דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יואלי דיקמן

יואלי דיקמן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
4.2k פוסטים 375 כותבים 855.2k צפיות 79 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

    @תהילוש-0 זה בכלל לא בטוח גם אם הבטיחו אבל לא הבטיחו לקיים

    ענק הענקים בדורינוע מנותק
    ענק הענקים בדורינוע מנותק
    ענק הענקים בדורינו
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1423

    @מוח-שליט-על-הלב אמר ביואלי דיקמן:

    @תהילוש-0 זה בכלל לא בטוח גם אם הבטיחו אבל לא הבטיחו לקיים

    אכן, כמו שכבר חודשים הבטיחו כל יום שהשיר יוצא ורק עכשיו הוא יצא (האמת שחשבתי שכל העיכוב בהוצאה של השיר זה בגלל שהם רוצים להוציא את זה יחד עם הקליפ, אבל כנראה שטעיתי, סו''ס זה 'יואלי דיקמן').

    אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • בונקרב בונקר

      @תהילוש-0 למה את בטוחה??

      ת מנותק
      ת מנותק
      תהילוש 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1424

      @בונקר בשביל שהשיר יהיה יותר קליט מן הסתם שאנשים יראו את הקליפ כמה פעמיים
      מאשר לשמוע
      ולגבי העריכות מה לעשות זה לוקח המון זמן בתור אחת שעובדת בתחום הזה
      זה שעות על גבי שעות בשביל שייצא מושלם
      זה לא כזה קל כמו שאתם חושבים
      להוריד לתקן להוסיף בקיצור עבודה
      מי שרוצה קליפ מושלם ויפה נורמאלי שיתאזר בסבלנות!!!!!!!!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • הלב שליה מנותק
        הלב שליה מנותק
        הלב שלי
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1425
        פוסט זה נמחק!
        י ברוריהב 2 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • הלב שליה הלב שלי

          פוסט זה נמחק!

          י מנותק
          י מנותק
          יהלי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1426

          @הלב-שלי וואי חבריה נראה לי קצת נסחפנו עם כל הנושא של השיר והקליפ
          אל תצפו ותחכו,ופשוט בשניה שהוא יהיה באויר אתם תתעדכנו
          חבל סתם ליצור מתחים ועצבים,ואז להתאכזב...
          אם כל מה שאולי נראה לכם לא צודק יש מושג שנקרה בלתי מתוכנן
          לא הכל תלוי בנו ובידנו...
          אז תתאזרו בסבלנות,וחבל שסתם תספרו ימים ושעות,כשזה יקרה כולם ידעו.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • הלב שליה הלב שלי

            פוסט זה נמחק!

            ברוריהב מנותק
            ברוריהב מנותק
            ברוריה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1427
            פוסט זה נמחק!
            ת תהילושת 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • ברוריהב ברוריה

              פוסט זה נמחק!

              ת מנותק
              ת מנותק
              תאיר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1428

              @ברוריה דבר ראשון רק פעמיים עם מוטי למה להגזים? דבר שני כל שיר שלו שונה מהקודם לו
              את רוצה לאמר לי שואפיל תחינתי דומה לחלום לגדול?
              ופתחי לי דומה לנושם שלימות??
              הרי זה ברור לכולם שלא אז די להכליל ומי שלא אוהב את הסגנון אז באמת לא חייב לשמוע

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ברוריהב ברוריה

                פוסט זה נמחק!

                תהילושת מנותק
                תהילושת מנותק
                תהילוש
                כתב מקצב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילוש
                #1429

                @ברוריה אמר ביואלי דיקמן:

                @הלב-שלי אמר ביואלי דיקמן:

                רק שלא ימתחו אותנו עכשיו כמו שמתחו עם השיר כי זה לא יעבוד!
                ואגב לא נמאס כבר שיואלי כל הזמן שר עם מוטי יאללה נדלק על הילד!

                גם אני חושבת ככה למה יואלי לא עושה דואטים עם זמרים נוספים מה יש לו ממוטי? ולמה כל השירים שלו נשמעים אותו דבר זה נמאס לי כבר

                חסר ש @איצלה ישמע...
                ויש בזה משהו שהכול אצל יואלי חוזר על עצמו, ודומה לשירים הקודמים שלו.

                ת ת א 3 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • תהילושת תהילוש

                  @ברוריה אמר ביואלי דיקמן:

                  @הלב-שלי אמר ביואלי דיקמן:

                  רק שלא ימתחו אותנו עכשיו כמו שמתחו עם השיר כי זה לא יעבוד!
                  ואגב לא נמאס כבר שיואלי כל הזמן שר עם מוטי יאללה נדלק על הילד!

                  גם אני חושבת ככה למה יואלי לא עושה דואטים עם זמרים נוספים מה יש לו ממוטי? ולמה כל השירים שלו נשמעים אותו דבר זה נמאס לי כבר

                  חסר ש @איצלה ישמע...
                  ויש בזה משהו שהכול אצל יואלי חוזר על עצמו, ודומה לשירים הקודמים שלו.

                  ת מנותק
                  ת מנותק
                  תאיר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1430
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • תהילושת תהילוש

                    @ברוריה אמר ביואלי דיקמן:

                    @הלב-שלי אמר ביואלי דיקמן:

                    רק שלא ימתחו אותנו עכשיו כמו שמתחו עם השיר כי זה לא יעבוד!
                    ואגב לא נמאס כבר שיואלי כל הזמן שר עם מוטי יאללה נדלק על הילד!

                    גם אני חושבת ככה למה יואלי לא עושה דואטים עם זמרים נוספים מה יש לו ממוטי? ולמה כל השירים שלו נשמעים אותו דבר זה נמאס לי כבר

                    חסר ש @איצלה ישמע...
                    ויש בזה משהו שהכול אצל יואלי חוזר על עצמו, ודומה לשירים הקודמים שלו.

                    ת מנותק
                    ת מנותק
                    תמר מהמרכז
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1431

                    @תהילוש בוא נגיד בעדינות שהוא טוב יותר בהגשת תוכניות....
                    אבל בסדר, השיר נחמד, היו לו כבר יותר טובים, וגם זה לא כזה קשור שמוטי שר שם, זה לא איזה שיר עם תינוקות של בית רבן או תפילה לה' או משהו.... וגם זה מצחיק שמוטי שר עייפתי כאילו הוא בן שמונים....

                    מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                    הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • ת תמר מהמרכז

                      @תהילוש בוא נגיד בעדינות שהוא טוב יותר בהגשת תוכניות....
                      אבל בסדר, השיר נחמד, היו לו כבר יותר טובים, וגם זה לא כזה קשור שמוטי שר שם, זה לא איזה שיר עם תינוקות של בית רבן או תפילה לה' או משהו.... וגם זה מצחיק שמוטי שר עייפתי כאילו הוא בן שמונים....

                      הלב שליה מנותק
                      הלב שליה מנותק
                      הלב שלי
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1432

                      @תמר-מהמרכז נכון לכל זמן ועת וחוץ מזה שהצרחות שלו שם עושות לי רע.
                      אז מה אם יש לו טונים גבוהים יש סף של טונים שכבר לא נעים לאדם מן השורה לשמוע וזה נעשה צורם

                      אנונימיתא ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • הלב שליה הלב שלי

                        @תמר-מהמרכז נכון לכל זמן ועת וחוץ מזה שהצרחות שלו שם עושות לי רע.
                        אז מה אם יש לו טונים גבוהים יש סף של טונים שכבר לא נעים לאדם מן השורה לשמוע וזה נעשה צורם

                        אנונימיתא מנותק
                        אנונימיתא מנותק
                        אנונימית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1433

                        @הלב-שלי
                        מסכימה בהחלט
                        יש שלב שבו הוא עולה יותר מידי וזה כבר לא נעים לשמוע
                        לדעתי, השיר מהמם, עם קצב וגרוב ממש טוב...ישראלי במיטבו

                        "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • הלב שליה הלב שלי

                          @תמר-מהמרכז נכון לכל זמן ועת וחוץ מזה שהצרחות שלו שם עושות לי רע.
                          אז מה אם יש לו טונים גבוהים יש סף של טונים שכבר לא נעים לאדם מן השורה לשמוע וזה נעשה צורם

                          ת מנותק
                          ת מנותק
                          תמר מהמרכז
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1434

                          @הלב-שלי אמר ביואלי דיקמן:

                          @תמר-מהמרכז נכון לכל זמן ועת וחוץ מזה שהצרחות שלו שם עושות לי רע.
                          אז מה אם יש לו טונים גבוהים יש סף של טונים שכבר לא נעים לאדם מן השורה לשמוע וזה נעשה צורם

                          מעניין איך הוא הצליח להביא את מוטי לטונים האלו, כי היום כבר אין לו כזה גובה, אולי חלק מההקלטות הן עוד משנה שעברה.

                          מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                          הלב שליה א 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • ת תמר מהמרכז

                            @הלב-שלי אמר ביואלי דיקמן:

                            @תמר-מהמרכז נכון לכל זמן ועת וחוץ מזה שהצרחות שלו שם עושות לי רע.
                            אז מה אם יש לו טונים גבוהים יש סף של טונים שכבר לא נעים לאדם מן השורה לשמוע וזה נעשה צורם

                            מעניין איך הוא הצליח להביא את מוטי לטונים האלו, כי היום כבר אין לו כזה גובה, אולי חלק מההקלטות הן עוד משנה שעברה.

                            הלב שליה מנותק
                            הלב שליה מנותק
                            הלב שלי
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1435

                            @תמר-מהמרכז או חשמול של אולפנים ותוכנות

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • תהילושת תהילוש

                              @ברוריה אמר ביואלי דיקמן:

                              @הלב-שלי אמר ביואלי דיקמן:

                              רק שלא ימתחו אותנו עכשיו כמו שמתחו עם השיר כי זה לא יעבוד!
                              ואגב לא נמאס כבר שיואלי כל הזמן שר עם מוטי יאללה נדלק על הילד!

                              גם אני חושבת ככה למה יואלי לא עושה דואטים עם זמרים נוספים מה יש לו ממוטי? ולמה כל השירים שלו נשמעים אותו דבר זה נמאס לי כבר

                              חסר ש @איצלה ישמע...
                              ויש בזה משהו שהכול אצל יואלי חוזר על עצמו, ודומה לשירים הקודמים שלו.

                              א מנותק
                              א מנותק
                              איצלה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1436

                              @תהילוש אמר ביואלי דיקמן:

                              @ברוריה אמר ביואלי דיקמן:

                              @הלב-שלי אמר ביואלי דיקמן:

                              רק שלא ימתחו אותנו עכשיו כמו שמתחו עם השיר כי זה לא יעבוד!
                              ואגב לא נמאס כבר שיואלי כל הזמן שר עם מוטי יאללה נדלק על הילד!

                              גם אני חושבת ככה למה יואלי לא עושה דואטים עם זמרים נוספים מה יש לו ממוטי? ולמה כל השירים שלו נשמעים אותו דבר זה נמאס לי כבר

                              חסר ש @איצלה ישמע...
                              ויש בזה משהו שהכול אצל יואלי חוזר על עצמו, ודומה לשירים הקודמים שלו.

                              יואלי התלהב על מוטי זה לא סוד....

                              @תמר-מהמרכז אמר ביואלי דיקמן:

                              @תהילוש בוא נגיד בעדינות שהוא טוב יותר בהגשת תוכניות....
                              אבל בסדר, השיר נחמד, היו לו כבר יותר טובים, וגם זה לא כזה קשור שמוטי שר שם, זה לא איזה שיר עם תינוקות של בית רבן או תפילה לה' או משהו.... וגם זה מצחיק שמוטי שר עייפתי כאילו הוא בן שמונים....

                              דווקא זה היופי בשיר שלכל ילד יש חלומות לגדול לשאוף... אבל גם ילד מגיע לפעמים לשלב של הקושי... של העייפות מהמירוץ... אבל הוא צריך להתגבר ולהמשיך לחלום...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • הלב שליה מנותק
                                הלב שליה מנותק
                                הלב שלי
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1437

                                מאחורי הקלעים של חלום לגדול
                                https://send.magicode.me/send-file/file/7c8c0c9dc7d08d***f5c00b2f85ec81181e2909a145/view
                                כנראה שהטונים האלה אמיתיים

                                HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ת תמר מהמרכז

                                  @הלב-שלי אמר ביואלי דיקמן:

                                  @תמר-מהמרכז נכון לכל זמן ועת וחוץ מזה שהצרחות שלו שם עושות לי רע.
                                  אז מה אם יש לו טונים גבוהים יש סף של טונים שכבר לא נעים לאדם מן השורה לשמוע וזה נעשה צורם

                                  מעניין איך הוא הצליח להביא את מוטי לטונים האלו, כי היום כבר אין לו כזה גובה, אולי חלק מההקלטות הן עוד משנה שעברה.

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  איצלה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1438

                                  @תמר-מהמרכז אמר ביואלי דיקמן:

                                  @הלב-שלי אמר ביואלי דיקמן:

                                  @תמר-מהמרכז נכון לכל זמן ועת וחוץ מזה שהצרחות שלו שם עושות לי רע.
                                  אז מה אם יש לו טונים גבוהים יש סף של טונים שכבר לא נעים לאדם מן השורה לשמוע וזה נעשה צורם

                                  מעניין איך הוא הצליח להביא את מוטי לטונים האלו, כי היום כבר אין לו כזה גובה, אולי חלק מההקלטות הן עוד משנה שעברה.

                                  רוב השיר הוקלט לפני כשנה...
                                  אבל. בדגש מאוד שדווקא בקטע שמוטי צועק אלוקי אלוקי... בסולם מאוד גבוה. זה דווקא הולקט ממש לפני כחודש פלוס....
                                  כפי ש העלו כאן בהסרטה ניתן לראות את הביצוע בלייב באולפן....

                                  @הלב-שלי אמר ביואלי דיקמן:

                                  מאחורי הקלעים של חלום לגדול
                                  https://send.magicode.me/send-file/file/7c8c0c9dc7d08d***f5c00b2f85ec81181e2909a145/view
                                  כנראה שהטונים האלה אמיתיים

                                  ככה זה היה באולפן במוצש לפני חודש פלוס....

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • בן מנחםב בן מנחם

                                    יואלי דיקמן מארח את מוטי גרינבוים – “חלום לגדול”

                                    הזמר והמפיק המוזיקלי יואלי דיקמן משחרר סינגל חדש בשם "חלום לגדול" בו הוא מארח את ילד הפלא מוטי גרינבוים

                                    יואלי דיקמן ומוטי גרינבוים - חלום לגדול_2.mp3

                                    61e7df8a-3e5c-473b-9bb9-9c37d608af41-image.png

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מקצועיות
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1439

                                    @בן-מנחם

                                    השיר הזה פשוט יפיפה, עיבוד וקולות ממש מוצלחים,
                                    רק חבל שהפזמון של השיר הזה גנוב משיר ישן של מרדכי בן דוד "אני מאמין"....
                                    https://www.youtube.com/watch?v=aYrHxNHhfnw
                                    (פתוח גם למשתמשי נטפרי)
                                    זה פשוט ואריציאה מדוייקת של הפזמון של מ.ב.ד, וזה אפילו באותו סולם..

                                    כנראה שבימינו זה אופנתי לעשות ואריאציות לשירים קודמים, ולייחס לזה זכויות מלחין....

                                    אם יש רק 70 לשון
                                    אזי המוזיקה היא ה-71

                                    כשרוןכ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • מ מקצועיות

                                      @בן-מנחם

                                      השיר הזה פשוט יפיפה, עיבוד וקולות ממש מוצלחים,
                                      רק חבל שהפזמון של השיר הזה גנוב משיר ישן של מרדכי בן דוד "אני מאמין"....
                                      https://www.youtube.com/watch?v=aYrHxNHhfnw
                                      (פתוח גם למשתמשי נטפרי)
                                      זה פשוט ואריציאה מדוייקת של הפזמון של מ.ב.ד, וזה אפילו באותו סולם..

                                      כנראה שבימינו זה אופנתי לעשות ואריאציות לשירים קודמים, ולייחס לזה זכויות מלחין....

                                      כשרוןכ מנותק
                                      כשרוןכ מנותק
                                      כשרון
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1440

                                      מילים לשיר בבקשה .
                                      תודה .

                                      ר מוח שליט על הלבמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • כשרוןכ כשרון

                                        מילים לשיר בבקשה .
                                        תודה .

                                        ר מנותק
                                        ר מנותק
                                        רחל
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1441

                                        @כשרון מילים "חלום לגדול"
                                        יואלי דיקמן-
                                        האם הפתק נמסר, שכואב לי בפנים?
                                        איך לב של בשר מסרב להפנים?
                                        כשפסקה התקווה נאלצתי לחדול,
                                        לוותר על עתיד,
                                        על חלום של לגדול,
                                        וכשבכיתי בדרך, כשנשארתי לבד,
                                        על חיים של בערך, על עוד יום שאבד,
                                        האמת שעייפתי ללוחם בגל שסחף,
                                        אולי תביט בי עוד פעם,
                                        אלוקי, אלוקי!
                                        מוטי גרינבוים-
                                        אספר את האמת, שהסתרתי תמיד,
                                        איך חיכיתי לך, למילה שתגיד,
                                        ושכלום לא נודע, וגבר הכאב,
                                        לא נותרה לי ברירה, רק לצעוק מהלב!
                                        וכשבכיתי בדרך ושנשארתי לבד,
                                        על חיים של בערך,
                                        על עוד יום שאבד,
                                        האמת שעייפתי ללחום בגל שסחף,
                                        אולי תביט בי עוד פעם,
                                        אלוקי אלוקי!

                                        המחר לעולם לא יהיה נפלא
                                        אם אתה עדיין שקוע באתמול

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • כשרוןכ כשרון

                                          מילים לשיר בבקשה .
                                          תודה .

                                          מוח שליט על הלבמ מנותק
                                          מוח שליט על הלבמ מנותק
                                          מוח שליט על הלב
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1442
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול