ישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד
-
@צוציק לא בטוח...- נראה לי השנה הם יתקתקו את הענין...)
בת קול שנה שעברה לקח להם חצי שנה
והשנה- תוך שבועיים הקליפ היה מ-ו-כ-ן!!!
הלוואי בשבלכם שגם את זה הם יתקתקו...
-שבת שלום- -
@חינדיקיקי @החזן
https://send.magicode.me/send-file/file/52317c3afcb03a253e34e9df6f2caae2d5a5c5e0/view
https://send.magicode.me/send-file/file/0d75e27529ccb17f6e0e5c0adf2f115315eceaab/view -
@חינדיקיקי
https://send.magicode.me/send-file/file/f5214628ea3926b3ee4f3fba424af54cc6926bcc/view
https://send.magicode.me/send-file/file/50f5374d23110a70ac6233a443982f731eb37e33/view -
אגב ישיבישיר, אני לא יודעת אם יש על זה נושא- הישיבישיר ממ"ד, איך שהם קראו לזה, שעשו במאסטר פליי- יצא כבר?
@חינדיקיקי לא נראה לי שיש...
מה זה? -
@חינדיקיקי לא נראה לי שיש...
מה זה? -
@אילה1 הם שמו פלייבק של אל תיפול והמאזינים הסריטו ת'צמם בבתים ושלחו, הם אמרו שהם יוציאו את הקליפ בימים הקרובים אבל כבר עברו איזה שבועיים...
@חינדיקיקי
וואוו מעניין לראות את זה -
@אילה1 הם שמו פלייבק של אל תיפול והמאזינים הסריטו ת'צמם בבתים ושלחו, הם אמרו שהם יוציאו את הקליפ בימים הקרובים אבל כבר עברו איזה שבועיים...
@חינדיקיקי
אתמול יואלי אמר שיעלו את זה בסטטוס של קול פליי יש למשהו? -
@חינדיקיקי
אתמול יואלי אמר שיעלו את זה בסטטוס של קול פליי יש למשהו? -
@מרים-אסתר
את הישיבשיר ממד -
@מרים-אסתר
את הישיבשיר ממד -
-
-
@מרים-אסתר
את הישיבשיר ממד -
@אילה1 זה סוג של ישיבשיר שמשפחות הסריטו את עצמם שרים את "אל תיפול"
וערכו את הקטעים האלה לשיר אחד....@הדרי אמר בישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד:
@אילה1 זה סוג של ישיבשיר שמשפחות הסריטו את עצמם שרים את "אל תיפול"
וערכו את הקטעים האלה לשיר אחד....אפשר אותו?
-
@הדרי אמר בישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד:
@אילה1 זה סוג של ישיבשיר שמשפחות הסריטו את עצמם שרים את "אל תיפול"
וערכו את הקטעים האלה לשיר אחד....אפשר אותו?
@המחבל-המחופש אז זהו-
שהם עדיין לא סיימו לערוך אותו...
שהיה לי אותו אשתדל בעז"ה לשתף..)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות