מצעד להיטי השנה של קו המכלול וציצו במייל
-
אני מהמר ש"אל תיפול" יקח בשיר השנה
ותגלית השנה ללא כל ספק נותי ליברמן -
@יהודה20 אתה לא משמיע
אבל רוב האנשים כן משמיעים אותו וללא ספק שתוך שנה כמות האנשים ששומעים אותו מטורפת -
@יהודה20 איזה סיפור עצוב?
-
אוטוטו אנחנו מגיעים לגמר הגדול של המצעד שישודר ביום שלישי, פה תוכלו להמר לקראת שידור התוצאות ולהגיד את דעתכם על התוצאות
@AKNV-ZKNI אמר במצעד להיטי השנה של קו המכלול וציצו במייל:
אוטוטו אנחנו מגיעים לגמר הגדול של המצעד שישודר ביום שלישי, פה תוכלו להמר לקראת שידור התוצאות ולהגיד את דעתכם על התוצאות
הימור על מקום ראשון:
ים של דמעות/ אל תיפול -
החמישייה הפותחת:
- אל תיפול
- אידן אין אמריקע
- לחי עולמים
- ים של דמעות
- איכא בשוקא
-
מלחין השנה: הרשי ויינברגר
פריצת/ תגלית השנה: נותי ליברמן
אלבום השנה: במסתרים - פיני אינהורן
מעבד השנה: אלי קליין ואיצי ברי
דואט השנה: אל תיפול -

-
להורדת המצעד:
-
@rivka-0 סליחה למה אני שייך לעם מקום 9?
נקודות ותן לי תפילה הרבה יותר הצליחו וגם שיר המעלו
כאילו מה ביגלל שזה ישי ריבו?
זה שיר שאך אחד לא מכיר -
@rivka-0 סליחה למה אני שייך לעם מקום 9?
נקודות ותן לי תפילה הרבה יותר הצליחו וגם שיר המעלו
כאילו מה ביגלל שזה ישי ריבו?
זה שיר שאך אחד לא מכיר@המחבל-המחופש אמר במצעד להיטי השנה של קו המכלול וציצו במייל:
@rivka-0 סליחה למה אני שייך לעם מקום 9?
נקודות ותן לי תפילה הרבה יותר הצליחו וגם שיר המעלו
כאילו מה ביגלל שזה ישי ריבו?
זה שיר שאך אחד לא מכירממש מסכימה איתך.
אבל מה לעשות, יש אנשים ששומעים שמות ומצביעים...
(כמו הסיפור עם יואלי בתור מעבד השנה) -
אוףףףף אל תגידו לי שגם במצעדים של תחתנות הרדיו גם 'אל תיפול' יזכה

-
@ויווש אמר במצעד להיטי השנה של קו המכלול וציצו במייל:
אוףףףף אל תגידו לי שגם במצעדים של תחתנות הרדיו גם 'אל תיפול' יזכה

למה?
מגיע לו יותר
מאשר שירים אחרים... -
@ויווש אמר במצעד להיטי השנה של קו המכלול וציצו במייל:
אוףףףף אל תגידו לי שגם במצעדים של תחתנות הרדיו גם 'אל תיפול' יזכה

למה?
מגיע לו יותר
מאשר שירים אחרים...@המחבל-המחופש כן אבל לא מקום ראשון
-
@המחבל-המחופש כן אבל לא מקום ראשון
@ויווש אמר במצעד להיטי השנה של קו המכלול וציצו במייל:
@המחבל-המחופש כן אבל לא מקום ראשון
אני חושבת שמגיע לו
אז מי רצית?
לי יצבן שנקודות ותן לי תפילה לא הגיעו יותר גבוהה -
@ויווש אמר במצעד להיטי השנה של קו המכלול וציצו במייל:
@המחבל-המחופש כן אבל לא מקום ראשון
אני חושבת שמגיע לו
אז מי רצית?
לי יצבן שנקודות ותן לי תפילה לא הגיעו יותר גבוהה@המחבל-המחופש רציתי שהוא יהיה בעשרת הראשונים לא בראשון ובלי קשר והשיר תן לי תפילה יצא בתשפ"ג? הוא לא יצא חודשיים אחרי 'תעצרו את העולם'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות