דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מוזיקה חדשה ומתעדכנת מאת המשתמשים
  4. ישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד

ישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מוזיקה חדשה ומתעדכנת מאת המשתמשים
151 פוסטים 30 כותבים 9.6k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אילה הזמרתא אילה הזמרת

    קטעים בלעדיים ממופע הישיבשיר 4.mp4 קטעים בלעדיים ממופע הישיבשיר 10.mp4
    קטעים בלעדיים ממופע הישיבשיר 11.mp4
    קטעים בלעדיים ממופע הישיבשיר 12.mp4
    קטעים בלעדיים ממופע הישיבשיר 13.mp4
    קטעים בלעדיים ממופע הישיבשיר 3.mp4
    קטעים בלעדיים ממופע הישיבשיר 5.mp4
    קטעים בלעדיים ממופע הישיבשיר 6.mp4

    ש מנותק
    ש מנותק
    שמה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #44

    @אילה-הזמרת ממש תודה!
    יש מצב לכל הקטעים של מחווה לדדי גראוכר?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א ארי גולד

      @ויווש
      היו ברוך לוין שלוימי גרטנר שוואקי בערי וליפא, היה טירוף!!!
      המילים של השיר זה:
      בכינורות בנבלים, במצלתיים ובחצוצרות 4פעמים
      היו מרקדין מרקדין לפניהם באבוקות של אור של אור שבידיהם 2 פעמים
      פזמון? מי שלא ראה... שמחת... שמחת שמחת בית השואבה
      כמי לא ראה... שמחה... שמחה שמחה שמחה מימיו 2 פעמים

      וחוזר חלילה....
      שיר יפיפה היה רמה!!

      ויוושו מנותק
      ויוושו מנותק
      ויווש
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #45

      @ארי-גולד וואו הגיעו במיוחד מחו"ל😉 סתם נשמע ממש מטורף של מי השיר? זה קצבי או שקט? סורי על כמות השאלות היום...

      "ללב שלנו אין הנחות😞
      אין מבצעים❌
      ואם שברת💔שילמת!"💰

      צ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אילה הזמרתא אילה הזמרת

        קטעים בלעדיים ממופע הישיבשיר 4.mp4 קטעים בלעדיים ממופע הישיבשיר 10.mp4
        קטעים בלעדיים ממופע הישיבשיר 11.mp4
        קטעים בלעדיים ממופע הישיבשיר 12.mp4
        קטעים בלעדיים ממופע הישיבשיר 13.mp4
        קטעים בלעדיים ממופע הישיבשיר 3.mp4
        קטעים בלעדיים ממופע הישיבשיר 5.mp4
        קטעים בלעדיים ממופע הישיבשיר 6.mp4

        ויוושו מנותק
        ויוושו מנותק
        ויווש
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #46

        @אילה-הזמרת אין לי לייקים אבל תודה!

        "ללב שלנו אין הנחות😞
        אין מבצעים❌
        ואם שברת💔שילמת!"💰

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ויוושו ויווש

          @ארי-גולד וואו הגיעו במיוחד מחו"ל😉 סתם נשמע ממש מטורף של מי השיר? זה קצבי או שקט? סורי על כמות השאלות היום...

          צ מנותק
          צ מנותק
          צוציק
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #47

          @ויווש שיר פצצה ומקפיץ מאוד קוראים לו "שמחת בית השואבה" והוא הולך לצאת באלבום הבא של שוואקי . הלחן של יעקב מנשה

          הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צ צוציק

            @ויווש שיר פצצה ומקפיץ מאוד קוראים לו "שמחת בית השואבה" והוא הולך לצאת באלבום הבא של שוואקי . הלחן של יעקב מנשה

            הדריה מנותק
            הדריה מנותק
            הדרי
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #48

            @צוציק זה נכון שיואלי רצה להכניס כבשים לבמה והמשטרה לא אישרה?😂

            ככה אח שלי אמר..., זה אמין??
            הבנתי שהיה שם איזשהו זמר שיש לו שיר על עדר...., והוא רצה להפתיע אותו..
            ויואלי התנצל....- משהו כזה...

            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

            ויוושו צ 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • ויוושו מנותק
              ויוושו מנותק
              ויווש
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #49

              אפשר לדעת מה קרה בישיבשיר עם יואלי וליפא? לפי מה ששמעתי זה נשמע רע ואם יתחילו להדיין עלזה פה בטוח הנושא ייסגר...

              "ללב שלנו אין הנחות😞
              אין מבצעים❌
              ואם שברת💔שילמת!"💰

              צ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • הדריה הדרי

                @צוציק זה נכון שיואלי רצה להכניס כבשים לבמה והמשטרה לא אישרה?😂

                ככה אח שלי אמר..., זה אמין??
                הבנתי שהיה שם איזשהו זמר שיש לו שיר על עדר...., והוא רצה להפתיע אותו..
                ויואלי התנצל....- משהו כזה...

                ויוושו מנותק
                ויוושו מנותק
                ויווש
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #50

                @הדרי 'צאן קדושים' (מהאלבום החדש של ליפא) שהוא עם ליפא הוא משתגע בדיוק שנה שעברה בסוכות הם זרקו את האורגנים והרבה יצאו עלזה🤣

                "ללב שלנו אין הנחות😞
                אין מבצעים❌
                ואם שברת💔שילמת!"💰

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • הדריה הדרי

                  @צוציק זה נכון שיואלי רצה להכניס כבשים לבמה והמשטרה לא אישרה?😂

                  ככה אח שלי אמר..., זה אמין??
                  הבנתי שהיה שם איזשהו זמר שיש לו שיר על עדר...., והוא רצה להפתיע אותו..
                  ויואלי התנצל....- משהו כזה...

                  צ מנותק
                  צ מנותק
                  צוציק
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי צוציק
                  #51

                  @הדרי אמר בישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד:

                  @צוציק זה נכון שיואלי רצה להכניס כבשים לבמה והמשטרה לא אישרה?😂

                  ככה אח שלי אמר..., זה אמין??
                  הבנתי שהיה שם איזשהו זמר שיש לו שיר על עדר...., והוא רצה להפתיע אותו..
                  ויואלי התנצל....- משהו כזה...

                  יש לליפא שיר חדש מהאלבום החדש שקוראים לו צאן קדשים ובקליפ של זה ליפא רוקד עם כבשים ,
                  https://www.youtube.com/watch?v=vp3BvqDa4bU
                  ויואלי יש לו רעיונות הזויים הביא כמה כבשים לבנייני האומה וראיתי הסרטה שהכבשים כבר נמצאים מאחורי הקלעים של הבמה ושנייה לפני שיואלי הלך להביא לליפא את המתנה לכבוד האלבום החדש
                  הגיעו המון מאבטחים של בנייני האומה ולא הרשו לו להכניס את זה לבמה
                  (כבר לפני זה יואלי אמר תתכוננו לראות פה על הבמה מישהו שעוד לא היה אף פעם בבנייני האומה ושזה הולך להיות בכותרות ולהוציא מצלמות וזה היה פשלה כי יואלי וליפא יצאו אל מאחורי הקלעים ואז חזרו ויואלי אמר שהוא הביא כבשים והמשטרה לא הסכימה להכניס אותם.

                  @ויווש אין קשר בין מה שהיה עם הכבשים לבין זה שהם שכבו על הבמה כמו שתי שיכורים ושליפא שם תוף על הראש וקפצו על האורגנים כמו שנה שעברה 😂 😂

                  ה הדריה שוהםש אילן פא ויוושו 5 תגובות תגובה אחרונה
                  3
                  • ויוושו ויווש

                    אפשר לדעת מה קרה בישיבשיר עם יואלי וליפא? לפי מה ששמעתי זה נשמע רע ואם יתחילו להדיין עלזה פה בטוח הנושא ייסגר...

                    צ מנותק
                    צ מנותק
                    צוציק
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי צוציק
                    #52
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • צ צוציק

                      @הדרי אמר בישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד:

                      @צוציק זה נכון שיואלי רצה להכניס כבשים לבמה והמשטרה לא אישרה?😂

                      ככה אח שלי אמר..., זה אמין??
                      הבנתי שהיה שם איזשהו זמר שיש לו שיר על עדר...., והוא רצה להפתיע אותו..
                      ויואלי התנצל....- משהו כזה...

                      יש לליפא שיר חדש מהאלבום החדש שקוראים לו צאן קדשים ובקליפ של זה ליפא רוקד עם כבשים ,
                      https://www.youtube.com/watch?v=vp3BvqDa4bU
                      ויואלי יש לו רעיונות הזויים הביא כמה כבשים לבנייני האומה וראיתי הסרטה שהכבשים כבר נמצאים מאחורי הקלעים של הבמה ושנייה לפני שיואלי הלך להביא לליפא את המתנה לכבוד האלבום החדש
                      הגיעו המון מאבטחים של בנייני האומה ולא הרשו לו להכניס את זה לבמה
                      (כבר לפני זה יואלי אמר תתכוננו לראות פה על הבמה מישהו שעוד לא היה אף פעם בבנייני האומה ושזה הולך להיות בכותרות ולהוציא מצלמות וזה היה פשלה כי יואלי וליפא יצאו אל מאחורי הקלעים ואז חזרו ויואלי אמר שהוא הביא כבשים והמשטרה לא הסכימה להכניס אותם.

                      @ויווש אין קשר בין מה שהיה עם הכבשים לבין זה שהם שכבו על הבמה כמו שתי שיכורים ושליפא שם תוף על הראש וקפצו על האורגנים כמו שנה שעברה 😂 😂

                      ה מנותק
                      ה מנותק
                      החזן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #53

                      @צוציק
                      אפשר את ההסרטות שדברתה עליהם של ליפא?

                      הנאמבר 1ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • הנאמבר 1ה מנותק
                        הנאמבר 1ה מנותק
                        הנאמבר 1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הנאמבר 1
                        #54

                        ליפא ודיקמן עם תוף על הראש.mp4 ליפא ודיקן משתגעים.mp4

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • ה החזן

                          @צוציק
                          אפשר את ההסרטות שדברתה עליהם של ליפא?

                          הנאמבר 1ה מנותק
                          הנאמבר 1ה מנותק
                          הנאמבר 1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #55

                          @החזן
                          👆👆👆👆👆👆

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • צ צוציק

                            @הדרי אמר בישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד:

                            @צוציק זה נכון שיואלי רצה להכניס כבשים לבמה והמשטרה לא אישרה?😂

                            ככה אח שלי אמר..., זה אמין??
                            הבנתי שהיה שם איזשהו זמר שיש לו שיר על עדר...., והוא רצה להפתיע אותו..
                            ויואלי התנצל....- משהו כזה...

                            יש לליפא שיר חדש מהאלבום החדש שקוראים לו צאן קדשים ובקליפ של זה ליפא רוקד עם כבשים ,
                            https://www.youtube.com/watch?v=vp3BvqDa4bU
                            ויואלי יש לו רעיונות הזויים הביא כמה כבשים לבנייני האומה וראיתי הסרטה שהכבשים כבר נמצאים מאחורי הקלעים של הבמה ושנייה לפני שיואלי הלך להביא לליפא את המתנה לכבוד האלבום החדש
                            הגיעו המון מאבטחים של בנייני האומה ולא הרשו לו להכניס את זה לבמה
                            (כבר לפני זה יואלי אמר תתכוננו לראות פה על הבמה מישהו שעוד לא היה אף פעם בבנייני האומה ושזה הולך להיות בכותרות ולהוציא מצלמות וזה היה פשלה כי יואלי וליפא יצאו אל מאחורי הקלעים ואז חזרו ויואלי אמר שהוא הביא כבשים והמשטרה לא הסכימה להכניס אותם.

                            @ויווש אין קשר בין מה שהיה עם הכבשים לבין זה שהם שכבו על הבמה כמו שתי שיכורים ושליפא שם תוף על הראש וקפצו על האורגנים כמו שנה שעברה 😂 😂

                            הדריה מנותק
                            הדריה מנותק
                            הדרי
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                            #56

                            @צוציק חחח....😂 😂 😂
                            איזה רעיונות...
                            רק חבל שלא היה אישור להכניס אותם..
                            זה היה צריך להיות אחד הדברים!!😉

                            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • צ צוציק

                              @הדרי אמר בישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד:

                              @צוציק זה נכון שיואלי רצה להכניס כבשים לבמה והמשטרה לא אישרה?😂

                              ככה אח שלי אמר..., זה אמין??
                              הבנתי שהיה שם איזשהו זמר שיש לו שיר על עדר...., והוא רצה להפתיע אותו..
                              ויואלי התנצל....- משהו כזה...

                              יש לליפא שיר חדש מהאלבום החדש שקוראים לו צאן קדשים ובקליפ של זה ליפא רוקד עם כבשים ,
                              https://www.youtube.com/watch?v=vp3BvqDa4bU
                              ויואלי יש לו רעיונות הזויים הביא כמה כבשים לבנייני האומה וראיתי הסרטה שהכבשים כבר נמצאים מאחורי הקלעים של הבמה ושנייה לפני שיואלי הלך להביא לליפא את המתנה לכבוד האלבום החדש
                              הגיעו המון מאבטחים של בנייני האומה ולא הרשו לו להכניס את זה לבמה
                              (כבר לפני זה יואלי אמר תתכוננו לראות פה על הבמה מישהו שעוד לא היה אף פעם בבנייני האומה ושזה הולך להיות בכותרות ולהוציא מצלמות וזה היה פשלה כי יואלי וליפא יצאו אל מאחורי הקלעים ואז חזרו ויואלי אמר שהוא הביא כבשים והמשטרה לא הסכימה להכניס אותם.

                              @ויווש אין קשר בין מה שהיה עם הכבשים לבין זה שהם שכבו על הבמה כמו שתי שיכורים ושליפא שם תוף על הראש וקפצו על האורגנים כמו שנה שעברה 😂 😂

                              שוהםש מנותק
                              שוהםש מנותק
                              שוהם
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #57

                              @צוציק אי אי אי יואלי...
                              מאיפה הוא מביא את הרעיונות האלו??

                              "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                              https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • צ צוציק

                                @הדרי אמר בישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד:

                                @צוציק זה נכון שיואלי רצה להכניס כבשים לבמה והמשטרה לא אישרה?😂

                                ככה אח שלי אמר..., זה אמין??
                                הבנתי שהיה שם איזשהו זמר שיש לו שיר על עדר...., והוא רצה להפתיע אותו..
                                ויואלי התנצל....- משהו כזה...

                                יש לליפא שיר חדש מהאלבום החדש שקוראים לו צאן קדשים ובקליפ של זה ליפא רוקד עם כבשים ,
                                https://www.youtube.com/watch?v=vp3BvqDa4bU
                                ויואלי יש לו רעיונות הזויים הביא כמה כבשים לבנייני האומה וראיתי הסרטה שהכבשים כבר נמצאים מאחורי הקלעים של הבמה ושנייה לפני שיואלי הלך להביא לליפא את המתנה לכבוד האלבום החדש
                                הגיעו המון מאבטחים של בנייני האומה ולא הרשו לו להכניס את זה לבמה
                                (כבר לפני זה יואלי אמר תתכוננו לראות פה על הבמה מישהו שעוד לא היה אף פעם בבנייני האומה ושזה הולך להיות בכותרות ולהוציא מצלמות וזה היה פשלה כי יואלי וליפא יצאו אל מאחורי הקלעים ואז חזרו ויואלי אמר שהוא הביא כבשים והמשטרה לא הסכימה להכניס אותם.

                                @ויווש אין קשר בין מה שהיה עם הכבשים לבין זה שהם שכבו על הבמה כמו שתי שיכורים ושליפא שם תוף על הראש וקפצו על האורגנים כמו שנה שעברה 😂 😂

                                אילן פא מנותק
                                אילן פא מנותק
                                אילן פ
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #58

                                @צוציק
                                צאן קדשים
                                אין גבול לרעיונות של הזמרים כדי למשוך צפיות
                                כל המטורף מחברו -- מצליח יותר
                                הייתי ממליץ על השיר הזה להפעלה בגני ילדים

                                NAAMA 0N א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                2
                                • אילן פא אילן פ

                                  @צוציק
                                  צאן קדשים
                                  אין גבול לרעיונות של הזמרים כדי למשוך צפיות
                                  כל המטורף מחברו -- מצליח יותר
                                  הייתי ממליץ על השיר הזה להפעלה בגני ילדים

                                  NAAMA 0N מנותק
                                  NAAMA 0N מנותק
                                  NAAMA 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #59

                                  @אילן-פ לא חושבת שזה גורם להם להצליח יותר
                                  רק מוריד להם את האגו העצמי
                                  לדעתי הם עשו לעצמם בושות

                                  שוהםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #60
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • צ צוציק

                                      @הדרי אמר בישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד:

                                      @צוציק זה נכון שיואלי רצה להכניס כבשים לבמה והמשטרה לא אישרה?😂

                                      ככה אח שלי אמר..., זה אמין??
                                      הבנתי שהיה שם איזשהו זמר שיש לו שיר על עדר...., והוא רצה להפתיע אותו..
                                      ויואלי התנצל....- משהו כזה...

                                      יש לליפא שיר חדש מהאלבום החדש שקוראים לו צאן קדשים ובקליפ של זה ליפא רוקד עם כבשים ,
                                      https://www.youtube.com/watch?v=vp3BvqDa4bU
                                      ויואלי יש לו רעיונות הזויים הביא כמה כבשים לבנייני האומה וראיתי הסרטה שהכבשים כבר נמצאים מאחורי הקלעים של הבמה ושנייה לפני שיואלי הלך להביא לליפא את המתנה לכבוד האלבום החדש
                                      הגיעו המון מאבטחים של בנייני האומה ולא הרשו לו להכניס את זה לבמה
                                      (כבר לפני זה יואלי אמר תתכוננו לראות פה על הבמה מישהו שעוד לא היה אף פעם בבנייני האומה ושזה הולך להיות בכותרות ולהוציא מצלמות וזה היה פשלה כי יואלי וליפא יצאו אל מאחורי הקלעים ואז חזרו ויואלי אמר שהוא הביא כבשים והמשטרה לא הסכימה להכניס אותם.

                                      @ויווש אין קשר בין מה שהיה עם הכבשים לבין זה שהם שכבו על הבמה כמו שתי שיכורים ושליפא שם תוף על הראש וקפצו על האורגנים כמו שנה שעברה 😂 😂

                                      ויוושו מנותק
                                      ויוושו מנותק
                                      ויווש
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #61

                                      @צוציק יש תיעוד של זה? חוץ ממה שהעלת?

                                      "ללב שלנו אין הנחות😞
                                      אין מבצעים❌
                                      ואם שברת💔שילמת!"💰

                                      צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • NAAMA 0N NAAMA 0

                                        @אילן-פ לא חושבת שזה גורם להם להצליח יותר
                                        רק מוריד להם את האגו העצמי
                                        לדעתי הם עשו לעצמם בושות

                                        שוהםש מנותק
                                        שוהםש מנותק
                                        שוהם
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #62

                                        @NAAMA-0 אמר בישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד:

                                        @אילן-פ לא חושבת שזה גורם להם להצליח יותר
                                        רק מוריד להם את האגו העצמי
                                        לדעתי הם עשו לעצמם בושות

                                        למה בושות?
                                        הם רצו איזשהוא גימיק בהופעה,
                                        והיה להם רעיון- זה שהוא לא הלך לא בעיה שלהם,

                                        "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                                        https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • אילן פא אילן פ

                                          @צוציק
                                          צאן קדשים
                                          אין גבול לרעיונות של הזמרים כדי למשוך צפיות
                                          כל המטורף מחברו -- מצליח יותר
                                          הייתי ממליץ על השיר הזה להפעלה בגני ילדים

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אהרן דוד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #63
                                          פוסט זה נמחק!
                                          אחות קטנהא אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול