-
@ac1 האמת אין לי עוד...
אני לא מי יודע מה שומעת אותו...מצטערת.
אבל יש את זה, מקווה שיעזור.https://newsmusic.blogspot.com/2021/12/blog-post_65.html
https://newsmusic.blogspot.com/2022/08/blog-post_66.html
-
- @ac1
9647cdc4-caf6-4037-be1f-f827c4795441-משה פלד וישי לפידות - יש מי שמחכה _ Moshe Feld & Ishay Lapidot - Yesh Mi Shemehake (320 kbps).mp3
2.44317231-b8e9-4a63-9b66-a3273825f90b-משה פלד - אותו היום (סינגל רשמי) _ Moshe Feld - Oto Hayom Official Song (1).mp3
3.1459fbd6-72eb-4806-8110-a3a730164dbb-משה פלד - בשורה טובה _ Moshe Feld - Bsora Tova.mp3
- @ac1
-
@ac1
4. b4819f71-ce64-4cfd-af77-3f34f4fad793-משה פלד - לשנות _ Moshe Feld - Leshanot (128 kbps).mp3
5. f2cdcfd7-e154-4998-89f5-11cffbb06e42-משה פלד - הוא שמע הקליפ הרשמי _ Moshe Feld - Hoo Shama - Official Music Video (320 kbps).mp3
6. c2f33fe3-3bad-4355-8e7e-f236ca0f4f93-משה פלד - מקום לטעויות _ Moshe Feld - Makom Letauyot (320 kbps).mp3 -
-
אשמח עם מישהו יוכל לעלות את הקליפ של השיר דוקא עכשיו במגיקוד
-
אשמח עם מישהו יוכל לעלות את הקליפ של השיר דוקא עכשיו במגיקוד
@חובבת-מוזיקה-צעירה
https://send.magicode.me/send-file****/file/66f79e0425775cde26ae94e644638f4deb2cd0a0/view
בבקשה
-
למה ?
בשורה טובה אחד השירים המוצלחים שלו
חוץ מדווקא עכשיו...
אבל אין מה לומר הוא כותב ומלחין טוב!! -
למה ?
בשורה טובה אחד השירים המוצלחים שלו
חוץ מדווקא עכשיו...
אבל אין מה לומר הוא כותב ומלחין טוב!! -
@ב-ב
דווקא עכשיו כשנסגר חלון
וכל ההזדמנויות נשארו בחוץ,
ודווקא אני שרק מצליח לחלום
ולא מוצא דרך להניע לרוץ.ודווקא היום, כשעברה כבר תקופה
והכל נראה רחוק מאי פעם,
ודווקא לרדוף אחר קצה התקווה
ולאחוז בה עד יעבור זעם.פזמון:
ולדעת שמלאך נשלח -
לרפא את האכזבות שנשארו,
ומה שלא נשכח, ושאינו עוזב
אסוף אבי עד שייענו.ודווקא אני שלא אוהב קלישאות
ושמעתי הכל ואני עסוק בלחיות,
ומותר ואסור נלחמים בתוכי
וכבר לא מרגיש ושואל מנוחה לנפשי.ודווקא הפעם, מנצנץ והולך -
כל המובן מאליו כמו לחם וחלב,
וכל הטוב הזה גורם לי לחייך
מזריק בי כוח להישען עליו.זה המילים של השיר מה לא מובן
-
@ב-ב
דווקא עכשיו כשנסגר חלון
וכל ההזדמנויות נשארו בחוץ,
ודווקא אני שרק מצליח לחלום
ולא מוצא דרך להניע לרוץ.ודווקא היום, כשעברה כבר תקופה
והכל נראה רחוק מאי פעם,
ודווקא לרדוף אחר קצה התקווה
ולאחוז בה עד יעבור זעם.פזמון:
ולדעת שמלאך נשלח -
לרפא את האכזבות שנשארו,
ומה שלא נשכח, ושאינו עוזב
אסוף אבי עד שייענו.ודווקא אני שלא אוהב קלישאות
ושמעתי הכל ואני עסוק בלחיות,
ומותר ואסור נלחמים בתוכי
וכבר לא מרגיש ושואל מנוחה לנפשי.ודווקא הפעם, מנצנץ והולך -
כל המובן מאליו כמו לחם וחלב,
וכל הטוב הזה גורם לי לחייך
מזריק בי כוח להישען עליו.זה המילים של השיר מה לא מובן
@אחות-קטנה המשמעות אולי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

הלואי ומקווה שיחזור לשירים עם הכתיבה לא אהבתי את הגלישה לשירי הגימיק בשיר האחרון