-
הקשבתם כמו שצריך לפתיח של זאנוויל שעיבד יואלי?..
אךךךך זה פתיח שיש להתפאר בו!
כל השיר מהמם אבל הפתיח מ-ו-ש-ל-ם-!
זו עבודה!פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
הקשבתם כמו שצריך לפתיח של זאנוויל שעיבד יואלי?..
אךךךך זה פתיח שיש להתפאר בו!
כל השיר מהמם אבל הפתיח מ-ו-ש-ל-ם-!
זו עבודה! -
פוסט זה נמחק!
-
@yael אמר ביואלי דיקמן:
הקשבתם כמו שצריך לפתיח של זאנוויל שעיבד יואלי?..
אךךךך זה פתיח שיש להתפאר בו!
כל השיר מהמם אבל הפתיח מ-ו-ש-ל-ם-!
זו עבודה!זה הדבר הכי יפה בדיסק של זאנוייל !!!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@סודי-ביותרררררררר זה גם השיר היחיד שמשמיעים ברדיו ..
-
@טליה אמר ביואלי דיקמן:
@סודי-ביותרררררררר זה גם השיר היחיד שמשמיעים ברדיו
שימו לב שאנחנו נמצאים אצל יואלי ולא אצל זאנוויל .. אז לדעתי תכף ימחקו פה את הכל
-
@טליה אמר ביואלי דיקמן:
@סודי-ביותרררררררר זה גם השיר היחיד שמשמיעים ברדיו
שימו לב שאנחנו נמצאים אצל יואלי ולא אצל זאנוויל .. אז לדעתי תכף ימחקו פה את הכל
@טליה וואלה

-
@טליה אמר ביואלי דיקמן:
@סודי-ביותרררררררר זה גם השיר היחיד שמשמיעים ברדיו
שימו לב שאנחנו נמצאים אצל יואלי ולא אצל זאנוויל .. אז לדעתי תכף ימחקו פה את הכל
-
איזה עיבוד מ ט ו ר ף יואלי עשה לשיר החדש של ברק כהן - תפילתי , הרים את השיר ברמותת
-
פוסט זה נמחק!
-
@סודי-ביותרררררררר אמר ביואלי דיקמן:
לא להאמין שהוא רק בן 30
@סודי-ביותרררררררר אמר ביואלי דיקמן:
@yael הוא גם נראה ילד

תגובות מיותרות לחלוטין!!!!
@צוות-פיקוח לטיפולכם -
חברה,
בואו, כולנו אוהבים על המוזיקה של יואלי, שבאמת עושה עבודה טובה,
אבל מכאן ועד להפוך אותו לאליל? מה נסגר?
אגב תתווכחו או לא יש אצל יואלי בעיבודים שלו המון מוטיבים שחוזרים על עצמם,אפילו לדוגמא בין זאנוויל
לעיבוד שיצא עכשיו של ברק כהן שזה אחלה עיבוד, אבל הסאונד והמעבר של הכינורות תואם (לא בטון ,מנגינה וכו"... אלא
בקטע איך שזה נכנס מה זה מביע, אז נכון שיואלי מלך העיבודים אבל לא צריך להשתגע,
נ.ב. בתקווה שלא יחסמו את הפורום הזה כמו שקרה במקומות אחרים זה באמת נפיץ......
יאללה תעלו חומר ועדכונים ,תודה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות