איך מחברים אורגן לבוקסה?
-
יש לי אורגן ימאהה SX900. לאחרונה היה לי איזה אירוע קטן איתו והייתי חייב לחבר אותו לבוקסה. חיברתי עם קבל אוקס (ובננה) לאורגן מקדימה (איפה שיש חיבור לאוזניות)
אבל האיכות היה גרועהההה
איפה אמורים לחבר את זה באמת?@פאראנצ-עס אני מקווה שאני יצליח להסביר את עצמי טוב...
שאלה לי אליך: זה היה בוקסה או רמקול רגיל (זה קריטי להסבר שלי...) אם תוכל להגיד את הדגם אני יסמן לך איפה לחבר מה... -
@פאראנצ-עס בוודאי!!
בעיקרון אני ימליץ לך ללכת לצפות בסדרה שנקראת "הי אחת שתיים"
זה סדרה שמדברת על כל הנושא הזה ואני אישית למדתי ממנה המון!!
אם תצפה ולא תבין משהו אני אשמח להסביר... -
@פאראנצ-עס בוודאי!!
בעיקרון אני ימליץ לך ללכת לצפות בסדרה שנקראת "הי אחת שתיים"
זה סדרה שמדברת על כל הנושא הזה ואני אישית למדתי ממנה המון!!
אם תצפה ולא תבין משהו אני אשמח להסביר...@חכם_בלילה
א' תודה!
ב', התחלתי לצפות, רק לפני שאמשיך אשמח אם תוכל להסביר לי בקצרצרה -
לפי מה שאני מבין ממנו אין אופציה לחבר אורגן לבוקסה בלי מיקסר?ואגב, מה שאמרת שאפשר לחבר אוגן לרמקול, הכוונה גם לרמקול ביתי פשוט של JBL? אם כן, עושים את זה עם קבל אוקס?
-
@חכם_בלילה
א' תודה!
ב', התחלתי לצפות, רק לפני שאמשיך אשמח אם תוכל להסביר לי בקצרצרה -
לפי מה שאני מבין ממנו אין אופציה לחבר אורגן לבוקסה בלי מיקסר?ואגב, מה שאמרת שאפשר לחבר אוגן לרמקול, הכוונה גם לרמקול ביתי פשוט של JBL? אם כן, עושים את זה עם קבל אוקס?
@פאראנצ-עס אם תראה את כל הסדרה תדע...
בעיקרון בשביל לחבר אורגן לרמקול רגיל (לא בוקסה אלא רמקול של אירועים...) צריך מיקסר...
בשביל לא צריך מיקסר כי לרוב יש מיקסר מובנה בבוקסה...
אם תראה את כל הסדרה תבין בקלות...
ובשביל לחבר לרמקול פשוט את צריך R\L וAUX
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות