עזרה- תיקון קלידים
-
@הקלידן-הצפוני אני חושב שיש משהו בבני ברק אם אתה רוצה אני יברר לך
ודרך אגב אני צריך לנגן גם באירוע בר מצווה ואין לי כל כך איך להקפיץ אם יש לך משהו דגימות מיקצבין וכו מיקצועי אין לי בעיה אפילו בתשלום סימלי [כי אני ילד] אשמח שתחשוב עלי ואם אתה רוצה יש לי סט מיקצבים מוצלך מאד אבל אני לא כל כך מרוצה ואני גם בונה ואם אתה רוצה אני גם יעלה לך הקלטה ואז נוכל להחליף
@yossefiיש לי באזור ה65 ג'יגה של סטים ודגימות (אני לא בדקתי הכל מישהו הביא לי) אני אבדוק יותר מאוחר מה אני יכול להעביר לך משם בל"נ. אגב לאיזה אורגן אתה צריך?
-
@yossefiיש לי באזור ה65 ג'יגה של סטים ודגימות (אני לא בדקתי הכל מישהו הביא לי) אני אבדוק יותר מאוחר מה אני יכול להעביר לך משם בל"נ. אגב לאיזה אורגן אתה צריך?
יש לי קורג 700
-
@yossefiיש לי באזור ה65 ג'יגה של סטים ודגימות (אני לא בדקתי הכל מישהו הביא לי) אני אבדוק יותר מאוחר מה אני יכול להעביר לך משם בל"נ. אגב לאיזה אורגן אתה צריך?
@הקלידן-הצפוני אם תוכל לשבת על זה היום.... תודה!
-
@הקלידן-הצפוני אם תוכל לשבת על זה היום.... תודה!
@yossefi אם אני מעביר משהו זה רק בפרטי אם יש דרך לעשות את זה אני מעדיף לא להעלות לפה סטים
-
@yossefi אם אני מעביר משהו זה רק בפרטי אם יש דרך לעשות את זה אני מעדיף לא להעלות לפה סטים
@הקלידן-הצפוני אין בעיה איך נעשה זאת?
-
@yossefi אם אני מעביר משהו זה רק בפרטי אם יש דרך לעשות את זה אני מעדיף לא להעלות לפה סטים
@הקלידן-הצפוני יש לך דרך לעשות זאת?
-
מישהו מכיר מישהו שמתקן קלידים בSOS באזור בני ברק אני צריך לנגן בשבע ברכות של אחותי ויש קליד שבור ופיטץ' מזייף
@הקלידן-הצפוני לך לבועז ,התכנאי הראשמי של קורג בארץ הוא נמצא בבני ברק.
-
@הקלידן-הצפוני לך לבועז ,התכנאי הראשמי של קורג בארץ הוא נמצא בבני ברק.
@יוסף-דוד-ותזמורתו תודה על העזרה ב"ה תיקנתי אצלו והוא נתן שירות מהיר ומצוין והוא לקח 600 שקל על כל התיקון(הקלידים והפיטץ')
-
@יוסף-דוד-ותזמורתו תודה על העזרה ב"ה תיקנתי אצלו והוא נתן שירות מהיר ומצוין והוא לקח 600 שקל על כל התיקון(הקלידים והפיטץ')
@הקלידן-הצפוני יש לך ווצאפ?
כי אז אולי אתה נמצא בקבוצת מוזיקה שאני נמצא ואז נוכל לתקשר לגבי המיקצבים -
@הקלידן-הצפוני יש לך ווצאפ?
כי אז אולי אתה נמצא בקבוצת מוזיקה שאני נמצא ואז נוכל לתקשר לגבי המיקצבים@yossefi אין לי ווצאפ
-
@yossefi אין לי ווצאפ
@הקלידן-הצפוני אז איך נעשה זאת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות