שירים ישנים לעומת שירים חדשים
-
כל אחד יודע שמוזיקה זה כמו יין (אחרי 20 שנה רואים כמה זה היה טוב וזה טוב)
אבל גם יין חדש יכול להיות מושלם (אם זה טוב)
צריך להיות מבין ביינות כדי לקלוט את היחודיות וכך גם במוזיקה (עיין ערך פנחס ביכלר שמדבר בכל הרצאה על זה)@אלי-מהאולפן המשל הזה לא מי יודע מה מדיוק, כי נדירים מאוד הפעמים שיין חדש יהיה טוב ומשובח, ושיר חדש לעיתים קרובות מאוד יהיה טוב, ואפילו יותר משיר ישן.
-
@אלי-מהאולפן המשל הזה לא מי יודע מה מדיוק, כי נדירים מאוד הפעמים שיין חדש יהיה טוב ומשובח, ושיר חדש לעיתים קרובות מאוד יהיה טוב, ואפילו יותר משיר ישן.
@הרבנית לקחתי את הציטוט מפנחס ביכלר ויש בו יותר ממשהו צודק (גם אני לא מסכים על ההגדרה כי מה כל השירים של עכשיו אחרי 20 שנה הם יהיו טובים???)
-
@הרבנית לקחתי את הציטוט מפנחס ביכלר ויש בו יותר ממשהו צודק (גם אני לא מסכים על ההגדרה כי מה כל השירים של עכשיו אחרי 20 שנה הם יהיו טובים???)
@אלי-מהאולפן רק משהו.
וסליחה על השאלה: מי זה פנחס ביכלר הזה למען השם! -
@אלי-מהאולפן רק משהו.
וסליחה על השאלה: מי זה פנחס ביכלר הזה למען השם!@הרבנית המנצח של מקהלת מלכות והוא גם ייסד אותה
והוא האמרגן של זאנוויל -
@הרבנית לקחתי את הציטוט מפנחס ביכלר ויש בו יותר ממשהו צודק (גם אני לא מסכים על ההגדרה כי מה כל השירים של עכשיו אחרי 20 שנה הם יהיו טובים???)
@אלי-מהאולפן לא!!
אין מצב שנתענג עוד 20 שנה על השירים של היום
איזה בדיוק? רק לתת של הרצליך או אולי השירים של שרולי ונתנאל או אולי על השירים של ברומר (הדברים נכתבו מכאב אמיתי נא לא להתפס לדוגמאות)
ברור שיש כאלה שכן (עיין ערך החדש של אוהד והחדש של נמואל והדיסק של זאנוויל)
אבל הרוב ממש ממש לא -
@אלי-מהאולפן לא!!
אין מצב שנתענג עוד 20 שנה על השירים של היום
איזה בדיוק? רק לתת של הרצליך או אולי השירים של שרולי ונתנאל או אולי על השירים של ברומר (הדברים נכתבו מכאב אמיתי נא לא להתפס לדוגמאות)
ברור שיש כאלה שכן (עיין ערך החדש של אוהד והחדש של נמואל והדיסק של זאנוויל)
אבל הרוב ממש ממש לא@אחות-קטנה אם השירים ילכו וידרדרו אז בהחלט נתגעגע לשירים של היום
-
@אחות-קטנה אם השירים ילכו וידרדרו אז בהחלט נתגעגע לשירים של היום
@סודי-ביותרררררררר לא נראה לי
נתגעגע לשירים של לפני 40 שנה במקום לאילו של לפני 20
לא רואה את עצמי מתגעגעת לכאלה שירים צר לי -
@אחות-קטנה אם השירים ילכו וידרדרו אז בהחלט נתגעגע לשירים של היום
-
@הרבנית המנצח של מקהלת מלכות והוא גם ייסד אותה
והוא האמרגן של זאנוויל -
@סודי-ביותרררררררר לא נראה לי
נתגעגע לשירים של לפני 40 שנה במקום לאילו של לפני 20
לא רואה את עצמי מתגעגעת לכאלה שירים צר לי@אחות-קטנה אבל הילדים של היום אלה שיהיו הדור הבא הם לא מכירים את המוזיקה שלפני 40 שנה
-
@סודי-ביותרררררררר לא נראה לי
נתגעגע לשירים של לפני 40 שנה במקום לאילו של לפני 20
לא רואה את עצמי מתגעגעת לכאלה שירים צר לי@אחות-קטנה נתגעגע כן או לא הדיון שלכם אבל לפי הפורום הזה לא נראה לי שזה הולך להידרדר
-
@אחות-קטנה נתגעגע כן או לא הדיון שלכם אבל לפי הפורום הזה לא נראה לי שזה הולך להידרדר
@אלי-מהאולפן המוזיקה תלך ותדרדר. זה ברור. כמו בכל תחום אחר (ירידת הדורות, אני מניחה) אלא אם כן המשיח יבוא
-
@הודיה-2 אמר בשירים ישנים לעומת שירים חדשים:
אני חושבת שכל דור והשירים שלו
ומי שאוהב את של פעם זכותו
שיהנהההנכון לגמרי
אבל זה לא סותר את מה שאמרנו שהשירים של פעם יותר איכותיים
לכו תשמעו כמה שירים בעיבודים של מונה מפעם ותבינו
התופים היו תופים הכינור היה כינור והגיטרה גיטרה וכו היום כמעט הכל דגימות
והעל המקהלות בכלל רוב השירים לוקחים 2 או 3 חברה (כמו גיל ישראלוב או יעקב רוטבלט ) ומכפילים אותם כאילו זה 20 חברי מקהלה -
@אלי-מהאולפן המוזיקה תלך ותדרדר. זה ברור. כמו בכל תחום אחר (ירידת הדורות, אני מניחה) אלא אם כן המשיח יבוא
@הרבנית אלה אם כן יבואו עוד כמה זאנווילים מכל סגנוני המוזיקה

-
@אלי-מהאולפן המוזיקה תלך ותדרדר. זה ברור. כמו בכל תחום אחר (ירידת הדורות, אני מניחה) אלא אם כן המשיח יבוא
@הרבנית ירידת הדורות זה נכון אבל רואים כמה הפורום נקי ושמור וזה הצעירים של הדור
-
@הודיה-2 אמר בשירים ישנים לעומת שירים חדשים:
אני חושבת שכל דור והשירים שלו
ומי שאוהב את של פעם זכותו
שיהנהההנכון לגמרי
אבל זה לא סותר את מה שאמרנו שהשירים של פעם יותר איכותיים
לכו תשמעו כמה שירים בעיבודים של מונה מפעם ותבינו
התופים היו תופים הכינור היה כינור והגיטרה גיטרה וכו היום כמעט הכל דגימות
והעל המקהלות בכלל רוב השירים לוקחים 2 או 3 חברה (כמו גיל ישראלוב או יעקב רוטבלט ) ומכפילים אותם כאילו זה 20 חברי מקהלה@אחות-קטנה זה לא משנה כמה אנשים מנגנים את השיר. השאלה היא איך זה נשמע.
והמציאות, שעם כל זה שהמוזיקה של היום היא די מזויפת, המנגינות של פעם היו הרבה פחות יפות לפעמים. -
@אלי-מהאולפן המוזיקה תלך ותדרדר. זה ברור. כמו בכל תחום אחר (ירידת הדורות, אני מניחה) אלא אם כן המשיח יבוא
@הרבנית אמר בשירים ישנים לעומת שירים חדשים:
המוזיקה תלך ותדרדר. זה ברור. כמו בכל תחום אחר (ירידת הדורות, אני מניחה) אלא אם כן המשיח יבוא
לדעתי המוזיקה לא תדרדר יותר
הזמרים רואים לבד איזה שירים נשארים
תסתכלו על העשרייה של שנה שעברה במצעדים כמה שירים משם עוד משמיעים
והזמרים מעדיפים מוזיקה שישמיעו אותה לא רק החודש הראשון אחרי שהשיר יצא
תגידו לי כמה השמיעו הקיץ את רק לתת או את תן לי אור וכמה השמיעו אותם שנה שעברה
לעומת זאת את בזכות התורה משמיעים
שירים אייכותיים נשארים ואילו שקצת פחות נעלמים אחרי חודש חודשיים@הרבנית אמר בשירים ישנים לעומת שירים חדשים:
המנגינות של פעם היו הרבה פחות יפות לפעמים.
הם לא פחות יפות הם פשוט פחות מתוחכמות ולפעמים דווקא המנגינה הפשוטה והבנאלית היא היפה
-
@הרבנית ירידת הדורות זה נכון אבל רואים כמה הפורום נקי ושמור וזה הצעירים של הדור
@אלי-מהאולפן אמר בשירים ישנים לעומת שירים חדשים:
@הרבנית ירידת הדורות זה נכון אבל רואים כמה הפורום נקי ושמור וזה הצעירים של הדור
כמה כבר יש חברים בפורום לעומת כל השאר????
יחידי סגולה פה ועוד אולי כאלה שלא פה שבאמת יאהבו וישמרו את המוזיקה "של פעם".חוץ מזה-
שאני לפחות..לא יודעת מה עם השאר- אם אני כותבת לדוגמא שהמוזיקה של פעם היא יותר טובה ושמורה- לא אומר שבאמת זה מה שאני אשמע...
ואני מאמינה שיש כאן עוד כאלה שכמוני-
כי, ת'כלס כולם יודעים המ טוב ומה לא...השאלה מה בא לידיי ביצוע...ו..
אני חושבת שגם בשירים של פעם לעומת השירים של היום יש המון סגנונות ושנים..
תמקדו יותר...
כי לי למשל השיר "לכל מי" של גד אלבז הוא ישן- וזה שיר שאני שומעת יותר מהשירים החדשים של היום... -
@הרבנית אלה אם כן יבואו עוד כמה זאנווילים מכל סגנוני המוזיקה

@סודי-ביותרררררררר אמר בשירים ישנים לעומת שירים חדשים:
@הרבנית אלה אם כן יבואו עוד כמה זאנווילים מכל סגנוני המוזיקה

לא משנה כמה זנווילים יהיה, אם הם לא יהיו הרוב - שום דבר לא יעזור.
ויהיה להם הרבה יותר קשה להיות הרוב, כי מספר הזמרים בטח יכפיל את עצמו. (כמו שהיום יש כפול זמרים מאשר לפני 20 שנה). -
@הרבנית אמר בשירים ישנים לעומת שירים חדשים:
המוזיקה תלך ותדרדר. זה ברור. כמו בכל תחום אחר (ירידת הדורות, אני מניחה) אלא אם כן המשיח יבוא
לדעתי המוזיקה לא תדרדר יותר
הזמרים רואים לבד איזה שירים נשארים
תסתכלו על העשרייה של שנה שעברה במצעדים כמה שירים משם עוד משמיעים
והזמרים מעדיפים מוזיקה שישמיעו אותה לא רק החודש הראשון אחרי שהשיר יצא
תגידו לי כמה השמיעו הקיץ את רק לתת או את תן לי אור וכמה השמיעו אותם שנה שעברה
לעומת זאת את בזכות התורה משמיעים
שירים אייכותיים נשארים ואילו שקצת פחות נעלמים אחרי חודש חודשיים@הרבנית אמר בשירים ישנים לעומת שירים חדשים:
המנגינות של פעם היו הרבה פחות יפות לפעמים.
הם לא פחות יפות הם פשוט פחות מתוחכמות ולפעמים דווקא המנגינה הפשוטה והבנאלית היא היפה
@אחות-קטנה אמר בשירים ישנים לעומת שירים חדשים:
@הרבנית אמר בשירים ישנים לעומת שירים חדשים:
שירין אייכותיים נשארים ואילו שקצת פחות נעלמים אחרי חודש חודשייםהאיכותים נשארים??? לא בטוח
מי זוכר את ואפילו בהסתרה, ריבון העולמים,ועוד רבים וטובות
ואפילו שירי חתונות זה הכל לפי העונה
@הרבנית אמר בשירים ישנים לעומת שירים חדשים:
@סודי-ביותרררררררר אמר בשירים ישנים לעומת שירים חדשים:
ויהיה להם הרבה יותר קשה להיות הרוב, כי מספר הזמרים בטח יכפיל את עצמו. (כמו שהיום יש כפול זמרים מאשר לפני 20 שנה).
רק כפול כמה את מכירה היום וכמה את מכירה מאז
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות