מה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע
-
@יהודה20 מענין שלא שמענו עליו.....
אם הוא כזה שורשי היינו אמורים@מוח-שליט-על-הלב מה לעשות שנפתלי קמפה שאינו חשוד על התנענעות בדביקות יתירה בצילו של אדמור כזה או אחר שאמר בראיון שאביו היה מעקם את אפו על מרדכי בן דוד וירמיה דמן השמיע את קולו ברמה מתוך הטייפ הבייתי שלהם
-
@יהודה20 מענין שלא שמענו עליו.....
אם הוא כזה שורשי היינו אמורים@מוח-שליט-על-הלב רשימה קצרה של הלהיטים של דמן יצליח אשרי מי סימן טוב תהא השעה הזאת וחסד ה' חסדי ה' פתח שערי שמים צמאה לך נפשי שימני כחותם וידעו ויש עוד כמויות
-
@יהודה20 כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:
אצל החסידים הוא אגדה!!
זה כי אצל החסידים יתחילו להקשיב למי שהרב'ה אומר לא בהכרח כי הוא משהו
@מוח-שליט-על-הלב קשקוש מי שבחר בירמיה כסולן בבעלזא זה מונה שיש לו הבנה כלשהי במוזיקה ובכלל לא הרבה
-
@מוח-שליט-על-הלב רשימה קצרה של הלהיטים של דמן יצליח אשרי מי סימן טוב תהא השעה הזאת וחסד ה' חסדי ה' פתח שערי שמים צמאה לך נפשי שימני כחותם וידעו ויש עוד כמויות
-
@מוח-שליט-על-הלב רשימה קצרה של הלהיטים של דמן יצליח אשרי מי סימן טוב תהא השעה הזאת וחסד ה' חסדי ה' פתח שערי שמים צמאה לך נפשי שימני כחותם וידעו ויש עוד כמויות
@זאלוני כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:
@מוח-שליט-על-הלב של הלהיטים של דמן
"להיטים" הכוונה ללחנים או ביצועים?
אם לחנים אז השיר "סימן טוב" זה לחן של שייע מנדלוביץ (הפיק אלבומים וזמרים) והשיר "וחסד ה'" זה לחן של האדמו"ר מבעלזא
-
@זאלוני כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:
@מוח-שליט-על-הלב של הלהיטים של דמן
"להיטים" הכוונה ללחנים או ביצועים?
אם לחנים אז השיר "סימן טוב" זה לחן של שייע מנדלוביץ (הפיק אלבומים וזמרים) והשיר "וחסד ה'" זה לחן של האדמו"ר מבעלזא
-
@זאלוני כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:
@מוח-שליט-על-הלב של הלהיטים של דמן
"להיטים" הכוונה ללחנים או ביצועים?
אם לחנים אז השיר "סימן טוב" זה לחן של שייע מנדלוביץ (הפיק אלבומים וזמרים) והשיר "וחסד ה'" זה לחן של האדמו"ר מבעלזא
-
@מוח-שליט-על-הלב ויש עוד המוןןןןןןןןןן נתתי על קצה המזלג
-
@זאלוני כתב במה דעתכם על הבעל מנגן ירמיה דמן? אני סקרן לשמוע:
@דוד-33 אברהם פריד בעשור הראשון שלו לפעילות היה בן טיפוחיו של שייע
שייע הפיק גם את מופע "האסק"
-
פ פונץ' בננה נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות