Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון

זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון

Scheduled Pinned Locked Moved לפי אמנים
600 Posts 161 Posters 96.8k Views 24 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • שלומי 0ש שלומי 0

    @יונה-הכהן 100% מסכים כל הכבוד לו באמת מעריכים מוזיקה חסידית על רמה.
    ואשמח שמשהו יעלה את הקליפ החדש שלו בדרייב.

    יונה הכהןי Offline
    יונה הכהןי Offline
    יונה הכהן
    wrote on last edited by
    #261

    @שלומי-0 מה זה הקליפ החדש המלאך מאתמול?

    1 Reply Last reply
    1
    • יעקב ה.י Offline
      יעקב ה.י Offline
      יעקב ה.
      wrote on last edited by
      #262

      אחלה זמר מטורף,
      מגיע לטונים נהדרים,
      הייתי אווהב אותו מאוד מאוד,
      אם לא היה חסידי.

      אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
      תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

      1 Reply Last reply
      1
      • שלומי 0ש Offline
        שלומי 0ש Offline
        שלומי 0
        wrote on last edited by
        #263

        זה היופי שלו שהוא שר חסידי אם היה שר ישראלי לא היה מענין לא צריך טונים בישראלי.
        למשל בקליפ שלו החדש המלאך ליונה ששאלה

        1 Reply Last reply
        2
        • אחות קטנהא Offline
          אחות קטנהא Offline
          אחות קטנה
          משתמש ותיק
          wrote on last edited by אחות קטנה
          #264

          אפשר את השיר החדש שלו כמלאך להורדה
          מצורף הקישור ליוטיוב
          https://www.youtube.com/watch?v=N8tpJSpUNX4

          החיים מנגינה!
          התדעו להלחינה?

          שרי 0ש 1 Reply Last reply
          1
          • יענקבי Offline
            יענקבי Offline
            יענקב
            wrote on last edited by
            #265

            אין על זאנוויל

            1 Reply Last reply
            2
            • אחות קטנהא אחות קטנה

              אפשר את השיר החדש שלו כמלאך להורדה
              מצורף הקישור ליוטיוב
              https://www.youtube.com/watch?v=N8tpJSpUNX4

              שרי 0ש Offline
              שרי 0ש Offline
              שרי 0
              wrote on last edited by שרי 0
              #266

              @אחות-קטנה המלאך זאנוויל וינברגר להורדה https://send.magicode.me/sendfile/file/4a1f31a50a2****aa5bb5aa1332c57b193d06e8d25e2/view

              מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

              מוטי טבקמ אחות קטנהא 2 Replies Last reply
              1
              • שרי 0ש שרי 0

                @אחות-קטנה המלאך זאנוויל וינברגר להורדה https://send.magicode.me/sendfile/file/4a1f31a50a2****aa5bb5aa1332c57b193d06e8d25e2/view

                מוטי טבקמ Offline
                מוטי טבקמ Offline
                מוטי טבק
                מנהלים
                wrote on last edited by
                #267

                @שרי-0 נא לכתוב מה זה!

                "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

                לואי ארמסטרונג

                צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
                צרו איתי עוד היום קשר!
                motitechpc@gmail.com | 0583293193

                1 Reply Last reply
                0
                • מוישי 2מ מוישי 2

                  לזאנויל (אחד הרבס שלי למוזיקה) יש קול מהמם נכס צאן ברזל שהשם חנן אותו חוץ מהשירה האיכותית שהוא שר

                  ר. כהןר Offline
                  ר. כהןר Offline
                  ר. כהן
                  wrote on last edited by
                  #268

                  @מוישי-2 אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                  ועוד משהוא שאלתם את עצמכם למה יש הכי הרבה פוסטים בנושא זה ??????????

                  בטוח?!?!?!
                  תכפיל בשלוש את הפוסטים שכאן ותקבל את הנושא של ילד הפלא מוטי גרינבוים שלכל הדעות אינו גדול הזמר ...
                  תכפיל בחמש ותקבל את הנושא על יואלי דיקמן שגם לכל הדעות אינו גדול הזמר...
                  תוסיף מאה ותקבל את הנושא על נפתלי קמפה....
                  וכן עוד רבים וטובים....
                  אז ככה שזה ממש לא נראה לי מעיד על משהו.....

                  ''מוזיקה היא כמו אוכל טוב: זמן רב בהכנה, זמן קצר בצריכה''

                  מוישי 2מ 1 Reply Last reply
                  0
                  • שרי 0ש שרי 0

                    @אחות-קטנה המלאך זאנוויל וינברגר להורדה https://send.magicode.me/sendfile/file/4a1f31a50a2****aa5bb5aa1332c57b193d06e8d25e2/view

                    אחות קטנהא Offline
                    אחות קטנהא Offline
                    אחות קטנה
                    משתמש ותיק
                    wrote on last edited by
                    #269

                    @שרי-0 אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                    @אחות-קטנה המלאך זאנוויל וינברגר להורדה https://send.magicode.me/sendfile/file/4a1f31a50a2****aa5bb5aa1332c57b193d06e8d25e2/view

                    שגיאה

                    החיים מנגינה!
                    התדעו להלחינה?

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • מ Offline
                      מ Offline
                      מחשב נייד
                      wrote on last edited by
                      #270
                      This post is deleted!
                      מוח שליט על הלבמ א שלומי 0ש 3 Replies Last reply
                      1
                      • מ מחשב נייד

                        This post is deleted!

                        מוח שליט על הלבמ Offline
                        מוח שליט על הלבמ Offline
                        מוח שליט על הלב
                        wrote on last edited by
                        #271

                        @מחשב-נייד זאנוויל וינברג=אני בטוח שחברי פה יסכימו איתי אז זה הסיכום שלי עליו
                        זאנוויל זמר נפלא יודע לעלות טונים חסידי מופיע כמעט בכל סים שס' או מסכתות עולמיות וכוו' עכשיו יש אנשים שפחות מתחברים אילו והם האנשים שחיים יותר ת המוזיקה המודרנית אני בטוח שאתם מסכימים איתי אבל חסידים שהם פחות על הרשת אז שומעים רק מוזיקה חסידית ואומרים ואאאו איזה שירים יפים

                        אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                        מ 1 Reply Last reply
                        5
                        • ר. כהןר ר. כהן

                          @מוישי-2 אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                          ועוד משהוא שאלתם את עצמכם למה יש הכי הרבה פוסטים בנושא זה ??????????

                          בטוח?!?!?!
                          תכפיל בשלוש את הפוסטים שכאן ותקבל את הנושא של ילד הפלא מוטי גרינבוים שלכל הדעות אינו גדול הזמר ...
                          תכפיל בחמש ותקבל את הנושא על יואלי דיקמן שגם לכל הדעות אינו גדול הזמר...
                          תוסיף מאה ותקבל את הנושא על נפתלי קמפה....
                          וכן עוד רבים וטובים....
                          אז ככה שזה ממש לא נראה לי מעיד על משהו.....

                          מוישי 2מ Offline
                          מוישי 2מ Offline
                          מוישי 2
                          משתמש ותיק
                          wrote on last edited by
                          #272

                          @ר-כהן לא משנה כמעט הכי

                          https://youtu.be/-LeGep_D43c
                          שידור בכורה מחרוזת לג בעומר
                          כנסו והרשמו לערוץ

                          1 Reply Last reply
                          1
                          • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                            @מחשב-נייד זאנוויל וינברג=אני בטוח שחברי פה יסכימו איתי אז זה הסיכום שלי עליו
                            זאנוויל זמר נפלא יודע לעלות טונים חסידי מופיע כמעט בכל סים שס' או מסכתות עולמיות וכוו' עכשיו יש אנשים שפחות מתחברים אילו והם האנשים שחיים יותר ת המוזיקה המודרנית אני בטוח שאתם מסכימים איתי אבל חסידים שהם פחות על הרשת אז שומעים רק מוזיקה חסידית ואומרים ואאאו איזה שירים יפים

                            מ Offline
                            מ Offline
                            מחשב נייד
                            wrote on last edited by
                            #273
                            This post is deleted!
                            מוישי 2מ 1 Reply Last reply
                            0
                            • מ מחשב נייד

                              This post is deleted!

                              מוישי 2מ Offline
                              מוישי 2מ Offline
                              מוישי 2
                              משתמש ותיק
                              wrote on last edited by
                              #274

                              @מחשב-נייד אני חושב גם ככה אבל מי שאוהב אותו סימן שלא נסחף אחרי מודרניזציה

                              https://youtu.be/-LeGep_D43c
                              שידור בכורה מחרוזת לג בעומר
                              כנסו והרשמו לערוץ

                              1 Reply Last reply
                              3
                              • מ מחשב נייד

                                This post is deleted!

                                א Offline
                                א Offline
                                אייזיק
                                wrote on last edited by
                                #275

                                @מחשב-נייד אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                                לא הבנתי מה הסיפור של הקליפ המלאך
                                מלפני איזה שבוע יצא בדיוק אותו מחרוזת, אותו זמר, אותו תזמורת מה ששונה זה רק המקהלה.
                                השירים שזאנוויל שר שם בדיוק אותו דבר אפילו עם אותם יציאות שהוא עושה תמיד.
                                המקהלה גם, כמעט אותם קולות.
                                כאילו עשו העתק הדבק של מלכות ושירה.
                                משהו מבין מה הסיפור פה?

                                שום סיפור
                                שני אירועים שונים, אותה תזמורת ואותו זמר, מה הבעיה ?
                                רצו מחרוזת יפיפיה, אותם עיבודים , למה לא ??
                                רק שים לב שאיכות השמע יותר טובה באחרון שיצא, ושהסיום של המחרוזת עם מלכות - זאנוויל מסיים הרבה יותר טוב ובטון גבוה מאוד .....

                                מוישי 2מ 1 Reply Last reply
                                3
                                • א אייזיק

                                  @מחשב-נייד אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                                  לא הבנתי מה הסיפור של הקליפ המלאך
                                  מלפני איזה שבוע יצא בדיוק אותו מחרוזת, אותו זמר, אותו תזמורת מה ששונה זה רק המקהלה.
                                  השירים שזאנוויל שר שם בדיוק אותו דבר אפילו עם אותם יציאות שהוא עושה תמיד.
                                  המקהלה גם, כמעט אותם קולות.
                                  כאילו עשו העתק הדבק של מלכות ושירה.
                                  משהו מבין מה הסיפור פה?

                                  שום סיפור
                                  שני אירועים שונים, אותה תזמורת ואותו זמר, מה הבעיה ?
                                  רצו מחרוזת יפיפיה, אותם עיבודים , למה לא ??
                                  רק שים לב שאיכות השמע יותר טובה באחרון שיצא, ושהסיום של המחרוזת עם מלכות - זאנוויל מסיים הרבה יותר טוב ובטון גבוה מאוד .....

                                  מוישי 2מ Offline
                                  מוישי 2מ Offline
                                  מוישי 2
                                  משתמש ותיק
                                  wrote on last edited by מוישי 2
                                  #276

                                  @אייזיק בשיר של רנד יש שירים שונים מהמחרוזת של ויינברגר חוץ מהמלאך הגואל וגם בשיר הזה זה רק חלק תבדקו!!!

                                  https://youtu.be/-LeGep_D43c
                                  שידור בכורה מחרוזת לג בעומר
                                  כנסו והרשמו לערוץ

                                  1 Reply Last reply
                                  1
                                  • ב Offline
                                    ב Offline
                                    ב.ב.ב.
                                    משתמש מומחה
                                    wrote on last edited by
                                    #277

                                    יש אישהו אפשרות להשיג את המלאך עם שירה?? ולא עם מלכות?

                                    ש 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • מ מחשב נייד

                                      This post is deleted!

                                      שלומי 0ש Offline
                                      שלומי 0ש Offline
                                      שלומי 0
                                      wrote on last edited by
                                      #278

                                      @מחשב-נייד הקליפ שלו עם שירה זה לא קליפ רשמי מישהו מבחוץ העלה את זה ומנדי הערשקאוויטש הוריד את זה מיוטיוב ויש הבדל באיכות כי מלכות זה היה אמור חהיות ברשמי ושירה לא.

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • שלומי 0ש שלומי 0

                                        @יונה-הכהן 100% מסכים כל הכבוד לו באמת מעריכים מוזיקה חסידית על רמה.
                                        ואשמח שמשהו יעלה את הקליפ החדש שלו בדרייב.

                                        יהודה 0י Offline
                                        יהודה 0י Offline
                                        יהודה 0
                                        wrote on last edited by
                                        #279
                                        This post is deleted!
                                        שלומי 0ש 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • יהודה 0י יהודה 0

                                          This post is deleted!

                                          שלומי 0ש Offline
                                          שלומי 0ש Offline
                                          שלומי 0
                                          wrote on last edited by
                                          #280
                                          This post is deleted!
                                          יהודה 0י 1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול