דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סקרים
  3. גדול הזמר החסידי

גדול הזמר החסידי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סקרים
צור
288 פוסטים 85 כותבים 31.2k צפיות 18 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ילד חוכםי מנותק
    ילד חוכםי מנותק
    ילד חוכם
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #8

    גם אברהם פריד וגם M.B.D גדולי זמר ואין בזה שום חילוק אבל מרדכי בן דוד הוא בעיקר שקט ומי שאוהב מוזיקה שקטה בעיקר יבחר M.B.D אבל מי שאוהב שירים מקפיצים וקצביים יבחר באברהם פריד ולעומת זאת מי שרוצה מוזיקה מעודכנת ויותר לדור הזה יבחר יעקב שוואקי.

    הרבניתה תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • אייצ'יתא מנותק
      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'ית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #9

      אני לא הכי יודעת מי גדול הזמר החסידי-
      אבל יעקב שוואקי נקרא חסידי? הוא לא כבר בז'אנר הישראלי יותר?
      או שפשוט יש לו סגנון יותר אמריקאי...: )

      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ילד חוכםי ילד חוכם

        גם אברהם פריד וגם M.B.D גדולי זמר ואין בזה שום חילוק אבל מרדכי בן דוד הוא בעיקר שקט ומי שאוהב מוזיקה שקטה בעיקר יבחר M.B.D אבל מי שאוהב שירים מקפיצים וקצביים יבחר באברהם פריד ולעומת זאת מי שרוצה מוזיקה מעודכנת ויותר לדור הזה יבחר יעקב שוואקי.

        הרבניתה מנותק
        הרבניתה מנותק
        הרבנית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #10

        @ילד-חוכם אמר בגדול הזמר החסידי:

        גם אברהם פריד וגם M.B.D גדולי זמר ואין בזה שום חילוק אבל מרדכי בן דוד הוא בעיקר שקט ומי שאוהב מוזיקה שקטה בעיקר יבחר M.B.D אבל מי שאוהב שירים מקפיצים וקצביים יבחר באברהם פריד ולעומת זאת מי שרוצה מוזיקה מעודכנת ויותר לדור הזה יבחר יעקב שוואקי.

        כנראה אתה לא מכיר את מבד, כי יש לו המממון שירים מקפיצים. (יש לו גם הרבה שקטים, כמובן)
        בגלל שיש לו הרבה מאוד שירים, הרבה יותר מפריד, זה נראה שהוא שר רק שירים שקטים, כי הכמות שלהם גדולה מאוד. אבל באמת - הוא שר גם מקפיץ, והרבה.

        ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ר. כהןר ר. כהן

          @תמרי הצבעת לאחר. תפרטי כאן מיהו....

          מ מנותק
          מ מנותק
          משה 0527
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #11

          @ר-כהן אמר בגדול הזמר החסידי:

          @תמרי הצבעת לאחר. תפרטי כאן מיהו....

          הייתי שואל גם את @חסויה לאיזה התכוונה כשהצביעה אחר
          זה מאד מעניין

          חסויהח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הרבניתה הרבנית

            @ילד-חוכם אמר בגדול הזמר החסידי:

            גם אברהם פריד וגם M.B.D גדולי זמר ואין בזה שום חילוק אבל מרדכי בן דוד הוא בעיקר שקט ומי שאוהב מוזיקה שקטה בעיקר יבחר M.B.D אבל מי שאוהב שירים מקפיצים וקצביים יבחר באברהם פריד ולעומת זאת מי שרוצה מוזיקה מעודכנת ויותר לדור הזה יבחר יעקב שוואקי.

            כנראה אתה לא מכיר את מבד, כי יש לו המממון שירים מקפיצים. (יש לו גם הרבה שקטים, כמובן)
            בגלל שיש לו הרבה מאוד שירים, הרבה יותר מפריד, זה נראה שהוא שר רק שירים שקטים, כי הכמות שלהם גדולה מאוד. אבל באמת - הוא שר גם מקפיץ, והרבה.

            ילד חוכםי מנותק
            ילד חוכםי מנותק
            ילד חוכם
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #12

            @הרבנית אמר בגדול הזמר החסידי:

            כנראה אתה לא מכיר את מבד, כי יש לו המממון שירים מקפיצים. (יש לו גם הרבה שקטים, כמובן)

            לא אמרתי שהוא שר רק שירים שקטים יחסית לאברהם פריד הוא כן שר שירים שקטים בעיקר.

            @משה-0527 אמר בגדול הזמר החסידי:

            זה מאד מעניין

            כנראה מוטי שטיינמץ או שמילי אונגר...

            הרבניתה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אלי מהאולפןא מנותק
              אלי מהאולפןא מנותק
              אלי מהאולפן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #13

              גדול הזמר אני חושב שמ.ב.ד לוקח בגדול גם כי הוא יותר ותיק וגם שהוא התמקד יותר ביופי השירה שאני מאוד אוהב

              "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              😊
              2
              • ילד חוכםי ילד חוכם

                @הרבנית אמר בגדול הזמר החסידי:

                כנראה אתה לא מכיר את מבד, כי יש לו המממון שירים מקפיצים. (יש לו גם הרבה שקטים, כמובן)

                לא אמרתי שהוא שר רק שירים שקטים יחסית לאברהם פריד הוא כן שר שירים שקטים בעיקר.

                @משה-0527 אמר בגדול הזמר החסידי:

                זה מאד מעניין

                כנראה מוטי שטיינמץ או שמילי אונגר...

                הרבניתה מנותק
                הרבניתה מנותק
                הרבנית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #14

                @ילד-חוכם אמר בגדול הזמר החסידי:

                @הרבנית אמר בגדול הזמר החסידי:

                כנראה אתה לא מכיר את מבד, כי יש לו המממון שירים מקפיצים. (יש לו גם הרבה שקטים, כמובן)

                לא אמרתי שהוא שר רק שירים שקטים יחסית לאברהם פריד הוא כן שר שירים שקטים בעיקר.

                יחסית לפריד, שיש לו הרבה פחות שירים!

                ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • הרבניתה הרבנית

                  @ילד-חוכם אמר בגדול הזמר החסידי:

                  @הרבנית אמר בגדול הזמר החסידי:

                  כנראה אתה לא מכיר את מבד, כי יש לו המממון שירים מקפיצים. (יש לו גם הרבה שקטים, כמובן)

                  לא אמרתי שהוא שר רק שירים שקטים יחסית לאברהם פריד הוא כן שר שירים שקטים בעיקר.

                  יחסית לפריד, שיש לו הרבה פחות שירים!

                  ילד חוכםי מנותק
                  ילד חוכםי מנותק
                  ילד חוכם
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #15

                  @הרבנית אמר בגדול הזמר החסידי:

                  @ילד-חוכם אמר בגדול הזמר החסידי:

                  @הרבנית אמר בגדול הזמר החסידי:

                  כנראה אתה לא מכיר את מבד, כי יש לו המממון שירים מקפיצים. (יש לו גם הרבה שקטים, כמובן)

                  לא אמרתי שהוא שר רק שירים שקטים יחסית לאברהם פריד הוא כן שר שירים שקטים בעיקר.

                  יחסית לפריד, שיש לו הרבה פחות שירים!

                  לא משנה. הויכוח הזה לא יוביל לשום מקום... בואו נתמקד בנושא.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מערכת הפורוםמ מערכת הפורום

                    קרדיט @VIP

                    השקדןה מנותק
                    השקדןה מנותק
                    השקדן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #16

                    @צור אחרי פריד כמובן זאנוויל הוא פשוט אלוףףףףףףףףףף הוא ענק תשמעו את הדיסק שוב ושוב מטורף

                    זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
                    במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

                    אלי מהאולפןא ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                    3
                    • השקדןה השקדן

                      @צור אחרי פריד כמובן זאנוויל הוא פשוט אלוףףףףףףףףףף הוא ענק תשמעו את הדיסק שוב ושוב מטורף

                      אלי מהאולפןא מנותק
                      אלי מהאולפןא מנותק
                      אלי מהאולפן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי מהאולפן
                      #17

                      @השקדן את זה תכתוב בגדול הזמר החסידי השני בגודלו😆 😋

                      "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍
                      0
                      • מ משה 0527

                        @ר-כהן אמר בגדול הזמר החסידי:

                        @תמרי הצבעת לאחר. תפרטי כאן מיהו....

                        הייתי שואל גם את @חסויה לאיזה התכוונה כשהצביעה אחר
                        זה מאד מעניין

                        חסויהח מנותק
                        חסויהח מנותק
                        חסויה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #18

                        @משה-0527 ההצבעה שלי לא היתה הכי נכונה כי לא הצבעתי לזמר כל כך חסידי פשוט הצבעתי למי שלדעתי שינה משהו במוזיקה ומרדכי שפירא בהחלט עונה לזה, הוא הביא משהו אחר בסגנון הפופ שלו, הרבה מנסים לעשות את זה אבל הוא עושה את זה (לדעתי) הכי טוב!

                        החיים הם כמו מראה
                        תחייכו ויחייכו אליכם בחזרה☺

                        אלי מהאולפןא דס הדרדסד 2 תגובות תגובה אחרונה
                        2
                        • חסויהח חסויה

                          @משה-0527 ההצבעה שלי לא היתה הכי נכונה כי לא הצבעתי לזמר כל כך חסידי פשוט הצבעתי למי שלדעתי שינה משהו במוזיקה ומרדכי שפירא בהחלט עונה לזה, הוא הביא משהו אחר בסגנון הפופ שלו, הרבה מנסים לעשות את זה אבל הוא עושה את זה (לדעתי) הכי טוב!

                          אלי מהאולפןא מנותק
                          אלי מהאולפןא מנותק
                          אלי מהאולפן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #19

                          @חסויה לא נראה לי שזה סקר של מי שינה את המוזיקה אז אני חושב שהוא לא עונה על ההגדרה של סקר זה אבל זה רעיון לסקר

                          "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

                          ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אלי מהאולפןא אלי מהאולפן

                            @חסויה לא נראה לי שזה סקר של מי שינה את המוזיקה אז אני חושב שהוא לא עונה על ההגדרה של סקר זה אבל זה רעיון לסקר

                            ילד חוכםי מנותק
                            ילד חוכםי מנותק
                            ילד חוכם
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #20

                            @אלי-מהאולפן

                            @חסויה אמר בגדול הזמר החסידי:

                            ההצבעה שלי לא היתה הכי נכונה

                            אלי מהאולפןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ילד חוכםי ילד חוכם

                              @אלי-מהאולפן

                              @חסויה אמר בגדול הזמר החסידי:

                              ההצבעה שלי לא היתה הכי נכונה

                              אלי מהאולפןא מנותק
                              אלי מהאולפןא מנותק
                              אלי מהאולפן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי מהאולפן
                              #21

                              @ילד-חוכם אז למה היא הצביעה אולי זה היה טעות?

                              "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • הרבניתה הרבנית

                                @משה-0527 זה נכון במידה מסוימת, אבל עדיין מבד הוא המלך!!!!!

                                נטו מוזיקהנ מנותק
                                נטו מוזיקהנ מנותק
                                נטו מוזיקה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #22

                                @הרבנית אמר בגדול הזמר החסידי:

                                אבל עדיין מבד הוא המלך!!!!!

                                מה מלך? מה מלך? גם לא נסיך... אברהם פריד זה הדבר

                                צביקה המלךצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • נטו מוזיקהנ נטו מוזיקה

                                  @הרבנית אמר בגדול הזמר החסידי:

                                  אבל עדיין מבד הוא המלך!!!!!

                                  מה מלך? מה מלך? גם לא נסיך... אברהם פריד זה הדבר

                                  צביקה המלךצ מנותק
                                  צביקה המלךצ מנותק
                                  צביקה המלך
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #23

                                  @נטו-מוזיקה
                                  אני גם בדעה הזו - שבן דוד המלך[אפילו שהצבעתי לשוואקי נדמה לי]
                                  נטו כי הוא המבוגר מכולם!!

                                  רוצים להיות מעודכנים בסקופים הכי חמים ישירות למייל? הצטרפו- 125478music@gmail.com מיוזיק סקופ

                                  נטו מוזיקהנ ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • צביקה המלךצ צביקה המלך

                                    @נטו-מוזיקה
                                    אני גם בדעה הזו - שבן דוד המלך[אפילו שהצבעתי לשוואקי נדמה לי]
                                    נטו כי הוא המבוגר מכולם!!

                                    נטו מוזיקהנ מנותק
                                    נטו מוזיקהנ מנותק
                                    נטו מוזיקה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #24

                                    @צביקה-המלך מה הקשר הגיל... אברהם פריד זמר, חזן, פשוט יש לו את זה, הקול שלו משתבח משנה לשנה...

                                    אחות קטנהא ילד חוכםי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    1
                                    • נטו מוזיקהנ נטו מוזיקה

                                      @צביקה-המלך מה הקשר הגיל... אברהם פריד זמר, חזן, פשוט יש לו את זה, הקול שלו משתבח משנה לשנה...

                                      אחות קטנהא מנותק
                                      אחות קטנהא מנותק
                                      אחות קטנה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #25

                                      @נטו-מוזיקה אמר בגדול הזמר החסידי:

                                      משתבח משנה לשנה...

                                      נו נו הגיל אחרי הכל עושה את שלו תשמע/י ביצועים של פריד או של כל זמר אחר לפני 10 15 שנה ותדבר/י אחרת

                                      החיים מנגינה!
                                      התדעו להלחינה?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • נטו מוזיקהנ נטו מוזיקה

                                        @צביקה-המלך מה הקשר הגיל... אברהם פריד זמר, חזן, פשוט יש לו את זה, הקול שלו משתבח משנה לשנה...

                                        ילד חוכםי מנותק
                                        ילד חוכםי מנותק
                                        ילד חוכם
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ילד חוכם
                                        #26

                                        @נטו-מוזיקה אמר בגדול הזמר החסידי:

                                        הקול שלו משתבח משנה לשנה...

                                        אני דיי בספק...

                                        אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • ילד חוכםי ילד חוכם

                                          @נטו-מוזיקה אמר בגדול הזמר החסידי:

                                          הקול שלו משתבח משנה לשנה...

                                          אני דיי בספק...

                                          אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'ית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #27

                                          @ילד-חוכם אמר בגדול הזמר החסידי:

                                          @נטו-מוזיקה אמר בגדול הזמר החסידי:

                                          הקול שלו משתבח משנה לשנה...

                                          אני דיי בספק...

                                          כל ה'מעריצים' לא רואים חסרונות..וגם החיסרון הוא יתרון בשבילם...
                                          למה לא?..
                                          כל עוד הם נהנים...

                                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                          ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול