עזרה- שיר כניסה לחופה
-
בעז"ה עוד שבוע אני מתחתן ואני מתלבט עם איזה שיר להיכנס לחופה אני מאוד אשמח לעזרה שלכם בעניין מחפש משהו לא חסידי מידי
-
בעז"ה עוד שבוע אני מתחתן ואני מתלבט עם איזה שיר להיכנס לחופה אני מאוד אשמח לעזרה שלכם בעניין מחפש משהו לא חסידי מידי
@הקלידן-הצפוני
קודם כל שיהיה במזל טוב
לדעתי או בואי בשלום המפורסם של שוואקי
או זמן חופה של אבי אילסון -
בעז"ה עוד שבוע אני מתחתן ואני מתלבט עם איזה שיר להיכנס לחופה אני מאוד אשמח לעזרה שלכם בעניין מחפש משהו לא חסידי מידי
@הקלידן-הצפוני
דבר ראשון מזל טוב!!
איזה סיגנון אתה מתחבר?
לשיר ממש עם מילים, או נגיד למנגינה?
אם אתה מתחבר למנגינות, המנגינה שהכי רגשה אותי זה של "בואי בשלום" של שוואקי-
צמרמורות!! (לדעתי יותר מרגשת אפילו מהשיר עצמו..) -
בעז"ה עוד שבוע אני מתחתן ואני מתלבט עם איזה שיר להיכנס לחופה אני מאוד אשמח לעזרה שלכם בעניין מחפש משהו לא חסידי מידי
@הקלידן-הצפוני
מזל טוב שתזכה להקים בית נאמן בישראל בעז"ה
יש שיר חופה מלפני כמה שנים של איציק אורלב --"מקודשת "
שיר מדהים לדעתי שמאוד מתאים לחופה --גם מילים וגם מנגינה
ניסיתי להוריד אבל לא הצלחתי --חסום באתרוג
אבל פתוח דרך " הידברות " -- שווה לשמוע -
של איציק אורלב פחות מתאים וגם בואי בשלום אני מחפש שיר כניסה לחתן תודה רבה על העזרה
-
בעז"ה עוד שבוע אני מתחתן ואני מתלבט עם איזה שיר להיכנס לחופה אני מאוד אשמח לעזרה שלכם בעניין מחפש משהו לא חסידי מידי
@הקלידן-הצפוני כתב בעזרה- שיר כניסה לחופה:
בעז"ה עוד שבוע אני מתחתן ואני מתלבט עם איזה שיר להיכנס לחופה אני מאוד אשמח לעזרה שלכם בעניין מחפש משהו לא חסידי מידי
מזל טוב
הכי מרגש זה ניגון חופה המפורסם (באבוב) או ארבע בבות של חב"דאשת חיל - יעקב שוואקי
מהרה - יעקב שוואקי
חיים של שלום - יעקב שוואקי
בואי בשלום - יעקב שוואקי
תפילת כלה - יעקב שוואקי
אם אשכחך - יעקב שוואקי
על נהרות בבל - מידד טסה
כשושנה - אברהם פריד
מי בן שיח - יעקב שוואקי
בראשית עולם - שלומי שבת
אשת חיל שלי - אליה והב
תן לי תפילה - שמואל -
של איציק אורלב פחות מתאים וגם בואי בשלום אני מחפש שיר כניסה לחתן תודה רבה על העזרה
-
של איציק אורלב פחות מתאים וגם בואי בשלום אני מחפש שיר כניסה לחתן תודה רבה על העזרה
@הקלידן-הצפוני כתב בעזרה- שיר כניסה לחופה:
של איציק אורלב פחות מתאים וגם בואי בשלום אני מחפש שיר כניסה לחתן תודה רבה על העזרה
היתה כאן אי הבנה
היה נראה שאתה מחפש שיר לחופה עצמה לכן כולם הציעו שירים מרגשים ושקטים
כניסה של חתן זה סגנון אחר צריך להיות אנרגטי וסוער -
לא חיפשתי שיר אנרגטי חיפשתי שיר שיתאים לכניסה של החתן לחופה פשוט מה שהציעו פחות אהבתי בחרתי בסוף את השיר שכינה בינינו של שמואל הררי ממש תודה רבה לכל שניסה לעזור
-
לא חיפשתי שיר אנרגטי חיפשתי שיר שיתאים לכניסה של החתן לחופה פשוט מה שהציעו פחות אהבתי בחרתי בסוף את השיר שכינה בינינו של שמואל הררי ממש תודה רבה לכל שניסה לעזור
@הקלידן-הצפוני לא יודע כמה זה רלוונטי, אבל יצא לי בכמה פעמים שניגנתי בחופות, שחתנים ביקשו את "ברכת כהנים" של אברומי כשהם נכנסים, תחשוב על זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות