ישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד
-
@מיוזיקפון שיר חדש של יעקב שוואקי
-
@מיוזיקפון שיר חדש של יעקב שוואקי
-
@מיוזיקפון למדנו אותו שם
-
@מיוזיקפון שיר חדש של יעקב שוואקי
-
מה היה היום בישיבשיר?איזה זמרים היו?איזה שיר בצעו?
-
@ויווש
היו ברוך לוין שלוימי גרטנר שוואקי בערי וליפא, היה טירוף!!!
המילים של השיר זה:
בכינורות בנבלים, במצלתיים ובחצוצרות 4פעמים
היו מרקדין מרקדין לפניהם באבוקות של אור של אור שבידיהם 2 פעמים
פזמון? מי שלא ראה... שמחת... שמחת שמחת בית השואבה
כמי לא ראה... שמחה... שמחה שמחה שמחה מימיו 2 פעמים
וחוזר חלילה....
שיר יפיפה היה רמה!! -
@ויווש
היו ברוך לוין שלוימי גרטנר שוואקי בערי וליפא, היה טירוף!!!
המילים של השיר זה:
בכינורות בנבלים, במצלתיים ובחצוצרות 4פעמים
היו מרקדין מרקדין לפניהם באבוקות של אור של אור שבידיהם 2 פעמים
פזמון? מי שלא ראה... שמחת... שמחת שמחת בית השואבה
כמי לא ראה... שמחה... שמחה שמחה שמחה מימיו 2 פעמים
וחוזר חלילה....
שיר יפיפה היה רמה!! -
@ויווש
היו ברוך לוין שלוימי גרטנר שוואקי בערי וליפא, היה טירוף!!!
המילים של השיר זה:
בכינורות בנבלים, במצלתיים ובחצוצרות 4פעמים
היו מרקדין מרקדין לפניהם באבוקות של אור של אור שבידיהם 2 פעמים
פזמון? מי שלא ראה... שמחת... שמחת שמחת בית השואבה
כמי לא ראה... שמחה... שמחה שמחה שמחה מימיו 2 פעמים
וחוזר חלילה....
שיר יפיפה היה רמה!! -
-
@אילה-הזמרת ממש תודה!
יש מצב לכל הקטעים של מחווה לדדי גראוכר? -
@ויווש
היו ברוך לוין שלוימי גרטנר שוואקי בערי וליפא, היה טירוף!!!
המילים של השיר זה:
בכינורות בנבלים, במצלתיים ובחצוצרות 4פעמים
היו מרקדין מרקדין לפניהם באבוקות של אור של אור שבידיהם 2 פעמים
פזמון? מי שלא ראה... שמחת... שמחת שמחת בית השואבה
כמי לא ראה... שמחה... שמחה שמחה שמחה מימיו 2 פעמים
וחוזר חלילה....
שיר יפיפה היה רמה!! -
@אילה-הזמרת אין לי לייקים אבל תודה!
-
@ארי-גולד וואו הגיעו במיוחד מחו"ל
סתם נשמע ממש מטורף של מי השיר? זה קצבי או שקט? סורי על כמות השאלות היום... -
@ויווש שיר פצצה ומקפיץ מאוד קוראים לו "שמחת בית השואבה" והוא הולך לצאת באלבום הבא של שוואקי . הלחן של יעקב מנשה
-
אפשר לדעת מה קרה בישיבשיר עם יואלי וליפא? לפי מה ששמעתי זה נשמע רע ואם יתחילו להדיין עלזה פה בטוח הנושא ייסגר...
-
@צוציק זה נכון שיואלי רצה להכניס כבשים לבמה והמשטרה לא אישרה?

ככה אח שלי אמר..., זה אמין??
הבנתי שהיה שם איזשהו זמר שיש לו שיר על עדר...., והוא רצה להפתיע אותו..
ויואלי התנצל....- משהו כזה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
