למי יש את הרקע?
-
תגובה: תמונת הרקע!
יש למישהו כאן את הרקע של הפורום (שכל הדף מלא תווים)? -
-
תגובה: תמונת הרקע!
יש למישהו כאן את הרקע של הפורום (שכל הדף מלא תווים)? -
@בנימין-לוריא לא זוכר שכולם נגד זה
בכל מקרה אם החליטי להוריד רצוי שיורידו את ההבלטה של הנושא
אני מתכווין לזה

-
אם משנים את הרקע- אני הייתי הולכת על ניגודיות בולטת בצבעים.
משו ברעיון של התמונות הללו-
אלו צילומי מסך- כי הקבצים כבדים.-

-
-
לי יש.
יש אפשרות להסיר את הרקע?! -
לי יש.
יש אפשרות להסיר את הרקע?!@יוסי-הגאון בהגדרות
-
תגובה: תמונת הרקע!
יש למישהו כאן את הרקע של הפורום (שכל הדף מלא תווים)? -
-
תגובה: תמונת הרקע!
יש למישהו כאן את הרקע של הפורום (שכל הדף מלא תווים)? -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות






