-
@אילן-פ יש בזה משהו...
נכון שהוא באמת פחות הסגנון של היום אבל יש מללללללא אנשים (יותר מתנחלים ומזרוחניקים) שמתים עליו ומחכים לכל שיר חדש,
אני גם ממש דלוקה על השירים שלו אבל יש כמה יפים,
וכמו שאמרתי- כל אחד והטעם האישי שלו. -
@הדס-ט

יש בזה משהו, אבל אני חושבת שאלה שאוהבים אותו זה גם בגלל אופי, כל אחד מתחבר למשהו אחר וזה כמו כל סגנון מוסיקה, עוד אומנות אז לא צריך לזלזל...

-
@אפרת-גלבוע שולי רנד אוהב את הסגנון המוזר והשונה היותר,
זה הסגנון של השירים שלו וחלק לא מתחברים,
מה לעשות- כל אחד והטעם האישי שלו.@לבנת-צבי
שלא תבינו לא נכון- אני דווקא כן אוהבת את הסגנון של שולי רנד (לפחות על חלק גדול ומהמם משיריו)
אבל קשה לי לשמוע שיר ולא לרדת לסוף דעתו של המשורר לכן אשמח שמישהו שמצליח להבין את שולי והעומק היפה שלו שיסביר לי את השיר למרות שלמיטב ידיעתי- השיר במקור הוא לא של שולי. -
@הדס-ט

יש בזה משהו, אבל אני חושבת שאלה שאוהבים אותו זה גם בגלל אופי, כל אחד מתחבר למשהו אחר וזה כמו כל סגנון מוסיקה, עוד אומנות אז לא צריך לזלזל...

@בינינו-לא-משנה
אופי שלהם או של הזמר??אבל לפי מה שראיתי הם אוהבים את השירים שלו עוד לפני שהם שמעו אותם
אולי זה כי הוא מביא סגנון שונה למגזר

-
@לבנת-צבי
שלא תבינו לא נכון- אני דווקא כן אוהבת את הסגנון של שולי רנד (לפחות על חלק גדול ומהמם משיריו)
אבל קשה לי לשמוע שיר ולא לרדת לסוף דעתו של המשורר לכן אשמח שמישהו שמצליח להבין את שולי והעומק היפה שלו שיסביר לי את השיר למרות שלמיטב ידיעתי- השיר במקור הוא לא של שולי.@אפרת-גלבוע יש לו עומק ממש, כל מילה מתחברת למשהו יותר עמוק,
גם אני לא הכי מבינה... אבל מי שמבסין-אוהב! -
@בינינו-לא-משנה
אופי שלהם או של הזמר??אבל לפי מה שראיתי הם אוהבים את השירים שלו עוד לפני שהם שמעו אותם
אולי זה כי הוא מביא סגנון שונה למגזר

@הדס-ט שלהם
ואני גם חושבת שכשהם אוהבים זמר אז ישר אוהבים את השיר כי גם הסגנון של שולי הוא די קבוע..
לא נגיד כמו אבי מן/ משה קליין וכמובן הכל יחסי כי גם להם יש סגנון... -
מישהו ידע להסביר לי את השיר שלו "אחד כמוך"?
אני כל פעם מבינה את זה אחרת וכבר די הסתבכתי... -
-
@ד19 הוא מדבר על הפילוג והשסע שקורא בעם..
מצד אחד על אדם מענטש, אדיב, ונחמד.. שאנחנו יכולים להיות
והשני ההפך הגמור
שתי חלקים שיש בכל אחד מאיתנו
אם נוכל, או לפחות ננסה להבין שגם בצד השני עומד בנאדם עם כל הפחדים והחששות והחולשות
שיש גם בנו לפעמים
אולי נצליח לאהוב לרענו כמונו
"אחד כמוך"... -
@ד19 הוא מדבר על הפילוג והשסע שקורא בעם..
מצד אחד על אדם מענטש, אדיב, ונחמד.. שאנחנו יכולים להיות
והשני ההפך הגמור
שתי חלקים שיש בכל אחד מאיתנו
אם נוכל, או לפחות ננסה להבין שגם בצד השני עומד בנאדם עם כל הפחדים והחששות והחולשות
שיש גם בנו לפעמים
אולי נצליח לאהוב לרענו כמונו
"אחד כמוך"...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


