דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. הצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם

הצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
196 פוסטים 63 כותבים 18.9k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מיאה ב.מ מנותק
    מיאה ב.מ מנותק
    מיאה ב.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיאה ב.
    #106

    https://www.youtube.com/watch?v=yNoanv6PTMw

    לראשונה איצי ברי נותן את קולו בשירת סולו יחד עם יוסי גרין...- להזיז את ההר

    "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

    ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מיאה ב.מ מיאה ב.

      https://www.youtube.com/watch?v=yNoanv6PTMw

      לראשונה איצי ברי נותן את קולו בשירת סולו יחד עם יוסי גרין...- להזיז את ההר

      ב. ב.ב מנותק
      ב. ב.ב מנותק
      ב. ב.
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #107

      @מיאה-ב ואוווו
      איזה סקופפ!
      והוא שר ממש יפה🙂
      אהבתי

      מיאה ב.מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ב. ב.ב ב. ב.

        @מיאה-ב ואוווו
        איזה סקופפ!
        והוא שר ממש יפה🙂
        אהבתי

        מיאה ב.מ מנותק
        מיאה ב.מ מנותק
        מיאה ב.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיאה ב.
        #108

        @ב-ב אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:

        @מיאה-ב ואוווו
        איזה סקופפ!
        והוא שר ממש יפה🙂
        אהבתי

        דווקא התלבטתי אם לעלות אותו כי הקהל פה פחות יבין באיזה סקופ מדובר... 😉
        אבל ישר אמרתי מספיק שאת תראי את זה וזה כבר יהיה שווה...
        ת'כלס זה משהו שלא שומעים עליו כל יום רגילים לראות אותו באולפן מאחורי הקלעים מביא לנו את המיטב...
        אבל כאן הוא הפתיע ובגדול ובכלל יוסי גרין שם ---

        "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מיוזיקפוןמ מנותק
          מיוזיקפוןמ מנותק
          מיוזיקפון
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #109

          אני גם ממש אהבתי איך שהוא שר
          אבל לא הבנתי את המילים
          משהו יכול לכתוב תרגום?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ברוריהב מנותק
            ברוריהב מנותק
            ברוריה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #110

            דווקא לא אהבתי את השיר הזה אולי בגלל שהוא באנגלית אני לא כל כך אוהבת שירים באנגלית

            שירה מעומק הנשמה

            המשגיחה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ברוריהב ברוריה

              דווקא לא אהבתי את השיר הזה אולי בגלל שהוא באנגלית אני לא כל כך אוהבת שירים באנגלית

              המשגיחה מנותק
              המשגיחה מנותק
              המשגיח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #111

              @ברוריה נכון השיר לא וואו
              אבל הוא שר יפה
              לא סתם הם מעבדים של כמעט כל זמר שרוצה שיר מושלם

              כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • יונתן פי מנותק
                יונתן פי מנותק
                יונתן פ
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #112

                כיום הם הכי מוצלחים!!
                אין ספק יש את אלחנן אלחדד גם מוכשר אבל הוא מוציא להיטים לא בתדירות שלהם פשוט חבר'ה פצצות

                כשאין אמונה אין תשובות!
                כשיש אמונה אין שאלות!
                חפץ חיים.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • המשגיחה המשגיח

                  @ברוריה נכון השיר לא וואו
                  אבל הוא שר יפה
                  לא סתם הם מעבדים של כמעט כל זמר שרוצה שיר מושלם

                  כ.פ.כ מנותק
                  כ.פ.כ מנותק
                  כ.פ.
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #113

                  @המשגיח אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:

                  @ברוריה נכון השיר לא וואו
                  אבל הוא שר יפה
                  לא סתם הם מעבדים של כמעט כל זמר שרוצה שיר מושלם

                  המנגינה מעניינת
                  סגנון ישן מאוד מאוד, הזכיר לי את השירים ממש מפעם..........

                  האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                  הגדול מכולםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • כ.פ.כ כ.פ.

                    @המשגיח אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:

                    @ברוריה נכון השיר לא וואו
                    אבל הוא שר יפה
                    לא סתם הם מעבדים של כמעט כל זמר שרוצה שיר מושלם

                    המנגינה מעניינת
                    סגנון ישן מאוד מאוד, הזכיר לי את השירים ממש מפעם..........

                    הגדול מכולםה מנותק
                    הגדול מכולםה מנותק
                    הגדול מכולם
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #114

                    @כ-מה זה 'פעם' ומה זה ''ממש מפעם'' 🙄 🙄

                    כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • הגדול מכולםה הגדול מכולם

                      @כ-מה זה 'פעם' ומה זה ''ממש מפעם'' 🙄 🙄

                      כ.פ.כ מנותק
                      כ.פ.כ מנותק
                      כ.פ.
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #115

                      @הגדול-מכולם אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:

                      @כ-מה זה 'פעם' ומה זה ''ממש מפעם'' 🙄 🙄

                      😊
                      לא יודע בדיוק
                      מה שבטוח זה לא סגנון מוכר היום.

                      האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                      משה ברוורמןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • כ.פ.כ כ.פ.

                        @הגדול-מכולם אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:

                        @כ-מה זה 'פעם' ומה זה ''ממש מפעם'' 🙄 🙄

                        😊
                        לא יודע בדיוק
                        מה שבטוח זה לא סגנון מוכר היום.

                        משה ברוורמןמ מנותק
                        משה ברוורמןמ מנותק
                        משה ברוורמן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #116

                        @כ-פ צריכים לאמר את האמת,
                        מוכשרים הם וודאי, וכשהם רוצים לעבד שיר ברמה גבוהה הם יודעים לעשות את זה,
                        אבל מה לעשות שמה שכולם לוקחים אותם זה כנראה בגלל המחיר, ובעיקר בגלל המהירות!!
                        והתוצאה היא בהתאם, משעממת, חלשה מאוד, עיבודים חיוורים, פתיחים שחוזרים על עצמם,
                        ורק ששומעים שני שניות מהפתיח אתה יכול לראות שזה הם,
                        מה שעולה לי בראש עכשיו זה מה שהם עיבדו [והלחינו] לדיסקים של נפתלי קמפה,עיבודים פח!
                        אבל יש יוצאים מין הכלל לדוגמא, מי שישמע את העיבודים שלהם בדיסק האחרון של אידיש נחת, כן יראה גיוון חדשנות מקוריות, ורמה גבוהה!!!!!!!!
                        אבל זה הכל שאלה של ממון וזמן.... [כנראה]...
                        איפה הם, ואיפה הקלאסיקות של משה לאופר, הנועזות והדרמטיות של מונה רוזנבלום הגאון!
                        והשובבות של יואלי דיקמן [הא.. וגם אלי לאופר, וישראל לאם ו....]

                        דרך אגב,
                        ממליץ לכל מי שמעוניין לשמוע , עיבוד , מהו,
                        שישמע את השיר של בערי וובר בדיסק שלו אגודה אחת , לעתיד לבוא, שזה יצירה ענקית!!!!
                        שלא קיבלה את מקומה בכלל.... לשמוע עד הסוף כמה פעמים ולהקשיב לעיבוד .. איזה עיבוד.... פשוט עיבוד שמעצב את השיר מתחילתו ועד סופו,
                        דרך אגב המילים הם מגמרא שבת ...

                        מתויגתמ מוזיקלי 3מ מיוזיקפוןמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                        2
                        • משה ברוורמןמ משה ברוורמן

                          @כ-פ צריכים לאמר את האמת,
                          מוכשרים הם וודאי, וכשהם רוצים לעבד שיר ברמה גבוהה הם יודעים לעשות את זה,
                          אבל מה לעשות שמה שכולם לוקחים אותם זה כנראה בגלל המחיר, ובעיקר בגלל המהירות!!
                          והתוצאה היא בהתאם, משעממת, חלשה מאוד, עיבודים חיוורים, פתיחים שחוזרים על עצמם,
                          ורק ששומעים שני שניות מהפתיח אתה יכול לראות שזה הם,
                          מה שעולה לי בראש עכשיו זה מה שהם עיבדו [והלחינו] לדיסקים של נפתלי קמפה,עיבודים פח!
                          אבל יש יוצאים מין הכלל לדוגמא, מי שישמע את העיבודים שלהם בדיסק האחרון של אידיש נחת, כן יראה גיוון חדשנות מקוריות, ורמה גבוהה!!!!!!!!
                          אבל זה הכל שאלה של ממון וזמן.... [כנראה]...
                          איפה הם, ואיפה הקלאסיקות של משה לאופר, הנועזות והדרמטיות של מונה רוזנבלום הגאון!
                          והשובבות של יואלי דיקמן [הא.. וגם אלי לאופר, וישראל לאם ו....]

                          דרך אגב,
                          ממליץ לכל מי שמעוניין לשמוע , עיבוד , מהו,
                          שישמע את השיר של בערי וובר בדיסק שלו אגודה אחת , לעתיד לבוא, שזה יצירה ענקית!!!!
                          שלא קיבלה את מקומה בכלל.... לשמוע עד הסוף כמה פעמים ולהקשיב לעיבוד .. איזה עיבוד.... פשוט עיבוד שמעצב את השיר מתחילתו ועד סופו,
                          דרך אגב המילים הם מגמרא שבת ...

                          מתויגתמ מנותק
                          מתויגתמ מנותק
                          מתויגת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #117

                          @משה-ברוורמן אבל זה לא רק הם.
                          גם עיבוד של יואלי דיקמן מזהים ברגע.

                          לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                          ושנים לנקות ולסדר אותם.

                          משה ברוורמןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • משה ברוורמןמ משה ברוורמן

                            @כ-פ צריכים לאמר את האמת,
                            מוכשרים הם וודאי, וכשהם רוצים לעבד שיר ברמה גבוהה הם יודעים לעשות את זה,
                            אבל מה לעשות שמה שכולם לוקחים אותם זה כנראה בגלל המחיר, ובעיקר בגלל המהירות!!
                            והתוצאה היא בהתאם, משעממת, חלשה מאוד, עיבודים חיוורים, פתיחים שחוזרים על עצמם,
                            ורק ששומעים שני שניות מהפתיח אתה יכול לראות שזה הם,
                            מה שעולה לי בראש עכשיו זה מה שהם עיבדו [והלחינו] לדיסקים של נפתלי קמפה,עיבודים פח!
                            אבל יש יוצאים מין הכלל לדוגמא, מי שישמע את העיבודים שלהם בדיסק האחרון של אידיש נחת, כן יראה גיוון חדשנות מקוריות, ורמה גבוהה!!!!!!!!
                            אבל זה הכל שאלה של ממון וזמן.... [כנראה]...
                            איפה הם, ואיפה הקלאסיקות של משה לאופר, הנועזות והדרמטיות של מונה רוזנבלום הגאון!
                            והשובבות של יואלי דיקמן [הא.. וגם אלי לאופר, וישראל לאם ו....]

                            דרך אגב,
                            ממליץ לכל מי שמעוניין לשמוע , עיבוד , מהו,
                            שישמע את השיר של בערי וובר בדיסק שלו אגודה אחת , לעתיד לבוא, שזה יצירה ענקית!!!!
                            שלא קיבלה את מקומה בכלל.... לשמוע עד הסוף כמה פעמים ולהקשיב לעיבוד .. איזה עיבוד.... פשוט עיבוד שמעצב את השיר מתחילתו ועד סופו,
                            דרך אגב המילים הם מגמרא שבת ...

                            מוזיקלי 3מ מנותק
                            מוזיקלי 3מ מנותק
                            מוזיקלי 3
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #118
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מתויגתמ מתויגת

                              @משה-ברוורמן אבל זה לא רק הם.
                              גם עיבוד של יואלי דיקמן מזהים ברגע.

                              משה ברוורמןמ מנותק
                              משה ברוורמןמ מנותק
                              משה ברוורמן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #119

                              @מתויגת מזהים את הרמה והסגנון..
                              ולא את החיוורות...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אנונימיתא מנותק
                                אנונימיתא מנותק
                                אנונימית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #120

                                לדעתי קליינבריז כשהם רוצים-הם מפגינים יכולות גם באלקטרוני וגם בכלים חיים ויש להם עיבודים טובים ממש. בפרט, אם האומן/ זמר מוציא אותם מחוץ לקופסא(כמו דוד בן ארזה שאת כל השירים שלו הם עיבדו, פרט לאחרון)
                                מה שכן, בניגוד ללפני 3-4 שנים שאז זו הייתה תקופת "תור הזהב" שלהם והם היו הבלעדיים וממש פרחו, היום נכנסו שחקנים אחרים לשוק: האחים שריקי לא פחות טובים מהם(יש לי הכל, להיות שלם, סופות...) שמואל כהן(אתה תשיר)אהרלה נחשוני וכו..
                                כל מעבד מביא סגנון אחר למוזיקה ואנשים אוהבים יותר גיוון מאשר עיבודים גנריים , אפילו אם הם טובים

                                "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • משה ברוורמןמ משה ברוורמן

                                  @כ-פ צריכים לאמר את האמת,
                                  מוכשרים הם וודאי, וכשהם רוצים לעבד שיר ברמה גבוהה הם יודעים לעשות את זה,
                                  אבל מה לעשות שמה שכולם לוקחים אותם זה כנראה בגלל המחיר, ובעיקר בגלל המהירות!!
                                  והתוצאה היא בהתאם, משעממת, חלשה מאוד, עיבודים חיוורים, פתיחים שחוזרים על עצמם,
                                  ורק ששומעים שני שניות מהפתיח אתה יכול לראות שזה הם,
                                  מה שעולה לי בראש עכשיו זה מה שהם עיבדו [והלחינו] לדיסקים של נפתלי קמפה,עיבודים פח!
                                  אבל יש יוצאים מין הכלל לדוגמא, מי שישמע את העיבודים שלהם בדיסק האחרון של אידיש נחת, כן יראה גיוון חדשנות מקוריות, ורמה גבוהה!!!!!!!!
                                  אבל זה הכל שאלה של ממון וזמן.... [כנראה]...
                                  איפה הם, ואיפה הקלאסיקות של משה לאופר, הנועזות והדרמטיות של מונה רוזנבלום הגאון!
                                  והשובבות של יואלי דיקמן [הא.. וגם אלי לאופר, וישראל לאם ו....]

                                  דרך אגב,
                                  ממליץ לכל מי שמעוניין לשמוע , עיבוד , מהו,
                                  שישמע את השיר של בערי וובר בדיסק שלו אגודה אחת , לעתיד לבוא, שזה יצירה ענקית!!!!
                                  שלא קיבלה את מקומה בכלל.... לשמוע עד הסוף כמה פעמים ולהקשיב לעיבוד .. איזה עיבוד.... פשוט עיבוד שמעצב את השיר מתחילתו ועד סופו,
                                  דרך אגב המילים הם מגמרא שבת ...

                                  מיוזיקפוןמ מנותק
                                  מיוזיקפוןמ מנותק
                                  מיוזיקפון
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #121

                                  @משה-ברוורמן ספציפית אצל קמפה זה מה שהוא רוצה
                                  הוא רוצה שזה ישמע כמו זיץ עם עיבודים מינימלים
                                  הוא גם סיפר פעם בראיון אצל טוקר שהוא לא נותן להם להשתמש בהרבה כלים

                                  משה ברוורמןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מיוזיקפוןמ מיוזיקפון

                                    @משה-ברוורמן ספציפית אצל קמפה זה מה שהוא רוצה
                                    הוא רוצה שזה ישמע כמו זיץ עם עיבודים מינימלים
                                    הוא גם סיפר פעם בראיון אצל טוקר שהוא לא נותן להם להשתמש בהרבה כלים

                                    משה ברוורמןמ מנותק
                                    משה ברוורמןמ מנותק
                                    משה ברוורמן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #122

                                    @מיוזיקפון נכון,
                                    אבל בכל אופן זה מחריד!!!

                                    TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • משה ברוורמןמ משה ברוורמן

                                      @מיוזיקפון נכון,
                                      אבל בכל אופן זה מחריד!!!

                                      TALYT מנותק
                                      TALYT מנותק
                                      TALY
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #123

                                      @משה-ברוורמן
                                      גם אם העיבודים שלהם לא מוצאים חן בעיניך
                                      אתה לא יכול להשתמש בגינויים כאלו
                                      אתה יכול לכתוב שאתה לא התחברת אבל מכאן ועד ל'מחריד'
                                      וחוץ מזה שהם באמת פועלים לפי רצונו של הזמר
                                      צריך לדעת
                                      הם שני מוכשרים באמת
                                      וזה שיש אנשים שלא מתחברים לעיבוד כזה או אחר לא מוריד מערכם.

                                      משה ברוורמןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • TALYT TALY

                                        @משה-ברוורמן
                                        גם אם העיבודים שלהם לא מוצאים חן בעיניך
                                        אתה לא יכול להשתמש בגינויים כאלו
                                        אתה יכול לכתוב שאתה לא התחברת אבל מכאן ועד ל'מחריד'
                                        וחוץ מזה שהם באמת פועלים לפי רצונו של הזמר
                                        צריך לדעת
                                        הם שני מוכשרים באמת
                                        וזה שיש אנשים שלא מתחברים לעיבוד כזה או אחר לא מוריד מערכם.

                                        משה ברוורמןמ מנותק
                                        משה ברוורמןמ מנותק
                                        משה ברוורמן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #124

                                        @TALY הצדק לגמרי איתך,
                                        והשימוש אכן היה ממש שלא במקומו!!!
                                        ועל כך התנצלותי...

                                        ברור שהם צמד של מוכשרים!! חד וחלק...
                                        וכמו שכתבת שעל הסגנון והרמה [לא בפונטציאל] אפשר להתווכח...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • TALYT מנותק
                                          TALYT מנותק
                                          TALY
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #125

                                          היה היום בסטטוס של קול חי מיוזיק
                                          סרטון בו רואים את אלי קליין ואיצי ברי אצל ר' שלמה טויסג
                                          שרים במלווה מלכה בארה"ב
                                          האם יש משהו שיכול להעלות את זה לכאן?

                                          כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול