-
דיונים מעניינים יש פה....
לדעתי משה פלד אחלה זמר!! וכל הסגנון הזה זה סגנון מדהים אבל לא צריך לזלזל בשאר האנשים ששומעים שירים יותר פשוטים! לפעמים דווקא מילים פשוטות לכאורה חודרות יותר עמוק אי אפשר לדעת... אני אישית מאוד אוהבת טקסטים עמוקים ואפילו את שולי רנד אבל יש כאלה שפחות אבל זה לא מעיד על כלום.@אפרת-גלבוע עצבנתם!!
-
סליחה.
בא נחזור לנושא- יש מצב לשיר קרב יום של פלד? -
@אפרת-גלבוע עצבנתם!!
@אבי-n מה היא הגנה עליך..טוב גלשנווווו מספיק עם זה. שכל אחד ישמע מה שעושה לו טוב.
-
סליחה.
בא נחזור לנושא- יש מצב לשיר קרב יום של פלד? -
@אבי-n מה היא הגנה עליך..טוב גלשנווווו מספיק עם זה. שכל אחד ישמע מה שעושה לו טוב.
-
@אבי-n לדעתי יש לו עומק אבל זכותך לחשוב ככה.
אני שואלת באמת מסקרנות ,מי לדעתך נחשב זמר עם טקסטים מענינים ועמוקים? -
@אבי-n לדעתי יש לו עומק אבל זכותך לחשוב ככה.
אני שואלת באמת מסקרנות ,מי לדעתך נחשב זמר עם טקסטים מענינים ועמוקים? -
@אבי-n לדעתי יש לו עומק אבל זכותך לחשוב ככה.
אני שואלת באמת מסקרנות ,מי לדעתך נחשב זמר עם טקסטים מענינים ועמוקים?@סטופל-המלך זמרים שאתם לא מכירים..
אולי אפשר לומר שאני אדם יותר עמוק אז המסרים של לא מדברים אלי? -
@סטופל-המלך זמרים שאתם לא מכירים..
אולי אפשר לומר שאני אדם יותר עמוק אז המסרים של לא מדברים אלי? -
@ישי-עמאר אין צורך לדמות אותו תמיד לריבו
זה פלד לכשעצמו
כן מבחינת הסגנון דומה אבל הוא עושה כאן משו חדש.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

יאוו איזה קטע! כתבנו ביחד באותו זמן! חשבנו אותו כיוון!