אתרוג!
-
@שמה שאלתי אותם פעם ואמרו שהמתכנתים שלהם מנסים תמיד לפתח מערכת נורמלית בלי שיצטרכו לבקש כל פעם ושזה יעבוד יותר מהר.
אבל כידוע כל דבר לוקח זמן, מקווה שזה יקרה כבר.
ואגב, גם בנטפרי זה עובד עם בקשות רק ששם זה עולה כסף [לפי נקודות] ונראה לי שבנוסף לכל הבקשות הם בודקים בצורה אוטומטית כל מה שקשור לציבור החרדי. -
מישהו יודע למה אתרוג כבר שבועיים לא בודקים כלום?
גם כשבדקו פעם ב, הם בדקו רק חמש מתוך מאות שיש לי ברשימה כבר שנה! מה עושים? -
@שמה איך אתה שולח לבדיקה? במייל של הפניות, או בדף שנפתח לך שמראה שהקישור חסום?
במידה ולא עוזר בדרכים הנ"ל עדיף להתקשר אליהם.... (לפעמים ההמתנה ארוכה) וכשמבקשים בעיקרון הם פותחים את זה ישר במהלך השיחה. -
ככה: בדף של החסימה אני לוחץ: לחץ לבדיקה.
מגיע למייל. ושם לוחץ על הקישור בסוף המכתב שמפנה את הבקשה למייל שלהם.
שולח, ואז הם בודקים פעם ב...
חיוג זה רעיון טוב! מה המספר? וכן, איזה פרטי זיהוי צריך להגיד? וכן, איך אגיד להם איזה סרטון לבדוק כעת?
תודה רבה! -
@שמה
1800-222-238
או 8900* -
@שמה מאז המלחמה הם לא מטפלים בפניות לסינון תוכן מהטלפון, אלא רק באתר שלהם דרך הצאט.
וזה לוקח המון זמן, אני בין לבין מספיקה הרים וגבעות עד שהם מתפנים מהעיסוקים החשובים למען הלקוח הטרדן.
אבל בצאט זה תמיד עוזר, כי אפשר לשגע לנציג עד שיפתח. -
@שמה אני חושבת שת.ז וכמה ספרות אחרונות של כרטיס אשרי...
לגבי איך לומר להם מה לפתוח, אולי דרך כתובת מייל שהם יתנו לך, לא יודעת בדיוק. תברר איתם.
אותו דבר, אתה יכול להתחבר לאיזור האישי שלך, באתר שלהם ושם יש אפשרות להתכתב בצאט עם נציג. לא ניסיתי, אז לא יודעת לומר מה הזמינות שם... -
@שמה כתב ב[אתרוג
נושא חדש בעניין חסימת אתרוג.
במשך שנתיים אני שולח להם כל הזמן (כמעט...), המון סרטונים לפתוח, וזה נפתח גם למען כלל ישראל!אני גם חסום עם אתרוג --לפעמים נראה לי שלא "מבחינים בין צדיק לרשע "
כמה פעמים העלתי לערוץ שלי ביוטיוב --שירים שלי -- אתרוג חסמו לי את השירים רק אחרי כמה ימים אחרי שהגשתי בקשה ונימוק
פתחו לי -את השירים שלי
ולערוץ שלי -- עד היום אני לא יכול להכנס ישירות --רק בדרך עקיפה
שלא לדבר על חסימת תמונות --כל התמונות ריבועים צבעונים
וגם קליפים שמעלים כאן בפורום נפתח לי בקושי אחד מתוך חמש -
@אילן-פ החסימה שלהם עובדת על רובוט - בינה מלאכותית,
ואפילו שזה נשמע קצת אירוני - אבל הרובוט לא באמת אמור לשים לב של מי השיר, מיד כשהסרטון עולה לאינטרנט הרובוט עושה את פעולתו.מי שמעצב בFigma, או בונה אתרים, בוודאי מכיר את התופעה - כשאני מעלה תמונה לתוכנה, שהיא נמצאת בבעלותי ובחשבון שלי, והיא אוטומטית נחסמת.
אבל אני בכלל לא באה לסנגר על אתרוג, אני גם די סובלת מהם. אני חושבת שעיקר הבעיה שלהם זה שלוקח להם המון זמן כל דבר. נטפרי עובדים 24/6 אונליין, התמונות והסרטונים נפתחים אצלם תוך כמה דקות.......
-
-
כבר שלושה ימים שאתרוג לא בדקו שום פניה שלי מהעשרות פניות ששלחתי אליהם בשלושת הימים האחרונים.
מה עושים? למישהו יש רעיון איך לזרז את הבדיקה שלהם חוץ מלהמתין כמו טאטאלה עד שיענו במייל פעם ב? -
@שמה תנסו לדבר איתם בצאט באתר,
וחייבים לנדנד. אם לא מנדנדים, עלולים להיתקע איתם יום שלם בצאט, מניסיון מר.