Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון

זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון

Scheduled Pinned Locked Moved לפי אמנים
600 Posts 161 Posters 98.4k Views 24 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • ק קשה לחשוב

    @איש-אחד-מאיזה-מקום על מי אתה מדבר?

    איש אחד מאיזה מקוםא Offline
    איש אחד מאיזה מקוםא Offline
    איש אחד מאיזה מקום
    wrote on last edited by
    #541

    @קשה-לחשוב אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

    @איש-אחד-מאיזה-מקום על מי אתה מדבר?

    זאנוויל!

    1 Reply Last reply
    0
    • מ משה 0527

      @קשה-לחשוב אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

      @איש-אחד-מאיזה-מקום על מי אתה מדבר?

      על זאנוויל

      מ Offline
      מ Offline
      מחשב נייד
      wrote on last edited by
      #542

      @משה-0527
      זהו, בתקופה האחרונה יוצאים לזאנוויל דווקא דיי הרבה קליפים אבל לא משהו ממש שלו.

      "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

      1 Reply Last reply
      0
      • ק Offline
        ק Offline
        קשה לחשוב
        wrote on last edited by
        #543

        מישהו כתב למעלה (לא זוכר בדיוק איפה) שהוא עובד על יצירה יוצאת דופן

        איש אחד מאיזה מקוםא 1 Reply Last reply
        0
        • ק קשה לחשוב

          מישהו כתב למעלה (לא זוכר בדיוק איפה) שהוא עובד על יצירה יוצאת דופן

          איש אחד מאיזה מקוםא Offline
          איש אחד מאיזה מקוםא Offline
          איש אחד מאיזה מקום
          wrote on last edited by
          #544

          @קשה-לחשוב אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

          מישהו כתב למעלה (לא זוכר בדיוק איפה) שהוא עובד על יצירה יוצאת דופן

          מה שהוא כינה 'מן השמים 2'. אבל מתי זה יצא? (בדיסק הבא שלו???)

          ק 1 Reply Last reply
          0
          • מיוזיקפוןמ Offline
            מיוזיקפוןמ Offline
            מיוזיקפון
            wrote on last edited by
            #545

            תקשיבו זה פשוט יצירה מטורפת ,איזה מלאכת מחשבת
            מהפנט ממש מרגישים את האוירה של מעמד הר סיני (כביכול כן חלילה מלהשוות באמת למעמד העצום והנורא שבו נהיינו לעם)

            1 Reply Last reply
            0
            • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

              @קשה-לחשוב אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

              מישהו כתב למעלה (לא זוכר בדיוק איפה) שהוא עובד על יצירה יוצאת דופן

              מה שהוא כינה 'מן השמים 2'. אבל מתי זה יצא? (בדיסק הבא שלו???)

              ק Offline
              ק Offline
              קשה לחשוב
              wrote on last edited by קשה לחשוב
              #546

              @איש-אחד-מאיזה-מקום לך תדע... שנה 3 שנים+ הבנתי שלוקח לו הרבה זמן לעבוד על דיסקים... רגע הזכרתם לי משהו.. (אני לא רוצה לחרוג מהנושא אז אני יכתוב את מה שנזכרתי במקום הנכון)

              איש אחד מאיזה מקוםא מ 2 Replies Last reply
              0
              • ק קשה לחשוב

                @איש-אחד-מאיזה-מקום לך תדע... שנה 3 שנים+ הבנתי שלוקח לו הרבה זמן לעבוד על דיסקים... רגע הזכרתם לי משהו.. (אני לא רוצה לחרוג מהנושא אז אני יכתוב את מה שנזכרתי במקום הנכון)

                איש אחד מאיזה מקוםא Offline
                איש אחד מאיזה מקוםא Offline
                איש אחד מאיזה מקום
                wrote on last edited by
                #547

                @קשה-לחשוב אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                @איש-אחד-מאיזה-מקום רגע הזכרתם לי משהו..

                אני במתח!!...

                ק 1 Reply Last reply
                1
                • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

                  @קשה-לחשוב אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                  @איש-אחד-מאיזה-מקום רגע הזכרתם לי משהו..

                  אני במתח!!...

                  ק Offline
                  ק Offline
                  קשה לחשוב
                  wrote on last edited by קשה לחשוב
                  #548

                  @איש-אחד-מאיזה-מקום תסתכלו ב"פוסטים אחרונים" אייזיק האניג
                  https://miktzav.com/topic/569/%D7%90%D7%99%D7%99%D7%96%D7%99%D7%A7-%D7%94%D7%90%D7%A0%D7%99%D7%92/30

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • ק קשה לחשוב

                    @איש-אחד-מאיזה-מקום לך תדע... שנה 3 שנים+ הבנתי שלוקח לו הרבה זמן לעבוד על דיסקים... רגע הזכרתם לי משהו.. (אני לא רוצה לחרוג מהנושא אז אני יכתוב את מה שנזכרתי במקום הנכון)

                    מ Offline
                    מ Offline
                    משה 0527
                    wrote on last edited by
                    #549

                    @קשה-לחשוב אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                    @איש-אחד-מאיזה-מקום לך תדע... שנה 3 שנים+ הבנתי שלוקח לו הרבה זמן לעבוד על דיסקים... רגע הזכרתם לי משהו.. (אני לא רוצה לחרוג מהנושא אז אני יכתוב את מה שנזכרתי במקום הנכון)

                    אל תשכח להביא קישור שנדע לאיפה ללכת 😏

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • יעקב uי יעקב u

                      @מוישי-2 מה שבטוח זה שזאנוויל הוא הזמר הכי טוב בעולםֱ/איזה קול נדיר יש לו

                      יענקל לויי Offline
                      יענקל לויי Offline
                      יענקל לוי
                      wrote on last edited by
                      #550

                      @יעקב-u זמר טוב לא נמדד בגבהים שהוא מגיע אליהם...

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • יענקל לויי Offline
                        יענקל לויי Offline
                        יענקל לוי
                        wrote on last edited by
                        #551

                        מישהו יכול להעלות את הדיסק של עוז והדר, לטובת אלו שאין להם את זה... ואם כבר אני כותב פוסט אז אומר שאין לי מה להוסיף על מה שנאמר על היצירה, מהפנט, משגע, מטריף, הזוי, בקיצור משהו שלא שומעים בכל יום... רק רציתי לשאול באיזה רקע זה יצא עכשיו? אירוע כלשהוא?

                        א משה ברוורמןמ 2 Replies Last reply
                        0
                        • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

                          @מוישי-2 אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                          @השקדן אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                          אם עוד חצי שנה - שנה יצא אלבום של זאנוויל נדע מיד שזה לא מתקרב לאלבום הראשון [מן השמים]
                          אם זה יצא עוד שנתיים שלוש נדע שמגיע דיסק פצצה...
                          בקיצור לדיסק טוב לוקח זמן והרבה זמן... אז סבלנות....
                          תשובה נצחת...

                          לא מחייב. יואלי חשף בלילה מנצח של לפני שלושה שבועות שאת הדיסק של זאנוויל הקליטו פעמיים- כבר בשלב שהחוברת היתה מוכנה! (בגלל כל מיני דברים שלא הסתדרו להם ולא נשמעו טוב).מי שעסק בזה היה יואלי, ומכיון שהחוברת היתה מוכנה כבר- אין לו קרדיט שם על זה.
                          זאנוויל עצמו סיפר לוועלוול שמעלצער בקול מבשר שאת השיר הראשון- הללוקה- הוא הקליט שירה 5 פעמים (!) כיון שהרגיש בכל פעם שעכשיו הוא יכול לתת את זה יותר טוב מהפעם הקודמת...

                          יעקב uי Offline
                          יעקב uי Offline
                          יעקב u
                          wrote on last edited by
                          #552

                          @איש-אחד-מאיזה-מקום ההפך בגלל שהקול שלו משתבח יותר ויותר אז הוא הקליט מחדש

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • יענקל לויי יענקל לוי

                            מישהו יכול להעלות את הדיסק של עוז והדר, לטובת אלו שאין להם את זה... ואם כבר אני כותב פוסט אז אומר שאין לי מה להוסיף על מה שנאמר על היצירה, מהפנט, משגע, מטריף, הזוי, בקיצור משהו שלא שומעים בכל יום... רק רציתי לשאול באיזה רקע זה יצא עכשיו? אירוע כלשהוא?

                            א Offline
                            א Offline
                            אייזיק
                            wrote on last edited by
                            #553

                            @יענקל-לוי אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                            מישהו יכול להעלות את הדיסק של עוז והדר, לטובת אלו שאין להם את זה... ואם כבר אני כותב פוסט אז אומר שאין לי מה להוסיף על מה שנאמר על היצירה, מהפנט, משגע, מטריף, הזוי, בקיצור משהו שלא שומעים בכל יום... רק רציתי לשאול באיזה רקע זה יצא עכשיו? אירוע כלשהוא?

                            האירוע היה די מזמן...
                            זה יצא ברקע חג מתן תורה....

                            יענקל לויי 1 Reply Last reply
                            0
                            • א אייזיק

                              @יענקל-לוי אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                              מישהו יכול להעלות את הדיסק של עוז והדר, לטובת אלו שאין להם את זה... ואם כבר אני כותב פוסט אז אומר שאין לי מה להוסיף על מה שנאמר על היצירה, מהפנט, משגע, מטריף, הזוי, בקיצור משהו שלא שומעים בכל יום... רק רציתי לשאול באיזה רקע זה יצא עכשיו? אירוע כלשהוא?

                              האירוע היה די מזמן...
                              זה יצא ברקע חג מתן תורה....

                              יענקל לויי Offline
                              יענקל לויי Offline
                              יענקל לוי
                              wrote on last edited by
                              #554

                              @אייזיק איזה אירוע השקיעו כל כך? מעניין אותי!

                              איש אחד מאיזה מקוםא מ 2 Replies Last reply
                              0
                              • יענקל לויי יענקל לוי

                                מישהו יכול להעלות את הדיסק של עוז והדר, לטובת אלו שאין להם את זה... ואם כבר אני כותב פוסט אז אומר שאין לי מה להוסיף על מה שנאמר על היצירה, מהפנט, משגע, מטריף, הזוי, בקיצור משהו שלא שומעים בכל יום... רק רציתי לשאול באיזה רקע זה יצא עכשיו? אירוע כלשהוא?

                                משה ברוורמןמ Offline
                                משה ברוורמןמ Offline
                                משה ברוורמן
                                wrote on last edited by
                                #555

                                @יענקל-לוי יש לי את זה אבל אני לא יודע איך מעלים..

                                איש אחד מאיזה מקוםא 1 Reply Last reply
                                0
                                • משה ברוורמןמ משה ברוורמן

                                  @יענקל-לוי יש לי את זה אבל אני לא יודע איך מעלים..

                                  איש אחד מאיזה מקוםא Offline
                                  איש אחד מאיזה מקוםא Offline
                                  איש אחד מאיזה מקום
                                  wrote on last edited by איש אחד מאיזה מקום
                                  #556

                                  @משה-ברוורמן @יענקל-לוי הנה! כל הדיסק מכווץ ל-RAR.
                                  להוריד כוכביות.
                                  א גוטען ערב יו"ט!
                                  https://send.magicode.me/send-file/file/227b55d0e47797e9982c***912e003aec9c98299bef/view

                                  יענקל לויי שלום וייסש 2 Replies Last reply
                                  0
                                  • יענקל לויי יענקל לוי

                                    @אייזיק איזה אירוע השקיעו כל כך? מעניין אותי!

                                    איש אחד מאיזה מקוםא Offline
                                    איש אחד מאיזה מקוםא Offline
                                    איש אחד מאיזה מקום
                                    wrote on last edited by
                                    #557

                                    @יענקל-לוי אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                                    @אייזיק איזה אירוע השקיעו כל כך? מעניין אותי!

                                    בקליפ רואים שזה הכנסת ס"ת של משפחת לנדא שהתקיימה בב' שבט השתא.
                                    זה כל מה שאני יודע ואין לי פרטים נוספים בעניין.

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • ראשיב'ע חסידיר Offline
                                      ראשיב'ע חסידיר Offline
                                      ראשיב'ע חסידי
                                      wrote on last edited by
                                      #558

                                      יש למישהו את ההקלטה של כל ההכנסת ס"ת המושקעת הזו?

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • יענקל לויי יענקל לוי

                                        @אייזיק איזה אירוע השקיעו כל כך? מעניין אותי!

                                        מ Offline
                                        מ Offline
                                        מחשב נייד
                                        wrote on last edited by מחשב נייד
                                        #559

                                        @יענקל-לוי אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                                        @אייזיק איזה אירוע השקיעו כל כך? מעניין אותי!

                                        זה היה בהכנסת ספר תורה יוקרתית בוויליאמסבורג.

                                        "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                                        יענקל לויי 2 Replies Last reply
                                        0
                                        • מ מחשב נייד

                                          @יענקל-לוי אמר בזאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון:

                                          @אייזיק איזה אירוע השקיעו כל כך? מעניין אותי!

                                          זה היה בהכנסת ספר תורה יוקרתית בוויליאמסבורג.

                                          יענקל לויי Offline
                                          יענקל לויי Offline
                                          יענקל לוי
                                          wrote on last edited by יענקל לוי
                                          #560

                                          @מחשב-נייד אם כך הכל מובן, ואספר בקצרה: הגביר האגדי יואלי לאנדא שאוהב ''להשתמש'' עם הכסף שלו, אירס את בנו לפני הקורונה, והחתונה היתה אמורה להיות אחת החתונות המדוברות בעולם היהודי, שזה אומר שכל הרעבע'ס היו אמורים להגיע מכל העולם והוא תכנן להוציא אפילו מטוס או שניים... בקיצור היו דיבורים על חתונה בקנה מידה שלא רואים כל יום וגם לא כל יומיים... אבל אז הגיעה הקורונה ושינתה סדרי עולם, ובסוף הוא עשה את החתונה בביתו(!!!), באופן מצומצם ביותר... ולמעשה הבן שלו היה די מאוכזב, אז הוא 'פיצה' אותו והוא אמר לו שהוא יעשה הכנסת ספר תורה גרנדיוזית על שם בנו, וזה כאילו פיצוי על החתונה, ושם בחתונה היתה תזמורת ענקית פלוס שלושים חברי מקהלת שירה (אם אני זוכר נכון), ועוד כמה דברים הזויים שאינם קשורים דווקא למוזיקה...

                                          1 Reply Last reply
                                          4

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול