-
@שוליים-צרים זוג אחלה וכל השירים שהיו במצעד הגיע להם
שימשיכו להוציא את השירים הכי טובים
ו@ac1 כל הכבוד שאתה עושה לחבר שלך מתחת לאף זה הכי טוב אני מאשרת לך לעשות לו מתחת לאף@המחבל-המחופש מה לעשות...

זה האופציה היחידה לקדם אותו -
@שוליים-צרים זוג אחלה וכל השירים שהיו במצעד הגיע להם
שימשיכו להוציא את השירים הכי טובים
ו@ac1 כל הכבוד שאתה עושה לחבר שלך מתחת לאף זה הכי טוב אני מאשרת לך לעשות לו מתחת לאף -
לתשומת לב, עשיתי רשימה של השירים של הקליינבריז במצעד השנתי של קול חי מיוזיק
מקום 1: ימה
מקום 3: חושב על ירושלים
מקום 5: טאטאלע
מקום 7 - אהבת תורה
מקום 11 - יש לי טאטע
מקום 12 - גרש את העצבות
מקום 18 - ומתקדש
מקום 19 - לכו למים
20 - טוב הבעל שם טובתשעה מתוך 20 - מספר פשוט מדהים, על זה נאמר - מלכי המיינסטרים.
@שוליים-צרים בקול פליי היה 8 ובקול ברמה במצעד של @סקופר היה 7 בכיכר היה 3 (מתוך 5) ובחדרי פרסמו רק שיר אחד וגם הוא שלהם
-
https://www.youtube.com/watch?v=yNoanv6PTMw
לראשונה איצי ברי נותן את קולו בשירת סולו יחד עם יוסי גרין...- להזיז את ההר
@מיאה-ב ואוווו
איזה סקופפ!
והוא שר ממש יפה
אהבתי -
@ב-ב אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:
@מיאה-ב ואוווו
איזה סקופפ!
והוא שר ממש יפה
אהבתידווקא התלבטתי אם לעלות אותו כי הקהל פה פחות יבין באיזה סקופ מדובר...

אבל ישר אמרתי מספיק שאת תראי את זה וזה כבר יהיה שווה...
ת'כלס זה משהו שלא שומעים עליו כל יום רגילים לראות אותו באולפן מאחורי הקלעים מביא לנו את המיטב...
אבל כאן הוא הפתיע ובגדול ובכלל יוסי גרין שם --- -
דווקא לא אהבתי את השיר הזה אולי בגלל שהוא באנגלית אני לא כל כך אוהבת שירים באנגלית
-
כיום הם הכי מוצלחים!!
אין ספק יש את אלחנן אלחדד גם מוכשר אבל הוא מוציא להיטים לא בתדירות שלהם פשוט חבר'ה פצצות -
@המשגיח אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:
@ברוריה נכון השיר לא וואו
אבל הוא שר יפה
לא סתם הם מעבדים של כמעט כל זמר שרוצה שיר מושלםהמנגינה מעניינת
סגנון ישן מאוד מאוד, הזכיר לי את השירים ממש מפעם.......... -
@המשגיח אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:
@ברוריה נכון השיר לא וואו
אבל הוא שר יפה
לא סתם הם מעבדים של כמעט כל זמר שרוצה שיר מושלםהמנגינה מעניינת
סגנון ישן מאוד מאוד, הזכיר לי את השירים ממש מפעם..........@כ-מה זה 'פעם' ומה זה ''ממש מפעם''

-
@כ-מה זה 'פעם' ומה זה ''ממש מפעם''

@הגדול-מכולם אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:
@כ-מה זה 'פעם' ומה זה ''ממש מפעם''


לא יודע בדיוק
מה שבטוח זה לא סגנון מוכר היום. -
@הגדול-מכולם אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:
@כ-מה זה 'פעם' ומה זה ''ממש מפעם''


לא יודע בדיוק
מה שבטוח זה לא סגנון מוכר היום.@כ-פ צריכים לאמר את האמת,
מוכשרים הם וודאי, וכשהם רוצים לעבד שיר ברמה גבוהה הם יודעים לעשות את זה,
אבל מה לעשות שמה שכולם לוקחים אותם זה כנראה בגלל המחיר, ובעיקר בגלל המהירות!!
והתוצאה היא בהתאם, משעממת, חלשה מאוד, עיבודים חיוורים, פתיחים שחוזרים על עצמם,
ורק ששומעים שני שניות מהפתיח אתה יכול לראות שזה הם,
מה שעולה לי בראש עכשיו זה מה שהם עיבדו [והלחינו] לדיסקים של נפתלי קמפה,עיבודים פח!
אבל יש יוצאים מין הכלל לדוגמא, מי שישמע את העיבודים שלהם בדיסק האחרון של אידיש נחת, כן יראה גיוון חדשנות מקוריות, ורמה גבוהה!!!!!!!!
אבל זה הכל שאלה של ממון וזמן.... [כנראה]...
איפה הם, ואיפה הקלאסיקות של משה לאופר, הנועזות והדרמטיות של מונה רוזנבלום הגאון!
והשובבות של יואלי דיקמן [הא.. וגם אלי לאופר, וישראל לאם ו....]דרך אגב,
ממליץ לכל מי שמעוניין לשמוע , עיבוד , מהו,
שישמע את השיר של בערי וובר בדיסק שלו אגודה אחת , לעתיד לבוא, שזה יצירה ענקית!!!!
שלא קיבלה את מקומה בכלל.... לשמוע עד הסוף כמה פעמים ולהקשיב לעיבוד .. איזה עיבוד.... פשוט עיבוד שמעצב את השיר מתחילתו ועד סופו,
דרך אגב המילים הם מגמרא שבת ... -
@כ-פ צריכים לאמר את האמת,
מוכשרים הם וודאי, וכשהם רוצים לעבד שיר ברמה גבוהה הם יודעים לעשות את זה,
אבל מה לעשות שמה שכולם לוקחים אותם זה כנראה בגלל המחיר, ובעיקר בגלל המהירות!!
והתוצאה היא בהתאם, משעממת, חלשה מאוד, עיבודים חיוורים, פתיחים שחוזרים על עצמם,
ורק ששומעים שני שניות מהפתיח אתה יכול לראות שזה הם,
מה שעולה לי בראש עכשיו זה מה שהם עיבדו [והלחינו] לדיסקים של נפתלי קמפה,עיבודים פח!
אבל יש יוצאים מין הכלל לדוגמא, מי שישמע את העיבודים שלהם בדיסק האחרון של אידיש נחת, כן יראה גיוון חדשנות מקוריות, ורמה גבוהה!!!!!!!!
אבל זה הכל שאלה של ממון וזמן.... [כנראה]...
איפה הם, ואיפה הקלאסיקות של משה לאופר, הנועזות והדרמטיות של מונה רוזנבלום הגאון!
והשובבות של יואלי דיקמן [הא.. וגם אלי לאופר, וישראל לאם ו....]דרך אגב,
ממליץ לכל מי שמעוניין לשמוע , עיבוד , מהו,
שישמע את השיר של בערי וובר בדיסק שלו אגודה אחת , לעתיד לבוא, שזה יצירה ענקית!!!!
שלא קיבלה את מקומה בכלל.... לשמוע עד הסוף כמה פעמים ולהקשיב לעיבוד .. איזה עיבוד.... פשוט עיבוד שמעצב את השיר מתחילתו ועד סופו,
דרך אגב המילים הם מגמרא שבת ...@משה-ברוורמן אבל זה לא רק הם.
גם עיבוד של יואלי דיקמן מזהים ברגע. -
@כ-פ צריכים לאמר את האמת,
מוכשרים הם וודאי, וכשהם רוצים לעבד שיר ברמה גבוהה הם יודעים לעשות את זה,
אבל מה לעשות שמה שכולם לוקחים אותם זה כנראה בגלל המחיר, ובעיקר בגלל המהירות!!
והתוצאה היא בהתאם, משעממת, חלשה מאוד, עיבודים חיוורים, פתיחים שחוזרים על עצמם,
ורק ששומעים שני שניות מהפתיח אתה יכול לראות שזה הם,
מה שעולה לי בראש עכשיו זה מה שהם עיבדו [והלחינו] לדיסקים של נפתלי קמפה,עיבודים פח!
אבל יש יוצאים מין הכלל לדוגמא, מי שישמע את העיבודים שלהם בדיסק האחרון של אידיש נחת, כן יראה גיוון חדשנות מקוריות, ורמה גבוהה!!!!!!!!
אבל זה הכל שאלה של ממון וזמן.... [כנראה]...
איפה הם, ואיפה הקלאסיקות של משה לאופר, הנועזות והדרמטיות של מונה רוזנבלום הגאון!
והשובבות של יואלי דיקמן [הא.. וגם אלי לאופר, וישראל לאם ו....]דרך אגב,
ממליץ לכל מי שמעוניין לשמוע , עיבוד , מהו,
שישמע את השיר של בערי וובר בדיסק שלו אגודה אחת , לעתיד לבוא, שזה יצירה ענקית!!!!
שלא קיבלה את מקומה בכלל.... לשמוע עד הסוף כמה פעמים ולהקשיב לעיבוד .. איזה עיבוד.... פשוט עיבוד שמעצב את השיר מתחילתו ועד סופו,
דרך אגב המילים הם מגמרא שבת ... -
@משה-ברוורמן אבל זה לא רק הם.
גם עיבוד של יואלי דיקמן מזהים ברגע.@מתויגת מזהים את הרמה והסגנון..
ולא את החיוורות... -
לדעתי קליינבריז כשהם רוצים-הם מפגינים יכולות גם באלקטרוני וגם בכלים חיים ויש להם עיבודים טובים ממש. בפרט, אם האומן/ זמר מוציא אותם מחוץ לקופסא(כמו דוד בן ארזה שאת כל השירים שלו הם עיבדו, פרט לאחרון)
מה שכן, בניגוד ללפני 3-4 שנים שאז זו הייתה תקופת "תור הזהב" שלהם והם היו הבלעדיים וממש פרחו, היום נכנסו שחקנים אחרים לשוק: האחים שריקי לא פחות טובים מהם(יש לי הכל, להיות שלם, סופות...) שמואל כהן(אתה תשיר)אהרלה נחשוני וכו..
כל מעבד מביא סגנון אחר למוזיקה ואנשים אוהבים יותר גיוון מאשר עיבודים גנריים , אפילו אם הם טובים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
