Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון

זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון

Scheduled Pinned Locked Moved לפי אמנים
600 Posts 161 Posters 96.7k Views 24 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • yaelY yael

    @טליה לכן הוא ייחודי........................

    טליהט Offline
    טליהט Offline
    טליה
    משתמש ותיק
    wrote on last edited by
    #41

    @yael אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

    @טליה לכן הוא ייחודי........................

    על טעם וריח אין מה להתווכח 😉

    1 Reply Last reply
    0
    • מ מחשב נייד

      This post is deleted!

      השקדןה Offline
      השקדןה Offline
      השקדן
      wrote on last edited by
      #42

      @מחשב-נייד אולי תגדיר מה זה 'כבד' ומה זה 'לא כבד'

      זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
      במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

      yaelY מ 2 Replies Last reply
      0
      • השקדןה השקדן

        @מחשב-נייד אולי תגדיר מה זה 'כבד' ומה זה 'לא כבד'

        yaelY Offline
        yaelY Offline
        yael
        wrote on last edited by
        #43

        @השקדן קיצבי- הוא כתב

        לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

        1 Reply Last reply
        0
        • השקדןה השקדן

          @מחשב-נייד אולי תגדיר מה זה 'כבד' ומה זה 'לא כבד'

          מ Offline
          מ Offline
          מחשב נייד
          wrote on last edited by
          #44
          This post is deleted!
          מ השקדןה 2 Replies Last reply
          0
          • מ מחשב נייד

            This post is deleted!

            מ Offline
            מ Offline
            משה 0527
            wrote on last edited by
            #45

            @מחשב-נייד
            לגבי השיר יתומים היינו זה שיר
            שהולחן בעקבות צערו של זאנוויל בפטירת אביו ז"ל
            וטבעי שזה יהיה שיר מאד כבד

            מ 1 Reply Last reply
            0
            • מ מחשב נייד

              This post is deleted!

              השקדןה Offline
              השקדןה Offline
              השקדן
              wrote on last edited by
              #46

              @מחשב-נייד אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

              מי שאוהב ומבין קצת יידיש השיר יהיה בשבילו וואוווו

              בקיצור שיר באידיש הוא כבד ולא אידיש הוא לא כבד.. אז אל תקרא לזה כבד ולא כבד אלא אידיש ולא אידיש, אגב, בחצי מהשירים יש אידיש ב'ברכנו' 'כלל ישראל' 'יתומים היינו' 'ישראל נושע' 'להתענג'
              לטעמי שיר כבד זה שירים של למשל יוסי גרין [כמו אנא ה' בדיסק של זאנוויל] ושיר לא כבד זה למשל כמו הערשי ויינברגר [כמו דאווענן וכדו']

              זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
              במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

              מ 1 Reply Last reply
              0
              • מ משה 0527

                @מחשב-נייד
                לגבי השיר יתומים היינו זה שיר
                שהולחן בעקבות צערו של זאנוויל בפטירת אביו ז"ל
                וטבעי שזה יהיה שיר מאד כבד

                מ Offline
                מ Offline
                מחשב נייד
                wrote on last edited by
                #47

                @משה-0527
                נכון, אבל סתפ נתתי דוגמא זה יכול להיות גם על השיר "להתענג" או "ישראל נושע"

                1 Reply Last reply
                1
                • השקדןה השקדן

                  @מחשב-נייד אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                  מי שאוהב ומבין קצת יידיש השיר יהיה בשבילו וואוווו

                  בקיצור שיר באידיש הוא כבד ולא אידיש הוא לא כבד.. אז אל תקרא לזה כבד ולא כבד אלא אידיש ולא אידיש, אגב, בחצי מהשירים יש אידיש ב'ברכנו' 'כלל ישראל' 'יתומים היינו' 'ישראל נושע' 'להתענג'
                  לטעמי שיר כבד זה שירים של למשל יוסי גרין [כמו אנא ה' בדיסק של זאנוויל] ושיר לא כבד זה למשל כמו הערשי ויינברגר [כמו דאווענן וכדו']

                  מ Offline
                  מ Offline
                  מחשב נייד
                  wrote on last edited by מחשב נייד
                  #48
                  This post is deleted!
                  yaelY 1 Reply Last reply
                  0
                  • מ מחשב נייד

                    This post is deleted!

                    yaelY Offline
                    yaelY Offline
                    yael
                    wrote on last edited by
                    #49

                    @מחשב-נייד זה בסדר..
                    שירים בסולמות מינוריים עושים רגש כזה
                    וזה בדיוק מה שהם אמורים לעשות..

                    לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • ש Offline
                      ש Offline
                      שרגי
                      wrote on last edited by
                      #50

                      האמת תאמר, שמי שלא אוהב אותו מפסיד מ-א-ו-ד ה-ר-ב-ה במוזיקה.

                      1 1 Reply Last reply
                      2
                      • ש שרגי

                        האמת תאמר, שמי שלא אוהב אותו מפסיד מ-א-ו-ד ה-ר-ב-ה במוזיקה.

                        1 Offline
                        1 Offline
                        123 0
                        wrote on last edited by
                        #51

                        @שרגי
                        אגב מה דעתכם על האידיש שנכנס לכל שיר שני גם בשירים של פסוקים?
                        דעתי יכול להיות שזה יפה לדוברי אידיש אבל יש להיטים שיכלו להיכנס לציבור גדול שלא יודע ומי שמפסיד זה בעיקר הזמרים.......
                        אני הייתי מציע שעל כל שיר באידיש שמשולב עם פסוקים לשיר אותו פעם אחת מלא עם פסוק
                        וככה רוקדים על שתי חתונות............

                        מ 1 Reply Last reply
                        0
                        • 1 123 0

                          @שרגי
                          אגב מה דעתכם על האידיש שנכנס לכל שיר שני גם בשירים של פסוקים?
                          דעתי יכול להיות שזה יפה לדוברי אידיש אבל יש להיטים שיכלו להיכנס לציבור גדול שלא יודע ומי שמפסיד זה בעיקר הזמרים.......
                          אני הייתי מציע שעל כל שיר באידיש שמשולב עם פסוקים לשיר אותו פעם אחת מלא עם פסוק
                          וככה רוקדים על שתי חתונות............

                          מ Offline
                          מ Offline
                          מחשב נייד
                          wrote on last edited by
                          #52
                          This post is deleted!
                          אליהו 0א 1 Reply Last reply
                          0
                          • מ מחשב נייד

                            This post is deleted!

                            אליהו 0א Offline
                            אליהו 0א Offline
                            אליהו 0
                            wrote on last edited by
                            #53

                            @מחשב-נייד הוא מתכוון שפעם אחת יהיה בית ופזמון רק מהפסוק, ללא צורך באידיש...

                            1 Reply Last reply
                            0
                            • מ משה 0527

                              זמר בעל יכולת מדימה
                              ואכן הוא פונה רק למי שאוהב מוזיקה חסידית
                              וזה בסדר כל זמר שר בסגנון שלו ולא של.....

                              הרבניתה Offline
                              הרבניתה Offline
                              הרבנית
                              wrote on last edited by
                              #54

                              @משה-0527 אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                              ואכן הוא פונה רק למי שאוהב מוזיקה חסידית
                              וזה בסדר כל זמר שר בסגנון שלו ולא של.....

                              וחבל שכך, כי יש לו יכולות ווקליות מדהימות, אבל השירים, אוי השירים.
                              ת'אמת אני ממש אוהבת שירים חסדיים (ואני ליטאית שורשית, כן?!) אבל דווקא אותו - לא, ולא בגלל הקול שלו, שהוא מדהים בעיני, אלא בגלל השירים.
                              ואני חושבת שיש הרבה כמוני, וחבל לזנוויל שהוא מפספס אותם.

                              מ ג 2 Replies Last reply
                              0
                              • הרבניתה הרבנית

                                @משה-0527 אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                                ואכן הוא פונה רק למי שאוהב מוזיקה חסידית
                                וזה בסדר כל זמר שר בסגנון שלו ולא של.....

                                וחבל שכך, כי יש לו יכולות ווקליות מדהימות, אבל השירים, אוי השירים.
                                ת'אמת אני ממש אוהבת שירים חסדיים (ואני ליטאית שורשית, כן?!) אבל דווקא אותו - לא, ולא בגלל הקול שלו, שהוא מדהים בעיני, אלא בגלל השירים.
                                ואני חושבת שיש הרבה כמוני, וחבל לזנוויל שהוא מפספס אותם.

                                מ Offline
                                מ Offline
                                משה 0527
                                wrote on last edited by
                                #55

                                @הרבנית
                                סתם לידיעה הוא שר את כל השירים
                                מהזאנר החסידי נכון שהוא מעדיף סגנון
                                אבל הוא שר גם חתונות

                                1 Reply Last reply
                                0
                                • מ מרדכי

                                  מה אתם אומרים על זאנוויל אני חושב שהוא מלך המוזיקה היום האם אתם מסכימים איתי?

                                  ילד חוכםי Offline
                                  ילד חוכםי Offline
                                  ילד חוכם
                                  משתמש ותיק
                                  wrote on last edited by
                                  #56

                                  @מרדכי אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                                  מה אתם אומרים על זאנוויל אני חושב שהוא מלך המוזיקה היום האם אתם מסכימים איתי?

                                  @ntz אתה יכול לשנות לבמת הדיונים?

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • טליהט טליה

                                    @מחשב-נייד יש הרבה שירים חסידים מאוד יפים ואני מאוד מתחברת אליהם , אבל רוב השירים שהוא הוציא באלבום מידי כבדים ולאחרונה גם הזמרים החסידים כמעט ולא שרים שירים כאלו כבדים ...

                                    איש נחמדא Offline
                                    איש נחמדא Offline
                                    איש נחמד
                                    wrote on last edited by איש נחמד
                                    #57

                                    @טליה אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                                    @מחשב-נייד יש הרבה שירים חסידים מאוד יפים ואני מאוד מתחברת אליהם , אבל רוב השירים שהוא הוציא באלבום מידי כבדים ולאחרונה גם הזמרים החסידים כמעט ולא שרים שירים כאלו כבדים ...

                                    עד שסופסוף יוצא דיסק מוזיקלי חסידי בלי מוזיקה אלקטרונית אתם קוראים לו כבד? אני מקשיב לדיסק הזה פעם אחר פעם ונהנה לגלות עוד רובד מוזיקלי נסתר.
                                    לשם השוואה, אני לא מסוגל לשמוע את הדיסק האחרון של שמילי אונגר 'מדרגות' דווקא בגלל המוזיקה האלקטרונית שדחפו שם לכל שיר.
                                    ואגב, כבד ולא כבד זה עניין של טעם אישי.

                                    1 Reply Last reply
                                    1
                                    • מ מרדכי

                                      מה אתם אומרים על זאנוויל אני חושב שהוא מלך המוזיקה היום האם אתם מסכימים איתי?

                                      איש נחמדא Offline
                                      איש נחמדא Offline
                                      איש נחמד
                                      wrote on last edited by
                                      #58

                                      @מרדכי אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                                      מה אתם אומרים על זאנוויל אני חושב שהוא מלך המוזיקה היום האם אתם מסכימים איתי?

                                      יש לו סגנון משלו, שמרני מצד אחד, אך עם יכולות ווקאליות בלתי מבוטלות.
                                      למוזיקה החסידית היום יש כבר הרבה מאוד סגנונות, ואין שום תחליף למ.ב.ד.

                                      טליהט 1 Reply Last reply
                                      1
                                      • איש נחמדא איש נחמד

                                        @מרדכי אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                                        מה אתם אומרים על זאנוויל אני חושב שהוא מלך המוזיקה היום האם אתם מסכימים איתי?

                                        יש לו סגנון משלו, שמרני מצד אחד, אך עם יכולות ווקאליות בלתי מבוטלות.
                                        למוזיקה החסידית היום יש כבר הרבה מאוד סגנונות, ואין שום תחליף למ.ב.ד.

                                        טליהט Offline
                                        טליהט Offline
                                        טליה
                                        משתמש ותיק
                                        wrote on last edited by
                                        #59

                                        @איש-נחמד אני לא דברתי בכלל על העיבודים , מבחינה מוזיקאלית האלבום מושקע ברמותת .. כל עיבוד בצבע
                                        אבל הלחנים לדעתי לפחות בחלקם קצת כבדים ולא כל אחד מתחבר אליהם .. זה סגנון שונה

                                        איש נחמדא 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • טליהט טליה

                                          @איש-נחמד אני לא דברתי בכלל על העיבודים , מבחינה מוזיקאלית האלבום מושקע ברמותת .. כל עיבוד בצבע
                                          אבל הלחנים לדעתי לפחות בחלקם קצת כבדים ולא כל אחד מתחבר אליהם .. זה סגנון שונה

                                          איש נחמדא Offline
                                          איש נחמדא Offline
                                          איש נחמד
                                          wrote on last edited by
                                          #60

                                          @טליה אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                                          @איש-נחמד אני לא דברתי בכלל על העיבודים , מבחינה מוזיקאלית האלבום מושקע ברמותת .. כל עיבוד בצבע
                                          אבל הלחנים לדעתי לפחות בחלקם קצת כבדים ולא כל אחד מתחבר אליהם .. זה סגנון שונה

                                          התכוונת כנראה לשיר האחרון שהיה אמור להיות חזנות. בפועל יש בו רק קטעים קצרים יפים, אך הם לא עונים בדיוק להגדרה של השיר.

                                          מ 1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול