"סליחות "- קטע נגינה
-
סליחות -
קטע נגינה שניגנתי באורגן עם עיבוד קצר 2 דקות --שמשלב כמה קטעים ברצף
לכל המצפים להתעורר ולהכין ליבם בימים האלה לקראת הימים הנוראיםבהזדמנות זו - גם מבקש סליחה ומחילה מכל חברי הפורום
אם מישהו נפגע מאיזה פוסט שכתבתי -או משהו שנאמר שלא במקום
ו ה יגזור על כולם שנה טובה --ובשורות טובות@אילן-פ וואוווו אמהלההה איזה ניגון מרגש זה לא נשמע באורגן זה נשמע כמה כלי נגינה וואווו מושלם ומרגש
-
@אילן-פ מה אתה אומר

בוידאו
https://send.magicode.me/send-file/file/12243cf78e18388***63c2fac1bf04913402759e9a4/view
לא לשכוח להוריד כוכביות@יואל-ש אתה עשית לו?
-
@יואל-ש אתה עשית לו?
@רות-רפפורט בהחלט
-
@אילן-פ מה אתה אומר

בוידאו
https://send.magicode.me/send-file/file/12243cf78e18388***63c2fac1bf04913402759e9a4/view
לא לשכוח להוריד כוכביות -
@רות-רפפורט בהחלט
@יואל-ש יפה רק מה זה אומר אינט... לא יודעת בדיוק
-
@יואל-ש יפה רק מה זה אומר אינט... לא יודעת בדיוק
@רות-רפפורט שרק האורגן מנגן בלי קול של זמר
-
@רות-רפפורט שרק האורגן מנגן בלי קול של זמר
@יואל-ש אהה מגניב
האמת עשית לי חשק גם לעשות מקווה שלא ניפגעת אם כן אז סליחה
עשיתי גם עם תמונות שמתפלל עם וכו.. אני יעלה לכאן -
סליחות -
קטע נגינה שניגנתי באורגן עם עיבוד קצר 2 דקות --שמשלב כמה קטעים ברצף
לכל המצפים להתעורר ולהכין ליבם בימים האלה לקראת הימים הנוראיםבהזדמנות זו - גם מבקש סליחה ומחילה מכל חברי הפורום
אם מישהו נפגע מאיזה פוסט שכתבתי -או משהו שנאמר שלא במקום
ו ה יגזור על כולם שנה טובה --ובשורות טובות -
@חכם_בלילה
תודה על הנכונות ... אין עליך ....אבל
אל תטרח לעצב לזה משהו -- זה מיותר
זה סתם קטע קצר --סקיצה בעלמא
תשמור את המוטיבציה לדברים יותר רציניים -
@חכם_בלילה
תודה על הנכונות ... אין עליך ....אבל
אל תטרח לעצב לזה משהו -- זה מיותר
זה סתם קטע קצר --סקיצה בעלמא
תשמור את המוטיבציה לדברים יותר רציניים@אילן-פ ועוד בקשה אחת אפשר לעלות את זה ליוטיוב?
-
@רות-רפפורט אמר ב"סליחות "- קטע נגינה:
@אילן-פ אני יודעת ש @יואל-ש עשה גם אבל אני ניסיתי לעשות קליפ אז סתם תגיד איך יצה?
תודה
ממש התרגשתי מההשקעה לא חשבתי לרגע שמישהו יעשה עניין מהסקיצה של הסליחות
שניגנתי ב 5 דקות כדי לשמח קצת את חברי הפורום במשהו אקטואלי
ראיתי את הקליפ ממש יפה כל הכבוד תמונות מרגשות -- יחסית לרמה של הנגינה שלי -זה מעולהאת הקליפ שעשה @יואל-ש לא הצלחתי לראות עשה לי --eror --לא פתח את התוכנה של מגיקוד -- הורדתי כוכביות
אני לא מבין בזה -- אבל שיעלה קישור כמו נ"ל בלי כוכביות -
@רות-רפפורט אמר ב"סליחות "- קטע נגינה:
@אילן-פ אני יודעת ש @יואל-ש עשה גם אבל אני ניסיתי לעשות קליפ אז סתם תגיד איך יצה?
תודה
ממש התרגשתי מההשקעה לא חשבתי לרגע שמישהו יעשה עניין מהסקיצה של הסליחות
שניגנתי ב 5 דקות כדי לשמח קצת את חברי הפורום במשהו אקטואלי
ראיתי את הקליפ ממש יפה כל הכבוד תמונות מרגשות -- יחסית לרמה של הנגינה שלי -זה מעולהאת הקליפ שעשה @יואל-ש לא הצלחתי לראות עשה לי --eror --לא פתח את התוכנה של מגיקוד -- הורדתי כוכביות
אני לא מבין בזה -- אבל שיעלה קישור כמו נ"ל בלי כוכביות -
@רות-רפפורט אמר ב"סליחות "- קטע נגינה:
@אילן-פ אני יודעת ש @יואל-ש עשה גם אבל אני ניסיתי לעשות קליפ אז סתם תגיד איך יצה?
תודה
ממש התרגשתי מההשקעה לא חשבתי לרגע שמישהו יעשה עניין מהסקיצה של הסליחות
שניגנתי ב 5 דקות כדי לשמח קצת את חברי הפורום במשהו אקטואלי
ראיתי את הקליפ ממש יפה כל הכבוד תמונות מרגשות -- יחסית לרמה של הנגינה שלי -זה מעולהאת הקליפ שעשה @יואל-ש לא הצלחתי לראות עשה לי --eror --לא פתח את התוכנה של מגיקוד -- הורדתי כוכביות
אני לא מבין בזה -- אבל שיעלה קישור כמו נ"ל בלי כוכביות -
@יואל-ש אמר ב"סליחות "- קטע נגינה:
@רוט-רפפורט@אילן-פ אגב את מתכונן לעלות את זה ליוטיוב
לערוץ שלי אני מעלה הפקות מקצועיות -- לא סקיצות שלי באורגן - שעשיתי חפיף
אבל אם מישהו רוצה להעלות את הקליפ הזה להיכן שהוא --בבקשה - אין לי התנגדותאת הקליפ של @יואל-ש -- לצערי --עדיין לא ראיתי בכלל
-
@אילן-פ ועוד בקשה אחת אפשר לעלות את זה ליוטיוב?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות