דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. הצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם

הצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
196 פוסטים 63 כותבים 18.9k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש שוליים צרים

    לתשומת לב, עשיתי רשימה של השירים של הקליינבריז במצעד השנתי של קול חי מיוזיק
    מקום 1: ימה
    מקום 3: חושב על ירושלים
    מקום 5: טאטאלע
    מקום 7 - אהבת תורה
    מקום 11 - יש לי טאטע
    מקום 12 - גרש את העצבות
    מקום 18 - ומתקדש
    מקום 19 - לכו למים
    20 - טוב הבעל שם טוב

    תשעה מתוך 20 - מספר פשוט מדהים, על זה נאמר - מלכי המיינסטרים.

    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #98

    @שוליים-צרים זוג אחלה וכל השירים שהיו במצעד הגיע להם
    שימשיכו להוציא את השירים הכי טובים
    ו@ac1 כל הכבוד שאתה עושה לחבר שלך מתחת לאף זה הכי טוב אני מאשרת לך לעשות לו מתחת לאף

    "קשה לשכוח אנשים
    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

    ac1A 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • ac1A ac1

      מישהו יודע איך אפשר להשיג את אלי קליין ואיצי ברי?
      יש לי חבר שיש לו חומרים ממש טובים שהוא כותב וגם מלחין וגם יש לו קול מפחיד ורצינו לנסות לבדוק איתם מה אפשר לעשות עם זה...

      ב. ב.ב מנותק
      ב. ב.ב מנותק
      ב. ב.
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #99

      @ac1 יש להם מייל משותף
      kleinberrymusic@gmail.com

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ש שוליים צרים

        לתשומת לב, עשיתי רשימה של השירים של הקליינבריז במצעד השנתי של קול חי מיוזיק
        מקום 1: ימה
        מקום 3: חושב על ירושלים
        מקום 5: טאטאלע
        מקום 7 - אהבת תורה
        מקום 11 - יש לי טאטע
        מקום 12 - גרש את העצבות
        מקום 18 - ומתקדש
        מקום 19 - לכו למים
        20 - טוב הבעל שם טוב

        תשעה מתוך 20 - מספר פשוט מדהים, על זה נאמר - מלכי המיינסטרים.

        ב. ב.ב מנותק
        ב. ב.ב מנותק
        ב. ב.
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #100

        @שוליים-צרים אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:

        לתשומת לב, עשיתי רשימה של השירים של הקליינבריז במצעד השנתי של קול חי מיוזיק
        מקום 1: ימה
        מקום 3: חושב על ירושלים
        מקום 5: טאטאלע
        מקום 7 - אהבת תורה
        מקום 11 - יש לי טאטע
        מקום 12 - גרש את העצבות
        מקום 18 - ומתקדש
        מקום 19 - לכו למים
        20 - טוב הבעל שם טוב

        תשעה מתוך 20 - מספר פשוט מדהים, על זה נאמר - מלכי המיינסטרים.

        מטורףףף
        עד כמה שזכור לי גם שנה שעברה היה להם כמות מכובדת של שירים במצעד...
        מעניין לבדוק אם הם עלו או ירדו?..

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • המחבל המחופשה המחבל המחופש

          @שוליים-צרים זוג אחלה וכל השירים שהיו במצעד הגיע להם
          שימשיכו להוציא את השירים הכי טובים
          ו@ac1 כל הכבוד שאתה עושה לחבר שלך מתחת לאף זה הכי טוב אני מאשרת לך לעשות לו מתחת לאף

          ac1A מנותק
          ac1A מנותק
          ac1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #101

          @המחבל-המחופש מה לעשות...😉
          זה האופציה היחידה לקדם אותו

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • המחבל המחופשה המחבל המחופש

            @שוליים-צרים זוג אחלה וכל השירים שהיו במצעד הגיע להם
            שימשיכו להוציא את השירים הכי טובים
            ו@ac1 כל הכבוד שאתה עושה לחבר שלך מתחת לאף זה הכי טוב אני מאשרת לך לעשות לו מתחת לאף

            ac1A מנותק
            ac1A מנותק
            ac1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #102
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שוליים צרים

              לתשומת לב, עשיתי רשימה של השירים של הקליינבריז במצעד השנתי של קול חי מיוזיק
              מקום 1: ימה
              מקום 3: חושב על ירושלים
              מקום 5: טאטאלע
              מקום 7 - אהבת תורה
              מקום 11 - יש לי טאטע
              מקום 12 - גרש את העצבות
              מקום 18 - ומתקדש
              מקום 19 - לכו למים
              20 - טוב הבעל שם טוב

              תשעה מתוך 20 - מספר פשוט מדהים, על זה נאמר - מלכי המיינסטרים.

              אחות קטנהא מנותק
              אחות קטנהא מנותק
              אחות קטנה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #103

              @שוליים-צרים בקול פליי היה 8 ובקול ברמה במצעד של @סקופר היה 7 בכיכר היה 3 (מתוך 5) ובחדרי פרסמו רק שיר אחד וגם הוא שלהם

              החיים מנגינה!
              התדעו להלחינה?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מיאה ב.מ מנותק
                מיאה ב.מ מנותק
                מיאה ב.
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #104

                מחר בתוכנית של אלי קליין בקול חי מיוזיק יתארח איצי ברי אצל אלי לסיקור נרחב על שירי פריד היו בהאזנה...

                "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • השקדןה מנותק
                  השקדןה מנותק
                  השקדן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #105

                  רובי בנט עם איצי ברי בעבודות חדשות.jpg
                  רובי בנט עם איצי ברי בעבודות חדשות

                  זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
                  במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מיאה ב.מ מנותק
                    מיאה ב.מ מנותק
                    מיאה ב.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיאה ב.
                    #106

                    https://www.youtube.com/watch?v=yNoanv6PTMw

                    לראשונה איצי ברי נותן את קולו בשירת סולו יחד עם יוסי גרין...- להזיז את ההר

                    "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                    ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מיאה ב.מ מיאה ב.

                      https://www.youtube.com/watch?v=yNoanv6PTMw

                      לראשונה איצי ברי נותן את קולו בשירת סולו יחד עם יוסי גרין...- להזיז את ההר

                      ב. ב.ב מנותק
                      ב. ב.ב מנותק
                      ב. ב.
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #107

                      @מיאה-ב ואוווו
                      איזה סקופפ!
                      והוא שר ממש יפה🙂
                      אהבתי

                      מיאה ב.מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ב. ב.ב ב. ב.

                        @מיאה-ב ואוווו
                        איזה סקופפ!
                        והוא שר ממש יפה🙂
                        אהבתי

                        מיאה ב.מ מנותק
                        מיאה ב.מ מנותק
                        מיאה ב.
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיאה ב.
                        #108

                        @ב-ב אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:

                        @מיאה-ב ואוווו
                        איזה סקופפ!
                        והוא שר ממש יפה🙂
                        אהבתי

                        דווקא התלבטתי אם לעלות אותו כי הקהל פה פחות יבין באיזה סקופ מדובר... 😉
                        אבל ישר אמרתי מספיק שאת תראי את זה וזה כבר יהיה שווה...
                        ת'כלס זה משהו שלא שומעים עליו כל יום רגילים לראות אותו באולפן מאחורי הקלעים מביא לנו את המיטב...
                        אבל כאן הוא הפתיע ובגדול ובכלל יוסי גרין שם ---

                        "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מיוזיקפוןמ מנותק
                          מיוזיקפוןמ מנותק
                          מיוזיקפון
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #109

                          אני גם ממש אהבתי איך שהוא שר
                          אבל לא הבנתי את המילים
                          משהו יכול לכתוב תרגום?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ברוריהב מנותק
                            ברוריהב מנותק
                            ברוריה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #110

                            דווקא לא אהבתי את השיר הזה אולי בגלל שהוא באנגלית אני לא כל כך אוהבת שירים באנגלית

                            שירה מעומק הנשמה

                            המשגיחה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ברוריהב ברוריה

                              דווקא לא אהבתי את השיר הזה אולי בגלל שהוא באנגלית אני לא כל כך אוהבת שירים באנגלית

                              המשגיחה מנותק
                              המשגיחה מנותק
                              המשגיח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #111

                              @ברוריה נכון השיר לא וואו
                              אבל הוא שר יפה
                              לא סתם הם מעבדים של כמעט כל זמר שרוצה שיר מושלם

                              כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • יונתן פי מנותק
                                יונתן פי מנותק
                                יונתן פ
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #112

                                כיום הם הכי מוצלחים!!
                                אין ספק יש את אלחנן אלחדד גם מוכשר אבל הוא מוציא להיטים לא בתדירות שלהם פשוט חבר'ה פצצות

                                כשאין אמונה אין תשובות!
                                כשיש אמונה אין שאלות!
                                חפץ חיים.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • המשגיחה המשגיח

                                  @ברוריה נכון השיר לא וואו
                                  אבל הוא שר יפה
                                  לא סתם הם מעבדים של כמעט כל זמר שרוצה שיר מושלם

                                  כ.פ.כ מנותק
                                  כ.פ.כ מנותק
                                  כ.פ.
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #113

                                  @המשגיח אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:

                                  @ברוריה נכון השיר לא וואו
                                  אבל הוא שר יפה
                                  לא סתם הם מעבדים של כמעט כל זמר שרוצה שיר מושלם

                                  המנגינה מעניינת
                                  סגנון ישן מאוד מאוד, הזכיר לי את השירים ממש מפעם..........

                                  האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                  הגדול מכולםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • כ.פ.כ כ.פ.

                                    @המשגיח אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:

                                    @ברוריה נכון השיר לא וואו
                                    אבל הוא שר יפה
                                    לא סתם הם מעבדים של כמעט כל זמר שרוצה שיר מושלם

                                    המנגינה מעניינת
                                    סגנון ישן מאוד מאוד, הזכיר לי את השירים ממש מפעם..........

                                    הגדול מכולםה מנותק
                                    הגדול מכולםה מנותק
                                    הגדול מכולם
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #114

                                    @כ-מה זה 'פעם' ומה זה ''ממש מפעם'' 🙄 🙄

                                    כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • הגדול מכולםה הגדול מכולם

                                      @כ-מה זה 'פעם' ומה זה ''ממש מפעם'' 🙄 🙄

                                      כ.פ.כ מנותק
                                      כ.פ.כ מנותק
                                      כ.פ.
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #115

                                      @הגדול-מכולם אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:

                                      @כ-מה זה 'פעם' ומה זה ''ממש מפעם'' 🙄 🙄

                                      😊
                                      לא יודע בדיוק
                                      מה שבטוח זה לא סגנון מוכר היום.

                                      האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                      משה ברוורמןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • כ.פ.כ כ.פ.

                                        @הגדול-מכולם אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:

                                        @כ-מה זה 'פעם' ומה זה ''ממש מפעם'' 🙄 🙄

                                        😊
                                        לא יודע בדיוק
                                        מה שבטוח זה לא סגנון מוכר היום.

                                        משה ברוורמןמ מנותק
                                        משה ברוורמןמ מנותק
                                        משה ברוורמן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #116

                                        @כ-פ צריכים לאמר את האמת,
                                        מוכשרים הם וודאי, וכשהם רוצים לעבד שיר ברמה גבוהה הם יודעים לעשות את זה,
                                        אבל מה לעשות שמה שכולם לוקחים אותם זה כנראה בגלל המחיר, ובעיקר בגלל המהירות!!
                                        והתוצאה היא בהתאם, משעממת, חלשה מאוד, עיבודים חיוורים, פתיחים שחוזרים על עצמם,
                                        ורק ששומעים שני שניות מהפתיח אתה יכול לראות שזה הם,
                                        מה שעולה לי בראש עכשיו זה מה שהם עיבדו [והלחינו] לדיסקים של נפתלי קמפה,עיבודים פח!
                                        אבל יש יוצאים מין הכלל לדוגמא, מי שישמע את העיבודים שלהם בדיסק האחרון של אידיש נחת, כן יראה גיוון חדשנות מקוריות, ורמה גבוהה!!!!!!!!
                                        אבל זה הכל שאלה של ממון וזמן.... [כנראה]...
                                        איפה הם, ואיפה הקלאסיקות של משה לאופר, הנועזות והדרמטיות של מונה רוזנבלום הגאון!
                                        והשובבות של יואלי דיקמן [הא.. וגם אלי לאופר, וישראל לאם ו....]

                                        דרך אגב,
                                        ממליץ לכל מי שמעוניין לשמוע , עיבוד , מהו,
                                        שישמע את השיר של בערי וובר בדיסק שלו אגודה אחת , לעתיד לבוא, שזה יצירה ענקית!!!!
                                        שלא קיבלה את מקומה בכלל.... לשמוע עד הסוף כמה פעמים ולהקשיב לעיבוד .. איזה עיבוד.... פשוט עיבוד שמעצב את השיר מתחילתו ועד סופו,
                                        דרך אגב המילים הם מגמרא שבת ...

                                        מתויגתמ מוזיקלי 3מ מיוזיקפוןמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                        2
                                        • משה ברוורמןמ משה ברוורמן

                                          @כ-פ צריכים לאמר את האמת,
                                          מוכשרים הם וודאי, וכשהם רוצים לעבד שיר ברמה גבוהה הם יודעים לעשות את זה,
                                          אבל מה לעשות שמה שכולם לוקחים אותם זה כנראה בגלל המחיר, ובעיקר בגלל המהירות!!
                                          והתוצאה היא בהתאם, משעממת, חלשה מאוד, עיבודים חיוורים, פתיחים שחוזרים על עצמם,
                                          ורק ששומעים שני שניות מהפתיח אתה יכול לראות שזה הם,
                                          מה שעולה לי בראש עכשיו זה מה שהם עיבדו [והלחינו] לדיסקים של נפתלי קמפה,עיבודים פח!
                                          אבל יש יוצאים מין הכלל לדוגמא, מי שישמע את העיבודים שלהם בדיסק האחרון של אידיש נחת, כן יראה גיוון חדשנות מקוריות, ורמה גבוהה!!!!!!!!
                                          אבל זה הכל שאלה של ממון וזמן.... [כנראה]...
                                          איפה הם, ואיפה הקלאסיקות של משה לאופר, הנועזות והדרמטיות של מונה רוזנבלום הגאון!
                                          והשובבות של יואלי דיקמן [הא.. וגם אלי לאופר, וישראל לאם ו....]

                                          דרך אגב,
                                          ממליץ לכל מי שמעוניין לשמוע , עיבוד , מהו,
                                          שישמע את השיר של בערי וובר בדיסק שלו אגודה אחת , לעתיד לבוא, שזה יצירה ענקית!!!!
                                          שלא קיבלה את מקומה בכלל.... לשמוע עד הסוף כמה פעמים ולהקשיב לעיבוד .. איזה עיבוד.... פשוט עיבוד שמעצב את השיר מתחילתו ועד סופו,
                                          דרך אגב המילים הם מגמרא שבת ...

                                          מתויגתמ מנותק
                                          מתויגתמ מנותק
                                          מתויגת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #117

                                          @משה-ברוורמן אבל זה לא רק הם.
                                          גם עיבוד של יואלי דיקמן מזהים ברגע.

                                          לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                                          ושנים לנקות ולסדר אותם.

                                          משה ברוורמןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול