-
פוסט זה נמחק!
-
תפסיקו לרשום כל כך הרבה ספאם! בסוף ינעלו את הנושא!
-
-
צפו שולי רנד במהלך חזרות למופע שלו ביצע את השיר ערפל רק שהפעם בגירסה בין לאומית צפו

https://send.magicode.me/send-file/file/69401450946813363e3b939e4f***bed21ab3024496/view
-
-
@א-ה-2
אני לא חושב שזה המקום לדיוני השקפה אבל אם כבר העלו את הנושא אז אני יכתוב את מה שנראה לי
הרעיון של השיר עוקר הרים דיי נוגד את ההשקפה הישיבתית הקלאסית שמכוונת לשאוף למקום התורני הגבוהה ביותר שזה ראש ישיבה או גדול הדור או כל משרה תורנית אחרת
אבל מה לעשות שיש עוד זרמים ביהדות ואחרי הכל שולי רנד חסיד ברסלב והוא מייצג כאן דעה שונה [שתאמת גם לטאי יכול קצת ללמוד ממנה]
השיר מסביר שאין ענין בלהשיג את המטרות האלו לכשעצמן, ליהיות תלמיד חכם בשביל הכותרת אלא לעשות את רצון ה בכל דרך ואופן שאתה חי, [וכמובן שאחד הדרכים ואולי המובחרת שבהן זה להיות תלמיד חכם]. שיש חלק אלוקי בכל דבר בחיים.
בקיצור יש הרבה מסר בשיר הזה לכל אחד בכל דרגה שהוא עומד -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
מ מוזיקה נעל נושא זה ב-
-
מ מוזיקה ביטל את נעילת נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות