דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יואלי דיקמן

יואלי דיקמן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
4.2k פוסטים 375 כותבים 856.2k צפיות 79 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ת תמר מהמרכז

    @הלב-שלי אמר ביואלי דיקמן:

    @תמר-מהמרכז נכון לכל זמן ועת וחוץ מזה שהצרחות שלו שם עושות לי רע.
    אז מה אם יש לו טונים גבוהים יש סף של טונים שכבר לא נעים לאדם מן השורה לשמוע וזה נעשה צורם

    מעניין איך הוא הצליח להביא את מוטי לטונים האלו, כי היום כבר אין לו כזה גובה, אולי חלק מההקלטות הן עוד משנה שעברה.

    הלב שליה מנותק
    הלב שליה מנותק
    הלב שלי
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1435

    @תמר-מהמרכז או חשמול של אולפנים ותוכנות

    כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • תהילושת תהילוש

      @ברוריה אמר ביואלי דיקמן:

      @הלב-שלי אמר ביואלי דיקמן:

      רק שלא ימתחו אותנו עכשיו כמו שמתחו עם השיר כי זה לא יעבוד!
      ואגב לא נמאס כבר שיואלי כל הזמן שר עם מוטי יאללה נדלק על הילד!

      גם אני חושבת ככה למה יואלי לא עושה דואטים עם זמרים נוספים מה יש לו ממוטי? ולמה כל השירים שלו נשמעים אותו דבר זה נמאס לי כבר

      חסר ש @איצלה ישמע...
      ויש בזה משהו שהכול אצל יואלי חוזר על עצמו, ודומה לשירים הקודמים שלו.

      א מנותק
      א מנותק
      איצלה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1436

      @תהילוש אמר ביואלי דיקמן:

      @ברוריה אמר ביואלי דיקמן:

      @הלב-שלי אמר ביואלי דיקמן:

      רק שלא ימתחו אותנו עכשיו כמו שמתחו עם השיר כי זה לא יעבוד!
      ואגב לא נמאס כבר שיואלי כל הזמן שר עם מוטי יאללה נדלק על הילד!

      גם אני חושבת ככה למה יואלי לא עושה דואטים עם זמרים נוספים מה יש לו ממוטי? ולמה כל השירים שלו נשמעים אותו דבר זה נמאס לי כבר

      חסר ש @איצלה ישמע...
      ויש בזה משהו שהכול אצל יואלי חוזר על עצמו, ודומה לשירים הקודמים שלו.

      יואלי התלהב על מוטי זה לא סוד....

      @תמר-מהמרכז אמר ביואלי דיקמן:

      @תהילוש בוא נגיד בעדינות שהוא טוב יותר בהגשת תוכניות....
      אבל בסדר, השיר נחמד, היו לו כבר יותר טובים, וגם זה לא כזה קשור שמוטי שר שם, זה לא איזה שיר עם תינוקות של בית רבן או תפילה לה' או משהו.... וגם זה מצחיק שמוטי שר עייפתי כאילו הוא בן שמונים....

      דווקא זה היופי בשיר שלכל ילד יש חלומות לגדול לשאוף... אבל גם ילד מגיע לפעמים לשלב של הקושי... של העייפות מהמירוץ... אבל הוא צריך להתגבר ולהמשיך לחלום...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • הלב שליה מנותק
        הלב שליה מנותק
        הלב שלי
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1437

        מאחורי הקלעים של חלום לגדול
        https://send.magicode.me/send-file/file/7c8c0c9dc7d08d***f5c00b2f85ec81181e2909a145/view
        כנראה שהטונים האלה אמיתיים

        כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

        HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ת תמר מהמרכז

          @הלב-שלי אמר ביואלי דיקמן:

          @תמר-מהמרכז נכון לכל זמן ועת וחוץ מזה שהצרחות שלו שם עושות לי רע.
          אז מה אם יש לו טונים גבוהים יש סף של טונים שכבר לא נעים לאדם מן השורה לשמוע וזה נעשה צורם

          מעניין איך הוא הצליח להביא את מוטי לטונים האלו, כי היום כבר אין לו כזה גובה, אולי חלק מההקלטות הן עוד משנה שעברה.

          א מנותק
          א מנותק
          איצלה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1438

          @תמר-מהמרכז אמר ביואלי דיקמן:

          @הלב-שלי אמר ביואלי דיקמן:

          @תמר-מהמרכז נכון לכל זמן ועת וחוץ מזה שהצרחות שלו שם עושות לי רע.
          אז מה אם יש לו טונים גבוהים יש סף של טונים שכבר לא נעים לאדם מן השורה לשמוע וזה נעשה צורם

          מעניין איך הוא הצליח להביא את מוטי לטונים האלו, כי היום כבר אין לו כזה גובה, אולי חלק מההקלטות הן עוד משנה שעברה.

          רוב השיר הוקלט לפני כשנה...
          אבל. בדגש מאוד שדווקא בקטע שמוטי צועק אלוקי אלוקי... בסולם מאוד גבוה. זה דווקא הולקט ממש לפני כחודש פלוס....
          כפי ש העלו כאן בהסרטה ניתן לראות את הביצוע בלייב באולפן....

          @הלב-שלי אמר ביואלי דיקמן:

          מאחורי הקלעים של חלום לגדול
          https://send.magicode.me/send-file/file/7c8c0c9dc7d08d***f5c00b2f85ec81181e2909a145/view
          כנראה שהטונים האלה אמיתיים

          ככה זה היה באולפן במוצש לפני חודש פלוס....

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • בן מנחםב בן מנחם

            יואלי דיקמן מארח את מוטי גרינבוים – “חלום לגדול”

            הזמר והמפיק המוזיקלי יואלי דיקמן משחרר סינגל חדש בשם "חלום לגדול" בו הוא מארח את ילד הפלא מוטי גרינבוים

            יואלי דיקמן ומוטי גרינבוים - חלום לגדול_2.mp3

            61e7df8a-3e5c-473b-9bb9-9c37d608af41-image.png

            מ מנותק
            מ מנותק
            מקצועיות
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1439

            @בן-מנחם

            השיר הזה פשוט יפיפה, עיבוד וקולות ממש מוצלחים,
            רק חבל שהפזמון של השיר הזה גנוב משיר ישן של מרדכי בן דוד "אני מאמין"....
            https://www.youtube.com/watch?v=aYrHxNHhfnw
            (פתוח גם למשתמשי נטפרי)
            זה פשוט ואריציאה מדוייקת של הפזמון של מ.ב.ד, וזה אפילו באותו סולם..

            כנראה שבימינו זה אופנתי לעשות ואריאציות לשירים קודמים, ולייחס לזה זכויות מלחין....

            אם יש רק 70 לשון
            אזי המוזיקה היא ה-71

            כשרוןכ תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • מ מקצועיות

              @בן-מנחם

              השיר הזה פשוט יפיפה, עיבוד וקולות ממש מוצלחים,
              רק חבל שהפזמון של השיר הזה גנוב משיר ישן של מרדכי בן דוד "אני מאמין"....
              https://www.youtube.com/watch?v=aYrHxNHhfnw
              (פתוח גם למשתמשי נטפרי)
              זה פשוט ואריציאה מדוייקת של הפזמון של מ.ב.ד, וזה אפילו באותו סולם..

              כנראה שבימינו זה אופנתי לעשות ואריאציות לשירים קודמים, ולייחס לזה זכויות מלחין....

              כשרוןכ מנותק
              כשרוןכ מנותק
              כשרון
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1440

              מילים לשיר בבקשה .
              תודה .

              ר מוח שליט על הלבמ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • כשרוןכ כשרון

                מילים לשיר בבקשה .
                תודה .

                ר מנותק
                ר מנותק
                רחל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1441

                @כשרון מילים "חלום לגדול"
                יואלי דיקמן-
                האם הפתק נמסר, שכואב לי בפנים?
                איך לב של בשר מסרב להפנים?
                כשפסקה התקווה נאלצתי לחדול,
                לוותר על עתיד,
                על חלום של לגדול,
                וכשבכיתי בדרך, כשנשארתי לבד,
                על חיים של בערך, על עוד יום שאבד,
                האמת שעייפתי ללוחם בגל שסחף,
                אולי תביט בי עוד פעם,
                אלוקי, אלוקי!
                מוטי גרינבוים-
                אספר את האמת, שהסתרתי תמיד,
                איך חיכיתי לך, למילה שתגיד,
                ושכלום לא נודע, וגבר הכאב,
                לא נותרה לי ברירה, רק לצעוק מהלב!
                וכשבכיתי בדרך ושנשארתי לבד,
                על חיים של בערך,
                על עוד יום שאבד,
                האמת שעייפתי ללחום בגל שסחף,
                אולי תביט בי עוד פעם,
                אלוקי אלוקי!

                המחר לעולם לא יהיה נפלא
                אם אתה עדיין שקוע באתמול

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • כשרוןכ כשרון

                  מילים לשיר בבקשה .
                  תודה .

                  מוח שליט על הלבמ מנותק
                  מוח שליט על הלבמ מנותק
                  מוח שליט על הלב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1442
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ת מנותק
                    ת מנותק
                    תהילוש 0
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1443

                    תגידו מישהוא יודע איזה יום עלה מאזין מהכלא
                    אני פשוט רוצה לשמוע את זה

                    סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ת תהילוש 0

                      תגידו מישהוא יודע איזה יום עלה מאזין מהכלא
                      אני פשוט רוצה לשמוע את זה

                      סודי ביותרס מנותק
                      סודי ביותרס מנותק
                      סודי ביותר
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי סודי ביותר
                      #1444

                      @תהילוש-0 יש לי את ההסרטה של זה
                      https://send.magicode.me/send-file/file/ed964a09761e406094797067477e45b155*****bd9347/view
                      תורידי כוכביות

                      "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                      ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • סודי ביותרס סודי ביותר

                        @תהילוש-0 יש לי את ההסרטה של זה
                        https://send.magicode.me/send-file/file/ed964a09761e406094797067477e45b155*****bd9347/view
                        תורידי כוכביות

                        ת מנותק
                        ת מנותק
                        תהילוש 0
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1445

                        @סודי-ביותר יש לי אני את זה אני רוצה איך הוא דיבר איתו מהתחלה
                        באיזה יום זה היה אני אשמע שידור חוזר

                        סודי ביותרס י 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ת תהילוש 0

                          @סודי-ביותר יש לי אני את זה אני רוצה איך הוא דיבר איתו מהתחלה
                          באיזה יום זה היה אני אשמע שידור חוזר

                          סודי ביותרס מנותק
                          סודי ביותרס מנותק
                          סודי ביותר
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1446

                          @תהילוש-0 במוזיקה VIP שלחו את ההסרטה הזאת ביום שישי האחרון
                          אז כנראה זה היה ביום חמישי 2022\02\24

                          "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ת מנותק
                            ת מנותק
                            תאיר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1447

                            מי יכול להעלות לכאן את מאסטר של יום רביעי???

                            HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ת תאיר

                              מי יכול להעלות לכאן את מאסטר של יום רביעי???

                              HHKKKKH מנותק
                              HHKKKKH מנותק
                              HHKKKK
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1448

                              @תאיר https://kol-play.co.il/program-category/%d7%9e%d7%90%d7%a1%d7%98%d7%a8-%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%99/

                              ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ת תהילוש 0

                                @סודי-ביותר יש לי אני את זה אני רוצה איך הוא דיבר איתו מהתחלה
                                באיזה יום זה היה אני אשמע שידור חוזר

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יהלי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1449

                                @תהילוש-0

                                @תהילוש-0 אמר ביואלי דיקמן:

                                @סודי-ביותר יש לי אני את זה אני רוצה איך הוא דיבר איתו מהתחלה
                                באיזה יום זה היה אני אשמע שידור חוזר

                                זה היה ביום חמישי....

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • בן מנחםב בן מנחם

                                  יואלי דיקמן מארח את מוטי גרינבוים – “חלום לגדול”

                                  הזמר והמפיק המוזיקלי יואלי דיקמן משחרר סינגל חדש בשם "חלום לגדול" בו הוא מארח את ילד הפלא מוטי גרינבוים

                                  יואלי דיקמן ומוטי גרינבוים - חלום לגדול_2.mp3

                                  61e7df8a-3e5c-473b-9bb9-9c37d608af41-image.png

                                  כשרוןכ מנותק
                                  כשרוןכ מנותק
                                  כשרון
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1450

                                  @בן-מנחם אמר ביואלי דיקמן:

                                  יואלי דיקמן מארח את מוטי גרינבוים – “חלום לגדול”

                                  הזמר והמפיק המוזיקלי יואלי דיקמן משחרר סינגל חדש בשם "חלום לגדול" בו הוא מארח את ילד הפלא מוטי גרינבוים

                                  יואלי דיקמן ומוטי גרינבוים - חלום לגדול_2.mp3

                                  61e7df8a-3e5c-473b-9bb9-9c37d608af41-image.png

                                  יפה מאוד !
                                  אהבתי יותר השיר שלו הקודם 'הלב שואל'.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • י מנותק
                                    י מנותק
                                    יום_שמח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1451

                                    ראיתי שלחו סרטון של יואלי מפריזהפקה מטורפת להופעת שואקי יחד עם יואלי דיקמן.mp4 יואלי פריז.mp4
                                    זה קשור להופעה של יואלי עם שוואקי של אלי גרסטנר, מה שהיה כתוב בקול פליי? עם הסימפונית?
                                    כי שם זה היה בי' באדר.

                                    I י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י יום_שמח

                                      ראיתי שלחו סרטון של יואלי מפריזהפקה מטורפת להופעת שואקי יחד עם יואלי דיקמן.mp4 יואלי פריז.mp4
                                      זה קשור להופעה של יואלי עם שוואקי של אלי גרסטנר, מה שהיה כתוב בקול פליי? עם הסימפונית?
                                      כי שם זה היה בי' באדר.

                                      I מנותק
                                      I מנותק
                                      i can be
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1452

                                      @יום_שמח ישמצב במגיקוד?

                                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י יום_שמח

                                        ראיתי שלחו סרטון של יואלי מפריזהפקה מטורפת להופעת שואקי יחד עם יואלי דיקמן.mp4 יואלי פריז.mp4
                                        זה קשור להופעה של יואלי עם שוואקי של אלי גרסטנר, מה שהיה כתוב בקול פליי? עם הסימפונית?
                                        כי שם זה היה בי' באדר.

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        יהלי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1453

                                        @יום_שמח אמר ביואלי דיקמן:

                                        ראיתי שלחו סרטון של יואלי מפריזהפקה מטורפת להופעת שואקי יחד עם יואלי דיקמן.mp4 יואלי פריז.mp4
                                        זה קשור להופעה של יואלי עם שוואקי של אלי גרסטנר, מה שהיה כתוב בקול פליי? עם הסימפונית?
                                        כי שם זה היה בי' באדר.

                                        נראה לי שכן
                                        כי בחמישי לפני שבוע הוא אמר שזה בראשון הזה
                                        יכול להיות שטעו במגזין....

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י מנותק
                                          י מנותק
                                          יום_שמח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יום_שמח
                                          #1454

                                          צפו:
                                          “לערנען”: הגר”י אזרחי פצח בריקוד בדינר לכבודה של תורה
                                          תיעוד מרגש ומיוחד: רה”י ‏הגאון רבי יצחק אזרחי שליט”א השתתף אמש בדינר לטובת ישיבת מיר שהתקיים בפריז, צרפת ופצח בריקוד לכבודה של תורה יחד עם עם הזמר יעקב שוואקי והמאסטרו יואלי דיקמן

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול