דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. פרחי מיאמי

פרחי מיאמי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
2.2k פוסטים 89 כותבים 387.7k צפיות 21 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה הדרית

    @שמה מה הכוונה להעביר??? ואיך?
    ואגב לצערי כרגע הכל בדרום המותקף😢
    בתקווה שתסתיים המלחמה בנצחוננו במהרה

    א מנותק
    א מנותק
    אילה1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1089

    @הדרית את יכולה להעביר קבצים דרך דרייב. אבל אי אפשר כי זה עם זכויות יוצרים..
    ונכון.. את גרה בדרום אז כנראה אין לך אפשרות לראות את כל ה- DVD וכו'...
    ואאגב, אתמול או היום בבוקר שאלת אותי אם מי לה' אלי זה ה- DVD האחרון. אז לא, יש די וי די שיצא ב- 2015 ויש עוד 1-2 שנמכרים רק באמריקה... כנראה והם לא הכי נראים הכי מעניינים (והם גם עולים 100 ש"ח כל אחד...)

    אגב, @שמה לפני כמה ימים קיבלתי עוד כמה סרטונים נדירים של מיאמי, עוד מעט אני אעלה אותם בעזרת ה'.

    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • א אילה1

      @שמה
      הסרטון חסום... בכל אופן זה מה שאני אעלתי?
      את שאר האיקספראנסים אסור להעלות. אבל בסרטון שהעלתי בעבר (שערכתי) יש חלקים גם מהאיקספראנסים.

      @הדרית 😄 ד"ש גם לך, אם לא הייתי יודעת שהצטרפת לא הייתי חושבת שזאת את...
      בסרטון ש@שמה צירף יש את בהר סיני.

      ה מנותק
      ה מנותק
      הדרית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1090

      @אילה1 😂
      מעולה ש@שמה העלה והוא לא חסום לי. ההיפך, הוא כבר קודח כאן לכולם בסביבתי😜 חבל רק שהאיכות לא משהו...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אילה1

        @הדרית את יכולה להעביר קבצים דרך דרייב. אבל אי אפשר כי זה עם זכויות יוצרים..
        ונכון.. את גרה בדרום אז כנראה אין לך אפשרות לראות את כל ה- DVD וכו'...
        ואאגב, אתמול או היום בבוקר שאלת אותי אם מי לה' אלי זה ה- DVD האחרון. אז לא, יש די וי די שיצא ב- 2015 ויש עוד 1-2 שנמכרים רק באמריקה... כנראה והם לא הכי נראים הכי מעניינים (והם גם עולים 100 ש"ח כל אחד...)

        אגב, @שמה לפני כמה ימים קיבלתי עוד כמה סרטונים נדירים של מיאמי, עוד מעט אני אעלה אותם בעזרת ה'.

        ה מנותק
        ה מנותק
        הדרית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1091

        @אילה1 אז אין לי את הDVD שאחרי מי לה' אלי ולא זה שאחריו ולא שאחרי אחריו (שנמכרים רק בחו"ל? מה האפליה הזאת?)
        יש למישהו הסרטות מההופעה הזו? מותר להעלות לכאן?

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ה הדרית

          @אילה1 אז אין לי את הDVD שאחרי מי לה' אלי ולא זה שאחריו ולא שאחרי אחריו (שנמכרים רק בחו"ל? מה האפליה הזאת?)
          יש למישהו הסרטות מההופעה הזו? מותר להעלות לכאן?

          א מנותק
          א מנותק
          אילה1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1092

          @הדרית יש אבל למשהו מהפורום של מיאמי... (דברי איתי בפרטי בפורום או במייל אם את רוצה אני אסביר לך...).
          גם לי אין מאחרי מי לה' אלי (אגב, אני עכשיו נזכרת שזה לא נקרא מי לה' אלי אלא מיאמי בקונצרט... 😄 ). את אט אט (2015) יש לי מהיוטיוב, לפני כמה שנים העלו אותו לשם והורדתי אבל אני כבר לא מוצאת אותו ביוטיוב... כנראה הורידו אותו.

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ה מנותק
            ה מנותק
            הדרית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1093

            תגידו יש דבר כזה לגרור לכאן קישור מיוטיוב ובצורה כלשהי להוריד אותו מדרייב???
            אל תצחקו עליי אם זה מצחיק...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אילה1

              @הדרית יש אבל למשהו מהפורום של מיאמי... (דברי איתי בפרטי בפורום או במייל אם את רוצה אני אסביר לך...).
              גם לי אין מאחרי מי לה' אלי (אגב, אני עכשיו נזכרת שזה לא נקרא מי לה' אלי אלא מיאמי בקונצרט... 😄 ). את אט אט (2015) יש לי מהיוטיוב, לפני כמה שנים העלו אותו לשם והורדתי אבל אני כבר לא מוצאת אותו ביוטיוב... כנראה הורידו אותו.

              ה מנותק
              ה מנותק
              הדרית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1094

              @אילה1 את השיר אט אט הרגע ראיתי ביוטיוב. את בטח מתכוונת להופעה במלואה?

              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ה הדרית

                @אילה1 את השיר אט אט הרגע ראיתי ביוטיוב. את בטח מתכוונת להופעה במלואה?

                ה מנותק
                ה מנותק
                הדרית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1095

                @הדרית https://www.youtube.com/watch?v=E5c-0xyTDmE

                את ההופעה הזו אני רוצה.
                איך אפשר לקבל?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ה מנותק
                  ה מנותק
                  הדרית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1096

                  מה??? העתקתי קישור מיוטיוב. אסור?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אילה1
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1097

                    @הדרית, כמה כללים (כדי שלא יעירו לך אני אומרת אמרת לך...)

                    1. אסור לכתוב יותר מ- 2 פוסטים ברצף...
                    2. מותר להעלות קישורים מיוטיוב (בתנאי שלא רואים שם בנות...)
                    3. אם את רוצה שאני אראה את ההודעה/ פוסט. את צריכה לתייג אותי ע"י שאת מקלידה לפני השם שלי את האייקון הזה @ .

                    את שלחת קישור, אבל חסום לי ואני לא יכולה לראות מה הוא...

                    אגב, אם כבר, בסוכות העלתי קישור לסרטון שפעם ערכתי.
                    אולי תגלי דברים חדשים שלא ראית אף פעם...
                    (אגב, נזכרתי שהייתה עוד הופעת די וי די מיאמי 36 = הבוגרים של מיאמי גם היו ושרו כמה שירים כמו הנה מה טוב)

                    https://youtu.be/Xw7Je63I0Ew

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • א אילה1

                      @הדרית, כמה כללים (כדי שלא יעירו לך אני אומרת אמרת לך...)

                      1. אסור לכתוב יותר מ- 2 פוסטים ברצף...
                      2. מותר להעלות קישורים מיוטיוב (בתנאי שלא רואים שם בנות...)
                      3. אם את רוצה שאני אראה את ההודעה/ פוסט. את צריכה לתייג אותי ע"י שאת מקלידה לפני השם שלי את האייקון הזה @ .

                      את שלחת קישור, אבל חסום לי ואני לא יכולה לראות מה הוא...

                      אגב, אם כבר, בסוכות העלתי קישור לסרטון שפעם ערכתי.
                      אולי תגלי דברים חדשים שלא ראית אף פעם...
                      (אגב, נזכרתי שהייתה עוד הופעת די וי די מיאמי 36 = הבוגרים של מיאמי גם היו ושרו כמה שירים כמו הנה מה טוב)

                      https://youtu.be/Xw7Je63I0Ew

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שמה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1098

                      @אילה1 אם את רוצה שלא יסירו את הסרטון, אז פשוט תעבירי את זה ללא רשום, כך שרק למי שיש את הקישור הוא יוכל לראות.

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש שמה

                        @אילה1 אם את רוצה שלא יסירו את הסרטון, אז פשוט תעבירי את זה ללא רשום, כך שרק למי שיש את הקישור הוא יוכל לראות.

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אילה1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1099

                        @שמה נראה לי שאין בעיה...

                        הסרטון הזה כבר צבר כמה מאות צפיות... וכנראה שאיכשהו הגיע גם לירחמיאל ואם הוא לא ביקש להסיר את הסרטון אז כנראה אין בעיה... בכל אופן תודה!!

                        אגב, יש ביוטיוב הופעות שלמות... (שמי שהעלה אותם קוראים לו שמחה קאץ' נראה לי (משהו כזה) ויכול להיות שזה או אחד הפרחים מתקופת רווח או משהו שהחליט לקרא לחשבון שלו בשם דומה... בכל אופן הוא העלה מלא מלא סרטונים וירחמיאל לא ביקש שיסירו אותם.

                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אילה1

                          @שמה נראה לי שאין בעיה...

                          הסרטון הזה כבר צבר כמה מאות צפיות... וכנראה שאיכשהו הגיע גם לירחמיאל ואם הוא לא ביקש להסיר את הסרטון אז כנראה אין בעיה... בכל אופן תודה!!

                          אגב, יש ביוטיוב הופעות שלמות... (שמי שהעלה אותם קוראים לו שמחה קאץ' נראה לי (משהו כזה) ויכול להיות שזה או אחד הפרחים מתקופת רווח או משהו שהחליט לקרא לחשבון שלו בשם דומה... בכל אופן הוא העלה מלא מלא סרטונים וירחמיאל לא ביקש שיסירו אותם.

                          ה מנותק
                          ה מנותק
                          הדרית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1100

                          @אילה1 אז זה אומר שאפשר להעביר את אותם סרטונים ולהוריד אם זה לא הוסר

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ה הדרית

                            @אילה1 אז זה אומר שאפשר להעביר את אותם סרטונים ולהוריד אם זה לא הוסר

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אילה1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1101

                            @הדרית כנראה...
                            זה אומר שירחמיאל כנראה ראה ולא עשה כלום...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש מנותק
                              ש מנותק
                              שמה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1102

                              הלוואי והייתן צודקות, אך המציאות מוכיחה לפעמים אחרת.
                              היה פעם מיאמי 2 שנים ביוטיוב, וכעת זה לא נמצא...
                              אז זה הוסר על אף שזה החזיק מעמד הרבה זמן.
                              למה לקחת סיכון? במיוחד אחרי שאתרוג פתחו את זה. חבל לאבד את זה.

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ש שמה

                                הלוואי והייתן צודקות, אך המציאות מוכיחה לפעמים אחרת.
                                היה פעם מיאמי 2 שנים ביוטיוב, וכעת זה לא נמצא...
                                אז זה הוסר על אף שזה החזיק מעמד הרבה זמן.
                                למה לקחת סיכון? במיוחד אחרי שאתרוג פתחו את זה. חבל לאבד את זה.

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אילה1
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1103

                                @שמה
                                אני שוקלת אם לשלוח את הקישור בקבוצה ווטסאפ שגם הבן של ירחמיאל נמצא...

                                נכון והיה גם את ההופעה של פרחי מיאמי 3 ביוטיוב.... וכנראה היא כבר לא קייימת....

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אילה1

                                  לכל מי שאוהב פרחי מיאמי מצאתי ביוטיוב מלא סרטונים של פרחי מיאמי מהופעות הנה קישורים (במקום שאני אצטרך לעבוד קשה ולחתוך את ה- DVD שיש לי אז הנה סרטונים):

                                  https://www.youtube.com/watch?v=lbwxLjKHG9M

                                  https://www.youtube.com/watch?v=UHe0f2raBq0

                                  https://www.youtube.com/watch?v=tT4DUnoX9z0

                                  https://www.youtube.com/watch?v=oFsR5yrVZgU

                                  https://www.youtube.com/watch?v=p4-EdsckEsY

                                  https://www.youtube.com/watch?v=PdhqBK9-WYE

                                  https://www.youtube.com/watch?v=sGB-iPGZPtY

                                  https://www.youtube.com/watch?v=POTsRKatTMY

                                  https://www.youtube.com/watch?v=O0X6FvLDuxU

                                  https://www.youtube.com/watch?v=pmzgPFRIoaY

                                  וואווו, זה DVD שלם!! מיאמי בירושלים!!
                                  https://www.youtube.com/watch?v=8ZADWlTL2vM&t=645s

                                  תהנו!! שווה מאוד צפייה!!! מנסיון 😉 😂

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אילה1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1104

                                  @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

                                  לכל מי שאוהב פרחי מיאמי מצאתי ביוטיוב מלא סרטונים של פרחי מיאמי מהופעות הנה קישורים (במקום שאני אצטרך לעבוד קשה ולחתוך את ה- DVD שיש לי אז הנה סרטונים):

                                  https://www.youtube.com/watch?v=lbwxLjKHG9M

                                  https://www.youtube.com/watch?v=UHe0f2raBq0

                                  https://www.youtube.com/watch?v=tT4DUnoX9z0

                                  https://www.youtube.com/watch?v=oFsR5yrVZgU

                                  https://www.youtube.com/watch?v=p4-EdsckEsY

                                  https://www.youtube.com/watch?v=PdhqBK9-WYE

                                  https://www.youtube.com/watch?v=sGB-iPGZPtY

                                  https://www.youtube.com/watch?v=POTsRKatTMY

                                  https://www.youtube.com/watch?v=O0X6FvLDuxU

                                  https://www.youtube.com/watch?v=pmzgPFRIoaY

                                  וואווו, זה DVD שלם!! מיאמי בירושלים!!
                                  https://www.youtube.com/watch?v=8ZADWlTL2vM&t=645s

                                  תהנו!! שווה מאוד צפייה!!! מנסיון 😉 😂

                                  @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

                                  לכל מי שאוהב פרחי מיאמי מצאתי ביוטיוב מלא סרטונים של פרחי מיאמי מהופעות הנה קישורים (במקום שאני אצטרך לעבוד קשה ולחתוך את ה- DVD שיש לי אז הנה סרטונים):

                                  https://www.youtube.com/watch?v=lbwxLjKHG9M

                                  https://www.youtube.com/watch?v=UHe0f2raBq0

                                  https://www.youtube.com/watch?v=tT4DUnoX9z0

                                  https://www.youtube.com/watch?v=oFsR5yrVZgU

                                  https://www.youtube.com/watch?v=p4-EdsckEsY

                                  https://www.youtube.com/watch?v=PdhqBK9-WYE

                                  https://www.youtube.com/watch?v=sGB-iPGZPtY

                                  https://www.youtube.com/watch?v=POTsRKatTMY

                                  https://www.youtube.com/watch?v=O0X6FvLDuxU

                                  https://www.youtube.com/watch?v=pmzgPFRIoaY

                                  וואווו, זה DVD שלם!! מיאמי בירושלים!!
                                  https://www.youtube.com/watch?v=8ZADWlTL2vM&t=645s

                                  תהנו!! שווה מאוד צפייה!!! מנסיון 😉 😂

                                  @הדרית

                                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א אילה1

                                    @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

                                    לכל מי שאוהב פרחי מיאמי מצאתי ביוטיוב מלא סרטונים של פרחי מיאמי מהופעות הנה קישורים (במקום שאני אצטרך לעבוד קשה ולחתוך את ה- DVD שיש לי אז הנה סרטונים):

                                    https://www.youtube.com/watch?v=lbwxLjKHG9M

                                    https://www.youtube.com/watch?v=UHe0f2raBq0

                                    https://www.youtube.com/watch?v=tT4DUnoX9z0

                                    https://www.youtube.com/watch?v=oFsR5yrVZgU

                                    https://www.youtube.com/watch?v=p4-EdsckEsY

                                    https://www.youtube.com/watch?v=PdhqBK9-WYE

                                    https://www.youtube.com/watch?v=sGB-iPGZPtY

                                    https://www.youtube.com/watch?v=POTsRKatTMY

                                    https://www.youtube.com/watch?v=O0X6FvLDuxU

                                    https://www.youtube.com/watch?v=pmzgPFRIoaY

                                    וואווו, זה DVD שלם!! מיאמי בירושלים!!
                                    https://www.youtube.com/watch?v=8ZADWlTL2vM&t=645s

                                    תהנו!! שווה מאוד צפייה!!! מנסיון 😉 😂

                                    @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

                                    לכל מי שאוהב פרחי מיאמי מצאתי ביוטיוב מלא סרטונים של פרחי מיאמי מהופעות הנה קישורים (במקום שאני אצטרך לעבוד קשה ולחתוך את ה- DVD שיש לי אז הנה סרטונים):

                                    https://www.youtube.com/watch?v=lbwxLjKHG9M

                                    https://www.youtube.com/watch?v=UHe0f2raBq0

                                    https://www.youtube.com/watch?v=tT4DUnoX9z0

                                    https://www.youtube.com/watch?v=oFsR5yrVZgU

                                    https://www.youtube.com/watch?v=p4-EdsckEsY

                                    https://www.youtube.com/watch?v=PdhqBK9-WYE

                                    https://www.youtube.com/watch?v=sGB-iPGZPtY

                                    https://www.youtube.com/watch?v=POTsRKatTMY

                                    https://www.youtube.com/watch?v=O0X6FvLDuxU

                                    https://www.youtube.com/watch?v=pmzgPFRIoaY

                                    וואווו, זה DVD שלם!! מיאמי בירושלים!!
                                    https://www.youtube.com/watch?v=8ZADWlTL2vM&t=645s

                                    תהנו!! שווה מאוד צפייה!!! מנסיון 😉 😂

                                    @הדרית

                                    ה מנותק
                                    ה מנותק
                                    הדרית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1105

                                    @אילה1 מכירה את כולם. זה מהופעות רשמיות שלהם
                                    אגב יש כאן מי שהיה בהופעות שלהם בישראל?
                                    ההופעה האחרונה היתה בתמוז 2013 לפני 10 שנים. נכון? או שאני לא מעודכנת?

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ה הדרית

                                      @אילה1 מכירה את כולם. זה מהופעות רשמיות שלהם
                                      אגב יש כאן מי שהיה בהופעות שלהם בישראל?
                                      ההופעה האחרונה היתה בתמוז 2013 לפני 10 שנים. נכון? או שאני לא מעודכנת?

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אילה1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1106

                                      @הדרית כמעט צודקת...

                                      תמוז 2014 צוק איתן...

                                      (בפורום של מיאמי היו כאלה שהיו...)

                                      אם את מכירה את הסרטונים זה אומר שאת מכירה חצי ממיאמי בקונצרט...

                                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אילה1

                                        @הדרית כמעט צודקת...

                                        תמוז 2014 צוק איתן...

                                        (בפורום של מיאמי היו כאלה שהיו...)

                                        אם את מכירה את הסרטונים זה אומר שאת מכירה חצי ממיאמי בקונצרט...

                                        ה מנותק
                                        ה מנותק
                                        הדרית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1107

                                        @אילה1 מה ס'תומרת? אני הייתי שם, בכבודי ובעצמי! והיתה גם הופעה ב2007 שהייתי.
                                        נראה לי גם ב2010 היתה הופעה בישראל אבל אז לצערי לא הייתי אלא שמעתי אותה דרך הטלפון בלייב...
                                        חבל שלא הכרתי אז את הפורום... בטוח רובם היו.

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ה הדרית

                                          @אילה1 מה ס'תומרת? אני הייתי שם, בכבודי ובעצמי! והיתה גם הופעה ב2007 שהייתי.
                                          נראה לי גם ב2010 היתה הופעה בישראל אבל אז לצערי לא הייתי אלא שמעתי אותה דרך הטלפון בלייב...
                                          חבל שלא הכרתי אז את הפורום... בטוח רובם היו.

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אילה1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1108

                                          @הדרית נכון.........

                                          וואוווו לא ידעתי , למרות שנראה לי שזכור לי שכתבת את זה פעם בפורום....

                                          יש לך תמונות? סרטונים?

                                          (תעברי למייל, הגבתי לך)

                                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול