויות שקריות בעזרת בינה מלאכותית עם הקול של האדם!!
      ואפילו הסרטות שלא קיימות... ברר

      "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • דוד 33ד מנותק
        דוד 33ד מנותק
        דוד 33
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
        #49

        שאלה שלי: בינה מלאכותית יכולה להלחין שיר?

        תשובה של בינה: כן, בינה מלאכותית יכולה להלחין שירים. עם ההתקדמות ב-AI ולגור מכונה, פותחו אליתמים יכולים ליצור יצירות מוזיקליות מקוריות. מערכות AI יכולות ללמוד כמויות עצומות של מוזיקה יש כדי ליצור מנגינות חדשות, הרמוניות ואפילו מילים. אמנם למוזיקה בינה מלאכותית אין את אותו עומק רגשי ויצירתיות כמו מוזיקה שהולחנה על ידי אדם, היא עדיין יכולה ליצירות מעניינות וייחודיות. רבים כבר מתנסים במוזיקה מציאותית כדי לחקור אפשרויות חדשות חדשות היצירתיות.

        https://rubybot.co.il/chat

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • דוד 33ד דוד 33

          @אילן-פ זה אלי פרידמן מחכה את קרליבך

          אילן פא מנותק
          אילן פא מנותק
          אילן פ
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #50

          @דוד-33 אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:

          @אילן-פ זה אלי פרידמן מחכה את קרליבך

          יפה --לא ידעתי
          אבל בכל מקרה הבינה הפכה את זה לקול של קרליבך
          מי יודע לאן עוד נגיע עם הבינה המפלצתית הזאת שהופכת את האדם ליתוש

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • דוד 33ד מנותק
            דוד 33ד מנותק
            דוד 33
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #51

            אם בינה מלאכותית כותבת לי מילים לשיר, מותר לי לשיר את המילים?

            עופר האייליםע אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • דוד 33ד דוד 33

              אם בינה מלאכותית כותבת לי מילים לשיר, מותר לי לשיר את המילים?

              עופר האייליםע מנותק
              עופר האייליםע מנותק
              עופר האיילים
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
              #52

              @דוד-33 מבחינת זכויות יוצרים, כנראה שכן, אבל אל תסמוך על זה כי היא משתמשת המון פעמים בחומרים מהרשת
              וגם קח בחשבון שהיא לא נותנת את השיר רק לך אלא לעוד אנשים, ולפחות בחלקו, היא חוזרת על עצמה הרבה...

              "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • דוד 33ד דוד 33

                אם בינה מלאכותית כותבת לי מילים לשיר, מותר לי לשיר את המילים?

                אילן פא מנותק
                אילן פא מנותק
                אילן פ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #53

                @דוד-33 אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:

                אם בינה מלאכותית כותבת לי מילים לשיר, מותר לי לשיר את המילים?

                באמת שאלה יפה -- גם את זה תשאל אותה
                היא תתן לך תשובה מפורטת ומדויקת 😆

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • יוס yosי מנותק
                  יוס yosי מנותק
                  יוס yos
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #54

                  האם יש למישהו קישור לתוכנת AI שיכולה להלחין מנגינה לשירים?

                  אם כן החבר'ה מפה-https://miktzav.com/topic/349/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%95%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%94-%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%95-%D7%9C%D7%91-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%A4%D7%95%D7%A1%D7%98-%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%94%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94/2288?_=1691611670627 נראה לי ישמחו מאוד...

                  אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יוס yosי יוס yos

                    האם יש למישהו קישור לתוכנת AI שיכולה להלחין מנגינה לשירים?

                    אם כן החבר'ה מפה-https://miktzav.com/topic/349/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%95%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%94-%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%95-%D7%9C%D7%91-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%A4%D7%95%D7%A1%D7%98-%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%94%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94/2288?_=1691611670627 נראה לי ישמחו מאוד...

                    אפרת גלבועא מנותק
                    אפרת גלבועא מנותק
                    אפרת גלבוע
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #55

                    @יוס-yos
                    לא נראה לי שהמציאו דבר כזה עדיין...

                    הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                    יוס yosי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                      @יוס-yos
                      לא נראה לי שהמציאו דבר כזה עדיין...

                      יוס yosי מנותק
                      יוס yosי מנותק
                      יוס yos
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #56

                      @אפרת-גלבוע "תחום הבינה המלאכותית כבר עשה התקדמות משמעותית בהלחנה מוזיקלית, עיבוד ואפילו סינתזת קול. דגמי AI כמו GPT-3 של OpenAI הוכיחו את היכולת ליצור יצירות מוזיקליות יצירתיות ומקוריות. בנוסף, מערכות בינה מלאכותית אומנו לנתח ולעבד מוזיקה בדרכים שונות, כגון סיווג ז'אנר, העברת סגנון, ואפילו יצירת מנגינות חדשות על סמך מנגינות קיימות."
                      רובי טוען שאפשר...

                      רובי הבוט, ידידי משכבר הימים...

                      אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • יוס yosי יוס yos

                        @אפרת-גלבוע "תחום הבינה המלאכותית כבר עשה התקדמות משמעותית בהלחנה מוזיקלית, עיבוד ואפילו סינתזת קול. דגמי AI כמו GPT-3 של OpenAI הוכיחו את היכולת ליצור יצירות מוזיקליות יצירתיות ומקוריות. בנוסף, מערכות בינה מלאכותית אומנו לנתח ולעבד מוזיקה בדרכים שונות, כגון סיווג ז'אנר, העברת סגנון, ואפילו יצירת מנגינות חדשות על סמך מנגינות קיימות."
                        רובי טוען שאפשר...

                        רובי הבוט, ידידי משכבר הימים...

                        אפרת גלבועא מנותק
                        אפרת גלבועא מנותק
                        אפרת גלבוע
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #57

                        @יוס-yos
                        טוב.... שיהיה בהצלחה.... אני פשוט סולדת מכל התחום הזה של הבינה.... מעדיפה לחן מהלב...

                        למרות שאני הולכת להתמחות בזה כחלק מהלימודים!

                        הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • הדס.טה מנותק
                          הדס.טה מנותק
                          הדס.ט
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #58

                          משהו אדיר
                          ציטוט מיוטיוב:
                          ברוכים הבאים! אני שמח להציג בפניכם את השיר "אני שייך לעם". בביצוע מרתק שמשלב בין הזמן החדש והטכנולוגיה המתקדמת, אני מציג פגישה בין הזמר ישי ריבו והקול המדהים של חנן בן ארי.
                          https://www.youtube.com/watch?v=vh5MutEQtnI

                          אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                          דוד 33ד אחות קטנהא 2 תגובות תגובה אחרונה
                          4
                          • הדס.טה הדס.ט

                            משהו אדיר
                            ציטוט מיוטיוב:
                            ברוכים הבאים! אני שמח להציג בפניכם את השיר "אני שייך לעם". בביצוע מרתק שמשלב בין הזמן החדש והטכנולוגיה המתקדמת, אני מציג פגישה בין הזמר ישי ריבו והקול המדהים של חנן בן ארי.
                            https://www.youtube.com/watch?v=vh5MutEQtnI

                            דוד 33ד מנותק
                            דוד 33ד מנותק
                            דוד 33
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #59

                            @הדס-ט אני חושב שזה ביצוע של חנן בן ארי ולא בינה

                            הדס.טה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • דוד 33ד דוד 33

                              @הדס-ט אני חושב שזה ביצוע של חנן בן ארי ולא בינה

                              הדס.טה מנותק
                              הדס.טה מנותק
                              הדס.ט
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #60

                              @דוד-33
                              לא
                              זה הרעיון שזה הבינה מלאכותית יצרה!!

                              אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • אברהם עטיהא מנותק
                                אברהם עטיהא מנותק
                                אברהם עטיה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #61
                                פוסט זה נמחק!
                                ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אברהם עטיהא אברהם עטיה

                                  פוסט זה נמחק!

                                  ד מנותק
                                  ד מנותק
                                  ד19
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #62
                                  פוסט זה נמחק!
                                  אברהם עטיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ד ד19

                                    פוסט זה נמחק!

                                    אברהם עטיהא מנותק
                                    אברהם עטיהא מנותק
                                    אברהם עטיה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #63
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אלישא מנותק
                                      אלישא מנותק
                                      אליש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #64

                                      לדעתי- למה לא?
                                      כל עוד זה נעים לאוזן- אין שום עניין להישאר פרימיטיבים ולא להתקדם עם העולם.
                                      הבעיה מתחילה כשזה הופך להיות מלאכותי, ושם זה נגמר.
                                      והזמרים/יוצרי הקליפים?
                                      סליחה על הבוטות, אבל פעם גם היו מדליקי אורות ברחוב...

                                      יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • אלישא אליש

                                        לדעתי- למה לא?
                                        כל עוד זה נעים לאוזן- אין שום עניין להישאר פרימיטיבים ולא להתקדם עם העולם.
                                        הבעיה מתחילה כשזה הופך להיות מלאכותי, ושם זה נגמר.
                                        והזמרים/יוצרי הקליפים?
                                        סליחה על הבוטות, אבל פעם גם היו מדליקי אורות ברחוב...

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אילה1
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #65

                                        @אליש מצד אחד זה נכון...
                                        אבל מצד שני זה ממש לא נכון... (בינה מלאכותית זה סכנה!!)
                                        אבל זה באמת כיף לשמוע איזה זמר שרוצים בלי שום בעיה דרך ה- AI....

                                        אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א אילה1

                                          @אליש מצד אחד זה נכון...
                                          אבל מצד שני זה ממש לא נכון... (בינה מלאכותית זה סכנה!!)
                                          אבל זה באמת כיף לשמוע איזה זמר שרוצים בלי שום בעיה דרך ה- AI....

                                          אלישא מנותק
                                          אלישא מנותק
                                          אליש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #66

                                          @אילה1 למה סכנה? זה טבעי לפחד ממשהו חדש, אבל למה שתהיה סכנה במוזיקה של AI?

                                          יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                          הדס.טה MUSIC 2M א 3 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול