סקיצה של קאבר שלי ל'תן לי תפילה' של שמואל
-
היי, שלום לכולם!
מצרף סקיצה (שוב זו רק סקיצה...) לקאבר אקוסטי לשיר 'תן לי תפילה' של האמן 'שמואל'.
אשמח לחוות דעת והמלצות לשינוי על השירה והנגינה בגיטרה.
תודה.https://drive.google.com/file/d/1brSLjnGLgoPZVR2muuEsIEz_-tHj8AH2/view?usp=sharing
(אגב, אני מודע לפשלה בעליה בפזמון, יתוקן בהקלטת השירה החדשה)
-
היי, שלום לכולם!
מצרף סקיצה (שוב זו רק סקיצה...) לקאבר אקוסטי לשיר 'תן לי תפילה' של האמן 'שמואל'.
אשמח לחוות דעת והמלצות לשינוי על השירה והנגינה בגיטרה.
תודה.https://drive.google.com/file/d/1brSLjnGLgoPZVR2muuEsIEz_-tHj8AH2/view?usp=sharing
(אגב, אני מודע לפשלה בעליה בפזמון, יתוקן בהקלטת השירה החדשה)
@חיים-תעיזי
ביצוע יפה, צריך לזה פלייבק -
ח חיים תעיזי סימן נושא זה כשאלה ב
-
@חיים-תעיזי
יפה מאוד, מאוד אהבתי
אני אישית מציע שתוסיף עוד כלים, אולי תופים, באס ועוד כמה דברים כדי למלא את התדרים הגבוהים יותר
גם אני הייתי מציע לעשות קצת מיקס לגיטרה, אולי לשים קצת ריברב קומפרסור וEQ
בכל אופן יש לך פה סקיצה מאוד נחמדה, תמשיך כך!
מחכה כבר לשמוע את התוצר הסופי
-
מ מנאששש סימן נושא זה כנושא רגיל ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות