מצעד להיטי השנה של קו המכלול וציצו במייל
-
החמישייה הפותחת:
- אל תיפול
- אידן אין אמריקע
- לחי עולמים
- ים של דמעות
- איכא בשוקא
-
מלחין השנה: הרשי ויינברגר
פריצת/ תגלית השנה: נותי ליברמן
אלבום השנה: במסתרים - פיני אינהורן
מעבד השנה: אלי קליין ואיצי ברי
דואט השנה: אל תיפול -

-
להורדת המצעד:
-
@rivka-0 סליחה למה אני שייך לעם מקום 9?
נקודות ותן לי תפילה הרבה יותר הצליחו וגם שיר המעלו
כאילו מה ביגלל שזה ישי ריבו?
זה שיר שאך אחד לא מכיר -
@rivka-0 סליחה למה אני שייך לעם מקום 9?
נקודות ותן לי תפילה הרבה יותר הצליחו וגם שיר המעלו
כאילו מה ביגלל שזה ישי ריבו?
זה שיר שאך אחד לא מכיר@המחבל-המחופש אמר במצעד להיטי השנה של קו המכלול וציצו במייל:
@rivka-0 סליחה למה אני שייך לעם מקום 9?
נקודות ותן לי תפילה הרבה יותר הצליחו וגם שיר המעלו
כאילו מה ביגלל שזה ישי ריבו?
זה שיר שאך אחד לא מכירממש מסכימה איתך.
אבל מה לעשות, יש אנשים ששומעים שמות ומצביעים...
(כמו הסיפור עם יואלי בתור מעבד השנה) -
אוףףףף אל תגידו לי שגם במצעדים של תחתנות הרדיו גם 'אל תיפול' יזכה

-
@ויווש אמר במצעד להיטי השנה של קו המכלול וציצו במייל:
אוףףףף אל תגידו לי שגם במצעדים של תחתנות הרדיו גם 'אל תיפול' יזכה

למה?
מגיע לו יותר
מאשר שירים אחרים... -
@ויווש אמר במצעד להיטי השנה של קו המכלול וציצו במייל:
אוףףףף אל תגידו לי שגם במצעדים של תחתנות הרדיו גם 'אל תיפול' יזכה

למה?
מגיע לו יותר
מאשר שירים אחרים...@המחבל-המחופש כן אבל לא מקום ראשון
-
@המחבל-המחופש כן אבל לא מקום ראשון
@ויווש אמר במצעד להיטי השנה של קו המכלול וציצו במייל:
@המחבל-המחופש כן אבל לא מקום ראשון
אני חושבת שמגיע לו
אז מי רצית?
לי יצבן שנקודות ותן לי תפילה לא הגיעו יותר גבוהה -
@ויווש אמר במצעד להיטי השנה של קו המכלול וציצו במייל:
@המחבל-המחופש כן אבל לא מקום ראשון
אני חושבת שמגיע לו
אז מי רצית?
לי יצבן שנקודות ותן לי תפילה לא הגיעו יותר גבוהה@המחבל-המחופש רציתי שהוא יהיה בעשרת הראשונים לא בראשון ובלי קשר והשיר תן לי תפילה יצא בתשפ"ג? הוא לא יצא חודשיים אחרי 'תעצרו את העולם'
-
@המחבל-המחופש רציתי שהוא יהיה בעשרת הראשונים לא בראשון ובלי קשר והשיר תן לי תפילה יצא בתשפ"ג? הוא לא יצא חודשיים אחרי 'תעצרו את העולם'
@ויווש לא יודעת הוא במצעד מקום 17 מבאס
יותר יפה מאני שייך לעם וגם מאיכא בשוקא חד משמעית! -
@ויווש לא יודעת הוא במצעד מקום 17 מבאס
יותר יפה מאני שייך לעם וגם מאיכא בשוקא חד משמעית!@המחבל-המחופש אל תשכחי שלמצעד בקו הזה צמביעים בעיקר בחורי ישיבות וזה הסגנון איך לומר שהם פחות אוהבים (לפי מה שאני שמה לב במשפחה שלי..)
-
@המחבל-המחופש אל תשכחי שלמצעד בקו הזה צמביעים בעיקר בחורי ישיבות וזה הסגנון איך לומר שהם פחות אוהבים (לפי מה שאני שמה לב במשפחה שלי..)
@ויווש אמר במצעד להיטי השנה של קו המכלול וציצו במייל:
@המחבל-המחופש אל תשכחי שלמצעד בקו הזה צמביעים בעיקר בחורי ישיבות וזה הסגנון איך לומר שהם פחות אוהבים (לפי מה שאני שמה לב במשפחה שלי..)
לא יודעת עד כמה בחורי ישיבות שמעו תשיר איכא בשוקא
כי אחים שלי בחיים לא דיברו על זה
עם הם דיברו על משהו זה על אנשים כשרים של קמפה -
@ויווש אמר במצעד להיטי השנה של קו המכלול וציצו במייל:
@המחבל-המחופש אל תשכחי שלמצעד בקו הזה צמביעים בעיקר בחורי ישיבות וזה הסגנון איך לומר שהם פחות אוהבים (לפי מה שאני שמה לב במשפחה שלי..)
לא יודעת עד כמה בחורי ישיבות שמעו תשיר איכא בשוקא
כי אחים שלי בחיים לא דיברו על זה
עם הם דיברו על משהו זה על אנשים כשרים של קמפה@המחבל-המחופש דיברתי על השירים של שמואל...ואנשים כשרים זה שיר ממש יפה צריך לעשות שירים ממדרשיו של רבי נחמן
כל השירים על המשפטים שלו מצליחים בענק -
זה רק בקו המכלול שאל תיפול הוא מקום ראשון גם בשיר השנה וגם בדואט השנה....
יש המון שירים יותר טובים שלא זכו כ"כ... -
הודעה חשובה למאזיני "ראש בראש" -
בשבוע הבא תעלה תוכנית שתעסוק בתגובות שלנו לתוצאות של כלללללל המצעדים!
הרבה הפתעות, יש למה לצפות!!!
(עדכונים בהמשך)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות