שירים למצגות
-
@רות-רפפורט כן אבל זה מדבר על לידה.... והיא כבר בת 12
@משה-דוק-1 נכון אבל למשל במצגת של אחותי היה תמונות שהיא תינוקת ואח"כ ילדה וכך עד שהיא נהיית תינוקת אני חושבת שזה מסתדר ממש יפה
וגם זה קשור לגבי איזה מצגת
יש לאחותך מצגת של תמונות חוץ(כלומר שהיא בת 12 או כמו של אחותי שהסברתי למעלה)
אם תגיב אולי אני ידע איזה סגנון מתאים -
@משה-דוק-1 נכון אבל למשל במצגת של אחותי היה תמונות שהיא תינוקת ואח"כ ילדה וכך עד שהיא נהיית תינוקת אני חושבת שזה מסתדר ממש יפה
וגם זה קשור לגבי איזה מצגת
יש לאחותך מצגת של תמונות חוץ(כלומר שהיא בת 12 או כמו של אחותי שהסברתי למעלה)
אם תגיב אולי אני ידע איזה סגנון מתאים@רות-רפפורט זה בול מה שאנחנו עושים! מתחילים מלידה ויש גם תמונות מטורפות של לפני חודש [אני הצלם
] אז זה הסגנון. -
@רות-רפפורט זה בול מה שאנחנו עושים! מתחילים מלידה ויש גם תמונות מטורפות של לפני חודש [אני הצלם
] אז זה הסגנון.@משה-דוק-1 אז השיר רגעים יכול להתאים או שאתה רוצה שיר אחר אני פשוט לא זוכרת איך קוראים לו כרגע אמא שלי ישנה והיא יודעת את השם של השיר אז מחר אני אגיד לך
וגם אני עשיתי לאוחותי את מצגת ואת האלבום
-
@משה-דוק-1 אז השיר רגעים יכול להתאים או שאתה רוצה שיר אחר אני פשוט לא זוכרת איך קוראים לו כרגע אמא שלי ישנה והיא יודעת את השם של השיר אז מחר אני אגיד לך
וגם אני עשיתי לאוחותי את מצגת ואת האלבום
@רות-רפפורט כבר הציעו לי את זה, פחות......לא התחברתי
-
@רות-רפפורט כבר הציעו לי את זה, פחות......לא התחברתי
@משה-דוק-1 אתה צריך שיר קפיצי או מרגש?
מה הכוון פחות או יותר? -
@משה-דוק-1 אתה צריך שיר קפיצי או מרגש?
מה הכוון פחות או יותר? -
@משה-דוק-1 אז אפשר-
לחיים- שוואקי
תפילת הילדה- ישי לפידות...
דרך חדשה- יונתן שיינפלד (כביכול היא יוצאת לדרך חדשה...)
אולי..- "ברכו את השם"- של משה קליין (?)
"תרקדו", "אתה תשיר"- איציק ויינגרטן... -
@משה-דוק-1 אז אפשר-
לחיים- שוואקי
תפילת הילדה- ישי לפידות...
דרך חדשה- יונתן שיינפלד (כביכול היא יוצאת לדרך חדשה...)
אולי..- "ברכו את השם"- של משה קליין (?)
"תרקדו", "אתה תשיר"- איציק ויינגרטן... -
@משה-דוק-1 יש את השיר היום בו נולדת
-
@משה-דוק-1 יש את השיר היום בו נולדת
@רות-רפפורט נכון!, זה רעיון...
(מאיר-מסוארי-היום-בו-נולדת.mp3 ) -
@רות-רפפורט נכון!, זה רעיון...
(מאיר-מסוארי-היום-בו-נולדת.mp3 ) -
@בינינו-לא-משנה דבר ראשון מי זה? דבר שני העיבוד שם גרוע...[לפני כמה שנים השיר?] דבר שלישי אני רוצה שירים יותר מוכרים
סליחה על החפירות והסינונים שאני עושה פשוט אני רוצה שזה יצא פצצה לגבה

-
@בינינו-לא-משנה דבר ראשון מי זה? דבר שני העיבוד שם גרוע...[לפני כמה שנים השיר?] דבר שלישי אני רוצה שירים יותר מוכרים
סליחה על החפירות והסינונים שאני עושה פשוט אני רוצה שזה יצא פצצה לגבה
פוסט זה נמחק! -
@בינינו-לא-משנה דבר ראשון מי זה? דבר שני העיבוד שם גרוע...[לפני כמה שנים השיר?] דבר שלישי אני רוצה שירים יותר מוכרים
סליחה על החפירות והסינונים שאני עושה פשוט אני רוצה שזה יצא פצצה לגבה

@משה-דוק-1
מה??? זה אחד השיריםםם!!!אדב אני מאד ממליצה על השיר מכתב לאחי
מתאים רצחח -
@משה-דוק-1
מה??? זה אחד השיריםםם!!!אדב אני מאד ממליצה על השיר מכתב לאחי
מתאים רצחח -
@משה-דוק-1
כן -
@משה-דוק-1
כן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
] אז אני צריך כמה שירים.