דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. משה פלד

משה פלד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
959 פוסטים 180 כותבים 179.3k צפיות 36 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מיכאל 4מ מיכאל 4

    אבל משה פלד אף פעם לא הביא "רקדנים למיניהם" היה עדיף שיוציא קליפ מילים וגם שרואים אותו רוב הזמן לא עושה כלום זה לא מה שאני מצפה מזמר כזה הקטע "היחיד" שיפה בקליפ שרואים אותו מעל השדה / כרם על המשטח ההוא

    אנונימיתא מנותק
    אנונימיתא מנותק
    אנונימית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #361

    @מיכאל-4
    נכון, אבל באופן כללי..
    ממה שהגיבו פה-נשמע שנבהלים מכל סגנון שאינו מוכר לנו(כמו רקדנים)
    הקליפ הוא מאוד מביע ובעיקר אומנותי ברמה גבוהה.פשוט צריך להתעמק וקצת "לצאת מהקופסא"...
    התרגלנו שבקליפ הזמר שר את כל מילות השיר והוא פעיל מאוד
    אז פה זה שונה, אבל בעיני זה מיוחד

    "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

    המבין 0ה מיכאל 4מ 2 תגובות תגובה אחרונה
    3
    • אנונימיתא אנונימית

      @מיכאל-4
      נכון, אבל באופן כללי..
      ממה שהגיבו פה-נשמע שנבהלים מכל סגנון שאינו מוכר לנו(כמו רקדנים)
      הקליפ הוא מאוד מביע ובעיקר אומנותי ברמה גבוהה.פשוט צריך להתעמק וקצת "לצאת מהקופסא"...
      התרגלנו שבקליפ הזמר שר את כל מילות השיר והוא פעיל מאוד
      אז פה זה שונה, אבל בעיני זה מיוחד

      המבין 0ה מנותק
      המבין 0ה מנותק
      המבין 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #362

      @אנונימית נכון הרי בסוף העיקר זה הקול של הזמר והעבוד ולא הקליפ

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מיתרמ מנותק
        מיתרמ מנותק
        מיתר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #363

        טוב, אז כל אחד בתורו כתב כאן את דעתו על השיר או על הקליפ, מה הוא אהב או שנא מה היה מיותר או חסר, מה הרס ומה היה השיא.
        אז לא נראה לי שיש לי מה להוסיף, אבל אם כבר אז אני אכתוב את דעתי.
        יש קליפים עם יציאה מגניבה שאני נהנה לראות אותם פעם אחת, פעמיים גג אם הם ממש מגניבים, וזהו.
        יש קליפים חמודים שאתה משתעמם כבר באמצע, אתה אולי לא עוצר באמצע כי אתה בטוח שעוד רגע יהיה איזה קטע מעניין, אתה בקושי סוחב עד השיר ומתאכזב לגלות שגם בסוף אין כלום.
        יש את האלו שיושבים בול על השיר, בעיקר כשרואים את הזמר שר לאורך כל הקליפ, במיוחד אם הוא יודע לעמוד מול המצלמה יפה, עד שלפעמים כששומעים את השיר לבד עובר לך הקליפ בראש, הקליפ נהיה חלק מהשיר .
        אבל הקליפ האחרון של משה אני מרגיש שהוא פשוט מעניין מצד עצמו, ואני נהנה לראות אותו שוב ושוב, יש משהו מרגיע בטרוף לראות את הרקדן הזה, ואיך משה מנגן בכל מיני מקומות, דעתי האישית קסם של קליפ.

        אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

        LOVE MEL תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • מיתרמ מיתר

          טוב, אז כל אחד בתורו כתב כאן את דעתו על השיר או על הקליפ, מה הוא אהב או שנא מה היה מיותר או חסר, מה הרס ומה היה השיא.
          אז לא נראה לי שיש לי מה להוסיף, אבל אם כבר אז אני אכתוב את דעתי.
          יש קליפים עם יציאה מגניבה שאני נהנה לראות אותם פעם אחת, פעמיים גג אם הם ממש מגניבים, וזהו.
          יש קליפים חמודים שאתה משתעמם כבר באמצע, אתה אולי לא עוצר באמצע כי אתה בטוח שעוד רגע יהיה איזה קטע מעניין, אתה בקושי סוחב עד השיר ומתאכזב לגלות שגם בסוף אין כלום.
          יש את האלו שיושבים בול על השיר, בעיקר כשרואים את הזמר שר לאורך כל הקליפ, במיוחד אם הוא יודע לעמוד מול המצלמה יפה, עד שלפעמים כששומעים את השיר לבד עובר לך הקליפ בראש, הקליפ נהיה חלק מהשיר .
          אבל הקליפ האחרון של משה אני מרגיש שהוא פשוט מעניין מצד עצמו, ואני נהנה לראות אותו שוב ושוב, יש משהו מרגיע בטרוף לראות את הרקדן הזה, ואיך משה מנגן בכל מיני מקומות, דעתי האישית קסם של קליפ.

          LOVE MEL מנותק
          LOVE MEL מנותק
          LOVE ME
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #364

          @מיתר אם מותר לי להוסיף שזה עניין של טעם נטו...

          שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ט מנותק
            ט מנותק
            טונקס
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #365

            אמרתי לכם שאני אכתוב למשה הודעה
            אז פרגנתי לו בפרטי
            והתלבטתי אם לכתוב לו על המ שהלך פה
            אבל לא היה לי לב....חושבת שזה לא יפה לומר לזמר בפרצוף מה שאנשים לא אהבו
            מה אומרים עשיתי נכון?

            לא נשאר לנו אלא לחבק את הצער
            לומר אתמול היה טוב ויהיה גם מחר....

            תהילושת ע ב. ב.ב 3 תגובות תגובה אחרונה
            6
            • ט טונקס

              אמרתי לכם שאני אכתוב למשה הודעה
              אז פרגנתי לו בפרטי
              והתלבטתי אם לכתוב לו על המ שהלך פה
              אבל לא היה לי לב....חושבת שזה לא יפה לומר לזמר בפרצוף מה שאנשים לא אהבו
              מה אומרים עשיתי נכון?

              תהילושת מנותק
              תהילושת מנותק
              תהילוש
              כתב מקצב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #366

              @טונקס אמר במשה פלד:

              אבל לא היה לי לב....חושבת שזה לא יפה לומר לזמר בפרצוף מה שאנשים לא אהבו

              צודקת בכל מילה, הזמר השקיע,יש כאלו שפחות התחברו,ויש כאלו שיותר.......
              אבל פידבק חיובי תמיד טוב!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • ט טונקס

                אמרתי לכם שאני אכתוב למשה הודעה
                אז פרגנתי לו בפרטי
                והתלבטתי אם לכתוב לו על המ שהלך פה
                אבל לא היה לי לב....חושבת שזה לא יפה לומר לזמר בפרצוף מה שאנשים לא אהבו
                מה אומרים עשיתי נכון?

                ע מנותק
                ע מנותק
                עדי- 2
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #367

                @טונקס לפרגן תמיד טוב..
                חוץ מזה כל עוד זה מוצא חן בעיניו זה הכי חשוב
                גם אני כתבתי לו שהשיר מדהים
                והקליפ רק מוסיף

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ט טונקס

                  אמרתי לכם שאני אכתוב למשה הודעה
                  אז פרגנתי לו בפרטי
                  והתלבטתי אם לכתוב לו על המ שהלך פה
                  אבל לא היה לי לב....חושבת שזה לא יפה לומר לזמר בפרצוף מה שאנשים לא אהבו
                  מה אומרים עשיתי נכון?

                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #368

                  @טונקס עשית נכון
                  זמר שמשקיע ועובד על קליפ, חייב לקבל הערכה, לא משנה אם אהבת או לא...
                  אבל אני חושבת שצריך מישהו קרוב שכן יספר לו מה דעת הקהל, כי בסופו של יום לשם הוא חותר.
                  הוא רוצה שכמה שיותר אנשים יאהבו ויתחברו, אז הוא צריך לדעת ממה להתרחק...

                  נ.ב.
                  לא קראתי מילה ממה שהיה פה ולא ראיתי את הקליפ, סתם אני אומרת בתור בנאדם, לא בתור מישהי עם דעה על השיר/הקליפ....

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ברוריהב מנותק
                    ברוריהב מנותק
                    ברוריה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #369

                    האמת שאני אהבתי את הקליפ מאוד עדין וחביב לא תמיד צרכים רקדנים ובקבוקי יין אפשר להנות גם ככה.
                    ומה ששמתי לב שצילומים הים נעשו בחיפה לפי הנוף שמסביב ואהבתי את זה.

                    שירה מעומק הנשמה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • "המבין"& מנותק
                      "המבין"& מנותק
                      "המבין"
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #370

                      הקליפ חמוד מאוד רגוע כזה ........
                      וכמובן השיר מטורף
                      (כמה שרשור הייתי צריך לעלות כדי להבין על איזה קליפ מדברים וואוו סוג של סיוט 😉

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • בלוטוסב מנותק
                        בלוטוסב מנותק
                        בלוטוס
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #371

                        שיר ממש יפה!!!
                        הקליפ לא כל כך מובן
                        אני הבנתי שהוא עיוור
                        משהו כזה כי חצי קליפ הוא עם עיניים עצומות...

                        "המבין"& ט 3 תגובות תגובה אחרונה
                        3
                        • בלוטוסב בלוטוס

                          שיר ממש יפה!!!
                          הקליפ לא כל כך מובן
                          אני הבנתי שהוא עיוור
                          משהו כזה כי חצי קליפ הוא עם עיניים עצומות...

                          "המבין"& מנותק
                          "המבין"& מנותק
                          "המבין"
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #372
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • בלוטוסב מנותק
                            בלוטוסב מנותק
                            בלוטוס
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #373
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ע מנותק
                              ע מנותק
                              עדי- 2
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #374
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • אנונימיתא אנונימית

                                @מיכאל-4
                                נכון, אבל באופן כללי..
                                ממה שהגיבו פה-נשמע שנבהלים מכל סגנון שאינו מוכר לנו(כמו רקדנים)
                                הקליפ הוא מאוד מביע ובעיקר אומנותי ברמה גבוהה.פשוט צריך להתעמק וקצת "לצאת מהקופסא"...
                                התרגלנו שבקליפ הזמר שר את כל מילות השיר והוא פעיל מאוד
                                אז פה זה שונה, אבל בעיני זה מיוחד

                                מיכאל 4מ מנותק
                                מיכאל 4מ מנותק
                                מיכאל 4
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #375

                                @אנונימית אני מאד פתוח בראש ובהתחלה לא אהבתי את השיר אבל אחרי כמה פעמים ששמעתי הבנתי עד כמה השיר הזה טוב ואיכותי אבל הקליפ אני חולק עליך זה נראה שבגלל שתמיד הוא עשה קליפ מילים אז רצה לעשות הפעם קלים רגיל ובעיני זה נפילה כל הקליפי מילים שלו הרבה יותר על רמה כזה מהקליפ הזה קליפ ואם הייתי רואה את הקליפ לבד בלי הזמר הייתי אומר שזה של זמר אחר (לדוג' אסף שפר ודוד כהן) לזמר מלחין מוצלח ונחשב ואיכותי כמוהו הייתי מצפה או לקליפ מילים כרגיל או לקליפ על רמה יותר גבוה ויכל לעשות קליפ מילים כמו מקום לטעיות שברקע ראוים קליפ

                                המחבל המחופשה ע 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • מיכאל 4מ מיכאל 4

                                  @אנונימית אני מאד פתוח בראש ובהתחלה לא אהבתי את השיר אבל אחרי כמה פעמים ששמעתי הבנתי עד כמה השיר הזה טוב ואיכותי אבל הקליפ אני חולק עליך זה נראה שבגלל שתמיד הוא עשה קליפ מילים אז רצה לעשות הפעם קלים רגיל ובעיני זה נפילה כל הקליפי מילים שלו הרבה יותר על רמה כזה מהקליפ הזה קליפ ואם הייתי רואה את הקליפ לבד בלי הזמר הייתי אומר שזה של זמר אחר (לדוג' אסף שפר ודוד כהן) לזמר מלחין מוצלח ונחשב ואיכותי כמוהו הייתי מצפה או לקליפ מילים כרגיל או לקליפ על רמה יותר גבוה ויכל לעשות קליפ מילים כמו מקום לטעיות שברקע ראוים קליפ

                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #376

                                  @מיכאל-4 אמר במשה פלד:

                                  @אנונימית אני מאד פתוח בראש

                                  מה זה אומר
                                  ומותר לו קצת לגוון
                                  הוא רק רצה לגוון מהקליפים הרגילים שלו ותראו מה עשיתם לו!!!

                                  "קשה לשכוח אנשים
                                  שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                  מיכאל 4מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מיכאל 4מ מיכאל 4

                                    @אנונימית אני מאד פתוח בראש ובהתחלה לא אהבתי את השיר אבל אחרי כמה פעמים ששמעתי הבנתי עד כמה השיר הזה טוב ואיכותי אבל הקליפ אני חולק עליך זה נראה שבגלל שתמיד הוא עשה קליפ מילים אז רצה לעשות הפעם קלים רגיל ובעיני זה נפילה כל הקליפי מילים שלו הרבה יותר על רמה כזה מהקליפ הזה קליפ ואם הייתי רואה את הקליפ לבד בלי הזמר הייתי אומר שזה של זמר אחר (לדוג' אסף שפר ודוד כהן) לזמר מלחין מוצלח ונחשב ואיכותי כמוהו הייתי מצפה או לקליפ מילים כרגיל או לקליפ על רמה יותר גבוה ויכל לעשות קליפ מילים כמו מקום לטעיות שברקע ראוים קליפ

                                    ע מנותק
                                    ע מנותק
                                    עדי- 2
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #377

                                    @מיכאל-4 לפי דעתי דווקא בגלל שכל הזמן זה קליפ מילים עם תמונה במקסימום,
                                    היה מתאים שיעשה קליפ כזה על רמה וכן זה חד משמעית על רמה והקפיץ את השיר בכמה רמות

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                      @מיכאל-4 אמר במשה פלד:

                                      @אנונימית אני מאד פתוח בראש

                                      מה זה אומר
                                      ומותר לו קצת לגוון
                                      הוא רק רצה לגוון מהקליפים הרגילים שלו ותראו מה עשיתם לו!!!

                                      מיכאל 4מ מנותק
                                      מיכאל 4מ מנותק
                                      מיכאל 4
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #378

                                      @המחבל-המחופש אבל הגוון רק הרס

                                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מיכאל 4מ מיכאל 4

                                        @המחבל-המחופש אבל הגוון רק הרס

                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #379

                                        @מיכאל-4 פעם הבא הוא יחליט מה לעשות לפי התגובות

                                        "קשה לשכוח אנשים
                                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                        ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                          @מיכאל-4 פעם הבא הוא יחליט מה לעשות לפי התגובות

                                          ע מנותק
                                          ע מנותק
                                          עדי- 2
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #380

                                          @המחבל-המחופש
                                          או לפי דעתו.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול