דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מחפש תוכנה של אולפן

מחפש תוכנה של אולפן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
12 פוסטים 4 כותבים 629 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א איש יהודי טוב

    @יהודה אמר במחפש תוכנה של אולפן:

    מחפש את התוכנה שאולפנים משתמשים עם זה אני פשוט לא יודע איך קוראים לזה מה שכן אני יודע שאפשר להוסיף דרך התוכנה קולות לסינגל חדש ולהסיר וכדו' וכדו'

    יכול להיות או אף אל סטודיו או קיוביס?

    יהודהי מנותק
    יהודהי מנותק
    יהודה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    @איש-יהודי-טוב אמר במחפש תוכנה של אולפן:

    @יהודה אמר במחפש תוכנה של אולפן:

    מחפש את התוכנה שאולפנים משתמשים עם זה אני פשוט לא יודע איך קוראים לזה מה שכן אני יודע שאפשר להוסיף דרך התוכנה קולות לסינגל חדש ולהסיר וכדו' וכדו'

    יכול להיות או אף אל סטודיו או קיוביס?

    יכול להיות אני לא יודע פשוט מישהו ביקש את זה ממני

    צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יהודהי יהודה

      @איש-יהודי-טוב אמר במחפש תוכנה של אולפן:

      @יהודה אמר במחפש תוכנה של אולפן:

      מחפש את התוכנה שאולפנים משתמשים עם זה אני פשוט לא יודע איך קוראים לזה מה שכן אני יודע שאפשר להוסיף דרך התוכנה קולות לסינגל חדש ולהסיר וכדו' וכדו'

      יכול להיות או אף אל סטודיו או קיוביס?

      יכול להיות אני לא יודע פשוט מישהו ביקש את זה ממני

      צורצ מנותק
      צורצ מנותק
      צור
      מנהלים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #4

      @יהודה אז שמישהו יסביר יותר טוב

      לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יהודהי יהודה

        מחפש את התוכנה שאולפנים משתמשים עם זה אני פשוט לא יודע איך קוראים לזה מה שכן אני יודע שאפשר להוסיף דרך התוכנה קולות לסינגל חדש ולהסיר וכדו' וכדו'

        N מנותק
        N מנותק
        ntz
        מנהל ראשי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @יהודה התוכנה שרוב האולפנים כיום משתמשים בה היא קיובייס.
        והעלתי אותה כאן:
        https://music-il.herokuapp.com/topic/14/%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%91%D7%99%D7%99%D7%A1-11-%D7%A4%D7%A8%D7%95-cubase-11-pro
        יש לציין שהתוכנה בכלל לא פשוטה לעבודה.
        אבל אם אפשרויות בלתי מוגבלות

        אפשר ליצור קשר במייל:
        noam6947@gmail.com

        יהודהי 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • N ntz

          @יהודה התוכנה שרוב האולפנים כיום משתמשים בה היא קיובייס.
          והעלתי אותה כאן:
          https://music-il.herokuapp.com/topic/14/%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%91%D7%99%D7%99%D7%A1-11-%D7%A4%D7%A8%D7%95-cubase-11-pro
          יש לציין שהתוכנה בכלל לא פשוטה לעבודה.
          אבל אם אפשרויות בלתי מוגבלות

          יהודהי מנותק
          יהודהי מנותק
          יהודה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          @ntz אמר במחפש תוכנה של אולפן:

          @יהודה התוכנה שרוב האולפנים כיום משתמשים בה היא קיובייס.
          והעלתי אותה כאן:
          https://music-il.herokuapp.com/topic/14/%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%91%D7%99%D7%99%D7%A1-11-%D7%A4%D7%A8%D7%95-cubase-11-pro
          יש לציין שהתוכנה בכלל לא פשוטה לעבודה.
          אבל אם אפשרויות בלתי מוגבלות

          אין אותו בעברית ?

          N צורצ 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • יהודהי יהודה

            @ntz אמר במחפש תוכנה של אולפן:

            @יהודה התוכנה שרוב האולפנים כיום משתמשים בה היא קיובייס.
            והעלתי אותה כאן:
            https://music-il.herokuapp.com/topic/14/%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%91%D7%99%D7%99%D7%A1-11-%D7%A4%D7%A8%D7%95-cubase-11-pro
            יש לציין שהתוכנה בכלל לא פשוטה לעבודה.
            אבל אם אפשרויות בלתי מוגבלות

            אין אותו בעברית ?

            N מנותק
            N מנותק
            ntz
            מנהל ראשי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @יהודה אמר במחפש תוכנה של אולפן:

            @ntz אמר במחפש תוכנה של אולפן:

            @יהודה התוכנה שרוב האולפנים כיום משתמשים בה היא קיובייס.
            והעלתי אותה כאן:
            https://music-il.herokuapp.com/topic/14/%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%91%D7%99%D7%99%D7%A1-11-%D7%A4%D7%A8%D7%95-cubase-11-pro
            יש לציין שהתוכנה בכלל לא פשוטה לעבודה.
            אבל אם אפשרויות בלתי מוגבלות

            אין אותו בעברית ?

            לא קיים !!!

            אפשר ליצור קשר במייל:
            noam6947@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • יהודהי יהודה

              @ntz אמר במחפש תוכנה של אולפן:

              @יהודה התוכנה שרוב האולפנים כיום משתמשים בה היא קיובייס.
              והעלתי אותה כאן:
              https://music-il.herokuapp.com/topic/14/%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%91%D7%99%D7%99%D7%A1-11-%D7%A4%D7%A8%D7%95-cubase-11-pro
              יש לציין שהתוכנה בכלל לא פשוטה לעבודה.
              אבל אם אפשרויות בלתי מוגבלות

              אין אותו בעברית ?

              צורצ מנותק
              צורצ מנותק
              צור
              מנהלים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              @יהודה לא
              אב @ntz הבטיח לנו מדריך

              לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • N ntz

                @יהודה התוכנה שרוב האולפנים כיום משתמשים בה היא קיובייס.
                והעלתי אותה כאן:
                https://music-il.herokuapp.com/topic/14/%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%91%D7%99%D7%99%D7%A1-11-%D7%A4%D7%A8%D7%95-cubase-11-pro
                יש לציין שהתוכנה בכלל לא פשוטה לעבודה.
                אבל אם אפשרויות בלתי מוגבלות

                יהודהי מנותק
                יהודהי מנותק
                יהודה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @ntz אמר במחפש תוכנה של אולפן:

                @יהודה התוכנה שרוב האולפנים כיום משתמשים בה היא קיובייס.
                והעלתי אותה כאן:
                https://music-il.herokuapp.com/topic/14/%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%91%D7%99%D7%99%D7%A1-11-%D7%A4%D7%A8%D7%95-cubase-11-pro
                יש לציין שהתוכנה בכלל לא פשוטה לעבודה.
                אבל אם אפשרויות בלתי מוגבלות

                למה צריך את כל ההוראות שם ? זכור לי שהיה לי את התוכנה הזאת בקובץ אחד.

                N תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יהודהי יהודה

                  @ntz אמר במחפש תוכנה של אולפן:

                  @יהודה התוכנה שרוב האולפנים כיום משתמשים בה היא קיובייס.
                  והעלתי אותה כאן:
                  https://music-il.herokuapp.com/topic/14/%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%91%D7%99%D7%99%D7%A1-11-%D7%A4%D7%A8%D7%95-cubase-11-pro
                  יש לציין שהתוכנה בכלל לא פשוטה לעבודה.
                  אבל אם אפשרויות בלתי מוגבלות

                  למה צריך את כל ההוראות שם ? זכור לי שהיה לי את התוכנה הזאת בקובץ אחד.

                  N מנותק
                  N מנותק
                  ntz
                  מנהל ראשי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
                  #10

                  @יהודה אמר במחפש תוכנה של אולפן:

                  @ntz אמר במחפש תוכנה של אולפן:

                  @יהודה התוכנה שרוב האולפנים כיום משתמשים בה היא קיובייס.
                  והעלתי אותה כאן:
                  https://music-il.herokuapp.com/topic/14/%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%91%D7%99%D7%99%D7%A1-11-%D7%A4%D7%A8%D7%95-cubase-11-pro
                  יש לציין שהתוכנה בכלל לא פשוטה לעבודה.
                  אבל אם אפשרויות בלתי מוגבלות

                  למה צריך את כל ההוראות שם ? זכור לי שהיה לי את התוכנה הזאת בקובץ אחד.

                  לא גירסה 11 פרו.
                  אפילו גירסה 5 - זה 3 קבצי התקנה.

                  אפשר ליצור קשר במייל:
                  noam6947@gmail.com

                  יהודהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • N ntz

                    @יהודה אמר במחפש תוכנה של אולפן:

                    @ntz אמר במחפש תוכנה של אולפן:

                    @יהודה התוכנה שרוב האולפנים כיום משתמשים בה היא קיובייס.
                    והעלתי אותה כאן:
                    https://music-il.herokuapp.com/topic/14/%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%91%D7%99%D7%99%D7%A1-11-%D7%A4%D7%A8%D7%95-cubase-11-pro
                    יש לציין שהתוכנה בכלל לא פשוטה לעבודה.
                    אבל אם אפשרויות בלתי מוגבלות

                    למה צריך את כל ההוראות שם ? זכור לי שהיה לי את התוכנה הזאת בקובץ אחד.

                    לא גירסה 11 פרו.
                    אפילו גירסה 5 - זה 3 קבצי התקנה.

                    יהודהי מנותק
                    יהודהי מנותק
                    יהודה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @ntz אמר במחפש תוכנה של אולפן:

                    @יהודה אמר במחפש תוכנה של אולפן:

                    @ntz אמר במחפש תוכנה של אולפן:

                    @יהודה התוכנה שרוב האולפנים כיום משתמשים בה היא קיובייס.
                    והעלתי אותה כאן:
                    https://music-il.herokuapp.com/topic/14/%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%91%D7%99%D7%99%D7%A1-11-%D7%A4%D7%A8%D7%95-cubase-11-pro
                    יש לציין שהתוכנה בכלל לא פשוטה לעבודה.
                    אבל אם אפשרויות בלתי מוגבלות

                    למה צריך את כל ההוראות שם ? זכור לי שהיה לי את התוכנה הזאת בקובץ אחד.

                    לא גירסה 11 פרו.
                    אפילו גירסה 5 - זה 3 קבצי התקנה.

                    גירסה 11 פרו זה אחרון שיצא ?

                    N תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יהודהי יהודה

                      @ntz אמר במחפש תוכנה של אולפן:

                      @יהודה אמר במחפש תוכנה של אולפן:

                      @ntz אמר במחפש תוכנה של אולפן:

                      @יהודה התוכנה שרוב האולפנים כיום משתמשים בה היא קיובייס.
                      והעלתי אותה כאן:
                      https://music-il.herokuapp.com/topic/14/%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%91%D7%99%D7%99%D7%A1-11-%D7%A4%D7%A8%D7%95-cubase-11-pro
                      יש לציין שהתוכנה בכלל לא פשוטה לעבודה.
                      אבל אם אפשרויות בלתי מוגבלות

                      למה צריך את כל ההוראות שם ? זכור לי שהיה לי את התוכנה הזאת בקובץ אחד.

                      לא גירסה 11 פרו.
                      אפילו גירסה 5 - זה 3 קבצי התקנה.

                      גירסה 11 פרו זה אחרון שיצא ?

                      N מנותק
                      N מנותק
                      ntz
                      מנהל ראשי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
                      #12

                      @יהודה אמר במחפש תוכנה של אולפן:

                      גירסה 11 פרו זה אחרון שיצא ?

                      @יהודה כן.

                      אפשר ליצור קשר במייל:
                      noam6947@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות
                      תגובה
                      • תגובה כנושא
                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                      • מהישן לחדש
                      • מהחדש לישן
                      • הכי הרבה הצבעות


                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • לא נקרא 0
                      • פוסטים אחרונים
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • שליחת פנייה לניהול