ניגינות פסנתר
-
@Organ תבדוק/י אם יש כבר כזה נושא כי יש כ"כ נושאים על פסנתר
-
היי,
מעלה לכאן מנגינה ללא מילים שהמצאתי. אני מנגנת על פסנתר (התחלתי לפני שנה וקצת)
לא יודעת מי יכנס לכאן וישמע את זה, אבל אשמח לתגובות והערות.
מסקרן אותי איך זה נשמע לאחרים...
מנגינה.3gpp
תודה -
היי,
מעלה לכאן מנגינה ללא מילים שהמצאתי. אני מנגנת על פסנתר (התחלתי לפני שנה וקצת)
לא יודעת מי יכנס לכאן וישמע את זה, אבל אשמח לתגובות והערות.
מסקרן אותי איך זה נשמע לאחרים...
מנגינה.3gpp
תודה@STARS-in-sky
נגינה מדהימה!
ממש יפה, מכניס לאווירה רגועה
מוטב שתפתחי נושא חדש, ולשם תעלי את היצירות שלך, בהצלחה! -
היי,
מעלה לכאן מנגינה ללא מילים שהמצאתי. אני מנגנת על פסנתר (התחלתי לפני שנה וקצת)
לא יודעת מי יכנס לכאן וישמע את זה, אבל אשמח לתגובות והערות.
מסקרן אותי איך זה נשמע לאחרים...
מנגינה.3gpp
תודה@STARS-in-sky כתב בניגינות פסנתר:
היי,
מעלה לכאן מנגינה ללא מילים שהמצאתי. אני מנגנת על פסנתר (התחלתי לפני שנה וקצת)
לא יודעת מי יכנס לכאן וישמע את זה, אבל אשמח לתגובות והערות.
מסקרן אותי איך זה נשמע לאחרים...
מנגינה.3gpp
תודהיפה מאוד
-
היי,
מעלה לכאן מנגינה ללא מילים שהמצאתי. אני מנגנת על פסנתר (התחלתי לפני שנה וקצת)
לא יודעת מי יכנס לכאן וישמע את זה, אבל אשמח לתגובות והערות.
מסקרן אותי איך זה נשמע לאחרים...
מנגינה.3gpp
תודה@STARS-in-sky
יפה מאוד! נהנתי!
אם יורשה לי...(ביקשת הערות...
: )הייתי ממליצה לעבוד על דינמיקה זה הדבר הכי חשוב בפסנתר ואני אומרת לך את זה עכשיו כי את עדיין בתחילת הדרך... כדאי לך לעבוד על זה לי לא אמרו את זה בתחילת הדרך ואני עד עכשיו מתקשה בזה..
חוצמיזה, ממש יפה אהבתי את הרעיון שלך לאלתר משו משלך זה בסיס טוב לפירוק ולהלחנה אל תפסיקי לנסות לאלתר!
הקצב מאוד מדויק וזה דבר שמאוד חשוב לשים דגש עליו מההתחלה אז שאפו.... בהמשך תוכלי גם לגוון בקצב....
בהצלחה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות