מקצב שמתאים לשיר "אדון הסליחות "
-
מקצב שמתאים לשיר "אדון הסליחות " ?
ימאהה.... -
מקצב שמתאים לשיר "אדון הסליחות " ?
ימאהה....@Anonymous123123 תוריד את הסט המזרחי באתר של ימאהה
יש שמה מקצב ממש חמוד (אחרי שתוריד תגיד לי ואז אני יחפש מה השם של המקצב...)
ממליץ לך לגבות את המקצבים שלך לפני שאתה מוריד את הסט..! -
מקצב שמתאים לשיר "אדון הסליחות " ?
ימאהה....@Anonymous123123 אמר במקצב שמתאים לשיר "אדון הסליחות ":
מקצב שמתאים לשיר "אדון הסליחות " ?
ימאהה....תנסה בימהה
arabic euro --זה מקצב מזרחי רגיל --וזה מה שהכי שמתאים - אם אין מקצבים חיצונים
העלתי לפורום נגינה באורגן ימהה של קטעי סליחות -- כולל אדון הסליחות
עם המקצב הנ"ל --אפשר לשמוע -- אפילו עשו לזה קליפ
https://miktzav.com/post/273186
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות