עזרה בשיפור השיר
-
הי, אני ביקשתי לפני תקופה עזרה ברעיון לכתיבת שיר וכתבתי אותו
אשמח שתעזרו לשפר אותובית א: צועדת בשלגים
לוחמת בסופות
רוצה לדעת להבין
כבר אין לי עוד כוחותבית ב: מרגישה לפני שבירה
לא מצליחה להתגבר
ברוחות לא מחזיקה
הם סחפו אותי הרחקמעבר: רוצה להשתנות
אני לא טובה מול הסופותפזמון: בתוך סופת שלגים נלחמתי לבדי
אני יודעת כבר נשברתי
בתוך הסערה חיפשתי את עצמי
בחורף שלי נכשלתי
ובאפיסת כוחותכבר אין סיכוי להשתנות
בית ג: שוקלת את המשפט האחרון
ולא ממש בטוחה
אמנם נכשלתי בניסיון
אבל אולי נותר תקוהבית ד: רוצה בעצמי להאמין
אבל למה להשתטות
כמה סיכויים להצלחה
יש באפיסת כוחותמעבר: רוצה לדעת מה...
הסיכוי להשתנותפזמון: בתוך סופת שלגים נלחמתי לבדי
אני יודעת כבר נשברתי
בתוך הסערה חיפשתי את עצמי
בחורף שלי נכשלתי
ובאפיסת כוחותאין הרבה סיכויים להשתנות
קטע מתווסף: לא יודעת מה הסיכויים
אבל רוצה להשתנות
להתגבר מעל הכאב
להצליח. לעצום עיניים ולדמיין
שהסיפור הזה נגמר. מאחורי
ולי נשאר רק לומר...פזמון שונה: אפילו שבסופות נלחמתי לבדי
אני יודעת לא נשברתי
בסערה חיפשתי את כוחי
את החורף שלי עברתי
ובאפיסת כוחותיש סיכוי להשתנות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות