מחרוזת סליחות (מזרחי) על הקלידים
-
@yossefi אני יודע זה היה בכוונה ניסיתי לעשות במקום חצי טון עם רבע (אם אני לא טועה חיג'אז מיצרי) לראות איך זה יצא
*תלוי איזה סט אתה מחפש@הקלידן-הצפוני לא יודע מה שיש לך העיקר שתשלח משהו חייב לפחות לנסות אולי לשפר את מה שיש לך כבר הזכרתי יש לי איורע בקרוב
-
@הקלידן-הצפוני לא יודע מה שיש לך העיקר שתשלח משהו חייב לפחות לנסות אולי לשפר את מה שיש לך כבר הזכרתי יש לי איורע בקרוב
@yossefi אני צריך לחטט קצת במה שיש לי לראות מה אני יכול להעביר לך אני יבדוק בעז"ה בל"נ יותר מאוחר ואני אעדכן אותך
-
@yossefi אני צריך לחטט קצת במה שיש לי לראות מה אני יכול להעביר לך אני יבדוק בעז"ה בל"נ יותר מאוחר ואני אעדכן אותך
@הקלידן-הצפוני יופי ותראה שאני נמצא כדי שאוכל להוריד את זה ואז אם בא לך תמחק
-
@הקלידן-הצפוני יופי ותראה שאני נמצא כדי שאוכל להוריד את זה ואז אם בא לך תמחק
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@הקלידן-הצפוני האמת שאת הראשון יש לי יש לך עוד משהו?
-
@הקלידן-הצפוני האמת שאת הראשון יש לי יש לך עוד משהו?
@yossefi אני יבדוק לך בל"נ יותר מאוחר אני כרגע עסוק
-
@yossefi אני יבדוק לך בל"נ יותר מאוחר אני כרגע עסוק
-
@yossefi אני יבדוק לך בל"נ יותר מאוחר אני כרגע עסוק
@הקלידן-הצפוני אם תוכל גם את הסט המיזרחי אני ישמח
-
@הקלידן-הצפוני אם תוכל גם את הסט המיזרחי אני ישמח
@yossefi אחד של דוד ביתן אני לא יכול לפרסם פה של ההקלטה הראשונה אני כן יכול להעביר אני יבדוק איפה הוא נמצא במחשב
-
@yossefi אחד של דוד ביתן אני לא יכול לפרסם פה של ההקלטה הראשונה אני כן יכול להעביר אני יבדוק איפה הוא נמצא במחשב
@הקלידן-הצפוני תודה רבה!
אם יש לך סטים קצת יותר ברמה אני ישמח כי פשוט הסטים ששלחת לי חמודים אבל לא יותר מזה

-
@הקלידן-הצפוני תודה רבה!
אם יש לך סטים קצת יותר ברמה אני ישמח כי פשוט הסטים ששלחת לי חמודים אבל לא יותר מזה

@yossefi סט מזרחי ישן אבל איכותי וטוב
https://drive.google.com/file/d/1OwRIPHLwVPbQm3sXebI3z5Vrcwo1XRtw/view?usp=sharing -
@yossefi סט מזרחי ישן אבל איכותי וטוב
https://drive.google.com/file/d/1OwRIPHLwVPbQm3sXebI3z5Vrcwo1XRtw/view?usp=sharing@הקלידן-הצפוני יש סיכוי שיש לך סט אם רוק אמיתי לדוגמה מה מתנגן אצל מזרחניקים
וגם הפריילאך שלהם זה אמיתי ונשמע טוב ???????
מחפש הרבה . שלח .........................
אתה מוכר מיקצבים ?
אני מחפש הרבה זמן תשלח לי הקלטות אם יש משהו באזור 500 גמיש תגיד.... -
@הקלידן-הצפוני יש סיכוי שיש לך סט אם רוק אמיתי לדוגמה מה מתנגן אצל מזרחניקים
וגם הפריילאך שלהם זה אמיתי ונשמע טוב ???????
מחפש הרבה . שלח .........................
אתה מוכר מיקצבים ?
אני מחפש הרבה זמן תשלח לי הקלטות אם יש משהו באזור 500 גמיש תגיד....@עקיבא-12345678 תאמת שאני לא מתעסק בבניית מקצבים לצערי מי שכן מוכר היום דברים לוקח 1000 שקל ומעלה מה שלרוב הבחורים קשה להוציא
-
@עקיבא-12345678 תאמת שאני לא מתעסק בבניית מקצבים לצערי מי שכן מוכר היום דברים לוקח 1000 שקל ומעלה מה שלרוב הבחורים קשה להוציא
@הקלידן-הצפוני יש לך מה להציע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות