ישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד
-
-
@החזן @בינינו-לא-משנה
הצלחתי להוריד את הסרטונים
https://send.magicode.me/send-file/file/56cf7fe5c2f8c7988456a43239f8f283729ba27e/view
https://send.magicode.me/send-file/file/4a8db14d53524a7ff251f52c2e8476315d5265a4/view -
-
@צוציק אמר בישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד:
לכל מי שרצה סרטונים מישיבישיר 6
לא ההיתי בישיבשיר 6 - ראיתי את הסרטונים
וואו זה היה ארוע חבל על הזמן
איפה השיר שדיקמן עשה עם כל הקהל -- יצא כבר ?@אילה1 אמר בישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד:
@חינדיקיקי @החזן
https://send.magicode.me/send-file/file/52317c3afcb03a253e34e9df6f2caae2d5a5c5e0/view
https://send.magicode.me/send-file/file/0d75e27529ccb17f6e0e5c0adf2f115315eceaab/viewאלו סרטונים של השיר החדש שהיה
-
-
-
@צוציק
אם זו ההפקה שיצאה משירת ההמונים השנה
סליחה שאני אומר אל לא רואים בכלל הפקה -סתם כמו הופעה רגילה
ממש חלש יחסית לפעמים קודמות --"ממקומך " -- "אבא מלך העולם " וכ"ו
שם זה היה מסודר --עוצמתי - חב"עלז -
@צוציק
אם זו ההפקה שיצאה משירת ההמונים השנה
סליחה שאני אומר אל לא רואים בכלל הפקה -סתם כמו הופעה רגילה
ממש חלש יחסית לפעמים קודמות --"ממקומך " -- "אבא מלך העולם " וכ"ו
שם זה היה מסודר --עוצמתי - חב"עלז -
@צוציק לא בטוח...- נראה לי השנה הם יתקתקו את הענין...)
בת קול שנה שעברה לקח להם חצי שנה
והשנה- תוך שבועיים הקליפ היה מ-ו-כ-ן!!!
הלוואי בשבלכם שגם את זה הם יתקתקו...
-שבת שלום- -
@חינדיקיקי @החזן
https://send.magicode.me/send-file/file/52317c3afcb03a253e34e9df6f2caae2d5a5c5e0/view
https://send.magicode.me/send-file/file/0d75e27529ccb17f6e0e5c0adf2f115315eceaab/view -
@חינדיקיקי
https://send.magicode.me/send-file/file/f5214628ea3926b3ee4f3fba424af54cc6926bcc/view
https://send.magicode.me/send-file/file/50f5374d23110a70ac6233a443982f731eb37e33/view -
אגב ישיבישיר, אני לא יודעת אם יש על זה נושא- הישיבישיר ממ"ד, איך שהם קראו לזה, שעשו במאסטר פליי- יצא כבר?
@חינדיקיקי לא נראה לי שיש...
מה זה? -
@חינדיקיקי לא נראה לי שיש...
מה זה? -
@אילה1 הם שמו פלייבק של אל תיפול והמאזינים הסריטו ת'צמם בבתים ושלחו, הם אמרו שהם יוציאו את הקליפ בימים הקרובים אבל כבר עברו איזה שבועיים...
@חינדיקיקי
וואוו מעניין לראות את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות